۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵

باید سایت‌های همسریابی تعطیل شوند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت سایت‌های همسریابی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، گفت: باید سایت‌های همسریابی بی ضابطه تعطیل شوند.
کد خبر : ۹۲۴۱۲

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ زهره طبیب زاده نوری اظهار داشت:‌ اخذ مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت سایت‌های همسریابی ضروری است در غیر این صورت باید اینگونه سایت‌ها تعطیل شوند.

مشاور سابق رئیس‌جمهور و عضو فراکسیون زنان در ادامه متذکر شد: لازم است با سایت‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند برخورد جدی صورت پذیرد به طوری‌که از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل‌ آید.

وی مخالفت شدید خود را با ادامه دار بودن فعالیت این‌گونه سایت‌ها اعلام کرد و بیان داشت: هرگونه جمع آوری اطلاعات شخصی افراد باید از کانال‌های امن و مورد اعتماد صورت پذیرد.

به گفته طبیب زاده نوری، ایجاد مشکلات امنیتی، اخلاقی و اجتماعی از تبعات فعالیت سایت‌های بی ضابطه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت در ادامه یادآور شد: در اختیار قرار دادن اطلاعات شخصی  افراد به سایت‌های متفرقه و بیگانه بدون شک اثری جز ایجاد مفسده‌های اجتماعی و فرهنگی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر ارتقای سطح آگاهی کاربران سایت‌های همسریابی،‌ بیان داشت: اطلاعات شخصی افراد زمانی پاسداری خواهد شد که این اطلاعات در اختیار سایت‌‌هایی قرار داده شود که متولی آنها نهادهای دولتی باشد و یا اینکه تحت نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط فعالیت کنند.

طبیب زاده نوری خاطرنشان کرد: اعمال مکانیزم‌های کنترلی دقیق به منظور محافظت از اطلاعات شخصی افراد در اینگونه سایت‌ها از ضروریات است.

منبع: فارس