۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴

زائران عتبات عالیات هوشیار باشند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در مورد اقدام اخیر تروریست‌ها مبنی بر جاسازی مواد منفجره در کتب ادعیه برای از بردن مسلمانان گفت: مسلمانان باید در این مورد هوشیار باشند و در این ارتباط رسانه‌ها نیز با افشا و اطلاع رسانی دراین زمینه مردم را نسبت به این موضوع آگاه سازند
کد خبر : ۸۹۶۴۶
به گزارش صراط علیرضا سلیمی در مورد اقدام اخیر تروریست‌ها مبنی بر جاسازی مواد منفجره در کتب ادعیه برای از بردن مسلمانان گفت: افراطی‌های وهابی و القاعده به دلیل نوع بینشی که دارند، همه فرقه‌های مسلمانان را کافر وحتی واجب القتل می‌دانند و به انواع روش‌ها به کشتارگروهی مسلمانان روی می‌آورند.آن ها پیوسته درخط مسلمان‌کشی که  دیکته سازمان‌های جاسوسی است، اقدام می‌کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: درهرصورت این افراد توسط گروه‌ها و سازمان‌های جاسوسی تجهیز شده و برای این اقدام آموزش داده شده‌اند. آن ها حتی مواد لازم برای کشتار هم‌وطنان خود را نیز از این سازمان‌ها دریافت می‌کنند.

سلیمی، عنوان کرد: متاسفانه این افراد به جای اینکه انرژی خود را صرف اتحاد بین مسلمانان واز بین بردن دشمنان اسلام از جمله اسراییل غاصب کنند، تاکنون حتی یک گلوله هم به سمت صهیونیست‌ها شلیک نکرده‌اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: این افراد با هدف ایجاد شک نسبت به دین مبین اسلام دربین مسلمانان و تضعیف کردن  و غافل شدن آن‌ها از مبارزه با صهیونیست فعالیت می‌کنند. مسلمانان باید در این مورد هوشیار باشند و در این ارتباط رسانه‌ها نیز با افشا و اطلاع رسانی دراین زمینه مردم را نسبت به این موضوع  آگاه سازند.

 

 با توجه به روش‌ جدید تروریست‌ها در جاسازی مواد منفجره در کتب و ادعیه زیارتی، وزارت کشور عراق در این باره به زائران عتبات عالیات هشدار داد.از این رو ضرورت دارد در زمان باقی مانده تا اربعین حسینی و نظر به حضور جمع کثیری از زائران ایرانی در کربلا به نحو مقتضی سرپرست کاروان‌ها و زائران آزاد نسبت به خطرات احتمالی هوشیار باشند
منبع: خانه ملت