۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

مرسی به کاخش برگشت

محمد مرسی در حالی در میان تدابیر امنیتی شدید وارد کاخ ریاست جمهوری مصر شد که مخالفان تصمیمات وی همچنان در برابر کاخ ریاست جمهوری تجمع کرده اند.
کد خبر : ۸۸۸۸۶
به گزارش صراط " کمال الهلباوی" عضو اخوان المسلمین گفت : کنار رفتن محمد مرسی از ریاست جمهوری مصر مشکلی را حل نمی کند و اگر محمد البرادعی و حمدین صباحی هم رئیس جمهور شوند، مشکلات و بحران ادامه پیدا می کند.
 
 
وی افزود: همه ما انسان هستیم و راه حل کنونی توافق و روی آوردن به عقل است. اشتباه بزرگ را محمد مرسی مرتکب شد، زیرا وی به عنوان اداره کننده امور می تواند اوضاع را آرام کند.
 
 
الهلباوی بیان کرد: محمد مرسی رئیس جمهوری مصر و برخی دیگر از رهبران از توطئه سخن می گویند، ولی  ما هیچ ادله ای در این زمینه نیافته ایم.
 
 
خبر دیگر از مصر اینکه محمد مرسی صبح امروز در میان تدابیر امنیتی شدید وارد کاخ ریاست جمهوری شد.
 
 
الیوم السابع گزارش داد: تظاهرات کنندگانی که در مقابل کاخ ریاست جمهوری تجمع کرده بودند شعار می دادند: برو برو(اشاره به محمد مرسی).
 
 
این در حالی است که تظاهرات کنندگان علاوه بر خیمه زدن در برابر کاخ ریاست جمهوری شعارهایی بر روی دیوارها با مضامین: اخوان المسلمین دروغگوست، اخوان المسلمین و سلفی ها، تاجران دین هستند، قدرت ما در وحدت ماست، نوشته اند.
 
 
احمد خیری سخنگوی حزب مصری های آزاد به اخوان المسلمین و رئیس جمهوری مصر درباره جمع کردن طرفدارانشان در برابر کاخ ریاست جمهوری هشدار داد.
 
 
وی افزود: تجمع طرفداران شما در برابر کاخ ریاست جمهوری دارای تبعات وخیمی خواهد بود و مسئولیت هر قطره خونی که ریخته شود بر عهده شماست.
 
 
این در حالی است روزنامه المصریون گزارش داده بود شبکه العربیه از حامیان اصلی رژیم حسنی مبارک و همچنین احمد شفیق، مصریها را به سمت درگیری و آشوب تحریک می کند.
منبع: مهر