۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸

راز جسدمجهول‌الهویه‌ درملایر فاش شد

رییس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی همدان گفت: قاتل سنگدل با اقدامات حرفه‌ای و گسترده پلیس آگاهی استان و همکاری انتظامی شهرستانهای ملایر و تویسرکان دستگیر شد.
کد خبر : ۹۲۹۹۰

به گزارش صراط از همدان به نقل از ستاد خبری پلیس همدان، محسن اقبالیان اظهار داشت: در پی کشف جسد مجهول الهویه‌ای با دست و پای بسته و جمجمه شکسته در حوالی یکی از روستاهای تویسرکان،‌ پلیس اقدامات اولیه را برای شناسایی هویت مقتول در محل کشف جسد به دقت انجام داد.

وی افزود: با تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد مقتول فردی ملایری است که چندی پیش با یک دستگاه پراید سواری خود از منزل خارج شده و تا کنون بازنگشته و این موضوع از طریق خانواده به پلیس آگاهی محل به عنوان فقدانی گزارش شده است.

رئیس اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: کشف خودروی پراید سوخته مقتول در یکی از مناطق کوهستانی پس از چند روز سبب شد تا اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی فنی پلیس مسیر خود را بیاید و در نتیجه تدابیر فرمانده انتظامی استان و تلاش تیم ویژه این تحقیقات بسیار پیچیده و با احتمال این که وقوع جرم در شهرستان ملایر انجام شده باشد در نهایت مظنون اصلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات گسترده در شهرستان ملایر متهم دستگیر و به شهرستان تویسرکان محل کشف جسد انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس ابتدا منکر ارتکاب جرم شد اما وقتی با اسناد مستدل و مستند عوامل آگاهی مواجه شد لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت خود برداشت.

اقبالیان به اعترافات دلخراش قاتل اشاره کرد و گفت: شب حادثه خودروی مقتول را از ملایر به مقصد ازندریان برای خرید مواد مخدر به شکل دربست کرایه کردم که پس از آنکه موفق به خرید مواد نشدم تصمیم به بازگشت گرفتیم که در بازگشت با راننده درگیر شدم و به علت عصبانیت بعد از فحاشی، دست و پای راننده را بستم و با سنگ به سر او کوبیدم و پولهایش را سرقت کردم.

وی اذعان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل سوار بر خودروی پراید،‌ از محل حادثه دور می شود و با طی مسافتی متوقف و پس از جدا کردن پلاک خودرو و خدشه‌دار کردن شماره شاسی ماشین آن را با بنزین به آتش می‌کشد.

رئیس اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان از بازسازی جنایت توسط مجرم در حضور مقام قضایی و پلیس خبر داد و افزود: پس از تکمیل پرونده، در نهایت قاتل به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس
برچسب ها: راز جسد ملایر صراط