۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲

مریم رجوی در هزار پستوی سیاست های غرب دست وپا می زند

به نقل از ما هستیم، پس از به پایان رسیدن دوران استعمار به مفهوم و معنای کلاسیک آن، دولت های غربی روش جدیدی را برای استعمار کشورهای منطقه در پیش گرفتند؛ در این روش با سیاست های پنهان کشورهای غربی و حمایت های مالی و معنوی آنان، عناصری از چهره های داخلی بر سر کار آمده و در پیش برد اهداف کشورهای غربی دست به کار می شوند. در تاریخ پر فراز و نشیب ایران نیز روی کار آمدن خاندان منحوس پهلوی (پالانی) نمونه ای از سیاست نوین استعماری کشورهای غربی است.
کد خبر : ۸۹۵۳۶
به گزارش صراط، روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران تمام این معادله ها را بر هم زد و غرب را از دست یابی به منابع رایگان انرژی که تا پیش از این از سوی حاکمان پیشین راهی آن دیار می شد بی نصیب کرد. دولت های غربی که اکنون قریب به سی سال است همچنان چشم انتظار منابع بیشمار انرژی ایران هستند در تلاش اند تا بار دیگر به کمک اپوزسیون نقشه های خود را عملی سازند و در این راستا حتی دست به حمایت از گروه های تروریستی چون «گروهک تروریستی منافقین» می زنند!

آمریکا که تا پیش از این نام گروهک تروریستی منافقین را برای چندسال در لیست سیاه خود جای داده بود اکنون آنان را به مانند سگ هایی که از قلاده رهانیده می شوند باز می کند تا شاید پای کسی را گاز گیرند؛ البته این اقدام آمریکا دلایل بسیاری دارد که از ذکر مجدد ان خودداری می کنیم.
 
اما مجاهدین ...

آخرین برنامه مجاهدین چیست؟
مریم رجوی رئیس برگزیده مسعود رجوی که درس چشم بندی و جادوگری را از هر شعبده بازی از جمله شوهرش بیشتر فرا گرفته و فراتر رفته است، مانند کولی سرگردانی، همه روزه از یک نشست به نشستی، و از یک پارلمان به پارلمانی دیگر می رود تا با زد وبندهای گوناگون با نمایندگان کشورهای اروپایی در رحمت را برخود و در نکبت را برای مردم ایران باز کند.
 
 

 درخواست مجاهدین از اتحادیه اروپا
اپوزیسیون ایران از اتحادیه اروپا خواستار «به رسمیت شناختن مقاومت ایران [گروهک منافقین]» می شود؛
اینعنوان گزارش خبرگزاری فرانسه درتاریخ ۱۶ آذر ۹۱ برابر ۵ دسامبر ۲۰۱۲ است. زیرا در این روز مریم رجوی، هنرپیشه ماهر و هزار چهره، با برنامه گذاری های پیشین خود درپارلمان فرانسه حضور می یابد تا تضمینی برای رساندن خود و مسعود رجوی به قدرت،از زمامداران فرانسه کسب کند. این گزارش نوشته است:
"پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران (مریم رجوی)، فرانسه و اتحادیه اروپا را روز چهارشنبه به «به رسمیت شناختن مقاومت ایران» بر اساس آنچه در سوریه صورت گرفته برای تغییر رژیم در تهران فراخواند. به عبارت دیگر، رجوی از پارلمان فرانسه و دولت های اروپا خواسته است که او و همسرش را به جانشینی جمهوری اسلامی انتخاب کنند!.
 
 
سرزنش خانم رجوی به سیاستمداران غرب
مریم رجوی خطاب به نمایندگان پارلمان فرانسه می گوید:
بزرگترین اشتباه سیاسی که غرب مرتکب شده نادیده گرفتن جنبش اصلی برای تغییر در ایران است. مقاومتی که ریشه هایش در عمق جامعه ایران است و یک ائتلاف دمکراتیک از گروههای مختلف اپوزیسیون را که بیش از ۵۰% اعضای آن زنان هستند را تشکیل داده است.
 
