۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
17 روز مانده تا جشنواره سی و یکم فیلم فجر؛

بهمني: حج فیلمسازان در راه است

کد خبر : ۹۲۹۱۱
به گزارش صراط، حمید بهمنی کارگردان فیلم سینمایی "غریبه" در خصوص داوری جشنواره فجر گفت: نحوه داوری در تمامی دنیا بر حسب سلیقه بوده و هیچ گونه قانونی وجود ندارد.
وی افزود: داوران جشنواره فجر به لحاظ ارزش گذاری انقلابی این جشنواره باید بیشتر فیلم های ارزشی را مورد توجه قرار دهند تا خدشه ای به ماهیت این جشنواره وارد نشود.
بهمنی اظهار داشت: برگزاری جشنواره فجر پس از انقلاب همچون تابلویی است که شروع به درخشش کرده فعالان عرصه هنر باید در جهت حفظ ارزشهای آن در جهت گزینش فیلمهای ارائه شده بکوشند.
وی افزود: جشنواره تا به امروز از فراز و فرودهای بسیاری برخوردار بوده اما در حال حاضر از جشنواره ای متوسط رو به بالا بهره مند هستیم و باید در جهت بهتر شدنش تلاش کنیم.
وی در خصوص رسیدن جشنواره فجر به جشنواره جهانی عنوان کرد: جشنواره فجر به طور حتم پتانسیل رسیدن به جشنواره های جهانی را دارد و بسیاری از آثار نمایش یافته در جشنواره فجر موفق به اکران در سطح جهان شده و توانسته پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.
وی گفت: جشنواره فجر نیازمند مدیریتی صحیح و حمایتی مالی از سوی مسئولان است.
بهمنی در پایان در خصوص دبیر جشنواره سی و یکم خاطرنشان کرد: عباسیان یکی از دوستان قدیمی من است و فردی پرتلاش و با سلیقه است که به طور حتم برحسب ویژگی هایی که داشته از سوی مدیران برگزیده شده که امیدوارم در برپایی سی و یکمین جشنواره فجر موفق و پیروز باشد./