۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
ادعای جدید رسانه های صهیونیستی

مذاکره محرمانه اوباما با ایران!

بسیاری از روزنامه های اسرائیل در شماره امروز خود از تلاش پشت پرده باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای رسیدن به توافق محرمانه با ایران بر سر برنامه هسته ای جمهوری اسلامی خبر می دهند. و مدعی شده اند که اوباما به دولت ایران پیشنهادی داده است.
کد خبر : ۸۹۷۴۳
"صراط" - رسانه های صهیونیستی از تلاش پشت پرده باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای رسیدن به توافق محرمانه با ایران بر سر برنامه هسته ای جمهوری اسلامی خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، بسیاری از روزنامه های اسرائیل در شماره امروز خود و نیز شبکه ده تلویزیون اسرائیل شب گذشته مدعی شده اند که اوباما به دولت ایران پیشنهاد کرده است که در 4 تا 5 ماه، در مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا، مسئله اتمی ایران حل شود و در برابر، تحریم ها علیه ایران به میزان محسوسی کاهش یابد و حتی از اساس لغو شود.

در گزارش های رسانه های اسرائیلی گفته شده که اوباما اسرائیل را دور زده است و در این زمینه مشورتی با اسرائیل نکرده است و اگر این مذاکرات مستقیم نتیجه بخش نباشد، آنگاه آمریکا فکر خود را خواهد کرد. آمریکا به تازگی به ایران هشدار داد که تا ماه مارس، باید در برنامه هسته ای خود شفاف سازی کند و ابهامات را برطرف نماید و تنها در این سه ماه مهلت دارد که با کشورهای 5+1 به تفاهم برسد، هر چند که این هشدار آمریکا به ایران جنبه ضرب الاجل نظامی ندارد.

همچنین رادیو صدای اسرائیل گزارش کرد: سخنگوی وزارت خارجه ایران رامین مهمان پرست سه شنبه گفته بود «اینکه یکی از اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در گروه 5+1 گفته است که فرصتی تاریخی برای به توافق رسیدن با ایران بوجود آمده و آمریکا می تواند غنی سازی در خاک ایران را بپذیرد، نشان می دهد که آمریکایی ها در حال نزدیک شدن به واقعیت ها هستند».

بر پایه این گزارش، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در اورشلیم گفت که این کشور به خط قرمزی که برای برنامه هسته ای ایران تعیین کرده است، پایبند است و مدعی شد که از زمانی که وی در سازمان ملل آن سخنرانی را برای تعیین خط قرمز در قبال ایران انجام داد، ایران به میزان همین دو ماه و نیم نیز به هدف خود که رسیدن به بمب هسته ای است، نزدیک تر شده است.
به گزارش صراط، این خبرسازی ها در حالی از سوی رسانه های رژیم صهیونیستی انجام می شود که این رژیم دارای صدها کلاهک هسته ای فعال است و که خود خطری حتی برای ساکنان شهرک های صهیونیست نشین است.
نظرات بینندگان
نازی جووووووووووووووون
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۲
این اخرین راه ممکنه
مخفیانه باشه یا علنی خداکنه به نفع مردم تموم بشه انشاالله
یاحق
وطن
|
UNITED STATES
میشه میشه به شرطی ملت کمی اون مخ رو تکون بدن
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۳
۱
خوشم میاد آمریکا خودشو زیاد داره به در دیوار میزنه.
قاه قاه قاه .....
رسانه هفت
|
GERMANY
|
۲۱:۴۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۰
۲
توافق نکنن بیچتره ایم