۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳
معاون قوانين ومقررات نظام وظیفه خبر داد

تغییر مقررات وظیفه عمومی برای داوطلبان ورود به دانشگاه

در سال گذشته تعدادي از داوطلبان بدليل عدم اطلاع ازضوابط تحصيلي جديد دچار مشكل شده بودند كه توصيه مي شود براي سال تحصيلي 92 با اطلاع قبلي از ضوابط تحصيلي ، اقدام به ثبت نام و شركت در آزمون نمايند .
کد خبر : ۸۸۸۱۳
" صراط " - سرهنگ حجت اله واعظي نژاد معاون قوانين ومقررات اين سازمان ازتغيير ضوابط ادامه تحصيل مشمولان در دانشگاه ها خبرداد و از داوطلبان مرد شركت كننده درآزمون ورودي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي خواست قبل از ثبت نام درآزمون ، از ضوابط و شرايط ادامه تحصيل اطلاع كامل حاصل نمايند.

سرهنگ حجت اله واعظي نژاد با اعلام اين خبر گفت : در قانون اصلاحي وظيفه عمومي مصوب 1390 تغييراتي در ضوابط و نحوه ادامه تحصيل مشمولان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي صورت گرفته كه لازم است كليه داوطلبان مرد شركت كننده در آزمون سراسري و آزمون ورودي تحصيلات تكميلي ، از اين ضوابط اطلاع داشته باشند.

وي افزود: ضوابط مربوط به نحوه ادامه تحصيل مشمولان در اختيار سازمان سنجش آموزش كشور و سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي قرار گرفته و علاوه بر آن ، داوطلبان مي توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان وظيفه عمومي درسايت پليس به نشاني www.police.ir از ضوابط مورد نظر مطلع شوند.

اين مقام مسئول بيان داشت : در سال گذشته تعدادي از داوطلبان بدليل عدم اطلاع ازضوابط تحصيلي جديد دچار مشكل شده بودند كه توصيه مي شود براي سال تحصيلي 92 با اطلاع قبلي از ضوابط تحصيلي ، اقدام به ثبت نام و شركت در آزمون نمايند .

نظرات بینندگان
حسین سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۶۰
۲
خدایا یه عنایتی به همه سربازا و مشمولا بکن
خیلی درمونده و مظلومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنت کند رضا خان پهلوی را که این نظام وظیفه اجباری نا کار آمد ناراضی تراش را از خودش به جای گذاشت.
- لازم است نیروهای مسلح بدانند حضرت امام جنگ را با بسیجیان عزیز اداره کرد و خدمت اجباری احضار مشمولان ذخیره واحتیاط را از دستور کار دوره 8ساله جنگ خارج کرد و نظام وظیفه اجباری برای این مملکت کار ساز نیست و بسیج وبسیج وبسیج + سپاه و ارتش حرفه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
< خدا لعنت کند رضا خان پهلوی را که این نظام وظیفه اجباری نا کار آمد ناراضی تراش را از خودش به جای گذاشت.
- لازم است نیروهای مسلح بدانند حضرت امام جنگ را با بسیجیان عزیز اداره کرد و خدمت اجباری احضار مشمولان ذخیره واحتیاط را از دستور کار دوره 8ساله جنگ خارج کرد و نظام وظیفه اجباری برای این مملکت کار ساز نیست و بسیج وبسیج وبسیج + سپاه و ارتش حرفه ای >
چرا دروغ می گی
سربازان وظیفه تو 8 سال جنگ در خط مقدم بودند
میثم از مهدیه ورامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۹
۰
هر هروز هر روز یه قانون جدید
خدایا ما جوونا باید چیکار کنیم؟
خدایا کمک
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۵
۲۸
امکان داره یه روز دخترا هم برن سربازی؟
یعنی میشه؟
وای که چه هیجان انگیزه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
قلابی حیا کن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نکنه !
همین مونده دخترها سربازی هم خز کنن !
تو کوله پشتیشون پر میکنن از لوازم ارایش !