۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
نگاهی به خلف وعده های تکراری قالیباف و رفقا

چرا پروژه های بزرگ شهرداری سرکاری از آب درآمد؟

پروژه حوض تهران که از طرح های خیالی پایتخت برای مرطوب کردن هوای شهر تهران است. این دریاچه همجوار با پارک جنگلی چیتگر که قرار است آب آن از رودخانه کن تامین شود در صورت افتتاح زمانی چند ساله نیاز دارد تا پر شود اما کارشناسان معتقدند که توان تغییر در آب و هوای کلان شهر تهران را ندارد.
کد خبر : ۸۹۲۵۷
"صراط" - با وجود اعلام بهره برداری از چند طرح بزرگ و اساسی پایتخت و اعلان رسانه ای آن توسط شهرداری تهران هنوز این طرح ها آماده استفاده شهروندان نشده اند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، طرح های بزرگ شهر تهران که هر یک سال ها برای ساخت آن بودجه و توان هزینه شده به گفته مدیریت شهری آماده بهره برداری است اما خبری از استفاده شهروندان از آن ها نیست که در یک گزارش کوتاه سه طرح را مورد بررسی قرار می دهیم.

خط سوم مترو تهران از جمله طرح های اعلان شده برای راه اندازی بود که ماه گذشته افتتاح شد اما هنوز مورد استفاده شهروندان قرار نگرفته است. بخش افتتاح شده خط سوم، ایستگاه چهار راه ولی عصر (عج) را به ایستگاه مترو شهید بهشتی متصل می کند.




پروژه دوم؛ پروژه حوض تهران که از طرح های خیالی پایتخت برای مرطوب کردن هوای شهر تهران است. این دریاچه همجوار با پارک جنگلی چیتگر که قرار است آب آن از رودخانه کن تامین شود در صورت افتتاح زمانی چند ساله نیاز دارد تا پر شود اما کارشناسان معتقدند که توان تغییر در آب و هوای کلان شهر تهران را ندارد. این پروژه سال هاست در حال مطالعه و ساخت است. به نظر می رسد تنها برای اهداف تفریحی مورد نظر مدیریت شهری قرار گرفته باشد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با احداث این دریاچه 160 هکتاری هر سال 2 میلیون گردشگر خارجی و داخلی از این دریاچه دیدن کنند!




به گزارش صراط، هزینه تملک و احداث این دریاچه حدود  800 میلیارد تومان برآورد شده است که قرار بود فاز اول آن تا پیش از نوروز سال 92 به بهره‌برداری برسد.


پروژه سوم؛ پروژه دیگر پر تاخیر پایتخت، طرح بزرگراه دو طبقه امام علی(ع) است که از اصلی ترین شاهراه های شرق تهران خواهد بود که بارها وعده بهره برداری آن به شهروندان داده شده است و با گذشت سال های متمادی از ساخت این بزرگراه و ایجاد دردسرهای فراوان برای هموطنان، وعده های داده شده عملی نشده اند و تاریخ مشخصی برای راه اندازی آن متصور نیست. سال آغاز عملیات ساخت این بزرگراه به پیش از دوران شهرداری محمود احمدی نژاد (1382-1384) باز می گردد.



به گفته برخی شهروندان، شهرداری می توانست با مدیریتی بهتر بخش هایی از این بزرگراه را مورد بهره برداری قرار دهد و معضل ترافیکی این منطقه را برطرف نماید اما مدیران شهرداری تصمیم دارند بزرگراه امام علی را به صورت یک پارچه افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهند. به نظر می رسد این بزرگراه حد فاصل میدان محلاتی تا خیابان پیروزی در تیر ماه 92 گشایش یابد. اما گستردگی پروژه و روند ساخت و ساز، افق روشنی از زمان ساخت آن را نمی دهد.

پیش از این قرار بود این بزرگراه حدفاصل خیابان دماوند تا بزرگراه بعثت در جنوب تهران دوطبقه ساخته شود اما تاخیر در ساخت این بزرگراه و بودجه هنگفت آن موجب شد تا تغییراتی در این طرح انجام شود. در طرح فعلی تنها پانزده درصد این بزرگراه حدفاصل بزرگراه محلاتی تا خیابان کرمان به شکل دو طبقه ساخته خواهد شد و مابقی دارای اختلاف سطح بوده و دو کنار گذر محلی خواهند داشت. جالب است که در اطلاع رسانی شهرداری تهران این پروژه کاملا دو طبقه معرفی شده است.

به نظر می رسد، تمامی توان شهرداری تهران صرف پروژه تونل نیایش و طرح دوطبقه کردن اتوبان صدر شده است که قرار است تا سال آینده به بهره برداری برسد و بودجه ای برای تکمیل دیگر طرح های نیمه تمام نمانده است.








نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۴۷
۶۱
من نمیدونم شما چه اصراری دارین هر روزی که علیه احمدی نژاد و انحرافی ها خبر میزنید علیه قالیباف خدمتگزارهم خبر کار کنید؟
به نظر من جریان کثیف انحرافی پول شمارو میده که از یه طرف تخریبش کنید که معروف بشه از یه طرفم قالیبافو بزنید تا رای نیاره اما کور خوندین
شهردار تهران که به حق لیاقت رئیس جمهور شدنو داره رای بعدی ما مردم ایرانه کثیف های صراطی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اون جمله آخرت یعنی چی؟؟؟؟؟؟

رأی ما مردم ایرانه !!!!!!!

