۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۹

دیدار یکی دیگر از اعضای گروهک تروریستی منافقین با احمد شهید

پس از آن که در هفته گذشته خبر دیدار پرویز خزاعی یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین با احمد شهید منتشر شد این بار نیز ژیلا مهدویان یکی دیگر از اعضای این گروهک با وی دیدار کرده است.
کد خبر : ۸۹۵۳۷

 به گزارش صراط، پس از آن‌که در هفته گذشته خبری مبنی بر دیدار یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین به نام پرویز خزاعی با احمد شهید منتشر شد، این بار نیز یک دیگر از اعضا و میلیشیاهای این گروهک تروریستی به همراه دخترش با احمد شهید دیدار کرد.

ژیلا مهدویان یکی از اعضای گروه مادران عزادار پارک لاله که پس از انتخابات به جرم همکاری با صادق نقاش‌کار (عضو گروهک تروریستی منافقین و هدایت کننده مادران عزادار پارک لاله) و در حالی که قصد خارج شدن از کشور و سفر به آلمان داشت تا طی دیداری با نقاش‌کار برنامه‌های جدید را از وی بگیرد توسط نهادهای مسئول دستگیر می‌شود. وی که به همراه دخترش شیده ترمسی عضو مادران عزادار بودند پس از آزادی از زندان به قید وثیقه با همکاری گروهک تروریستی منافقین از کشور می‌گریزند.

ژیلا مهدویان

ژیلا مهدویان (عضو گروهک تروریستی منافقین) و دخترش شیده ترمسی با احمد شهید

وی به همراه دخترش در دیدار با احمد شهید که در برلین صورت گرفته است‌ با طرح دوباره دروغ‌هایی راجع به فرزندش حسام ترمسی که با هدایت گروهک تروریستی منافقین در روز 23 خرداد 88 در خیابان‌ها اغتشاش کرده و با سنگ به نیروهای انتظامی حمله کرده بود، تلاش کرده است تا در گزارش مغرضانه احمد شهید مطلبی اضافه کند. وی همچنین در این دیدار درباره منصوره بهکیش (که خود و تمامی برادرانش عضو فرقه منافقین هستند) و همچنین درباره جاسوسانی چون حکیمه شکری و ژیلا کرم‌زاده که اخبار داخل کشور را به منافقین جنایتکار می‌فروختند با احمد شهید گفت و گو کرده است.

گفتنی است که دیدارهای احمد شهید با تروریست‌ها و تاثیر پذیرفتن از کسانی که دستشان تا مرفق به خون زنان و کودکان و جوانان این کشور آلوده است، به خوبی غیر علمی و مغرضانه بودن گزارش‌های احمد شهید را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که گروه مادران عزادار پارک لاله متشکل از 25 تا 35 زن می‌باشد که هیچ کدامشان از آسیب دیده‌گان فتنه 88 نیستند و تنها با هدایت منافقین و به دلیل اقدام علیه امنیت ملی تشکیل شده است.

منبع: دیده بان