۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶
از عذرخواهی معاون اول تا خسته نباشید به شهردار!+فیلم

صرفا جهت اطلاع!

صمدی صرفا جهت اطلاع این هفته رو با دو تا عذر خواهی شروع کرد چیزی که گویا دل همه برای اون لک زده بود یکی دفتر معاون اول رئیس جمهور بابت جمله ای که تو ارومیه گفته بود و یکی هم وزیر آموزش و پرورش به خاطر حادثه مدرسه پیرانشهر.
کد خبر : ۸۹۷۵۵
به گزارش صراط، راهکارهای خطرناک و البته شوخی برای گرم کردن خودرو هم نمک برنامه امشب بود راهکارهایی مثل روشن کردن مشعل زیر خودرو ها. صمدی یه گیر کوچولو هم به رژه خودروهای راهنمایی و رانندگی و امداد داد و گفت.. رژه قشنگیه دست تون درد نکنه اما بهتر نیست زودتر برید تو جاده ها. خدائیش رژه هم لازم داشت؟

در ادامه با طرح چهارتا سئوال به سراغ جایزه صلح نوبل اتحادیه اروپا رفت و گفت .. به نظر شما کمیته نوبل به کدام یک از دلایل زیر این جایزه را داده:
1- بعد از اوباما و پرز و رابین خیلی بد بود اسم اروپا تو فهرست نباشه
2- سران اروپایی تو تحریم ایران در خدمت آمریکا هستند. پس جایزه اش چی میشه؟
3- سران اروپایی کشتار کودکان غزه در حمله صهیونیستها  را تشویق کردن پس باید صلح نوبل بگیرن.
4- حقش بود به صرفا چه مربوط؟!

صمدی تو قسمت بعدی یه سری به مجلس زد و از اخطار و تذکر های غیر مرتبط و غیر مرتبط که صدای رئیس هم درمیاره گزارش می ده یه جایی تو این گزارش رسایی به لاریجانی درمورد خارج از نوبت حرف زدن نماینده ها تذکر میده که لاریجانی هم با مدل تذکر جوابش رو می ده.

تو آیتم بعدی صمدی به جنگ شوالیه ها میره البته رویانیان با بذل و بخشش های چند میلیارد تومانیش هم بی نصیب از این جنگ نمی مونه. بعد نوبت دکتر اورال رسید قصه حال خراب دریاچه ارومیه با نسخه دکتر دریاچه اورال اما مثل اینکه نسخه دکتر حال این دریاچه رو هم خوب نکرده.

البته صمدی تو آیتم بعدی یه حالی ام به امارات کوچولو همین همسایه عرب کنار دستمون می ده که  یکی از شبکه های تلویزیونی اون سعی کرده از زلزله اخیر سوء استفاده کنه و با پخش عکس هایی از مناطق زلزله زده گفته ایرانی ها اینطوری فقیرند و بی خانمان اما مسئولانشون دنبال فن آوری های جدید و قدرت نظامی هستن!

در ادامه یه خسته نباشیدم به شهردا آبسرد می گه که تونسته با سخت کوشی از 5 هزار ویلای غیر مجاز از سال 75 پنج تاشو تخریب کنه .واقعا خسته نباشید آقای شهردار توی 16 سال 6 تا ویلای غیر مجاز تخریب شده یعنی اگه همینجوری بریم جلو  5 هزار ویلای غیر مجاز بقیه، 13333 سال دیگه تخریب میشه. واقعا خسته نباشید!

یه چند وقتیه که هواشناسی وضعیت آب و هوای رشتخوار را اعلام نمی کنه . چرا؟  مثل اینکه اداره هواشناسی تنبلی خودشو میندازه گردن سفر رئیس جمهور که بابا  به مناسبت سفر رئیس جمهور به این شهر تجهیزات ایستگاه هواشناسی برای فرود بالگرد جمع آوری شد و تاکنون هم نصب نشده است.
نظرات بینندگان
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
حال بهم زن بود این قسمتش مثل بقیه قسمت هاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
اورال چیه؟
آرال
مجید خان