۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۵
آزادی عمل حرمت شکنان حجاب و عفاف!!

بی‌مسئولیتی در برابر حکم برهنگی و عریانی و حکم محاربه زورگیران

وقتي يک فيلم ناموس و شرف و خانواده را به باد اهانت مي‌گيرد و شراب خوري و بچه نامشروع و قتل نفس را اشاعه مي‌دهد، چرا صدا و سيما اين فيلم را در تلويزيون تبليغ مي‌کند؟چرا وزارت ارشاد مجوز اکران اين فيلم را صادر کرد؟
کد خبر : ۹۰۴۵۱

به گزارش صراط، زورگيري مسلحانه در قلب تهران،اين خبري بود که چند روز قبل در پايتخت و کل کشور حسابي سرو صدا به پا کرد و انتشار فيلم آن در برخي رسانه‌ها وحشت را به اين سرو صداها اضافه کرد.انتشار اين تصاوير و بي‌تفاوتي عابرين آن خيابان نسبت به اين حادثه عکس العمل‌هاي مردمي را در پي داشت؛ اگر چه اين عکس العمل‌ها با تشريح علت عدم دخالت،توسط عابرين عملا خنثي شد. اما فشار افکار عمومي بر نيروي انتظامي براي دستگيري اين ۴ زورگير مسلح ادامه داشت، تا اينکه هفته گذشته اين ۴نفر در تهران توسط نيروي انتظامي دستگير شدند. 

واکنش رئيس قوه قضائيه نسبت به زورگيري مسلحانه 

اين دستگيري با استقبال و تحسين مردم همراه شد اما اين پايان کار نبود و با واکنش صريح رئيس قوه قضائيه در برابر اين حادثه پرونده دزدان شرور زورگيري وارد مرحله جديدي شد. 

آملي لاريجاني در واکنش به اين زورگيري مسلحانه در جلسه مسئولان عالي قضائي با تاکيد بر ضرورت افزايش سطح امنيت در کشور و با اشاره به بروز جلوه‌هايي از ناامني در کشور که در رسانه‌‌ها منعکس شده است، گفت:وقوع اين جنايات و انتشار فيلم آن موجب ناامني است و هرچند در تمام دنيا اين وقايع و حوادث وجود دارد، اما چنين اتفاقاتي در کشور اسلامي ما تکان‌دهنده است و نيروي انتظامي بايد دور جديد برخورد با اشرار را آغاز کند. 

رئيس قوه قضائيه افزود: حسب موازين شرعي و قانوني مصوب، تفاوتي ميان به‌کارگيري سلاح سرد يا گرم وجود ندارد و در حکم محاربه و مجازات آن نيز اعدام است. 

آيت‌الله آملي لاريجاني تاکيد کرد:‌البته مجازات‌هاي بديل ديگري نيز در اين زمينه وجود دارد اما دستگاه قضايي باتوجه به ضرورت بالا بردن هزينه اعمال شرورانه و برخورد قاطع، مجازات اعدام را انتخاب کرده است و بارديگر اعلام مي‌کنيم که قوه قضائيه در برخورد با اشرار هيچ‌گونه سستي به خرج نخواهد داد ونيروي انتظامي هم به عنوان ضابط قضائي قطعا با شرارت اخير و شرارت‌هاي مشابه به صورت قاطع و سريع برخورد مي‌کند. 

جاي خالي مواضع صريح در قبال بي‌حجابان 

اين مواضع با توجه به حساسيت موضوع مورد استقبال همگان از جمله مردم و رسانه‌ها قرار گرفت اما نکته قابل تامل اين است که با توجه به افزايش بدحجابي در کشور و انجام خلاف شرع و عرف توسط بي‌حجابان در جامعه، جاي چنين مواضعي توسط رئيس دستگاه قضائي خالي به نظر مي‌رسد.
با توجه به فرسايشي شدن موضوع بي‌حجابي در جامعه اسلامي از مسئولين قضائي و نيروي انتظامي انتظار مي‌رود حداقل مشابه چنين مواضعي را به همراه عمل اتخاذ کنند تا شايد اين کار مرهمي باشد بر زخم کهنه امت حزب‌الله و خانواده شهدا که دلشان از حرمت شکنان حجاب و عفاف در جامعه خون است.


