۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۹

نظارت درسازمان صنعت جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: موضوع نظارت در فعالیتهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید جدی گرفته شود.
کد خبر : ۹۱۵۰۹

به گزارش صراط، آیت الله باریک بین یکشنبه شب در دیدار با رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: این سازمان در حمایت از تولید و تحقق شعار سال نقش مهمی دارد که باید به آن توجه جدی کند.

آیت الله باریک بین تصریح کرد: با حمایت از واحدهای تولیدی و نظارت جدی بر توزیع صحیح و عادلانه کالا باید کاری کنید تا رضایت مردم جلب شود و با متخلفان در شبکه توزیع نیز برخورد قاطعانه ضروری است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: در بخش تولید در این شرایط کشور ممکن است برخی بخواهند با فرصت طلبی سودهای بیشتری کسب کنند و به اقتصاد کشور آسیب بزنند که مدیران این سازمان باید دقت کرده و با نظارت بیشتر از این سوء استفاده ها جلوگیری کنند.

وی برخورد توام با اخلاق اسلامی در همه شئون را یادآورشد و افزود: اگر برخورد شما ارشادی و محترمانه باشد شاید برخی به اشتباه خود پی برده و از کار خلاف خوداری کنند لذا نوع رفتار شما در تاثیرگذاری اهدافتان مهم و ضروری است.

آیت الله باریک بین بیان کرد: وقتی دشمنان با ایجاد شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی در صد آسیب رساندن به نظام هستند همه ما وظیفه داریم ضمن حفظ هوشیاری بیشتر با تبعیت از رهبری مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از مجموعه تلاشگران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: خوشبختانه با همدلی و هماهنگی خوب مدیران گامهای مهمی در حل مشکلات تولیدکنندگان و فعالان این بخش برداشته شده اما این حرکتها باید تداوم داشته باشد.

وی از خدمات رئیس سازمان صنعت استان هم تقدیر کرد.

در این نشست حسن جمشیدی ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم گزارشی ازفعالیت های انجام شده ارائه کرد.

منبع: مهر
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی