۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶

برگزاری‌راهپیمایی‌توسط‌احزاب‌مخالف‌دولت

کوالالامپور- بنابر اظهارات فعالان سیاسی مالزی در آستانه سیزدهمین انتخابات سراسری این کشور یک تجمع اعتراض امیز دیگر با عنوان رستاخیز قیام مردمی برگزار می شود.
کد خبر : ۹۱۲۱۶

به گزارش صراط، به نقل از پایگاه خبری اینسایدر مالزی (Malaysian Insider)، "هشام الدین رایس" یکی از فعالان سیاسی مالزی ضمن اعلام این خبر افزود:"محمد سبو" مسئول کمیته برگزاری این تجمع و معاون حزب اسلام گرای "پاس" به برگزاری این تجمع در میدان استقلال کوالالامپور در 12 ژانویه سال آینده میلادی (همزمان با 23 دی) مستقل از مجوز دولت مصمم است.

رایس که با خبرنگاران گفتگو می کرد ، گفت : برگزار کنندگان بنای برگزاری تجمعی آرام و مسالمت آمیز دارند، مگر اینکه این تجمع مثل گذشته توسط پلیس به خشونت کشیده شود.

هفته گذشته محمد سبو در یک کنفرانس خبری ضمن اعلام خبر برگزاری این تجمع ، گفت: هدف از برگزاری این تجمع در آستانه انتخابات سراسری فشار به دولت برای برگزاری انتخاباتی سالم است.

ائتلاف برسیه با درخواست انجام اصلاحات در سیستم انتخاباتی مالزی و برگزاری انتخابات شفاف و سالم از سال گذشته تاکنون چندین بار اقدام به برگزاری تظاهرات خیابانی در مالزی کرده اند که در همه موارد با برخورد پلیس با معترضین تظاهرات آنان به خشونت کشیده شده است.


 



منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
خاک بر سرتون با این تیترتون
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم