۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۲

تلخند با موسوي

کد خبر : ۹۰۴۴
آقای ميرحسين بیدار شو وقت تنگ است

سايت اسراييلي بالا ترين به نقل از سايت كلمه مصاحبه ايي از مير حسين موسوی را با جمعي از خانواده ايثارگران!!! نقل كرده است كه هر مسلمان ايراني آزاده ايي با مشاهده این افاضات از خودش شرم مي كند كه چرا این سيد و از نسل حضرت فاطمه (س) اينقدر اصرار دارد نقش ابي را بازي كند؟ چرا به قول معروف این بابا قاط زده و قاطي كرده ؟ آقاي موسوي فاين تذ هبون؟ (در دلم گفتم اعوذ بالله من شر الشيطان الرجيم بسم ا... الرحمن الرحيم تبت يدا ابي لهب وتب ما اغني عنه ماله و ماكسب سيصلي نارا ذات لهب وامراته حماله الحطب في جيدها حبل من مسد) و نميدانم این ايثار گران چه کسانی هستند كه در مقابل لا طائلات و مهملات و توهين به نظامي بر آمده از حركت خونبار ايرانيان آزاده و ارثيه 1400 ساله انبيا و اوليا به نام ايثار گر!!! سكوت كرده و نظاره مي كنند تا به همه هستشان و به همه حاصل درد و رنج ايثارگريشان چوب حراج در پاي بت قدرت اسراييل و آمريكا زده شود؟
خدايا ، اي پروردگار مهربان ،اي عزيز قادر متعال ، اي قاهر الاعدا ، اي رازق طفل صغير و اي راحم شيخ كبير دست این مرد را بگير و از منجلاب كثيف كفر آمريكايي واسراييلي به حيات طيبه شيعيان پيرو حضرت ولي عصر ارواحنا فدا بر گردان .خدايا تو كه براي اثبات اعجاز این انقلاب جنازه شهيدان ما را پس از بيست سال توسط بچه هاي تفحص سالم بيرون مي آوري به مهندس موسوي رحم كن، به زهرا رهنورد رحم كن تا مصداق وامراته حماله الحطب نشود (آمين يا رب العالمين )
آقاي مهندس موسوي فرمو ده ايد : (در سوره قصص به هنگام طرح مبارزه با تفرعن ، بشارت پیروزی داده می شود و به این ترتیب ضرورت همیشگی مبارزه با فرعونیت را برای پیروزی مردم یادآوری می کند، البته همان طور که در روایات آمده، اوج این پیروزی در زمان ظهور حضرت امام زمان(عج) است این آیات نشان می دهد که ظلم ، زور و خودرایی در هر زمان و هرمکانی که باشد به مبارزه ستمدیدگان و اقتدارگرایان وفرعونیان خواهد انجامید) اگر اين نظام فرعوني است شما هم ده سال در پايه ريزي و تثبيت آن نقش داشته ايد؟ و گرنه منافقانه خودتان را جا زديد!!! كاش صدا وسيما فيلم آنروز را كه به جبهه آمديد و با كت وشلوار كوچه وبازاري كه پوشيده بودي و با بلند گوي دستي براي رزمندگان دم از اصالت مكتب و اسلام وخدا وشهادت مي زدي دوباره پخش كند تا بفهمي که تا كجا سقوط كردي؟ آن پسري كه به قول امام راحل (ره) پسر يك مغازه دار چاي فروش بود و همه فخرش و سيادتش اتصال به پا برهنگان بود امروز هم آواز فاحشه هايي طاغوتي چون گوگوش شده، زهي غم و درد و رنج واشك وخون براي این همه سقوط و جهالت امروزين، بلي بيا با هم در همان آيات سوره قصص غور كنيم ببينيم كه شما (والبته رجوي قاتل وبني صدر و رضا پهلوي هم ) و كروبي و محمد خاتمي دنبال بر پا كردن نظام فرعوني هستيد؛ يا رهبر جانباز و عزيز ما كه حدود يك سال واندي است با شما مماشات مي كند شايد، آري شايد نجات يابيد و به ملت و اسلام و آزادي و قانون بر گرديد (خداوندا به ما هم پا به پاي رهبرمان صبر عطا فرما كه طاقتمان طاق شده )
آري حضرت رب العالمين مي فرمايد : ان فرعون علا في الارض و جعل اهلها شيعا يستضعف طائفه منهم يذبح ابنا ء هم ويستحي نساء هم انه كان من المفسدين .
آقاي مهندس دقت كن مي فرمايد فرعون در زمين استكبار ورزيد ( در جاي ديگر مي فرمايد فرعون گفت انا ربكم الاعلي ) زير بار قانون نرفت، هيچكس را قبول نداشت، هر چه با او مماشات شد از آزادي خدا دادي سوء استفاده مي كرد به نام آزادي مي خواست ريشه آزادي را بر كند!!!! مردم را طايفه طايفه و دسته دسته مي كرد و آنها را تكه تكه مي كرد (وحدت مردم بر خلاف منافعش بود) از راهپيمايي 9 دي 88 و 22 بهمن 88 عصبي بود!!! قاط زده بود، قاطي كرده بود مي گفت طرفداران موسي يك طرف و طرفداران من هم يك طرف، خلاصه منافعش در اختلاف بين امت بود .
آقاي موسوي دقت كن!!! باور بفرماييد بنده از قبل از انقلاب با نوشته هاي خانم رهنورد آشنا بودم و عملكرد ر‍ژيم شاه ملعون را با كتاب ها و جزوات ايشان تطبيق ميدادم، كافي است يكبار ديگر آري يكبار ديگر شما و خانمتان آن كتابها را (كروبي را دخالت ندهيد چون او متوجه نيست و به قول خودش براي رفع خيطي راه برای برگشت ندارد، اي كاش ميدانست نا اميد شدن از رحمت خداوند شرك است) بخوانيد و درك و باور كنيد كه شده ايد مثل بني صدر كتاب كيش شخصيت مي نوشت و خودش قبل از همه مصداقش بود بلي درست مثل كسانيكه در باب ولايت فقيه كتابها نوشتند و مقاله ها نشر دادند اما دل ولي فقيه زمان خود را با حمايت از منافقين وقاتلين مردم مسلمان خون كردند و خنجر نامردي و نامردمي بر جگر آن عزيز زدند!!!!
آقاي موسوي فرعون مثل شاه جوانان را مي كشت و ذبح مي كرد درست مثل شما كه دستتان به خون 50 نفر از مردمان مسلمان اعم از بسيج و مردم عادي آلوده است دستش آلوده به خون مردم بود آقاي موسوي قرآن مي فرمايد خصلت ديگر فرعون بال وپر دادن به زنها وزنده نگاه داشتن آنها بود و معلوم است كه این بال وپر دادن فرعوني به زنان از نوع عزت وشرف وكرامت وعفت وپاكدامني وغرور ورشد وبالندگي وتقوي وپاكي وعظمت و عروج به معراج آسماني نبوده است بلكه صد در صد نوعي فمينيسم و اباحه گري بوده است وگرنه آسيه مگر زن نبود؟ صد در صد این بال وپر دادن از نوع تجمع دختر وپسر نا محرم در صف مختلط نماز جمعه بوده با شيشه آب خوردني جهت تظاهر به روزه خوري در ظهر روز ماه رمضان !!!!
و به راستي جمع كردن مشتي فحاش و فحاشه به امام حسين (ع) در روز عاشورا با سوء استفاده از صبوري نيروي انتظامي و حمله به آنها و پاره كردن پيشاني فرمانده معزز آن با كاراته بازي و پاره آجر و شركت در مراسم سپيده آقايي به اسم شهيده دروغين تظاهرات آزادي خواهي!!!! در مسجد قلهك و بعد زنده شدن این دختر فراري از خانه و چه مي گويم حتي رسوايي زن پرستي و زنانه گري همه و همه از مصاديق "يستحي نساء هم" نيست؟؟؟ افتضاح گناه آلود اباحه گري و فمينيسم آنقدر در قبيله وقوم و ياران حضرتعالي بالا گرفته كه سايت ماسوني و لندني پشتيبان شما عكس دخترگان بي حجاب وروزه خوار با مچ بند سبز را به عنوان آرم سايتش پايين كشيده است!!!! باز هم نمي خواهيد بيدار شويد ؟؟؟
برنارد شاو مي گويد كسي كه خودش را به خواب بزند قابل بيدار شدن نيست؛ اما صاحب قلبها خداست و ما به فضل او اميد وار هستيم تا توبه شما از بابت ظلمي كه به این نظام الهي كرده ايد توبه ايي از جنس توبه نصوح باشد (انشاء الله )
آقاي موسوي در بخش بعدي دروغ ديگري بافته ايد به این شرح :
( ظلم و جور در هر شرایطی و هر دوره ای بد است چه در دوران پهلوی و چه در دوران جمهوری اسلامی. ظلم در جمهوری اسلامی اتفاقا بدتر است چراکه به نام اسلام صورت می گیرد. آیا اسلام قبول می کند که از یک انسان هتک حرمت شود یا با فروکردن سر یک زندانی در توالت از او اعتراف گرفته شود)
آقاي موسوي امروز همگان دراين ديار ازمنابر پرفيض روحانيت عزيزاسلام بسيار شنيده اند كه پيامبر اعظم(ص) فرمود الملك يبقي مع الكفر ولايبقي مع الظلم، آري ظلم بد است مخصوصا اگر ظلم اجتماعي باشد به همين دليل آن عناصر نادان در كهريزك بنا بر دستور موكد روح و جان جانان ما يعني جانشين ويادگار حقيقي امام روح الله، حضرت آيت العظمي سيد علي خامنه ايي (حفظه الله) به مجازات خود رسيدند و اما ظلم به نظام چه شد؟ حق این نظام امام زماني را چه كسي بايد بگيرد؟ البته به باور ما شکی نیست که رسوايي شما و به باد رفتن سابقه انقلابيگري نخست وزير امام (ره)!!! بند شدن سر بر آخور اسراييل با مديريت اوباما همه و همه نتيجه ظلمي است كه بر نظام اسلامي روا داشتيد و اطمينان دارم رسواييهاي بدتر از این در انتطارتان هست زيرا :
