۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹

آخرین اخبار از درگیری اطراف کاخ مرسی

صدها نفر از تظاهرات‌کنندگان مصری پس از برگزاری تظاهرات دیروز مقابل کاخ ریاست جمهوری تحصن کرده و اعلام کردند تا زمانی که رئیس جمهور به خواسته آنها پاسخ نداده، به تحصن خود پایان نخواهند داد.
کد خبر : ۸۸۸۴۱
به گزارش صراط، المصری الیوم نوشت، ده‌ها هزار نفر از مردم مصر روز گذشته کاخ الاتحادیه را محاصره کرده و مخالفت خود را با بیانیه قانون اساسی و برگزاری همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی جدید اعلام کردند.

 
در همین راستا صدها نفر از تظاهرات‌کنندگان با برپایی چادرهایی مقابل کاخ ریاست جمهوری اعلام کردند که به تحصن خود تا زمانی که رئیس جمهور به درخواست‌های آنها پاسخ نداده، ادامه می‌دهند.

 
از سوی دیگر وزارت کشور مصر اعلام کرد که حمله تظاهرات‌کنندگان به نیروهای پلیس حاضر در مقابل کاخ الاتحادیه باعث زخمی شدن 8 نیروی پلیس از جمله دو سرلشگر شد.

 
یک منبع امنیتی مسئول در وزارت کشور اعلام کرد که در حمله تظاهرات‌کنندگان به نیروهای پلیس مدیر اداره عمومی امنیت مرکزی در قاهره، معاون مدیر تحقیقات قاهره، یک افسر، رئیس پلیس و 4 سرباز زخمی شدند.

 
بر اساس گزارش فارس، با وجود اینکه نیروهای پلیس تمایلی به استفاده از خشونت در تعامل با تظاهرات‌کنندگان نداشتند اما تظاهرات‌کنندگان به سمت آنها حمله کردند.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم