۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

زمان‌قرائت‌نامه‌خانواده‌هاشمی‌‌درمجلس

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، با اعلام وصول جوابیه خانواده هاشمی رفسنجایی به نطق حمید رسایی، گفت: قرائت این جوابیه در دستور کار امروز مجلس قرار ندارد اما در صورتی که وقتی باقی یماند در صحن قرائت خواهد شد.
کد خبر : ۹۰۹۹۷
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ عبدالرضا مصری با بیان اینکه جوابیه خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به دست هیئت رییسه صحن مجلس رسیده است، گفت: قرائت جوابیه آقای هاشمی رفسنجانی در دستور کار امروز صحن قرار ندارد اما در صورتی که در پایان جلسه فرصتی باقی باشد این جوابیه قرائت خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در غیر این صورت جوابیه آقای هاشمی رفسنجانی در اولین دستور جلسه بعدی مجلس قرائت می‌شود.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس نهم به گزارش پرونده ستار بهشتی در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: این گزارش در دستور کار امروز قرار دارد و در صورتی که فرصت شود در صحن علنی قرائت خواهد شد.

به موجب ماده ۷۸ آیین نامه داخلی مجلس،‌ چنانچه به تشخیص هیأت رئیسه نماینده‏اى در سخنان خود در جلسه علنى به کسى نسبت ناروا داده و یا هتک حرمت نماید فرد مزبور مى‏تواند در دفاع از خود، به‏صورت مکتوب به اتهام وارده پاسخ گوید. پاسخ ارسالى درصورتى که بیش از دو برابر اصل مطلب اظهار شده نبوده و متضمن توهین و افتراء نباشد، در اولین فرصت در جلسه علنى قرائت خواهد شد.
منبع: خانه ملت