حال با توجه به چنين شرايطي، با حجت‌الاسلام والمسلمين محمد تقي رهبر در رابطه با لزوم موضع گيري‌هاي صريح به همراه عمل در برخورد با هنجار شکنان جامعه از جمله بي‌حجابان به گفت و گو نشسته ايم. 

محمد تقي رهبر نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و امام جمعه موقت اصفهان در گفت و گو با هفته نامه يالثارات گفت: ما معمولا در برخورد با مسائل مختلف از يک هيجان زدگي برخورداريم و در قبال اتفاقات مختلف تصميماتي مي‌گيريم که نتيجه آن در نهايت مشخص نمي‌شود. 

وي افزود:در رابطه با زورگيري اخير آنچه که دادستان تهران مي‌گفت، يکي از ۴ زورگير محکوم به اعدام است و بقيه به زندان محکوم مي‌شوند که اميدواريم نتيجه اين احکام به اطلاع عموم مردم برسد. 

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: يکي از اشکالات جامعه و برخي مديران کشور اين است زماني که اتفاقي مي‌افتد همه هيجان زده مي‌شوند و به ميدان مي‌آيند اما معمولا نتايج آن به طور مشخص به اطلاع عموم نمي‌رسد. 

رهبر ادامه داد: اگر حکم خدا در قبال زورگيران واقعا محاربه و سلب امنيت جامعه است بايد اين حکم اجرا شود و به اطلاع مردم برسد.و نبايد چهره اين افراد شرور را از مردم پنهان کرد. 

وي با اشاره به انتظار از مسئولين تصريح کرد: از مسئولين انتظار اين است که اصولي و اساسي و پيگيرانه و با پشتکار با مفسدين برخورد کنند و نبايد فقط در زمان بعد از حادثه اظهار نظري داشت و از آن رد شد، بلکه احکام مجرمين بايد زودتر به اطلاع مردم برسد تا مورد عبرت قرار گيرد.در اين رابطه قرآن مي‌فرمايد: قصاص و مجازات‌ها براي عبرت ديگران صورت مي‌گيرد. 

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با تشکر از برخورد پليس با دزدان مسلح و همچنين با سپاسگزاري از مواضع رئيس قوه قضائيه گفت:تعداد کم اين اتفاقات در کشور اسلامي ما هم زياد است و متاسفانه آن حساسيتي که بايد در جامعه در قبال اين مسائل باشد وجود ندارد. 

رهبر با انتقاد از اکران فيلم من مادر هستم، خاطر نشان کرد: مقاله‌ها و مواضع انتقادي زيادي در جامعه نسبت به اين فيلم مطرح شده است و بيشتر اين انتقاد‌ها نسبت به ضعف مسئولين اجرايي ماست. 

وي بيان داشت: وقتي يک فيلم ناموس و شرف و خانواده را به باد اهانت مي‌گيرد و شراب خوري و بچه نامشروع و قتل نفس را اشاعه مي‌دهد، چرا صدا و سيما اين فيلم را در تلويزيون تبليغ مي‌کند؟چرا وزارت ارشاد مجوز اکران اين فيلم را صادر کرد؟ متاسفانه برخي مسئولين خواب هستند و بي‌تفاوتي و کرختي بر آنها حاکم شده است. 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بي‌تفاوتي مسئولين نسبت به موضوع حجاب گفت: زماني نيروي انتظامي درباره حجاب گشت ارشادي داشت و براي جلوگيري از لباس‌هاي چسبان و آرايش و.. تلاش مي‌کرد.اما متاسفانه با موضع گيري‌هاي برخي مسئولين عالي رتبه در کشوراز اهميت مسئله مهم حجاب کاسته شد. 