چراغي را كه ايزد بر فروزد هرآنكس پف كند ريشش بسوزد
اگر به مشي شيخ الكانديدا و حريف اراء الباطله، دروغ شاخدار نمي گوييد دقيقا آدرس بدهيد آن شخصي كه براي اعتراف سرش را به توالت فرو بردند كيست؟ و در كدام بازداشتگاه؟ اگر كهريزك بوده كه جواب را در سطور فوق گرفتي اگر نه پس بشنو تا برايت بگويم :
چرا در زمان نخست وزيري براي مبارزه با آستين كوتاه ها بخشنامه كردي؟؟؟ چرا اكبر پونز يعني همان رفيق شفيق لوس آنجلس نشينتان (گنجي) بر پيشاني دختر كان بي حجاب پونز مي كوبيد؟؟؟ راقم این سطور در زمان صدارت شما در يكي از وزارتخانه ها مشكلي برايم پيش آمد كرد و نزد معاون پارلماني شما آقاي آقارحيمي در نخست وزيري رفتم به عنوان يك تجربه شخصي بلايي بر سرم آمد كه هنوز داغ آن بر تنم چسبيده است شرم دارم كه در این جا از اهانت وزير نادان شما و اعوان وانصار او در آن وزارت خانه و تبانيشان با ديوان عدالت و حق كشي هاي آنها سخني به ميان آورم، كجا رفته بود حرمت انسان مومن؟ كجا بود فرمان 8 ماده ايي حضرت امام (ره)؟ حاضرم در هر محكمه ايي ثابت كنم كه حتي در روزگار كنوني در بافت مديريتي زير مجموعه هاي آقاي احمدي ن‍ژاد افرادي منافقانه و به نفع شما براي تخريب این شير مرد مدافع منافع وعزت ملت مسلمان ايران هم چنان به روش هایی از جنس روشهای ماركسيستی واستالینیستی به شكنجه واذيت مردم از جمله راقم این سطور مشغولند .
در فرازي ديگر آورده ايد : (ما می دانیم که در دوران مشروطیت بزرگانی چون علامه نایینی استبداد دینی را بدترین نوع نامیدند. ما وقتی از سویی به بازداشت ها و شیوه های محاکمه، شکنجه ها و قلع و قمع دانشگاهها و اخراج و ستاره دار کردن دانشجویان نظر می کنیم و از سوی دیگر با ایستادگی زندانیان و مردم بر تحقق مطالباتشان روبرو می شویم، یاد آیات سوره قصص و دیگر آیات کریمه مشابه می افتیم که در آنها هم مواجهه فرعونیت و مستضعفین مطرح است و هم بشارت پیروزی برای ستمدیدگان)
از كدامين قلع وقمع سخن مي گوييد ؟ ستاره دار كردن كه كار آقاي دكتر معين وزير علوم منورالفكر مستحيل شده در تفكرات جورج سوروس يعني آقاي سيد محمد خان!!! خاتمي بود بعد معلوممان نشد كه ارتباط اليگودرز و آبادان در كجاست؟ خوب آيت الله ناييني در كتاب شريف تنبه الامه سخن درستي را فرمودند كما اينكه شيخ شهيد و علم عزت وافتخار اسلام آيت الله فضل الله نوري هم با افزودن متمم به قانون اساسي مشروطه و ذكر مذهب رسمي به عنوان شيعه اثني عشري مكانيزم كنترل شاه واستبداد را به صورت قانون در آوردند اما ديروز رضا خان سردار سپه براي پايداري و بر قراري سلطنتش دست به دامن روحانيت و دين بود و محمد رضاي شرابخوار ودزد، امام جمعه براي تهران نصب مي كرد و قرآن با خط طلا نشر میداد و در سرتاسر ایران نمایش می داد!!! و امروز هم، چه مي گويم آن آقايان در قم و شيراز به نفع وبراي شما و رضا پهلوي كه مسرور از گردن كشي و ديكتاتور مآبي شما در مقابل اين نظام بر خواسته از متن مردم و اسلام پيك مستي مي نوشد فتواي شورش بر قانون صادر مي كنند به راستي بدترين استبداد، استبداد ديني است اما مي خواهم بگويم بدتر از استبداد ديني كاريكاتور بازي به اسم دين است. شارلاتان بازي به اسم دين است....
آري جناب موسوي از آنهم بد تر با الله اكبر بازي سر الله اكبر را بريدن بد جنايتي است؛ فتامل !!!
