۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

مدیران،مسئول رفع مشکلات مردم هستند

فرماندار بافت گفت: مدیران مجری قانون و مسئول رفع مشکلات مردم هستند، برخی ادارات قانون را بهانه می‌کنند که این دل‌زدگی را به همراه دارد و در صورت برخورد با این موضوع با قاطعیت برخورد می‌شود.
کد خبر : ۹۲۸۱۶

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ محمدعلی بهروز پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت این شهرستان اظهار داشت: سلامت و درمان از ضروریات اولیه زندگی بشر است و نظام دینی ما هم تاکید بسیاری در این موضوع کرده است.

بهروز با اشاره به اینکه قانون هم در مواد مختلف صراحتاً تامین سلامتی کشور را از وظایف مسئولان تعریف کرده است، بیان کرد: اوایل انقلاب مرگ و میرها بسیار زیاد بوده است، اما امروزه به برکت جمهوری اسلامی امروزه حتی در دورترین نقاط هم از نعمت پزشک برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه روستایی که 500 نفر جمعیت داشته باشد، حتما خانه بهداشت دارد و از پزشکان استفاده می‌کند، بیان داشت: در دو سال اخیر حدود 2 میلیارد تومان به زیر ساخت‌های درمانی شهرستان بافت کمک شده است.

بهروز با اشاره به اینکه در دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل توجهی در بخش بهداشت و درمان در کشور صورت گرفته است، بیان کرد: توزیع متخصصان هم در شهرستان بافت‌ خوب است، اما مطلوب نیست ما باید در شهرستان به جایی برسیم که رضایتمندی 100 درصد مردم را به همراه داشته باشد.

وی افزود: بیمار ما نباید به هیچ‌وجه به دیگر شهرستان‌ها اعزام شود و ما باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم و این کار توشه آخرت است.

بهروز تصریح کرد: شهرستان بافت ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی دارد و ما باید امکاناتی فراهم کنیم و پزشکانی که در سطح کشور بافتی هستند را به شهرستان بیاوریم تا هزینه‌های اضافی ناشی از رفتن بیمار به شهری دیگر کاهش یابد.

فرماندار بافت تصریح کرد: آن چیزی که وقفه در کار مدیران می‌اندازد حاشیه‌ها هستند که ما نباید گرفتار آنها شویم.

بهروز افزود: مدیران هم مجری قانون هستند و هم مسئول رفع مشکلات مردم، برخی ادارات برای از سر باز کردن مسئولیت از خود قانون را بهانه می‌کنند که این دل‌زدگی را به همراه دارد و در صورت برخورد با این موضوع با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی گفت: اگر می‌خواهیم شهرستان بافت آباد شود، باید سعی در کمک به افرادی داشته باشیم که در حال راه‌اندازی طرح‌های تولیدی هستند.