۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

آغاز رقابت"احسان عليخاني"و"علي ضياء"

احسان عليخاني، در برنامه مختص به تجليل از نام آوران المپيك و سيد علي ضياء در برنامه ويتامين 3 در شبكه سه سيما به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر : ۹۱۰۲۷
به گزارش صراط، احسان عليخاني نيز خبر اجراي برنامه مختص قهرمانان المپيك را تاييد كرد و اظهار داشت: در حال حاضر در حال انجام كارهاي اوليه آن هستيم.
احسان عليخاني مجري توانمند صداو سيما در سال 15 آبان 1358 در تهران متولد شد وي فارغ التحصيل رشته مديريت بازرگاني از دانشگاه تهران است.
وي در سال 77 وارد عرصه تئاتر شد و كم كم به تلويزيون راه پيدا كرد.
اولين اجراي زنده او در سال 80 به عنوان مجري مهمان در روز تولد حضرت امير بود.
عليخاني بعد از آن برنامه هايي نظير "صبح بخير ايران"، "مرواريد"، "قله هاي افتخار"، "باشگاه مهروزان"، "صبح آمد"، "مسابقه رباط ها" و "جزر و مد" را اجرا كرد.
عليخاني با اجرا در برنامه هاي "ماه عسل" به اوج خود رسيد او با اجراهاي قابل قبول و شيرين خود در "ماه عسل" توانست مخاطبان زيادي را به سوي خود جلب كند و "ماه عسل" را به برنامه اي پربيننده و جذاب تبديل كند.
جسارت عليخاني در برنامه هاي زنده به حدي بود كه حرف و حديث هايي به اجراي او وارد شد به طوري كه در برنامه تحويل سال نو 91 با حرف هاي جسورانه و كنايه آميز براي مدتي از قاب تلويزيون كنار گذاشته شد به همين علت برنامه "ماه عسل" امسال بدون حضور او و با اجراي سيد علي ضياء به روي‌ آنتن رفت اما نتوانست موفقيت "ماه عسل" گذشته را تكرار و دو چندان كند و همچنين در جلب رضايت مخاطبان موفق عمل نكرد.
هم اكنون پس از گذشت 9 ماه از غيبت او در تلويزيون احسان عليخاني در شب يلدا علاوه بر تهيه كنندگي، در نقش مجري نيز در قاب شبكه 3 سيما ظاهر شد و اين بار نيز به مانند هميشه با اجراي مستعد، توانا و بي نقص خود به همگان ثابت كرد كه توانايي قابل توجه اي در اجرا دارد و همچنين تداعي كننده جاي خالي خود در ماه عسل امسال بود.
به خصوص زماني كه برنامه شب يلدا او نيز به گزينه اي از سكانس هاي ماه عسل 90 و دعوت از مهمانان آن برنامه اختصاص داشت.
عليخاني اين بار با اجراي سنگين به دور از كنايه و جسارت همراه با احتياط ثابت كرد كه كار و اجرا تا چه حد برايش اهميت دارد.
او بارها در طي صحبت با مهمانهاي برنامه با ذكر جملاتي نظير لطفا من را سياسي نكنيد من مهندس نيستم و.. نشان داد كه ديگر قصد تكرار اشتباهات گذشته خود را ندارد.
بعددر طي برنامه با اشاره به دكور برنامه حضور خود را به عنوان مجري در خصوص برنامه اي مختص به قهرمانان المپيك يا پارالمپيك در تلويزيون حضور پيدا مي كند كه به اختيار خود 5 نفر از افرادي كه در رفتن آنها به سكوي قهرماني موثر بودند را با خود به همراه مي آورند را اعلام كرد.
نظرات بینندگان
یک خواننده خبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
اگر یک سری به سایت ها و مجلات زده باشید، هرچند خیلی کوتاه، متوجه میشین که دیگه حتی تو تورات هم اوردن که آقای علیخانی امسال 30 ساله شده... جالبه اول خبرتون مینویسین متولد 58 !!!!!!