۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳

ماليات مشاغل کاهش مي‌يابد

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به کاهش نرخ مالیات مشاغل و اشخاص حقوقی در لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم تصریح کرد: برای معافیت مالیاتی مسکن مهر که چیزی که فراتر از مصوبه دولت و بخشنامه سازمان مالیاتی است، نیازمند ماده‌ای قانونی هستیم.
کد خبر : ۸۹۰۲۷
به گزارش صراط علی عسکری اظهار داشت: در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که به مجلس ارائه شده تحولاتی در فرایندهای دریافت مالیات، شناسایی مودیان و تمکین مالیات انجام شده است.

وی در ادامه با بیان این‌که برای تحقق عدالت مالیاتی و شفافیت اقتصادی درلایحه اصلاحیه قانون مالیات‌ها چند پایه مالیاتی اضافه شده است، گفت: البته درلایحه پیشنهادی هیچ‌یک از نرخ‌های مالیات افزایش نیافته و در بیشتر موارد کاهش هم پیدا کرده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و داراریی با اشاره به اینکه درلایحه اصلاحی، نرخ مالیات مشاغل و اشخاص حقوقی از 0.35 به 0.25 کاهش یافته تصریح کرد: در واقع در این لایحه تمام تلاش برای تسهیل امور مودیان و تحقق عدالت مالیاتی بوده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
بهترين روش تعيين ماليات مشاغل تعيين درصدي مقطوع از فروشه كه با صندوقهاي الكترونيكي ثبت و ضبط بشه. اينطوري نه سيخ ميسوزه و نه كباب