میشه به من بگی، تو خودت تنها، کلا چندنفری؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
___________________________

قالی باف مترو زیر دریایی راه انداخته"
باور ندارید؟؟؟؟؟؟؟

اینو ببینید:

http://www.mahfun.com/wp-content/uploads/2012/04/57256845702536214508.jpg
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورت خلبان دکتر مهندسه !!!کاش میشد از پول شویی ها و بخور بخورش هم بگید
علي عليزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصراري بر اينكه بر عليه اح--- ---ژاد و انحرافيون مطلب بزنند اين نيست كه از آنها پول گرفته اند تا آنها را معروف كنند بلكه اطلاع رساني جهت شناساندن گروهك منافقون و انحرافيون است و تخريبي هم در كار نيست بلكه واقعيت است بعدش هم ---باف كور خوانده است كه راي بياورد اول بايد بيايد به پولهايي كه از بودجه شهرداري رفته به حساب هاي خودي جواب بده بعدش بياد به پولهايي كه در حوزه حمل ونقل عمومي در شركتهاي تابع شهرداري داره حيف وميل ميشه و معولم هم نيست اين پولهاي صرف چه كارهايي ميشه و به اسم هئيت و دسته و ووو خرج ميشه و پشت اينها هم الياس و خود شخص شهردار است جواب بده .نه ---باف لياقت رياست جمهوري را دارد نه لياقت پست هاي ديگر را يادتان نمياد زمان فرماندهي پليس چه ضرباتي به ناجا زد و بعدش آ'مد بيرون و حالا هم در شهرداري است و دور اطرافش دارن خيا--- در امانت و بيت المال ميكنند .
عباس مددی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این آقای سردار ، خلبان ، دکتر ، مهندس و .. فقط 10 هزار نفر قوم و خویشها و بر و بچه های فامیلو از طرقبه و مشهد و اطراف و اکناف دستشان را در شهرداری بند کرده و به نون و نوایی رسونده!
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقای ناشناس ! رییس ستاد قبل از انتخابات دکتر ---باف تشریف دارن ، و همه ی پولهای جناب خلبان رو پاک میدونن ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز، آقای قالیباف قادر نیست دو کلمه حرف بزنه. الان ۶ ساله که براش سخنگو گرفتن. فکر میکنی آقای قالیباف دو جمله که صحبت بکنن، مردم از میزان سواد ایشون آگاه نمیشن. کسی که ماشین پلیس رو درایران ماشین لوکس مرسدس بنز با اون اصطهلاک بالا سفارش میده، اونم توی کشور پهناوری مثل ایران با این وضعیت جاده ها، اونوقت یه همچین شخصی با یه همچین میزان سوادی میتونه رییس جمهور بشه. فقط خدا خبر داره، چه میزان از اموال شهرداری تا به حال به فروش رسیده تا خرج ولخرجیهای ایشون و دار ودسته شون بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوش جونش
با تمام توان داره کار میکنه
گلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همه چيز پاي ميز مناظره ان شاالله
اونجاست كه آقاي قاليباف ---!
اگه يه آدم محكم مثل احمدي نژاد بياد با قاليباف مناظره انتخاباتي كنه! يا اين كه از اون طيف باشه خيلي زود مي تونيد ببينيد قاليباف كي بوده و چه اسنادي رو مي شه!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يه سوال!
آقاي قاليباف شهردار تهرانه و مسلما بايد 24 ساعت مشغول كار وسيع خودش باشه پس چطوري ماهي چند تا مقاله ي علمي به نامش منتشر مي شه؟ درصورتي كه انتشار يك مقاله ي علمي واسه استادان دانشگاه كار سختيه و اونا كه تمام وقت رو مقاله كار مي كنن گاها چندين ماه بايد درگير مقاله باشن!
خدا نگهداره اونايي رو كه به جاش مقاله مي نويسن و آقاي خلبان رو يه شبه از استادياري به دانش ياري مي رسونن
مجنون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر شما چرا قاليباف از طيف احمدي نژاد وحشت داره و چندان پا تو كفش اونا نمي كنه؟
چون مي دونه كه طيف احمدي نژاد به تمام سوتي هاشون واقفه! و مي ترسه اگر ان شاالله كسي از طيف احمدي نژاد كانديد بشه تمام سوتي هاشو بريزه بيرون!
مجید اردبیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قالیباف بدون بودجه دولتی و بدون نفت 110دلاری تهران را متحول کرده
حالا حیا نمیکنید تخریبش میکنید؟
خجالت نمیکشید این مرد بزرگ را تخریب میکنید؟
اگر هر یک از شماها یک هزارم خدمات قالیباف را انجام داده بودید ادعای پیامبری میکردید!!!

خدا را شکر هنوز که قالیباف هاله نور ندیده

ترس از رقیب نباید مجوز تخریب او باشد!!
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قاليباف در اين چند سال اخير تنها مديري بوده كه توانسته به وعده اش عمل كنه در ضمن شما هم اسم اصليت يادت رفته امين زنده به دلار انحرافي احمدي بيكارتر
قالي خالي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۳۰
۲۲
احمدي نژاد كه ولايي بود و اهل بريز و بپاش نبود و اهل باند بازي نبود وقتي رئيس جمهور شد روزگار اقتصادي مردم اينه واي به حال آقاي م.ب.ق كه اگر رئيس جمهور بشه روزگارمون سياه تره
بايد يه كمپين راه بندازيم به نام كمپين نه ي عمومي به آقاي م.ب.ق
ما كه بچه ي تهرونيم مي دونيم توي شهر داري چه خبره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هم بچه تهرونیم و میدونیم چه خبره ! هر جایی میریم فعالیتهای عمرانی شهرداری میبینیم . بهترین دوران شهرداریه بعد از دوره کرباسچی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در شهر تهران خبرهای خوبیست
هر روز پیشرفت حیرت انگیزه پروژه های مختلف رو در شهر میبینیم
به کوری چشم مخالفین نظام
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي ناشناس مخالفان قاليباف مخالفين نظام نيستن!
اتفاقا اكثرا از بچه حزب اللهي ها هستند! شما به چه حقي مي خواهيد جابندازيد مخالفت با قاليباف كه يه سمت درجه 4 تو نظام داره مخالفت با كل نظامه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۵
۱۷
بابا کشاف. مواظب خودتون باشین چشم نخورین . ایول قالیباف به چه بیچارگی شماهارو کشونده . حتی خیال بافی تون روهم بهم زده.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست میگی ناشناس جون ، بخصوص سال 84 که جناب ---باف بعد از شکست سنگین انتخاباتی کارش به بیمارستان کشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر دکتر قالیباف
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود خدا بر قاليباف مرد عرصه هاي نبرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۵
۱۶
علیرضا دبیر و برخی از اعضای شورای شهر بجای اینکه ناظر قالیباف باشد بعلت باجهایی که از قالیباف گرفته اند شده اند لابی گر و کار چاق کن و نوچه قالیباف - قالیباف هم برای بیشتر کلاه گذاشتن سر اآنها سالی چند بار همراه خودش به مسافرتهای خارجی می برد - البته قالیباف خیلی از مسئولین مملکت را آلوده و نمک گیر کرده است که اعضای شورای شهر قطره ای بیش نیستند
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آبجی احمدی نژاد که اونجاست خوب نمی گذاشت نمک گیر بشن.
از بد حادثه بچه هاس اصلاح طلب مثل ابتکار و ... هم که اونجا هستند و اگر موردی تا حالا پیدا کرده بودند برای از میدون به در کردن قوی ترین رقیبشان به آن استناد می کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۹
۱۹
این گزارش غرض ورزانه است . از خدا بترسید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
بابا چیه مگه؟؟؟؟؟؟
لااقل یکم مزه مطالب صراط رو بچشید"