 
مردم ایران  با خاطره ای تلخ و ناراحت کننده، گذشته نکبت بار و عملکرد خائنانه و جنایت بار گردانندگان سازمان مجاهدین را به یاد می آورند.
 
 

کدام یک از این رفتار می تواند دموکراتیک باشد؟
* رفتار و روش این سازمان، با وادار کردن زنان به طلاق و جدایی از شوهران و همچنین دوری از کودکان شان  و اجازه ندادن به خانواده ها که فرزندان اسیرشان را در قلعه اشرف برای تنها چند ثانیه مشاهده کنند. آیا این رفتار، یک دیکتاتوری فاشیستی است و یا یک ائتلاف دموکراتیک؟
* ازدواج های گوناگون مسعود رجوی و ارتباط وی با زنان چه ...
 
*هزینه های تشریفاتی و تبلیغاتی، چه درون سازمان و یا در کشورهای گوناگون، با برنامه سازی و بردن هزاران افغانی و اروپای شرقی در نشست ها و وانمود کردن و نشان دادن به سیاستم داران اروپایی به عنوان طرفداران خود، آیا خیمه شب بازی نمی باشد که در سرتاسر جهان پیاده شده است؟
 
*  گول زدن و کشاندن جوانان به میدان مرگ مرزهای ایران، و عملیات بی خردانه سلاخی و کشتار صدها ایرانی پاک سرشت به نام  «فروغ جاوران» آیا باعث افتخار است یا مایه نکبت و شرمساری؟
 
*رفتار وحشیانه و حمله گروهی به جوانان ایرانی که با شماها، مخالفت می ورزند (در کشورهای اروپایی)، به ویژه کشورهای شبه جزیره بالکان، با حمله تروریستی چه تفاوتی دارد؟
نکته ای چند از آنچه گذشت
اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، از عملکرد گذشته و حال سازمان مجاهدین ( رهبران و گردانندگان سازمان) به شدت نفرت دارند، و با تلخی آنان را به یاد می آورند. مسعود و مریم رجوی، و شمار زیادی از گردانندگان سازمان مجاهدین خلق به خوبی می دانند و آگاهی دارند که در ایران و نزد مردم پایگاهی نخواهند داشت، به همین دلیل است که کاسه دریوزگی و گدایی را به پیش سیاستمداران خودباخته و یا سوداگر اروپایی برده، و با خواری و زاری از نفوذ و قدرت آنان درخواست کمک دارند




منبع: ماهستم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۵
۰
اپزیسیون نمی داند که نه روی دوستی این منافقین می شود حساب کرد ونه روی دشمنی آن ها بعد از ورود آن به این مجموعه در غرب نوبت دراز کشیدن بدون نفس آن ها بوسیله این گروه تروریستی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
این بدبخت هم اگر تابه حالا مثل زيپي ليوني وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی کارش برای رسیدن به مقاصد ایدئولوژیکی یا وطن پرستی به فحشا نکشیده شده باشه برای خوش رقصی کسب کمک مادی به اونجا میرسه
بعد از چند وقت دیگه میگه من با فلان نفر تو کنگره آمریکا رابطه داشتم با فلانی داشتم
ای کثافت
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۶
۰
همین مونده بعد از این نظام مردم ازار امثال رجوی بیان و بخوان بر ایران عزیز حکومت کنن.من حاضرم کریم شیره ای بر این حکومت کنه ولی مجاهدین نه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و امثال تو آرزوی بعد از این نظامو به گور خواهید برد در ضمن لیاقت تو اون کریم شیره ای هم نیست حالا شاید شریم .... بدردت بخوره !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۴
۱
زن جماعت كه واردسياست شودهمين ميشودديگر.الانه كه سروكله ......پيداشود
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
اللهم العن الجبت و الطاغوت.
ناتالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
از این زن و شوهر متنفرم خانم نفهم خودشو رئیس جمهور ایران میدونه انقدر ازش بدم میاد که فکر کنم اگه یه روز ببینمش احتمالا خودم خفش کنم.