۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷

جنون رژيم صهيونيستي

تجاوز وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع غزه آخرين مرحله از كارزار آن رژيم براي نسل زدايي قومي در سرزمين مقدس بود
کد خبر : ۸۸۹۵۱
به گزارش صراط ، گرچه به صورت رسمي تجاوز رژيم صهيونيستي در روز 14 نوامبر عليه غزه بعنوان جنگ آن رژيم اعلام شده است اما واقعيت آن است كه خصومت صهيونيست ها هفته هاي پيش از آغاز تجاوز اخير شروع شده بود، جنگي كه در آن 166 فلسطيني به شهادت رسيدند و 1200 نفر زخمي شدند و تنها پنج صهيونيست پيش از آتش بس روز 21 نوامبر به هلاكت رسيدند.  
رژيم صهيونيستي پيش از آنكه ادعا كند كه قرباني حملات موشكي حماس بوده و عمليات "ستون ابر" را آغاز نمايد در روز 29 اكتبر جنگنده هاي آن رژيم تجاوزي هوايي عليه افرادي  انجام دادند كه مرتبط با دولت حماس بودند، دولتي كه با راي مردم غزه به قدرت رسيده است. طي اين تجاوز يک نفر به شهادت رسيد.  
يك هفته بعد "علي ابونيما" نوشت: " اين اقدام رژيم صهيونيستي بازتابي از الگوي رفتاري آن رژيم است و نقض آتش بس از سوي رژيم صهيونيستي مسئله جديدي نيست." 
در تاريخ 8 نوامبر، "مركز حقوق بشر فلسطين" خبر از به شهادت رسيدن "احمد ابو دغا" دادند. در نتيجه تيراندازي نيروهاي اشغالگر صهيونيست، يك نوجوان 13 ساله فلسطيني به نام احمد ابو دغا در اثر اصابت گلوله به شكمش به شدت زخمي شد. وي در زمان تيراندازي با دوستان خود مشغول به بازي فوتبال بود.  
دو روز پس از اين واقعه، ارتش رژيم صهيونيستي حمله ديگري را در منطقه الشجاعيه تدارك ديدند كه در اثر آن 52 فلسطيني زخمي شدند و 7 تن به شهادت رسيدند. اين بار نيز شهدا از از ميان نوجواناني بودند كه مشغول بازي فوتبال بودند.  
در نهايت نيز رژيم صهيونيستي در روز 14 نوامبر، جوخه هاي مرگ رژيم صهيونيستي در اقدامي غير قانوني احمد الجعبري فرمانده نظامي حماس را به شهادت رساندند.  
در پايان بايد گفت: جنون رژيم صهيونيستي پايان ناپذير است.