و اما در بخشي ديگر از خرده فرمايشاتتان با شانتاژي عجيب و غريب رطب ويابسي بافته ايد كه مگو و مپرس آنجاییکه می گویید:
(فاجعه ای که اکنون در زندان ها رخ می دهد ادامه اندیشه دبیرشورای نگهبان و شاگردان این چنینی اوست. فاجعه کهریزک و حمله به کوی دانشگاه و حمله به مردم نتیجه چنین نگاهی است که به خوبی درآن سبعیت و زشتی همه گرایش های اقتدارگرایانه و فرعونیت را می توان دید. واقعا نمی شود سخنان ایشان را که در جایگاه مقدس نمازجمعه به محاکم قضایی برای اعدام زندانیان دست مریزاد می گفت و هل من یزید می طلبید که عده بیشتری اعدام شوند، فراموش کرد.)
اولاکدام زندانها؟ فعلا که بر اساس منابع خبری خودتان زندانیان کرج برای زندانیان اوین نامه پراکنی می کنند!!! اما بهتر است مثل آن ادعای رسوای تقلب کلی گویی نکنید و واضح وروشن آدرس بدهید و البته خود میدانید که مثل شیخ کروبی نباید آدرس داد چون آن وقت آدرس کربلا را در لندن میدهید!!!
ثانیا حضرت آيت الله جنتي منصوب حضرت امام رحمه الله هستند ثانيا به تعبير امام راحل كه هميشه مي فرمودند مخالفين اين نظام با روحاني بد، بد نيستند بلكه با روحانيون خوب، بد هستند و خداوند مقام اعلاي آن حضرت را بالاتر ببرد چه خوب با زباني عاميانه و توده پسند به قول رزمندگان برجك خود فروختگان را فرو مي ريخت. به هر صورت حضرت آيت الله جنتي ادعايي كرده اند و حتما سند مورد نظرشان را اگر لازم بدانند به محكمه قانوني ارائه خواهند داد اما ايشان اگر سند هم ارائه نكنند حرفشان حجت است زيرا هيچگاه به امام وآرمانهاي او مثل شما و خيليهاي ديگر پشت نكرده اند تا مجبور به عامل به جعل خبر باشند درثالث به خبر زير از آدرس مربوطه آن دقت كنيد:
http://www.parcham.ir/vdce.p8fbjh8nn9bij.html
يك سايت خبري مدعي انتقال 20 ميليون دلار به خارج از كشور توسط ميرحسين موسوي شد. اين سايت به نقل از یک مقام امنیتی نوشت: میرحسین موسوی با طراحی مشاور خود و دلالت فردی به نام کارل هاینس فرایگه که مقیم شهر کلن آلمان است، از طریق یکی از شعب صرافی مستقر در جزیره قشم مبلغ 20 میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار یورو را از ایران خارج و به دویچه بانک آلمان انتقال داد.
وی در ادامه افزود: این عملیات انتقال مالی طی آذر و دی 88 و در 53 مرحله به انجام رسیده است.
این مقام امنیتی تاکید کرد: 7 درصد از این مبلغ به عنوان حق دلالی به کارل هاینس فرایگه تعلق گرفته و مبلغ 18 میلیون و 948 هزار و 750 یورو به حساب مشترک میرحسین موسوی خامنه و زهره کاظمی(زهرا رهنورد) در دویچه بانک آلمان واریز شده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر مسئول شعبه صرافی، که این نقل و انتقال مالی را انجام داده، متواری است. به ادعاي اين سايت، این مقام امنیتی در پایان تاکید کرد: طبق اعترافات مشاور موسوی، این نقل و انتقال بزرگ مالی، یکی از 3 مورد نقل و انتقال مالی میرحسین موسوی و همسرش است که به زودی اسناد آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت. تاكنون هيچ واكنشي به صحت و سقم اين خبر صورت نگرفته است.
آقاي مهندس موسوي چرا تكذيب نكرديد؟؟؟
حالا به بخشي از مصاحبه تان با تايمز قبل از شروع فتنه 88 دقت كنيد :
خبر نگار از شما مي پرسد :
اگر در انتخابات برنده نشوید به جوانان پیرو خود که در خیابانها در حال رقص و خنده وخوشحالی هستند چه چیزی برای گفتن دارید؟ در صورت عدم پیروزی به تمامی طرفدارانتان چه می گویید ؟
If you don't win, what do you say to all those young people who've been out in the streets, smiling and dancing and so
happy? What do you say to all your followers if you don't win?
و اما جواب شما به این سئوال :
My message has already reached them. Change has already started. Only part of this change is about winning in the elections. The other part will continue, and there is no going back.
پیام من قبلا به آنها رسیده است وتغییرات !!! قبلا آغاز شده تنها بخشی از این تغییرات در باره پیروزی انتخابات است؛ بخش دیگر تغییرات ادامه می یابد و برگشت ناپذیر است .
هیچ تحلیلی راجع به سئوال و جواب شما با تایمز ارایه نمی دهیم تا خواننده منصف خود دریابد سیه روی با غل وغش کیست؟ تنها به این نکته بسنده می کنیم که خواننده بسیار باید ساده لوح باشد که
از خودش نپرسد مگر بنا بوده چه چیزی تغییر کند؟ مگر موسوی علم غیب داشته که از قبل پیام تغییرات برای طرفدارانش ارسال کرده بود؟؟؟
حالا به مطلب زیر به نقل از جاستین ریموندو، از نویسندگان و کارشناسان خبره و تحلیلگران سایت antiwar.com نگاه کنید:
it seems that last year congressional leaders approved $400 million to effect regime-change in Iran, "plenty of lead time" to lay the groundwork for the Green Revolutionaries, but in fact this money, as the Washington Post (and Seymour Hersh, much earlier) reported, went to "rebel groups," such as Jundallah, armed groups who want to overthrow the regime by force.