نسبت مطالب درباره دولت به قالی باقالی، 100 به 1 هست"

این همه مطلب میزنه،شما میگید احسنت،صحیح است"اون موقع نمیگید غرض ورزی است"اما حالا ... !!!

یه مطلب کوچولو میذارن درباره قالی---، همه جیغ میزنید!!!!!
مجید اردبیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد دکتر قالیباف
مدیر کارآمد و توانمند کشور + یادگار دفاع مقدس
زنده باد محسن رضایی

مرگ بر دجال و دجالیان
مرگ بر اقتدار گرایان انحرافی
مرگ بر انحرافیون زنده به عشق دجال
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۷
۲۵
با این چیزها نمیتونی قالیبافو خراب کنی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۸
خوب نتیجه معادل بودجه کل شهرهای کشور در شهرتهران هزینه بشود معنای آن غیر از این نمی تواند باشد
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جدی میگی ناشناس جان کل بودجه تهران چقدر هست؟؟؟ چقدر از بودجه تهران از محل درآمد ثابت هست؟؟؟ چقدر درآمد شهری تحصیل شده؟؟؟؟ کلان شهر تهران ( فقط شهر تهران) یک دهم جمعیت کل کشور را دارد و روزانه میلیونها نفر از شهرهای اطراف تهران مثل کرج و توابع اسلامشهر و توابع رباطکریم و توابع ورامین و توابع و دماوند و توابع جهت امورات زندگیشان به این شهر هجوم می آورند و غروب بر می گردند مدیریت خدمات شهری این جمعیت چند میلیونی رو با چه بودجه ای باید تحقق بخشید.
والله رئ--- ---هور محترم هم که کینه ملت تهران را به دل دارد و همه جوره از اهالی شهر تهران انتقام می گیرد و بودجه دو میلیارد دلاری مصوب حمل و نقل را گفت : من این بودجه تصویبی مجلس را قبول ندارم و به تهران نمی دهم.( مطمئن باش اگر اسفندیار جون شهردار بود الان نصف بودجه کشور را به تهران می داد نه دومیلیار رو )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سید؟
مهدی؟
موسوی؟
از خدا بترس و بدون گناه سیدها دو برابر عوام حساب میشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۴
۱۴
صراط وقتی از چیزی خبر نداری ...
جهت اطلاع عرض شود بزرگراه امام علی از شمال(دارآباد)تا خیابان مدنی طی سالهای گذشته و خرد خرد ساخته و افتتاح شده و الباقی آن که یک طرح 40 ساله بوده و تو این مدت هیچکی جرات پرداختن به این پروژه را نداشته -به دلیل معارضهای بسیار ملکی و تاسیساتی،معارضهای ملکی 4000 پلاک و یا 7000 واحد است.معارض تاسیساتی که قربونش برم -ضمنا ساخت باقیمانده این بزرگراه 5-6 سالی طول می کشید که حداکثر 2 ساله تحویل می شه.در تیر و مرداد پارسال با موافقت شواری شهر بودجه لازمه بهش تخصیص دادند و 4 پیمانکار با جدیت در حال ساخت آن می باشند.ضمنا این پروژه قرار نیست یکدفعه افتتاح بشه .انشاءالله تا 22 بهمن بخشی از بزرگراه-محدوده بزرگراه آزادگان افتتاح خواهد شد.2 هفته پیش هم 10 تقاطع شرقی غربی افتتاح شده و تا 22 بهمن امسال چند تا پل شرقی- غربی دیگه هم افتتاح می شه و کل پروژه به فضل خدا 5 خرداد 92 مطابق با ولادت امام علی(ع)افتتاح می شه.آخرین خبر هم اینکه از دیروز21 آذر تابلوی روزشمار این پروژه در دو تقاطع آزادگان و محلاتی نصب شده است.یه نکته دیگه هم بگم جهت استحضار شما که هر خبری-راست یا دروغ-به ضرر مخالفینتون باشه بدون تحقیق می زارین بگم اونم اینه که فقط هزینه تملک املاک داخل طرح بیش از 1000 میلیارد تومن(معادل 1/3 اختلاس خاوری و شرکاء!)بوده است.
برای مترو هم مرد حسابی نمی دونی برای افتتاح مترو اول تست سرد بعد گرم و بعد افتتاح رسمی می کنن؟یا توقع داری مثل رییس جمهورتون پروژه راه آهن شیراز-تهران رو افتتاح کنن؟!!
شهردار برره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاربران این رو ببینید:
یه عکس فوق العاده از سیلاب مترو:

