۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴

زمان رسیدگی به پرونده رحیم مشایی

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت:پرونده رحیم مشایی در مجلس هشتم به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شده که در مجلس نهم به آن رسیدگی خواهد شد و تا پایان امسال بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر : ۸۹۱۲۰
به گزارش صراط؛مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس، با اشاره به بررسی پرونده اختلال در بازار ارز و سکه در کمیسیون اصل 90 به باشگاه خبرنگاران گفت:درطول دو ماه،کارشناسان حوزه‌های بانکی، اقتصادی و حقوقی گزارش جامعی را با استفاده از نظر همه کارشناسان و گزارش نهادهای امنیتی و نظارتی،‌ تهیه کرده که امیدواریم در به نتیجه رساندن این پرونده راه‌گشا باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از افراد در خصوص اخلال در بازار ارز و سکه دستگیر شده‌اند،‌ اظهار داشت: برخی افراد که در بحران ارز و سکه دخیل بوده‌اند هنوز دستگیر نشده که باید تحت تعقیب قرار گرفته و مطابق با قانون نسبت به مشخص شدن وضعیت آن‌ها اقدام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص پرونده مشایی، خاطر نشان کرد: پرونده رحیم مشایی در مجلس هشتم به کمیسیون اصل 90 ارائه شده که در مجلس نهم به آن رسیدگی خواهد شد و تا پایان امسال بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.
 
منبع: خانه ملت
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
پرونده شما رو کی بررسی میکنه...انشاالله بزودی مشایی رئیس جمهور میشه و پته همه شما رو میریزه رو اب
مهدی غ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۱
بون شک مجلس جئت وجسارت این کار رو نداره .
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
صراط توهفته اي چندخبرباربط وبي ربط ازمشائي منتشرنكني روزگارت نميگذره؟بابااينقدرازحاج رحيم نترسين بخداخطري نداره.اونائي كه هم بشدت بايكوتش ميكنن بذارن اين بابا حرفشوبزنه ملت هم قضاوت ميكنه اگه حرفش اشتباه باشه مردم جوابشوميدن.نميدونم چرابعضياخودشونوپدربزرگ مردم ميدونن؟مردموهم بچه تصوركردن
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم