۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵

جباری : برای برد سایپا آمده بودیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تمام تلاشم را در مسابقه برابر سایپا به کار بستم و امیدوارم عملکردم جوابگوی ابراز احساسات هواداران بوده باشد.
کد خبر : ۸۹۸۱۸

به گزارش صراط ورزشی ، مجتبی جباری پس از پیروزی استقلال برابر سایپا در جمع خبرنگاران درباره این مسابقه تصریح کرد: بازی خوبی بود و تمام بازیکنان زحمت کشیدند. ضمن اینکه بازیکنان جدیدی هم که در نیم فصل به تیم استقلال اضافه شدند نشان دادند قابلیت‌های بالایی دارند.

وی تاکید کرد: ما برای برد آمده بودیم و نمی‌توانستیم بازی را ساده بگیریم. خوشحالم که از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم چون جام حذفی فقط یک مسابقه است.

هافبک استقلال در پایان درباره بازی خوب خودش هم گفت: من نباید از بازی خودم تعریف کنم یا از آن راضی باشم. کادر فنی باید از عملکرد بازیکنان راضی باشد و در این خصوص نظر بدهد. به هر حال در این بازی تمام تلاشم را به کار بستم و امیدوارم این بازی جوابگوی ابراز احساسات مردم باشد.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی 4 بر صفر برابر سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی، باید روز 30 آذرماه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم گهر دورود برود که هدایت این تیم برعهده محمد مایلی کهن است.

منبع: مهر
برچسب ها: جباری سایپا صراط