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Larg_Pic/30-1-1391/IMAGE634703499647328836.jpg
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست دم انتخابات آماده میشه که برای قالیباف خوبه!
شما سخنگوی شهرداری تهرانید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکبیر
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا خیرت بده ناشناس منصف .
بالاخره بعضب ها عینک سیاسی می زنند حقایق رو نمی خواهند بگویند اما عیبی ندارد این شهر متعلق به همه عزیزان می باشد چه کم انصاف چه با انصاف ایشان هم عزیزان ما هستند و محق هستند که از رفاه و زندگی خوب بهره مند شوند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۲۰
.
قالی باقالی => شهردار شهر تهران سیلابی
___________________________
باز توی فصل پاییز و زمستون" اومده سرما و برف وبارون"

شهردار نگو، بگو خلبان توپولوف" یه تونل ساخت و هی میزد بلوف"

هی میزد بصیرت و ولایتمداری به ناف "اهل ریا و غرور و تکبر" جناب قالی باف !!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
سانسورچی،سانسورچی!!
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان بد نیست یه نگاهی به کارنامه مرشد اعظم بیاندازی که توی دوره ریا--- ---هوری چند صد نفر از بچه های این مملکت رو توی راهیان نور و مدارس آتش گرفته به خاک سیاه نشونده.
ارزش پول ملی کشور معادل --- --- شده.
کار سختی نیست یه مقایسه و یه سرچ ساده توی اینترنت بابت آب گرفتگی و سیل توی شهرهای دیگه نشون میده احمدی دلاور شما حتی توان اجرا یک کانال آب رو نداشته .
البته ایشون بزرگترین پروژه های که تا حالا از آن رونمایی کرده :
رونمایی از تمبر یادبود بوده که جای تقدیر داره.
به قول محسن رضایی افتتاح های احمدی دلاور در حد بهره برداری از جوی آب روستای قار---آباد بوده.
هنوز یادمونه توی دوره شهرداری احمدی دلاور مهم ترین خدمات شهری دادن طبل به هیاتها و خرمای نذری به مردم توی ماه رمضان بوده که تونسته با یه خرما و طبل خیلی از هیاتی های ساده رو جلب کنه بعد حسابی ایشون را --- بده.
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!قافیه نداشت ولی حقیقت داشت!
vahid sh
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۶
۳
kheili maskharast,entehaye otuban nareside be nezam abad ye tablo zadan 2 ruz poshte sare ham neveshte bud 133 ruz mande be bahrebardari,diruz neveshte budan 166 ruz be bahre bardari.emruz ehtemalan minevisan 199 ruz mande
سیدمهدی موسوی
|
UNITED STATES
انتهای بزرگراه بروکلین توی نیویورک این روز شمار رو زده بودند ؟؟؟؟
نگو از فیلتر شکن و وی پی ان استفاده می کنم چون حرفت رو قبول ندارم چون صراط که فیلتر نشده می تونی مثل بچه آدم از شبکه مجاز استفاده کنی!!!
حسن
|
UNITED STATES
اين آقاي سيد مهدي موسوي پاسخ تمام نظرهاي مردمي رو داده انگار از روابط عمومي شهرداريه!
عجب آدماي بيكاري پيدا مي شنا!
سیدمهدی موسوی
|
UNITED STATES
حسن جان بنده نه کارمند شهرداری هستم و نه بیکار از بد حادثه سوابق کاری قبلی و فعلی بنده به نوعی با پروژه های عمرانی شهری و کشوری درگیر بوده و عشق و علاقه ام به آبادانی کشور بالاخص مناطق محروم باعث شده همیشه پی گیر امور سازندگی مملکت باشم و مثل خیلی دیگه از افراد به من چه نمی گم.
هر کسی که در خدمت سازندگی و آبادانی کشور باشه من دست و بازوی ایشان را می بوسم برایم هم مهم نیست وابسته به کدام جریان سیاسی باشه مهم پیشرفت و توسعه اسلامی کشور هست و رفاه کل ملت ایران.
موفق باشی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲۶
۱۸
خیلی نامردید خدا وکیلی یک نفر اگه الان تو این مملکت داره کار به درد بخور تو این گرونی و تحریم میکنه همین شهرداری تهرونه
من خودم قالیبافی نیستم ولی تو همین شهر زندگی می‌کنم و این رو می‌بینم کم و کاستی داره
ولی خداییش نمونه است نوبره یکی یدونه است ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کارگر شهرداری ام. کاری به ساست هم ندارم چندماه حقوقم رو ندادند .همونطوری که اشک زن و بچه منو درآوردن اشک خودشونم دربیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتمالاً شما کارگر شرکتهای پیمانکار هستید وگرنه شهردرای چی ها که وضعشون توپه !
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیزی که میگی کارگر شرداری هستی خیلی راحت تشریف ببر خیایان بهشت ملاقات با دکتر راحتر از اونی هست که فکر می کنی ضمنا" سایت هم داره مگه اینکه جزو دوستان زیر مجموعه شرکت های پیمانکار باشی که اونوقت باید از شرکت پیمانکاری خودتان شکایت کنی و با جواب دادگاه بری سراغ دکتر که بدجوری حال اون پیمانکار و رئیست رو میگیره.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کارگر کدوم شهرداری؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۹
همین پروژه ای که دیروز افتتاح شد در بزرگراه آزادگان حدود 3 سال است خودم شاهدم ولی از برخی تا 5 سال هم شنیدم که از یه طرف خاک می ریختند طرف دیگر از آن طرف میریختند اینطرف.حالا که بوی انتخابات میاد دوست داشتم بیایید ببینید هر 200 متر یه پیمانکار داشت کار می کرد.خدا به نیات همه آگاه است
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان همین ده کیلومتری که دیروز توی آزادگان افتتاح شده نزدیک 13 متر خاک برداری و تثبیت و زیرسازی نیاز داشت کاری که 29 سال پیش پیمانکار زمانی که نوع تراکم خاک منطقه و بافت زمین را دید حاضر شد با رها کردن پروژه و تحمل زیان از ادامه کار منصرف شود .
29 سال است مهم ترین شریان راهی کشور که روزانه بالغ بر 20 هزار کامیون سبک و سنگین از این معبر دو خطه عبور می کردند بد نیست یه نگاهی به کیفیت کار و عرض معبر 16 خطه بیاندازید.
یادمه توی دوره طرح کاد و آموزش توی یکی از شرکتهای مواد غذایی جاده مخصوص راننده کامیون ترکیه ای که شکر آورده بود کشور و پایتخت مملکت ما رو مسخره می کرد و می گفت بهترین جاده های شما مثل همین جاده کمربندی هست؟؟؟
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۱۶
در نگاه كلي عملكرد شهرداري تهران در چند سال اخير مناسب بوده و نبايد تنها جنبه هاي منفي را برجسته و سعي در القاء بعضي مسائل كرد.
فرهنگستان ادب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در نگاه كلي عملكرد شهرداري تهران در چند سال اخير نامناسب بوده و نبايد تنها جنبه هاي مثبت را برجسته و سعي در نفی بعضي مسائل كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۵
۷
حداقل دو پروژه را به جواب می رساند رییس جمهور --- مورد نظر شما که در طی 7 سال هیچ کاری نکرد!
علي عليزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۲
در نگاه كلي به چشم انداز عملكرد شهرداري تهران از زمان به دست گرفتن دكتر خلبان مهندس جناب آقاي خالي باف 54 هزار ميليارد تومان پول به حساب شهرداري تهران آمده است كه با اين بودجه ميتوانست كارهاي زيادي انجام دهد . چه شده است اين پولها كجا هزينه شده است .كجا رفته است به جيب كدامين --- شهرداري و نزديكان ---باف رفته است . البته طبيعي است الياس خان داره كارهايي ميكند كه كه كه آبرو بر است البته با هماهنگي پدر يعني او هم خبر دارد كه چه شده است اما حركتي و برخوردي صورت نگرفته است بعد اسمشان را ميگذارند طرفدار ولايت و هئيتي بيا ببين به قولي آتيش زدن به مالم هركه طرفدار و حامي ---باف باشه خوب پولهايي را به حسابش مبره و ميريزند اما اما اما اگر نباشه كلاه رفته و ديگر ولش كنيد فقط منتظر رس--- اين خانواده باشيم . انشالله
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۴
۸
نه قالیباف نه احمدی فقط میر حسین موسوی
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۹
۱۴
در نگاه كلي عملكرد شهرداري تهران در چند سال اخير مناسب بوده و نبايد تنها جنبه هاي منفي را برجسته و سعي در القاء بعضي مسائل كرد.
فرهنگستان ادب مستضعفین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در نگاه كلي عملكرد شهرداري تهران در چند سال اخير نامناسب بوده و نبايد تنها جنبه هاي مثبت را برجسته و سعي در نفی بعضي مسائل كرد.
((مطلب کلیشه ای فوق به صورت بالا اصلاح شد لطفا زین پس از این جمله استفاده کنید.))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما اول نام خودت را اصلاح کن ای ( چرندستان بی ادب مستهزئین ) .. تا بعد..
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۵
واسه رایه فقط رای اگه تکلیف ورضای خدا میفهمید همین شهرداری هم جای خدمته
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمش گرم واسه رای هم که باشه بالاخره از منافع این عمران من و توی ساکن تهران داریم بهره مند می شیم چرا اهالی سایر مناطق از توان و دانش مدیریت و عمران ایشان بهره مند نشوند.؟؟؟
ایشان هم مجاز هستند که بتوانند کاندیدا شوند.
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدجوری باهات موافقم
علي عليزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۴
۲
صراط اگر بخواهي مثل مشرق باشي و سانسور كني در بازدي از سايت كمرنگ ميشوم . برادر يازهرا بگو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲
۰
بیشتر این خبر در آخر از مظلومیت ---باف حمایت کرده! نداشتن بودجه!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۴
۸
براي اينكه راي نياورد اين پروژه ها را ناقص گذاشته و يا براي شهردار بعدي مقدار جا براي كار كردن گذاشته باشد.
بچه تهرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۹
۳
این دکتر خلبان که صحبتشه از اول امسال تا حالا فقط 10 هزار میلیارد تومنو تو شهر تهرون خرج کرده که خدا میدونه چقدرش رفته طرقبه! بنظر شما این --- 10 هزار میلیارد تومن می ارزه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱
۲
قالیباف ---کار است و ---
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۵
۸
دیدم یکی به دکتر قالیباف تهمت پول شویی زد خواستم یه چیزی بگم گفتم بهتره اصلا از فعالیت های مالی و فاجعه 3 هزار میلیاردی نگیم که پاکترین دولت رو یک شبه به کثیف ترین تبدیل کرد!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه ربطی داره لابد چون اختلاس سه هزاری هست باید از دوهزارتا یش چشم پوشی کنیم !!!
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۹
۲
از وزیر سابق راه پرسیدن هزینه ی 165 کیلومتر اتوبان ( شامل 35 کیلومتر پل و تونل )چقدر شده ؟
جواب داد:
از هزینه ی 2 کیلومتر تونل توحید کمتر شد!!!!
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمود میشه شما بفرمائید هزینه اش چقدر میشه ؟؟؟
بله اگر مثل هزینه کردن پروژه راه آهن شیراز اصفهان باشه با 15 هزارتومان هم شای بشه تراووس بتنی ساخت وسطش رو پر زباله و نخاله ساختمانی کرد و وقتی قطار یک بار از روی ریل رفت کل مجموعه ریل با زیر سازی توی پی فرو بره!!!!
یا مثل پروژه شرکت استراتوس و تونل های آزاد راه پردیس بشه که به خاطر افتتاح سریع و عدم پرداخت حقوق و مطالبات شب عید جناب قر--- ---لو تو دفتر آقای به---ان وزیر وقت راه سکته کنه و نیمه شب در بیمارستان فوت کنه!!!!!
ضمنا" میزان بازگشت سرمایه ملت از محل عدم اتلاف وقتشان و هزینه سوخت و ...پشت چراغ توحید تا سر باقرخان و جلال آل احمد مطمئنا" توجیه مالی و فنی پروژه را در پی داشته.
محاسباتش کار سختی نیست.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۷
۴
یادش بخیر سال 84 بعد از عدم نتیجه گیری در انتخابات سکته ی ناقص زد و راهی بیمارستان شد .
امیدوارم پزشکان مربوطه نصایح لازم رو گوش زد کرده باشن تا در این انتخابات کارش یکسره نشه .......
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۶
۴
فایننشیال تایمز از نامزدی قالیباف حمایت کرده است!
براساس این خبر، نشریه انگلیسی فایننشیال تایمز در گزارشی درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران با عنوان «شهردار تهران راه و پل‌های سیاسی می‌سازد» به انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران پرداخت. فایننشیال تایمز نوشته است: «ایرانی‌ها از تورم و نگرانی‌هایی درباره بروز جنگ رنج می‌برند به همین دلیل محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت ایران تلاش می‌کند با اجرای پروژه (اتوبان صدر) روحیه شهروندان را بالا ببرد!!!!!!!!!!!!!!
حمایت نشریه انگلیسی از نامزدی قالیباف!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت امام خميني:
آن روزي را كه آمريكا (غرب) از ما تعريف كند بايد عزا گرفت.
صحيفه ي امام/ج18/ص242
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۵
پروژه هائي كه صرفابخاطرتبليغ شخص شهرداراجراشودآخرش همينجوري ميشود.جناب قاليباف مطمئن باش مردم فرق خدمت صادقانه وعوامفريبي رامي دانندبيخودي زحمت نكش.(مومن دوبارازيك سوراخ گزيده نمي شود)
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو از جانب خودت حرف بزن نه مردم!
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۵
صراط جان نظر منتقدانت رو هم لطفا منتشرکن!!!
دوستی که این مقاله رو نوشته قطعا" از دانش مهندس عمران کاملا" عاری بوده و حقد و کینه نسبت به خدمات مجموعه مدیریت شهری مانع کسب اطلاع و خبر صحیح شده لاجرم با نوشتن متنی سراسر سست سعی در تخریب چهره شهردار تهران را داشته.
