۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲

بعضی از مسوولان توهم محبت دارند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تکلیف و مشق سیاسی امروز قوای سه گانه را وحدت عنوان کرد و گفت: هرکس وحدت را با حرکت نابخرادانه ای مورد خدشه قرار دهد خائن است و به نظام خیانت کرده است.
کد خبر : ۸۹۷۸۵

به گزارش صراط ؛ عشرت شایق وحدت را حلقه مفقوده میان قوا و مسوولان دانست و گفت: چندسال گذشته رهبر معظم انقلاب بحث بازسازی معنوی را مطرح کردند که  به نظر می رسد دوباره باید این موضع مطرح شود و مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

مسئولان با یک حرف زحمات شبانه روزی خود را به باد می دهند

وی افزود: انسان دارای غرایزی است که دنیا دوستی در راس آن قرار دارد  و از قضا هم اگر فرد دارای مسولیت و قدرت باشد این دوستی دنیا را در مواضع، رفتار و عملکردش می بینیم که عواقب آن نه تنها بر خود فرد، بلکه در جامعه، کشورش و حتی جهان نیز تاثیر خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با تاکید براینکه قوای سه گانه  زحمت زیادی می کشند و تلاش های شبانه روزی برای مردم و کشور دارند، گفت: گاهی اوقات مسوولان با یک حرکت یا یک حرف، تمام زحمات خود را به باد می دهند و برای حفاظت از قدرت و یا افزایش قدرت دست به رفتارهایی می زند که به جایگاه دیگر قوا  خدشه وارد می سازد.

عزل و نصبی که منفعت طلبانه باشد وحدت را مخدوش می کند

وی تصریح کرد: بعضی مواقع مسوولان  با یک تصمیم که ظاهرش نه هجوم ، نه تخریب و نه حمله به دیگر قوا است نیز ممکن است به چهره زیبای وحدت خدشه وارد می سازند؛ چراکه نوع تصمیم مسئله ساز است، مانند عزل و نصب های مکرر. بخصوص آنکه درعزل و نصب ها به جای تدبیر مصلحانه مدبرانه و انقلابی که منجر به تقویت نظام شود، براساس امور منفعت طلبانه گروهی شکل گرفته باشد .

هرکس نابخردانه وحدت را مخدوش سازد خائن است

شایق  تکلیف و مشق سیاسی امروز قوای سه گانه را وحدت عنوان کرد و گفت: هرکس  وحدت را با حرکت نابخرادانه ای مورد خدشه قرار دهد خائن است و به نظام خیانت کرده است ؛ ممکن است مسئوولی ساعت ها کار و تلاش کند اما با یک جمله رنگ و روی دیگر قوا را بپراند این شکستن وحدت است و مردم آنرا بر نمی تابند.

بعضی از مسوولان توهم محبت دارند

وی افزود:  بعضی از مسوولان ما توهم محبت دارند و احساس می کنند مردم خیلی به یک شخص  و منصب خاصی علاقه دارند اما اینطور نیست؛ وقتی می بینیم مردم در روز عاشورا با چه شور و گستردگی شرکت می کنند این نشان می دهد مردم تنها به دینشان وابسته هستند و در راس همین حاکمیت  دینی ولایت فقیه قرار دارد که گفته است در این روزها سکوت کنیم.

نماینده مجلس هفتم، با بیان اینکه وظیفه مسوولان و دستگاههای اجرایی باید  تحقق شعار سال یعنی تولید ملی باشد، گفت:  انتظار می رود قوا هر آنچه دارند در این زمینه خرج کنند و راههای عملی تحقق اقتصاد مقاومتی را تعیین کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

باید جلوی همایش های غیر مرتبط با اقتصاد مقاومتی علامت سوال گذاشت

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به همایش های بزرگ و غیر مرتبط با شعار سال که در ماههای اخیر برگزار می شود، گفت: اگر اجلاس و همایش های غیر مرتبط با شعار سال و اقتصاد مقاومتی برگزار شود ، باید علامت سوال جلوی آن گذاشت.

شایق خاطرنشان کرد: هوشیاری و کیاست و زیرکی مسوولان ما باید این باشد که در چنین حرکت های نابجا و نابخردانه ای نیفتند؛ چراکه افتادن در چنین حرکت هایی، کمک کردن به مدیریت وحدت شکن است.

منبع: مهر