رهبر ادامه داد: متاسفانه غيرت ديني در جامعه ضعيف شده است وهمه به فکر منافع ، دنيا ،ماديات و جبهه و جناح خودشان و انتخابات بعدي رياست جمهوري هستند.در رابطه با مسئله حجاب،چرا از مسئولين و مجلس فريادي بلند نمي‌شود؟متاسفانه حساسيتي در رابطه با حجاب در جامعه وجود ندارد و وضع از اين هم بدتر مي‌شود. 

وي با انتقاد از وضعيت فرهنگي کشور بيان داشت: برخي صحبت‌ها ملت را ناراضي مي‌کند اما عده‌اي از ارازل و اوباش را راضي نگه مي‌دارد که اين شدني نيست.هشت سال است که دولت مي‌گويد بايد کار فرهنگي کرد،۳۳ سال از انقلاب مي‌گذرد دائما مي‌گوييم کار فرهنگي(!) اما کجاست کار فرهنگي؟ 

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اين اتفاقات، مسائلي است که بيگانگان از آن سوء استفاده مي‌کنند.مقام معظم رهبري بارها و بارها مستقيم و غير مستقيم در اين رابطه صحبت کرده‌اند اما برخي مسئولين توجهي به اين سخنان ندارند، اما مدعي ولايتمداري هستند! در اين رابطه اگر ولايتمدار هستيد، چرا گشت ارشاد را تعطيل مي‌کنيد؟ چرا برخورد با بي‌حجابي صورت نمي‌گيرد؟! 

رهبر با تاکيد بر اينکه منظور از مردم ،امت حزب‌الله و ميليونها زن و مرد مسلمان اين کشوراست نه يک عده ارازل و اوباش و رانت خوارخاطر نشان کرد: مسئولين به حرف امت حزب‌الله گوش نمي‌دهند اما به فکر رنجيدن فلان بازيگر زن و مرد سينما هستند. 

وي در پايان تصريح کرد: نه کار فرهنگي کرده‌ايم و نه کار اجرايي درست و با چنين شرايطي نمي‌توان انتظار داشت که بي‌حجابي در جامعه نباشد.

نظرات بینندگان
باباعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۴
۳
زیربنای همه مشکلات اینچنینی (70درصد)فقر . بیکاری . گرانی و............میباشدوقتی 90درصدسرمایه دست 2درصد سرمایه داران باشد و ادعای جامعه بی طبقه توحیدی داشته باشیم این مسایل ظهور خواهد کرد باید فکر اساسی کرد نه صورت مسله را پاک کنیم
Guardian
|
Iran (Islamic Republic of)
همه میدونید تفاوت دزدی (دزدکی سرقت کردن)با زورگیری چقدر زیاده!شما حاضر میشی تمام لباست هم دربیارن فقط خودت رو نکشن یا ناموستو بی حیثیت نکنند.
من همین از آیت الله لاریجانی خواهش میکنم،با زورگیر اشد برخورد رو داشته باشید.
خدا نکنه به سرکسی بیاد هرچقدر هم قوی هیکل و رزمی کار باشید وقتی چهرنفر قمه یا چاقو بیخ گلو خودت یا ناموست بزارن به خاطر پولتون یا موبایلتون و ساعتتون هیچ کاری نمیتونید بکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵۵
۳۴
شما مشکل روانی دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صرا ط هر چي حالش خراب باشه ازتو بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مشکل اخلاقی دارید و فکر می کنید هر کس مثل خودتان فساد برایش عادی نشده باشد مشکل روانی دارد !
س.آ
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که شماها مشکل دارین که دارین خودنمایی میکنین
صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بر ناشناس عزیز . آدرس بدم تشریف میارید ...؟ راستش منم مشکل روانی دارم
میثم208
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس حجاب بخوره توسر تو و همفکرای ...
"الَّذِی أَطْعَمَهُم مِّن جُوعٍ وَآمَنَهُم مِّنْ خَوْفٍ "
دو اصل اساسی اسلامه
وقتی نباشه یعنی طالبانیسم
یعنی این وضعیت جامعه
یعنی فحشا در کلیه سطوح عملی و فکری
صراط اصولا منتشر نمیکنی چون اصولا احتجاج رو رسم ابراهیمی نمیدونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
iهمان طور كه از ميزان مثبت و منفي هاي كامنت ها مشخص است اكثريت عقيده دارند صراط و ... مشكل رواني دارند!
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
سوره نور را برای یکبار هم شده با ترجمه مطالعه بفرمائید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۲۵
۵
غيرت ديني به قدري ضعيف شده كه حتي صدا وسيما هم سريالهايي در حد زندگي مرفه ي وغربي وبد وبستانهاي دنيوي را تبليغ مي كند وشما حتي يك سكانس هم از زندگي روزمره مردم در فيلمها وسريالها ني بينيد وشايد هم به دليل رقابت با ماهواره ها اندك مردم راهدف قرارداده واز اكثر جامعه چشم پوشي نموده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی میخواین بفهمین که امت حزب الله همه مردم ایران نیستن و فقط بخشی از مردم هستند !؟
م.
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا بهتره شما بفهمی حذب خدا اکثریت اندو شمایید که در اقلیت هستید فقط چوم سروصداتون زیاده و گوش فلک رو کر کرده خودتونم باورتون شده که اکثریتید. خدا با ما است.
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۸
۱۲
آقای رهبر اصلا این فیلمو ندیده .... اتفاقا این فیلم عواقب دردناک بی بندوباری رو نشون داد وبسیار تاثیرگذار بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ما چه ونک به بالاها درگیر فسادند. کلی از بودجه فرهنگی مملکت باید بره تا جماعتی غرب زده و بی بند و بار هدایت شوند ؟ که البته نمی شوند .
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ونک به بالا؟داداش تو دهات ما هم این مشکلات هست ونک به بالا کیلو چنده؟بعدم حالا چون تو ونک به پایینی خیلی آدمی مثلا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۲۴
۱۰
به خدا قسم مشکل روانی دارید . آخه چه ربطی دارند !!!! دوتا مساله جداست با راه حل های مختلف . اینقدر فهمش براتون سخته ؟

مجید(سوارغریب)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو تاش مروج فساد در اجتماعه .
اون اسمت هم خیلی مضحکه :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا هر چی کامنت ارزشیه یا خودش یا اسمایی که زیرشه آدمو یاد ساده لوحا میندازه؟
جابر(کلک خیال انگیز جهاد)
sahar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۰
۸
بیبندوباری از همین محدودیتها و سختگیری های افراطی و بیمورد به وجود امده. همینه که شدیم جهان سومی. چون هنوز داریم به طرز پوشش اهمیت میدیم. هنوز عقلمون به چشممونه.هنوز فکر میکنیم اگه زنهای جامعه زیر چادر باشن جامعه سالمی داریم و از خطر فساد در امانه
م.
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم براتون. که حرف اجانب و دشمنان از دهانتون شنیده میشه.که دین از زندگی روزمره جداست و باعث عقب موندگیمونه.اتفاقا اگه دینمون رو بیشتر میشناختیم بیشتر هم پیشرفت میکردیم.
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵
۴
گرچه این دو مسئله از مشکلات مهم مملکت هستند، لیکن تیتر زدن این دو در کنار هم و با سلیقه شما صراطی ها، عین نفاق و دو رنگی است و هدف مبارزه است، نه اصلاح.
حسین
|
France
|
۱۱:۵۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۰
۵
آخه عزیز من شما نمیبنید مردم چه نظری دارند در مورد این حرفها....گذشت 30 سال پیش....به خدا احکام ثانویه وجود داره.....به خدا 40 تا گشور اسلامی دیگه هم غیر ما وجود داره....بس نیست این نو طرز فکر؟؟؟باز خورد این نوشته هاتون نمیبنید تو سایت های مختلف....خیلی ها رو که نشون نمیدید....ولی اونهایی که نشون دادید داره بهتون میفهمونه اوضاع از چه قرار هست....خواننده ی سایت شما معلوم هست از چه قشری هست..یکیش خود من....ولی به خدا این حرفها دیگه تمام شده...نگفتم دین تمام شده...نه...ولی برید تو حوزه کار کنید....حکم بیارید...اینها اصول ما نیست...حتی فروع دین ما هم نیست.....این نوشته ها بازخورد منفی ایجاد میکنه عزیزان نویسنده و تیتر زن....

