۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

در حاشیه برکناری اولین وزیر زن

از همان موقع که بحث وزیر شدن یک زن در جامعه پخش شد، بحث و جدل و مشاجره هم شروع شد. و برخی از مراجع بزرگوار با وزیر شدن زن مخالفت کردند که این مخالفت آنها براساس مستندات و آیات و روایات بوده است، نه نظر شخصی. و از آنجا هم که بعضی از آدم ها سرشان برای مسائل جنجالی درد می کند و انگار نه انگار که مراجع بزرگوار با وزیر شدن خانم مخالفت کرده اند، وزیر محترم را به عنوان وزیر بهداشت و در مان معرفی کردند، که آمدن این شخص با حواشی زیادی همراه بود.
کد خبر : ۹۱۴۷۹
روزی هم که این خانم را از وزارت عزل کردند، باز هم حواشی دامن گیر وی شده است. و همه جا بحث از علت عزل وی است که برخی می گویند به خاطر برنداشتن باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران است و برخی می گویند به خاطر انتقاد از دولت بابت تخصیص ندادن ارز به داروست و در عوض دادن ارز برای زین اسب و.. است. این بماند که برخی افراد قول صد در صد بر ماندن وزیر دادند! اما دیدیم که خلاف آن اتفاق افتاده؟

به هر حال من با این که چرا وی را برداشتند کاری ندارم، آن را خودشان باید پاسخگو باشند، و آن آقا هم که قول داد خودش باید بیاید امروز پاسخ دهد که چرا در کاری که در حیطه اختیاراتش نیست دخالت می کند. اما تمام حرف من این است که چرا الان وی را برداشتند؟ الان که ما در این برهه حساس به سر می بریم و کشور ما دچار مشکل شده است و کشورهای غربی هم تحریم های فلج کننده علیه ما وضع کردند این تغییر و تحول برای چیست؟ آیا ثبات مدیریت بهتر نبود؟ به نظر شما کسی که بعد از ایشان می خواهد بر مسند وزارت تکیه بزند در این چند ماه می خواهد چه کاری انجام دهد؟ واقعا او می تواند طرح پزشک خانواده را تمام و کمال انجام دهد؟

به نظر من کسی که در این میان و در این تغییر وتحولات متضرر می شود کسی جز مردم نیستند، به نظر من اصلی ترین گروهی که دچار آسیب شدند همین بیمارانی هستند که نیاز شدید به دارو دارند، که متاسفانه و با کمال تاسف دیده می شود همین مردمی که روزی این آقایان را به پست و مقام رسانده اند در لابلای نامه ها و عزل ونصب ها گم شده اند.

مسئولین عزیز لطفا در این چند ماه مانده به پایان عمر دولتتان به فکر خدمت و کار باشید و دست از این تغییر و تحولات و گرو کشی ها بردارید که مردم از شما کار و خدمت می خواهند نه قیمی و اربابی.

منبع: تابناک
نظرات بینندگان
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۲
۰
از دردو دیو ودود ملولم,انسانم ارزوست!