۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶

تولید قوطی سوهان با حلبی کنسرو ماهی!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک واحد غیرمجاز تولید انواع قوطی سوهان در قم شناسایی و پلمپ شد.
کد خبر : ۹۲۱۳۷

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مجتبی احمدزاده با بیان اینکه در بازرسی‌های کارشناسان این معاونت، یک واحد غیر مجاز که در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید انواع قوطی سوهان می‌کرد شناسایی شد، گفت: در این واحد با استفاده از ورق‌های فلزی قوطی کنسرو ماهی انواع قوطی سوهان تولید می‌شد.

وی با اشاره به کشف و توقیف حدود 4 هزار عدد انواع قوطی سوهان ساخته شده از ورق‌های بازیافتی از این واحد افزود: این واحد غیر مجاز پلمب شده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی آماده راهنمایی شهروندان در خصوص سئوالات مربوط پیرامون هر یک از این حوزه‌ها هستند اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه سئوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارویی را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 6706443 در میان بگذارند و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ کنند.

وی افزود: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره 6706444 آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سئوالات شهروندان در خصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی هستند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: شماره پیغام‌گیر 6162644  نیز به صورت شبانه روزی برای طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات عموم همشهریان پیش بینی شده است.

منبع: فارس