دقت کنید....خدا روزی رو نیاری که به خاطر رفتار ما اون دنیا...به ما نشون بدن که امتی رو بی دین کردیم.....
ناشناس
|
France
نه نمیشه ! چون ما از همه مسلمون تریم ! مگه نمیبینی همه جای مملکتمون اسلامی شده فقط مونده موفقیت در حجاب زوری !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۲۳
۱۳
شما بی حجابی را بدتر از زورگیری با قمه میدونید؟لعنت بر شما.درود بر ازادی.
روح الله
|
United States of America
آره
ناشناس
|
United States of America
بی حجابی یعنی باز کردن در انواع و اقسام فساد و فحشا . اگر آی کیوت پایینه و درک نمی کنی مشکل خودته .
جواد
|
United States of America
سلام. بله بد حجابی و بی حجابی از زورگیری بدتره . یکم فکر کن عزیز ...
علی دادا
|
United States of America
اگر حکم اسلام ناب محمدی در هردوی این موارد ایجاد بشه شاهد هیچکدام از این مناظر ضد اسلامی نیستیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۸
۲۱
اگه همین الان جلوی رواج بی بند و باریهای پوششی را نگیرند تا چند سال دیگه بی حجابها به راحتی در سطح شهر تردد می کنند و کسی نمی تواند بگوید بالای چشم تان ابرو . تا بی حجابی تبدیل به عادت نشده باید به شدت جلویش را گرفت .حالا هی امروز و فردا کنید .در ضمن اینترنت و فیس بو ک را هم دریابید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه حسودیت میشه !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمراً نمیتونید جلوشونو بگیرید حتی با زور که اگر میشد تا حالا شده بود .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
و علیکم
باریکلا به تو ابجی ...
دمت گرم ...
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
32 سال دارین ...که خانمها زورکی حجاب به سر کنن آیا شد ؟ نخیر نشد بدتر هم شد و بدتر از این هم خواهد شد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیتونید!
علی مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
32 سال نیست بلکه 28 سال اوایل انقلاب تا سال 63 حجاب آزاد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۵
۵
از زبان یک زورگیر خیالی : به نظر من هم باید اولویت در برخورد با بدحجابان باشد تا زورگیران و اراذل و اوباش !
آرمان
|
France
|
۱۳:۵۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۲
۶
این همه بحث در مورد حجاب تو این سایت شد یکی نیومد منبع مستند قرآنی یا روایی "حجاب اجباری" رو واسه ما توضیح بده!
خود اسلام یقه شما رو میگیره!!!
"و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"
ناشناس
|
France
ای ول - من نمیدونم کجای قران نوشته حجاب اجباری و آیا تو دنیا فقط کشور ایران مسلمون داره ؟
سید
|
France
و علیکم داش آرمان و داش ناشناس
داشا بگید بینم ...
کوجا نبشته مجبوری غذا بخوری ؟ ...
کوجا نبشته مجبوری لباس رسمی بپوشی بیرون ؟ ...
کوجا نبشته مجبوری بخوابی ؟ ...
ووو ...
جواب به این سولا همون جوابه سوال شوماس ...
یا حق
آرمان
|
France
سید ولمون کن بابا قربون جدت ما قدرت فهم منطق قوی شما رو نداریم!!!
هروقت جواب عقلانی داشتی در خدمتیم
قضاوت با کاربران
ناشناس
|
France
جوابای این سید آخر جوکه خداییش باحالی عمو!
نورا
|
France
زنان
سید
|
France
و علیکم داش آرمان
دمت گرم خوب یکی به نعل،یکی به میخ میزنی ...
نوکرتم گیره بی سوات افتادیم ...
میگی جواب عقلایی بده ؟! ...
اوس کریم تو قرآنش فرموده حجاب ...
رسول و وصی اش هم فرموده حجاب ...
که خودتم میدونی ...
تا اینجا گرفتی داشم ؟ ...
قانون اساسی کشوره ما بر اساس قرآن و احادیثه ...
پس هم دینمون فرموده و هم قانونمون ...
حالا شوما اسمش رو بذار اجبار مام میذاریم قانون ...
قانونه خدا و رسول و وصی و ایران ...
اینها یه طرف ...
حکم حیا و عفاف و غیرت و مردانگی هم یه طرف ...
حقوق شهروندی هم یه طرف دیگه قرار بده ...
من بعنوان یک شهروند نمیخوام ...
چشمم به موها ووو یک زن مسلمان بیافته ...
چه کنم ؟ ...
قبلا یکی اینجا بود میگفت برو بمیر ...
نمیخوای بگی برو بمیر یا برو بیابون زندگی کن یا ...
با امثال شماها باید این طور صمبت کرد ...
یا حق
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۳
۱۵
و علیکم
تمدن و حکومت استوار اسلامی در ادندلس ...
همین رواج فحشا و بی بندوباری و میگساری ...
به بادش داد رفت ...
زورگیری ووو اینا شاخه و برگه ...
تنه و ریشه چیزه دیگه اس که اینا میوه ی نحسشه ...
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۰
۳
حجاب در ادیان الهی و نیز اسلام اجباری نیست و اختیاری است . پیش بینی مریم خانم صحیح است با این تفاوت چه جلوش رو بگیری چه نگیری اتفاق خواهد افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر . وقتی بدحجاب از بسیاری از امتیازها محروم بشه دیگه این جور بی بند و باریهاش رو می بره توی خلوتش . نه در ملا عام . دولت که عوض شد شما هم از این خوش خیالی خارج میشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ادیان الهی رواج بی بند و باری حکم محاربه با خدا رو داره . یه وقته از زن ساده و بی آرایش و با موی طبیعی صحبت می کنیم . یه وقتی از زنهای هفتاد قلم آرایش کرده با لباسهای تحریک آمیز و ادا و اطوار آنچنانی ! اینها که با مانتو و روسری می توانند این همه جلف باشند خدا می دونه اگه یه کلام گفته بشه آزادی حجاب، چطوری به خیابان خواهند آمد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۴
۱
اینها کاری به مسائل فرهنگی ندارن ! علت خیلی از این رفتارها غیر اخلاقی عقده گشائی و کمبود شخصیت و احساس حقارته که شخصو وامیداره برای جبرانش خود نمائی کنه در کنارش یه عده هم که فاسد و حرفه شون اقتضا میکنه جلب توجه کنن و یه عده قلیلی هم که بی دین هستن برای دهن کجی به نظام و دین و اعتقادات مردم این کاره اند !
حاج رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
۱
۰
حکم ولایتی راتوجه کنید
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۱
۰
دمت گرم سيد.اصلاريشه فسادازبي حجابي شروع ميشه.دشمن دين وكشورمان هم به اين رسيده كه اگه بخوان دين وكشورمان راازمون بگيرن بايدغيرت مردممان راازطريق بي حجاب كردن زنانمان ازبين ببرند.
نصیر از میلیتاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۰
۱
مدتی پیش در فرانسه هم بر سر چند فیلم بین توده های مختلف مردم جنجال و درگیریهای شد...البته آنجا کار به حضور پلیس و گاز اشک آور هم رسید

بجای تحقیر و توهین و حذف یکدیگر دیالوگ قرن 21 بحث با یکدیگر رو یاد بگیریم