به نظر می آید 400 میلیون دلاری که در سال گذشته توسط کنکره تصویب گردید به خاطر تغییر رژیم در ایران است. این مبلغ برای انجام کار اساسی توسط انقلابیون سبز بیش از نیاز آنهاست اما در حقیقت بنا برگزارش سیمون هرش در روزنامه واشنگتن پست هزینه گروههای شورشی نظیر گروه مسلح جند الله که خواهان از بین بردن رژیم از راه قهر مسلحانه هستند از این مبلغ تامین شده است .
I have no doubt that the U.S. is covertly trying to effect regime-change in Iran and that some of that $400 million found its way into the hands of the Green Revolutionaries……….
من شکی ندارم که آمریکا تلاش همه جانبه ایی دارد تا روی تغییر رژیم در ایران اثر بگذارد و بخشی از آن 400 میلیون دلار سر از دستان انقلابیون سبز در آورده است............
جناب آقای موسوی یک روزنامه و دو روزنامه و سه سایت و چهار تا مجله هم نیست که بگوییم مهم نیست .
به مطلب زیر از مجله شوایتس آلمان در تاریخ 15 ژوئن 2009 با عنوان مدیریت آشوبها توسط آمریکا دقت کنید :
USA delegieren Aufstände
Auch die CIA verteilt mittlerweile großzügig Dollars. In Dubai, London und Frankfurt am Main sind bereits Iran-Experten der USA stationiert. Sie haben in den letzten Tagen ihre Aktivitäten erheblich verstärkt und die Anzahl der Funkspüche zwischen den Umsturz-Basen und dem Iran werden in den letzten Tagen geradezu explodiert sein.
سیا دلار های زیادی هزینه کرده است، کارشناسان مسائل ایران در دبی و لندن و فرانکفورت شدیدا مشغول هستند و این روزها (همان روزهایی که فریاد دروغین تقلب گوش فلک را کر کرده بود) فعالیتشان را بیشتر کرده اند و ارتباط بین کانون های مرتبط با سقوط رژیم ایران به حد غیر قابل تحمل و انفجاری رسیده است؛ فتدبّر جناب میر حسین!
در بخشی دیگر از صحبتها فرموده اید :
(راه دیگر، برگرداندن امور به سمتی است که مردم خود حاکم بر سرنوشت خویش باشند و چند نفر برای آنها تصمیم نگیرند. راهی که در آن زندانیان سیاسی آزاد، حق اجتماعات به رسمیت شناخته می شود و محدودیت مطبوعات و رسانه ای برداشته می شود. مهمتر از همه حق انتخابات آزاد و رقابتی و غیر گزینشی نیز به رسمیت شناخته شود.)
استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری داستان معروفی را نقل می کنند که فردی با کیسه پر از باروت به دروازه اصفهان می رسد و وقتی داروغه از او چندین مرتبه می پرسد این کیسه چیست؟ طرف با لجاجت تمام این پاسخ تکراری را می دهد که این کیسه پراز زیره کرمان است و در انتها وقتی بخشی از باروت درون کیسه را مقابل صورتش دود می کنند در حالیکه به شدت سرفه می کرد فریاد می زد دیدید که زیره کرمان بود! حالا حدیث این تکرار و مکررات شما به همان ماجرا می ماند و لذا ماهم برای شما تکرار می کنیم هرچند شکر بر دریا ریختن است و شمشیر بر آهن کوبیدن اما باز هم تکرارش خالی از فایده نیست.
انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی (که شما هم در بین آنها یار و یاور دارید) و ریاست جمهوری با 25 میلیون رای آیا علامت حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان نیست؟ و اگر نیست پس چیست؟ آن 13 میلیون که فریب شما را خوردند و به شما رای دادند آیا رایشان علامت حاکمیت بر سرنوشتشان نبود؟ انتخابات شوراها که تنی چند از همپالکی های فالوده خور شما در آن بر گزیده شدند از علائم حاکمیت بر سرنوشتشان نیست؟ حق بر گزاری اجتماعات تا وقتی که مخل به مبانی امنیت ملی و دین مبین اسلام نباشد آزاد است و بگذارید نکته ایی رابه شما در این جا گوشزد نماییم چون مکررا متمسک به اصل 27 قانون اساسی دایر بر آزادی راهپیمایی می شوید، اولا راهپیمایی باید غیر مسلحانه باشد که شما با آن آبرو ریزی که در حمله به مقر بسیج ، مسجد لولاگر و نیروی انتظامی به بار آوردید ثابت کردید که اگر شخصا مسلح به سلاح جیمز باند نیستید اما مسعود رجوی قاتل و هرزه یا گروه تروریستی سلطنت طلب برای شما کم نمی گذارند (مطابق آیین نامه تنظیمی جهت برگزاری اجتماعات در دولت خودتان قابلیت و توانایی بر قراری نظم وانظباط را ندارید) و از این ها همه که بگذریم چرا بر شاخه ایی نشسته و از بن می بریدش؟ تظاهرات نمی تواند مخل به مبانی اسلام باشد و بنا بر فتوای حضرت امام (ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه به منظور صیانت از نظام ضد استبدادی و الهی جمهوری اسلامی، ولایت فقیه از ارکان شرعی و اسلامی و حاکمیتی است و خروج بر او حکم محارب را دارد پس تظاهرات بر علیه لایحه قصاص!!! یا اسلام را نه تنها عقلا که هیچ دیوانه مستبد زنجیری هم تایید نمی کند؛ آقای موسوی بگذارید به صراحت بگویم به اسم آزادی نمی توانید آزادی را به بند بکشید، دوره مشروطیت و تقی زاده و 28 مرداد و هندرسن و فاحشه های دربار پهلوی تمام شد. به تاسی از امام نخواهیم گذاشت اسلام پابرهنگان به دست چپاولگران بین المللی و به نام آزادی وآزادی خواهی به مسلخ برود.
حتی در دنیای کفر و نفاق اروپایی و غربی حکومتها برای خودشان خط قرمز دارند و در چهار چوب های پذیرفته شده خودشان (منافع وامنیت ملی) اجازه فعالیت سیاسی و تظاهرات را می دهند .
اگر قبول ندارید به این آقایان لوس آنجلس نشین بگویید می خواهیم نظریه ولایت فقیه را درمجله نیوزویک یا تایمز یا واشنگتن پست چاپ کنید و پولش را هم میدهیم و پر واضح است که نمی پذیرند و نخواهند پذیرفت.!!!
البته از نقد مابقی گفته هایتان فعلا عبور می کنم اما به نظر خودتان همین که یک سال و اندی است برای نظام مشکل درست کردید و امنیت ملی و منافع وعزت کشور را در پای صیهونیستها قربانی کردید و از ایراد هر اتهام واهی بر خلاف نظام ابایی ندارید آیا دلیل آزادی افسار گسیخته در این کشور نیست؟ آیا خوراک تبلیغی درست کردن برای دشمنان امپریالیست و ضد دین و ملت وجدان خودتان را به درد نمی آورد؟ در هر حال نظر به حساسیت اوضاع بین المللی و هارت وهورت های نظام های آدم کش و ضد آزادی و ضد بشری اسراییل و آمریکا خوب است کلام این مقاله را به مصداق پند ازانسان کوچکتر از خودتان تلقی کنید. به روشنی واضح است که حلقه های توطئه غرب برای خاورمیانه و ایران، بین کاخ سفید و لندن و پاریس و تل آویو و تهران و بیروت به خیال خودشان بر اساس سناریویی هارمونیک طراحی شده است، خوب است که خجالت زده نسل آتی این کشور نباشیم.
و به تعبیر حضرت امام (ره) اینقدر نگویید انقلاب برای ما چه کرده بلکه بگویید ما برای انقلاب چه کرده ایم؟ آقای موسوی به قول معروف روسیاهی به دیگ خواهد ماند و بهار ایرانیان سال به سال شکوفاتر خواهد شد. بلی روز و روزگاری جک استراو برای تعلیق کامل غنی سازی از توالت قطار جواب وزیر خارجه یعنی آقای خرازی را میداد که غنی سازی کلا تعطیل وحتی 5 تا سانتریفوژ هم موقوف!!! اگر می توانستم به خاطر آزادی مردم ایران و استقلال وطنم و چپاول 200 ساله ایران بدست انگلیس، جک استراو را در توالت تاریخ برای همیشه حبس می کردم تا چنین بی ادبی ای به وزیر خارجه سید محمد خاتمی روا ندارد. و با هماهنگی شما و دوستان لندن نشینتان دو و نیم میلیارد دلار دارایی ملت قهرمان وآرمانخواه ایران را بلوکه ننماید...
گر در خانه کس است یک حرف بس است .
نظرات بینندگان
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۲
۱
جیره خور ،جاهل و کم سوادین که اینا رو می نویسین
ilia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
اي بابا ، شما كه جرات نداريد چاپ كنيد ولي ميگويم. اوضاع اقتصادي ، اجتماعي و سياسي اسفناك جامعه نتيجه كارهاي دوستان شما در 5 سال اخير است ، برادر . همه فهميدند كه حق با سيد ما بود و دكتر شما بي ادبي است كه شماها بزرگش كرديد. بابا ممه را لولو برد!!!
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۲
اي دوست ، واقعا بي سوادي يعني اين ، اين متن ادبي و عالي يعني بي سوادي !!!!!
ضايع كاش يه چيز ديگه مي گفتي .
