۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

دیدار قالیباف با لاریجانی

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه در دیدار با حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از روند فعالیت انتخاباتی و سازوکار ائتلاف سه‌گانه ارائه کرده است.
کد خبر : ۹۳۷۹۳

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛  اخیراً علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه در دیداری که با حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور داشته است، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت انتخاباتی و سازوکار ائتلاف سه‌گانه از وی نیز برای حضور در این ائتلاف دعوت کرده است.

بر پایه این خبر حجت‌الاسلام پورمحمدی نیز در پاسخ به این دعوت اظهار داشته است که بنده موافق این حرکت هستم اما هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری نگرفته‌ام.

وی ادامه داد: بنده اگر کاندیدای انتخابات آتی شوم به عنوان یک نامزد و اگر به این شیوه در انتخابات حضور نداشته باشم به عنوان یک عضو جامعه روحانیت مبارز به این ائتلاف کمک می‌کنم.

به گزارش فارس پیش از این نیز قالیباف دیداری با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشته و ضمن ارائه گزارشی از سازوکار ائتلاف سه‌گانه از وی برای حضور در این ائتلاف دعوت به عمل آورده است. 

 همچنین در پی انتشار برخی اخبار درباره دعوت این ائتلاف از محسن رضایی، یک منبع آگاه به فارس گفت: تاکنون هیچ دعوتی از محسن رضایی برای پیوستن به این ائتلاف صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ قرار است فعالیت رسمی ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در دهه فجر آغاز شود.

منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند