۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴

گاردریل پای راننده 206 را قطع کرد+عکس

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: توجه نکردن راننده به جلو موجب برخورد شدید خودرو با گاردریل و در نهایت قطع عضو وی شد.
کد خبر : ۹۲۲۸۳

محمد نوری از وقوع یک حادثه دلخراش در اتوبان قم - تهران خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو 206 صندوق‌دار به شدت با گاردریل برخورد کرد.

وی افزود: خانمی 35 ساله راننده این خودرو بود که به دلیل توجه نداشتن به جلو با گاردریل برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: به دلیل شدت برخورد خودرو با گاردریل پای چپ راننده خودرو قطع شد.

وی زمان وقوع این حادثه را ساعت 15 بعد از ظهر شنبه دانست و ذکر کرد: معمولاً در این ساعت رانندگان دچار خواب آلودگی می‌شوند که احتمال دارد این راننده به دلیل خواب آلودگی کنترل خودرو را از دست داده باشد.

خواب آلودگی و نداشتن مهارت عامل تصادفات در اتوبان قم - تهران

نوری با تبیین علل تصادفات در اتوبان قم ـ تهران بیان کرد: در ساعت‌های سه تا شش صبح و 14 تا 15 عصر رانندگان دچار خواب آلودگی و به دلیل هوشیاری پایین در رانندگی حادثه ساز می‌شوند.

وی از دیگر دلایل تصادفات در اتوبان قم ـ تهران را رانندگی در مسافت بالا دانست و تصریح کرد: این جاده تا تهران به صورت مستقیم و یکنواخت است که این عامل موجب خواب‌آلودگی رانندگان می‌شود و حادثه‌های گوناگونی را رقم می‌زند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه رانندگی نیازمند احتیاط و مهارت است برخی رانندگان احتیاط دارند ولی از مهارت کافی برخوردار نیستند و نمی‌توانند خودرو را با سرعت بالا کنترل کنند.

وی بیشترین علل تصادف را عامل انسانی ذکر کرد و بیان داشت: هر چند جاده قم ـ تهران جاده مطلوبی است و مسیر رفت و برگشت آن از هم جدا هستند ولی مهارت انسانی در رانندگی نداریم و به همین دلیل شاهد حوادث گوناگونی هستیم.

 

 

جاده سلفچگان استاندارد نیستنوری با اشاره به حوادثی که به صورت معمول در جاده قم ـ سلفچگان رخ می‌دهد تصریح کرد: جاده سلفچگان تنها جاده‌ای است که تنوع آمد و شد وسایل نقلیه در آن به چشم می‌خورد که این تنوع به نوعی حادثه آفرین است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد:‌ سه عامل مهارت کافی نداشتن، مشکلات جاده‌ای و استاندارد نبودن خودروها موجب تصادفات در جاده سلفچگان می‌شود.

وی با تاکید بر استاندارد نبودن جاده سلفچگان بیان کرد: با توجه به حجم تردد خودروها عرض این معبر بسیار کم است که این عامل علت اصلی وقوع حوادث در این جاده است.

نوری از افتتاح آزادراه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: با افتتاح این آزادراه دیگر شاهد حوادث ناگوار در این منطقه نخواهیم بود.

وی با اشاره به حادثه ساز بودن جاده گرمسار بیان کرد: مسئولان وعده داده‌اند تا پایان دولت دهم این جاده ساماندهی شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
سلام-نمی دونم این سایت خبری مال کی هست-ولی باکمال احترام اینو میگم خبری که گذاشتین توی این سایت راجب تصادف 206 صندوقدار که پای چپ خانمی را قطع کرد باید به عرض تمامی سایتهایی که این خبر را پخش کردند برسانم پای راست دختر عموم قطع شده است نه پای چپ-لطفا،خواهشا خبری که میزارین توی سایتها دقیق باشه-ممنونم