1-اولا" در خصوص زمان بهره برداری از فاز یک خط سوم مترو حد فاصل ایستگاه شهید بهشتی تا ایستگاه تقاطعی چهارراه ولی عصر به استحضار می رساند مسیر فوق در حدود دو هفته پیش به منظور تست سرد و بهره برداری آزمایش مورد بازدید و افتتاح عملیاتی واقع گردید که طبیعی است هر پروژه ای با این کیفیت می بایست ابتدا" در زمان تست راه اندازی آزمایشی تحت بررسی های ایمنی و کیفی واقع گردد و اشکالات احتمالی آن تا زمان راه اندازی نهایی برطرف گردد.
ضمنا مسیر یاد شده با عنایت به اینکه جزو حساس ترین و پرترددترین معابر شهری می باشد می بایست تمام تجهیزات آسایشی و لازمه مانند پله برقی و اسانسور و سایر موارد در همان وهله اول تکمیل ارائه گردد. بنابرین با پایان عملیات تست طی هفته جاری افتتاح خط مذکور در هفته آتی با حضور مقامات و مسئولین شهری بوقوع می پیوندد.
اگر نویسنده محترم این گزارش سواد مربوط به این گونه پروژه ها را داشته باشند قطعا" تصدیق می فرمایند که تمامی خوط ریلی الکتریکال قبل از راه اندازی و بهره برداری عملیاتی حتما" می بایست تست سرد و گرم ( بدون مسافر ) را طی فرمایند.تا افتضاحاتی مشابه خط آهن تبلیغاتی اصفهان و شیراز به وقوع نپیوندد .
بد نیست دوستان یک جستجویی در تصاویر مربوط به این پروژه بعد از افتتاح مضحک آن بیاندازند.
2-در خصوص دریاچه مصنوعی ( ونه حوضچه مولف صراط) خاطر نشان می سازد کار احداث و گودبرداری و تسطیح کف دریاچه فوق در مجاورت پارک جنگلی چیتگر همینک در حال اجرا و با زمان بندی مناسب ان شائ الله فرایند ایزولاسیون و سنگ چین و شروع آبگیری دریاچه در موعد زمانی مقرر به یاری خداوند حتما به انجام خواهد رسید که مطمئنا" بر چشم انداز و تلطیف هوای منطقه که متاسفانه در خبرهای چندروز پیش جزو آلوده ترین مناطق شهری تهران ( به جهت مجاورت با کارخانجات و صنایع آلاینده مابین شهر تهران و کرج ) می باشد کمک شایانی خواهد کرد. و با تکمیل کل پروژه و بافت فضای سبز سرانه فضای سبز شهر تهران هم ان شاء الله افزایش خواهد یافت.
مستحضر هستید که از نظر فضای سبز شهر تهران و شهروندان ساکن در تهران جزو فقیرترین مناطق کشور می باشد.
3-در مورد بزرگراه حیاتی امام علی دوستان ساکن در محدوده شرق تهران آیا طی هفته گذشته شاهد بهره برداری از 10 تقاطع غیر همسطح ( پل ) در این مجموعه عظیم بودند یا خیر ؟؟؟
دوستان با یک سرچ در سایتها کاملا" ادعای بنده را تائید خواهند نمود .و تقاطع های یاد شده با جزئیان کامل در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
همشهریان ما در شرق تهران متاسفانه سالهاست که از داشتن یک بزرگراه سرتاسری شمال تا جنوب تهران مانند آنچه در غرب تهران واقع شده: یادگار امام یا بزرگراه ستاری یا اشرفی اصفهانی یا باکری محروم هستند که ان شائ الله با تکمیل این پروژه و افتتاح نهایی آن تا 13 رجب سال بعد یکی از شریان های اصلی شهری در شرق تهران که گره گشایی بسیاری از بار ترافیک مناق 4 و 15 و 20 خواهد بود.مورد استفاده و دعای خیر عزیزان لایق این مناطق واقع گردد.
ببینم صراط جان منتشر می کنی یا کم میاری.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماشاالله به بچه ي شهرداري كه چه خوب سايت هاي خبري رو رصد مي كنن تا به اسم مردم توش نظر به نفع قالي ب بدن!
ماشاالله چه پول هايي خرج مي كنه!
سيد جون سلام ما رو به بچه هاي دفترتون برسون!
حتما شما هم از همون گروه جواناني هستيد كه تيم هواداري از ---باف تشكيل داديد و ---باف هم بهتون دفتر داده تا از اونجا راهبري كنيد تبليغاتشو! بگم اسم دفترتونو بگم؟بگم؟
جالب اينجاست بعضي هاتون هم به جاهاي خوبي رسيديدا انصافا ؟آقا ما هم با داشتن مدرك ت.تكميلي همچنان بيكاريم كار سراغ داشتي بگو!
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۵
سردار دکتر مهندس خلبان برادر قالیباف!
هیچ کس نیست که از ریخت و پاش ها و مف--- مدیریتی شهرداری ایشون سوال بکنه.در صورت کوچکترین انتقادی ماشین پروپوگاندای ایشون متشکل از گروه نشریات همش--- و 11 نشریه دیگه و وب سایت های منتسب به شهرداری و طیف قالیباف از جمله فر----یوز چنان وا مظلومایی سر می دهند و چنان از وظایف روتین شهرداری ، خدمات بیسابقه می سازند که طرف بیخیال انتقادش میشه.
حالا کسی نیست سوال کنه آقای محترم پروژه دریاچه چیتگر چه توجیهی داره وقتی توسعه همه جانبه تهران از غرب به کرج و از شرق به جاجرود (شمال تهران هم کوه مسدود کرده وگرنه به آمل وصل می شد!) سبب تخریب ریه های طبیعی شهر شده و سبب شده اراضی زراعی قیمت اراضی مسکونی پیدا کنن و کار زمین خوار ها هم رونق پیدا کنه.کسی از تخریب باغات شمیرنات از ایشون نیمیپرسه و گویا حواس کسی به انبوه برجسازی های غیر مجاز در شمال تهران بالاخص منطقه ولنجک نیست که دارن با تخریب منابع طبیعی و کوهپایه ها،کوه روی کوه میسازن بی توجه به منع ساخت در ارتفاع بالای 1880 متر.کسی نمیپرسه آقای قالیباف هزینه های میلیونی شما برای جشن های --- ایام شعبانیه و عید فطر در سال 90 چه توجیهی داشت و از کجا اومد.آقای قالیباف کنسرت هایی که مجوز برگزاریش را در برج میلاد می دهید مأمن عده ای بی بند و بار شده و مکانی شده برای هر گونه هنجار شکنی.راستی چه ساده از سرو بستنی طلا در برج میلاد گذشتیم ---!
راستی کسی نمی پرسد آقای قالیباف شهرداری تهران چه ارتباطی با حمایت مالی از فیلم ضد نظامی چون ((تهران انار ندارد)) دارد یا سریال بی سر و تهی چون پنجره که از شبکه پنج سال 90 پخش می شد و رویا نونهالی در اون نقش یک بانوی مواد فروش ولی موفق و خانواده دوست رو داشت و در این بین شهرداری منجی خانواده های سریال بود.
کسی از عملکرد کاملا سیاسی و به انحراف رفته شورا یاری ها نمی پرسد که هنوز هیچ نشده تبدیا به ستاد تبلیغاتی شده اند. کسی نگفت که راه اندازی شورایاری ها تز سعید حجاریان بود برای درگیر کردن سطوح مختلف مردم در درگیری های سیاسی و بهره بردن از آن برای فشار به حکومت و در نهایت براندازی!(رجوع کنید به کتاب 8 سال بحران آفرینی مدعیان اصلاحات،نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی) و باز کسی از حال سکنه میدان شهدا تا خیابان امام حسین نمی پرسد که با این طرح کذایی پیاده راه شهرداری چه بر سرشان آمده. و کسی نمی پرسد که چگونه با همراهی مج--- نیشینان به منظور توسعه مجلس، منازل انقلابی ترین قشر این مملکت حوالی خیابان شهید دیالمه به زور و به قیمت ارزان ازیشان خریداری که چه عرض کنم از چنگشان در می آورد!
آی ایها الناس به اندازه کافی از جریان انحرافی در دولت پرسیدیم چه کسی از این جریانات انحرافی می پرسد؟آیا نمایندگان شورای شهر در حکم اعضای ستاد انتخاباتی شهرداری هستند که زبان در کام گرفته و فقط نظاره گر این سطح از تخلفند؟اگر بخواهم باقی تخلفات شهرداری را بشمارم مقاله ای چند ده صفحه ای می شود.
سوز دلی بود از سویدای وجود.آتش این انتقاد رو خاموش نکنید و نظر رو درج کنید.
والسلام
سعید ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۶
۹
ای بابا، بازم گیر دادید به قالیباف.

بزرگراه امام علی مهمتره یا بزرگراه صدر که از صبح تا شب ترافیک داره؟؟

تأمین نیازهای همین چند تا خط مترو هم با لطف و زحمت همین شهرداری بوده و کلی ارتقا پیدا کرده، خط 3 هم به امید خدا به همین زودی ها بهره برداری میشه تا چشم هرچی مخالف الکی هست دربیاد!!!

بقیه طرح هاش هم به موقع اجرا میشه تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

طوری خبر میزنید انگار بقیه همه کارهاشون درست و به جا بوده، فقط شهرداری طرحهاش اجرا نشده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۳
خوشم میاد آقای تابعی یک تنه جواب همه رو میده و هرکی از قالیباف انتقاد میکنه؛ این یک تنه به همشون یک جواب داده. بالاخره از شهرداری حقوق میگیرن که شبانه روزی تو اینترنت براش تبلیغ کنند دیگه!!!!
مجید اردبیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قالیباف بدون بودجه دولتی و بدون نفت 110دلاری تهران را متحول کرده
حالا حیا نمیکنید تخریبش میکنید؟
خجالت نمیکشید این مرد بزرگ را تخریب میکنید؟
اگر هر یک از شماها یک هزارم خدمات قالیباف را انجام داده بودید ادعای پیامبری میکردید!!!

خدا را شکر هنوز که قالیباف هاله نور ندیده
محمد اصفهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۸
چرا به صراط ایراد میگیرید ؟
فصل انتخابات شروع شده توقع دارید چهره های مردمی و شخصیتهایی که اقبال عمومی دارند تخریب نشوند !! دکتر قالیباف با اینگونه تخریبها نه مخدوش میشوند و نه از میدان بیرون میروند ... اهالی صراط ، شما که نصیحت و خیرخواهی سرتان نمیشه به این منکر ادامه بدهید تا روز قیامت ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد اصفهانی جون قالیباف کدوم منطقه را به نام شما سند زده ؟؟؟
منطقه مارا که به نام مرضیه برومند سند زده ..
حسني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۸
۱۰
تا كور شود هرآنكه نتواند ديد!!!
اگه سايرين هم به اندازه آقاي قاليباف كار ميكردند مشكلاتمون حل ميشد! خوبه ادم يه كم انصاف هم داشته باشه !
فرهاد2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه اگر كور بشيم نمي تونيم ببينيم قاليباف چه بلايي داره سر ما در مياره!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشم دلتان کوره که نمیتونید ببینید یک آدم دلسوز از بطن مردم آمده بی ادعا داره خدمت میکنه .
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۳
کدوم کار مثبت این وری ها و اون وری ها درست و تمام بوده که کار این آقا درست و تمام باشه.
تظاهر کار همه ی کسانیه که فقط ادعا دارن و شعار میدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشان نه ادعا دارد نه شعار میده
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ايشان نه ادعا داره نه شعار ميده و فقط هر كاري مي كنه تا ريا نشه!
اين كارا (ادعا، شعار ريا) رو نگه داشته فقط واسه جلوي دوربين!
از الان بهتون قول مي دم فيلم تبليغاتي م ب ق از يك پروژه ي فاخر سينمايي حرفه اي تر خواهد بود!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان:
احسنت ، چقدر زیبا فرمایش کردی.
دم شما گرم داداش.
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان:
اگه چندتا از صحبت ها و چندتا از عملکردش رو بذارد پیش هم متوجه میشی که چقدر ادعا داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الان که ادعا نداره و صبح تا شب داره تو رسانه ملی رپوتاژ تبلیغاتی میره وای به روزی که بخواد ادعا کنه !
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۷
۸
آقای قالیباف بابت افتتاح فاز 2 بزرگراه آزادگان از تو متشکریم .
قالي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابلي نداشت وظيفم بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و بابت بستن میدان امام حسین و 17شهریوراز تو متنفریم .
پورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۸
۴
این پروژه ها سرکارین! یعنی دستپخت جناب سرکارن! "سردار" و "سرکار" هم خیلی با هم توفیر ندارنا! اصلا دعوا سر یه دال با کافه! اولش سردار بود یعنی متواضع بود و کمرش پیش مردم خم! ولی کم کم کمرشو راست کرد و سرکشی آغاز کرد! یعنی دال قصه ما قد راست کرد و سرکش پیدا کرد شد کاف! حالا باید کاراش به کاف بیاد نه به دال! دقت کردین؟! همه ماجرا همینه که فرمایش کردم! عزت زیات!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۳
بسیار صحیح است علی--- دب--- و برخی از اعضای شورای شهر بجای اینکه ناظر قالیباف باشد بعلت --- که از قالیباف گرفته اند شده اند لابی گر و کار چاق کن و --- قالیباف - قالیباف هم برای بیشتر --- سالی چند بار همراه خودش به مسافرتهای خارجی می برد - البته قالیباف خیلی از مسئولین مملکت را --- و نمک گیر کرده است که اعضای شورای شهر قطره ای بیش نیستند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سردار مهندس دكتر ط---ي: افتخارم اين است كه در دوران خدمتم در شوراي شهر ---باف رو شهر دار كردم!
حالا طلايي كيه؟ همون كه همشهريان خودش در اصفهان بهش اعتماد نكردن راي بدن بره مجلس!
شنيده ها حاكي از اينه كه قراره معاون اول م ب ق بشه!
بالاخره م ب ق واسه رسيدن به رياست جمهوري به هركي يه وعده اي مي ده به يكي وعده ي معاوني و به يكي حكم عمارت ري و...
ولي م ب ق از گندم ري نخواهي خورد!
موحد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۶
۶
برادران. از خدا بترسید. والله قیامت برای همه ی ما هست. رسانه ای و غیر رسانه ای ندارد. آخر این همه دروغ در یک خبر! چطور ادعای تشیع و پیروی از مولای متقیان را داریم. به کدام صراط میرویم. یقینا صراط مستقیم که صراط علی بن ابی طالب است این گونه نیست. فاین تذهبون
يلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۳
شنيده شده! كه وقتي آقاي خا---ي زنگ مي زنه دفتر آقاي م ب ق به منشي مي گه وصل كن به رئيس جمهور!
از الان پروژه ي توهم زايي رو اطرافيانش دارن اجرا مي كنن!
حالا صراط جان اگر مي خواي سانسور كني سانسور كن!
اما باور كن شنيده شده هاااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳
۹
سلام برادران
باور کنید که لحظه به لحظه ای که این خبر دروغ در سایت شما وجود دارد برای پرونده شما درقیامت کنتور می اندازد. باور کنید.
به خاطر غرض سیاسی خود تان را گرفتار غضب خدا نکنید . حیف است
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیار تذکر بیجایی بود!
مثل سکسکه حین خوردن یک غذای خوشمزه که غذا رو کوفت ادم می کنه.
ضمنا شما برادر یا خواهر ناشناس زحمت بکش شالگردنت رو کیپ ببند یه وقت نچایی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۳
۰
نه جریان انحرافی
نه جریان نوکیسه گان