سليمان شاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۸۹
۱
۲
بيچاره ها شما بيدار شيد كه واقعا سرتون تو آخور دولته و اينهمه دليل و مدرك رو ناديده ميگيريد و به جاي طرفداري از مردم از اونايي كه زير مشت و لگد نظامي هاي بيرهم و ظاهرا حافظ امنيتمون بودن و با انتشار ويديو هايي باز هم نظامي هاي ما اين خشونت ها رو انكار ميكردن
و باز سر اين قصه دراز است و باز من بگم اون به اونيكي بگه و شما سرتون در آخور و باز مشت و لگد و ...
دكتر شريعتي:در كشوري كه فقط دولت در آن حق حرف زدن داشته باشد هيچ حرفي را باور نكنيد
زنده باد ايران آزاد اسلامي
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
این که درسته، ولی اگه کسی اعتراض داره باید مستند و مستدل بگه نه این که بگه جیره خور و از این حرفا، والا!!!
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
سلام هم وطنان عزیز
می دانم که ایران هند نیست که گاندی اش عفو عمومی بدهد پس ای کافران به ظاهر مسلمان ، ای خود فروشان توهم زده کمی به خود بیایید. توبه کنید و دستان به خون آلوده تان را بشویید ، که وعده ی پروردگار نزدیک است .
nasir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۸۹
۰
۱
خوب ايران كه هند نيست اما گاندي با انگليس ها مبارزه كرذ يا نه ؟ اگه محبوبيت گاندي در مبارزه با انگليس جهت استقلال هند بوده آيا ما نبايد تكليف خودمان را با بي بي سي و موسوي و كروبي و خاتمي روشن كنيم ؟
چون بي بي سي و تويتر وفيس بوك و س ان ان و ... اينها طرفدار كي هستند ؟؟؟؟؟؟؟
شما ها كه در خارج هستيد و اونم در هندوستان بايد هوشيار تر از اين حرفها باشيد
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خالی شدی؟ حالا از منبر بیا پایین آفرین
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
بهتره بهتربنویسی تاجیره هات دیرترتمام بشه!
فریاد
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
بروگمشو نفهم عوضی چرافکرمی کنی تنهاشما کیهان نشینان که دائم ازجیب بیت المال کسب روزی حلال می نمایید برصراط مستقیم وحق هستی اگ راست می گه که تما پیامهای فوق مال مردم است علی رغم اینکه تکنون هیچ یک از پیام های منومنتشرنکریاین رو منتشرکن تامن هم باورم بشه که توچقدرمحبوبی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۱
آقای موسوی چقدر دروغ؟ پیرو خط امام مگر از شعار اصلی امام یعنی جمهوری اسلامی برای رسیدن به قدرت عبور می کند؟ مگر از شعار ولایت مطلقه فقیه رد می شود؟ مگر با آمریکا وانگلیس و رژیم صهیونستی خبیث روهم میریزد؟مگر قانون را زیر پا میگذاردو مردم را به اغتشاش فرا می خواند؟مگر نه آنکه میزان رای ملت است ولی شما دوست داشتی میزان رای شمیرانات باشد وهزاران مورد دیگر که شما به ملت ودین خود خیانت کردی وبه دامان کسانی رفتی که از جوانان ماصدها هزار نفر را درجریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس وترورهاو...به شهادت رساندند.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خاک بر سرتون
ahmad
|
Germany
|
۱۲:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
خواهیم دید چه کسی‌ تا به حال خواب بوده، موسوی یا شما خود فروشان!
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خيلي ... ي صراط
به اميد ظهور كسي كه همه ي بي عدالتيها و ظلم را از زمين جمع ميكند
باربد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
این همه توضیح وتفسیر که نمی خواد فقط اگر جرأت دارید یک مناظره با ایشان در رسانه ملی بگذارید بعد از آن مردم قضاوت کنند اینکه نشد با انواع تهمتها متهم شود وهیچگونه وسیله دفاعی نداشتع باشد
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
خوب موسوی اگر اهل مناظره بود که چیز به مداکره نمی زد . 6 ماه تمام عکس خانمش به صورت پوستر بر در ودشت وخیابان پبرای تبلیغات ریاست جمهوریش پخش شد و ایرادی نداشت آنوقت گیر داده بود به احمدی نژاد که از راه دور چرا عکس 3*4 را با پرونده تخلف خانمش را در صدا و سیما شان داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
این قدر به فلاکت افتادید که کاری جز لجن پراکنی ندارید یا حسین میرحسین تا خون در رگ ماست موسوی در قلب ماست
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۹:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
واقعا حکومت انقدر ارزش دارد که حاضرید اینگونه شیطان را همراهی کنید؟
