۰۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
اقدام منفعلانه ديگري از سوي کنگره آمريکا براي نشنيدن صداي ايران؛

صدا و سیمای ایران تحریم شد

در راستاي تلاش‌هاي غرب براي جلوگيري از نشنيدن صداي ايران، کنگره آمريکا تحريم‌هاي جديدي عليه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را تصويب و مهندس ضرغامي، رييس صدا و سيما را نيز در ليست تحريم‌ها قرار داده است.
کد خبر : ۹۰۴۳۵

به گزارش صراط؛ کنگره آمريکا در اقدامي ديگر در راستاي تلاش در جهت نشنيدن صداي ايران، قانون تحريم صدا و سيماي ايران را تصويب کرد.

براساس اين گزارش؛ کنگره آمریکا قانونی را به تصویب رسانده که بر اساس آن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشمول تحریم‌های این کشور می‌شود. همچنين مهندس ضرغامی در لیست تحریم‌ها قرار گرفته است.

در قانونی که توسط کنگره ایالات متحده آمریکا به تصویب نهایی رسیده است باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور موظف است که تحریم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین عزت الله ضرغامی رئیس این سازمان را اجرا کند.

بنابراين گزارش، تحریم‌های تازه موجب خواهد شد که شرکت‌های آمریکایی و دیگر شرکت‌هایی که در ایالات متحده فعالیت دارند از ارائه‌ هرگونه خدمات، فروش تجهیزات و همکاری با صدا و سیمای ایران منع شوند. 

شايان ذکر است؛ در راستاي تلاش‌هاي غرب براي نشنيدن صداي جمهوري اسلامي ايران، اتحادیه اروپا نيز در ماه مارس سال جاری تحريم‌هاي مشابهي را به تصويب رسانده بود.

نظرات بینندگان
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳
۱
اِه اِه اِه
بابا اشتباه نکنید
صدا وسیما کاملا راه هالیوود و دیگر رسانه های شما رو داره دنبال می کنه
ای وای
حالا اینا خیال می کنن که ما عجب کار هایی کردیم و چقدر اسلامی و وخوب بوده که اونا تحریم کردن
لابد اینا با عزم راسخ می خوان به این گند کاریشون ادامه بدن
اینم یعنی ... کردن صدا وسیما
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳
۱
مرگ بر امریکااااااااااااااااااااااااااااا
و زور گویان جهان