۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷

قدردانی پروفسور سمیعی از مردم گیلان

پروفسور سمیعی از استقبال مردم گیلان در مدت حضورش در این استان قدردانی کرد.
کد خبر : ۹۳۵۰۰

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ پروفسور مجید سمیعی رئیس فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و رئیس بیمارستان علوم عصبی هانوفر آلمان با ارسال نامه‌ای از مردم این استان گیلان قدردانی کرد.

وی در نامه خود آورده است: از خداوند متعال شاکرم که بار دیگر موفق به حضور در سرزمین زیبا و سرسبز گیلان شدم تا دیداری دوباره با همشهریان مهربان، خونگرم و مهمان‌نواز خود داشته باشم.

پروفسور سمیعی افزود: از استقبال بسیار صمیمانه و ابراز احساسات قلبی گیلانیان عزیز نهایت تشکر را دارم و این را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانم که مردم شریف رشت و مسئولان شهر، استان، دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان استان و اصحاب رسانه بنده را مورد لطف و مرحمت خود قرار دادند.

این جراح برجسته مغز و اعصاب جهان با بیان اینکه بنده به تمام مردم گیلان افتخار می‌کنم، ادامه داد: این ابراز احساسات و استقبال خالصانه مردم گیلان برای فردی که زندگی‌اش تنها برای فراگیری علم و دانش بوده، گویای فرهنگ والای مردم گیلان است و بی‌نهایت امیدوارم که نسل جوان آینده مانند پدران و مادران خود به اهمیت تحصیل و فراگیری علم واقف باشند و در راستای اعتلای دانش در خطه گیلان گام‌های بزرگ بردارند.

سمیعی افزود: از خداوند متعال آرزومندم هر چه زودتر موفق شویم برنامه‌های پربار و در نظر گرفته شده را جامه عمل بپوشانیم و این حقیر سعادت دیدار دوباره مردم گیلان را پیدا کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
گیله مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۶
۰
تی بلا می سره خوره پروفسور جان.