آیا خودتان این حرفهایی که میزنید قبول دارید.؟چگونه شد که قدرت با شما دین داران -بسیجیان - سپاهیان یا هر نیروی مخلصی که در اول بودید اینکار را بکند که مقالاتتان در باره یک فرد مسلمان جز بد گویی و لجن پراکنی هیچ جای دفاعی نداشته باشد . وای بر شما که اوخرایتتان را به دنیایتان فروختید
zyad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
داداش خون خودت کثیف نکن ، ارزش خون شما از سازمان سیا و ربع پهلوی بیشتر است
نجمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۸۹
۰
۰
منتظر باشيد و ببينيد زمانه چه روزگار فلاكت بار و منحوسي رو براي اين مرد منافق رقم خواهد زد. خدايا اون روز رو برسان.هر چند زندگاني پر از ترس بدبختي الانش هم نشون از اون روزگاره.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۸۹
۱
۱
توی این نظرات که جز فحش هیچ چیز منطقی از طرفداران موسوی دیده نمی شه
مطمئنم که حتی خودشونم نمی دونن دارن از چی طرفداری میکنن فقط با اسلام مخالفن می خوان هر چیزی که منتهی به بی اسلامی میشه باشه
حالا اون چیز هر چی باشه
اگه خیلی حالیتونه واسه ی این مطلب یه جواب منطقی بدید
البته شماهایی که یا پای فارسی1 هستید یا وا یا بی بی سی نمی تونید نظری غیر اونچیزی که اونا تحمیل می کنن داشته باشید پذیرای چرندیاتشونید بدونه چون و چرا چون نوکرید
بي طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۸۹
۱
۰
من از اول نه طرفدار موسوي بودم نه احمدي نژاد، اصلا هم نمي گم كدومشون حق هستند و كدومشون باطل، در حال حاضر هم فقط دارم به مصيبتي فكر مي كنم كه قراره رو سرمون خراب بشه، بدبختي و فقر و البته به دنبال آن بي ديني و فحشا، مگر نه اينكه پيامبر عظيم الشان ما فرمود: فقر از يك در وارد مي شود و از در ديگر ايمان خارج مي شود....پس به جاي خطابه كردن و سنگ اين و آن را به سينه زدن به فكر باشيد، كاسه صبر مردم لبريز شده است، اي دست اندركاران دولت اسلامي به گوش باشيد و كاري بكنيد، اين را هم از من داشته باشيد كه هركس به فكر قدرت و حكومت است مومن واقعي نيست مگر نه اينكه وقتي با اصرار سراغ حضرت علي آمدند تا حكومت را بپذيرد فرمود: به خدا اين دنيا و حكومت دنيوي در نظرم از آب بيني بزغاله بي ارزش تر است.
ااااااااااااا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۸۹
۰
۱
نه عزيزم ،بي طرف نباش ......من فقط مي گم آدم نبايد انقدر بدبخت باشه كه از هر كسي حمايت كنه ....اينا خودشونم موسوي و كروبي جونشونو قبول ندارن ........از اين همه دروغ و حماقت شرمنده ان ....ولي بازم ازشون حمايت ميكنن ......اين يعني بدبختي .بازم بشينين پول بيت المال رو بشمارين و حرص بخورين ،ميسوزين كه چرا احمدي نژاد چرا شمارو ناديده مي گيره و به حساب نمياره و كار خودشو انجام ميده ....همه چيز كه خوردن و خوابيدن نيست ...چيزاي ديگه اي هم بايد مهم باشه ..البته از سخنان گوهربار موسوي و كروبي كاملآ اولويت هاشون معلومهههههههههههههههههه.بازم برين به حساب و كتابتون برسيد ..احمدي نژاد جونم كار خودشو ميكنه .........................
یک شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۸۹
۱
۰
به همین راحتی خود را در مسند قضاوت می نشانی و هر حرفی بخواهی میزنی و حتی ذره ای احتمال نمیدهی شاید اشتباه کنی
بتوچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۸۹
۱
۰
اگه جیره یونجه تون قطع بشه باز هم اینهارو در جهت خراب کردن مخالفاتون مینویسید؟
مرضيه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۸۹
۱
۱
صراطتون خيلي مستقيم.همين راه رو ادامه بديد.لياقت موسوي همينه كه اسراييلي ها مصاحبش رو نشون بدن
yyyy
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۸۹
۱
۱
به نظر شما موسوی و کروبی و خاتمی روح و عقلشون این چیز ها رو می فهمه ؟؟؟؟ من که بعید میدونم
غنچه نو شکفته سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
سبز سبزیم ریشه داریم در زمستان هم بهاریم
مزدورهای لاش خور ممکنه بتونید برگ و ساقه هامون رو بزنید ولی ریشه ی ما هنوز محکمه
نداها و ترانه ها هنوز زنده هستند
حکومت با کفر باقی میمونه ولی با ظلم نه.
(پیامبر اکرم(ص))
خیلی مهم نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
نظر من به چه درد شما می خوره وقتی افکار و نگرش ما کلاً متفاوته .چرا این همه به سر و کله هم می پرید و می گید نظام فلان است و فلان . ما قرار نیست که برای نظام زندگی کنیم کمی به خود بیمایم می بینیم امامان و معصومین ما خیلی از وقت ها به خاطر اسلام از نظام و حکومت گذشتند ولی نظام ما چی به خاطر حکومت کردن حاضر است قوانین اسلامی و عدالت خداوندی را زیر پا می گذارد تا ...