۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

تصادفات زنجیره ای در محور کرج-قزوین

در تصادف اول خودرو پراید با پژو 405، در تصادف دوم دو دستگاه پژو 405 و یک خودرو خاور بنز و در تصادف بعدی برخورد کامیون بنز با پراید را شاهد بودیم.
کد خبر : ۹۰۰۳۷
به گزارش صراط ؛ فرمانده پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به علت مه غلیظ شاهد چندین فقره تصادف در اتوبان کرج - قزوین بودیم.

سرهنگ مهماندار فرمانده پلیس راه کشور گفت: در شب گذشته  از ساعت 10:30 تا 11 شب 3 فقره تصادف در باند شمالی محور کرج - قزوین رخ داد.
 
وی افزود: در تصادف اول خودرو پراید با پژو 405، در تصادف دوم دو دستگاه پژو 405 و یک خودرو خاور بنز و در تصادف بعدی برخورد کامیون بنز با پراید را شاهد بودیم.
 
مهماندار درباره علت وقوع این تصادفات گفت: علت مه غلیظ و عدم دید کافی به جلو و عدم کنترل در جاده لغزنده بوده که خوشبختانه هیچگونه جسارت جرحی و فوتی نداشتیم.
 
وی افزود: در همین محور در باند جنوبی شاهد یک فقره واژگونی تانکر سوخت بودیم که خوشبختانه تانکر خالی بوده و تصادف بین پراید، پیکان، پژو 405 و 206 نیز در همین باند رخ داد.
 
فرمانده پلیس راه کشور گفت: در همین استان باز شاهد واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا بودیم که در این حادثه 5 نفر از سرنشینان مجروح شدند و با بررسی‌های به عمل آمده بلافاصله دفترچه راننده اتوبوس باطل شد و طبیعتا این راننده دیگر اجازه رانندگی با وسایل حمل و نقل عمومی را نخواهد داشت.
منبع: فارس