۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶

حاشیه‌های میتینگ‌سیاسی مسجد ارک

شب گذشته میتینگ یکی از گروه‌های سیاسی در مسجد ارگ تهران پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد با درگیری لفظی بین سخنرانان این مراسم همراه شد.
کد خبر : ۹۴۰۱۳
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ حجت الاسلام حسینی که سخنران آغازین این میتینگ سیاسی بود، به انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت پرداخت و فشارهای اقتصادی وارده به مردم را ناشی از  عملکرد منفی دولت در حوزه های مختلف اقتصادی دانست و این مشکلات بوجود آمده را همان چیزی دانست که دشمنان قسم خورده نظام و در راس آنها آمریکا به دنبال آن هستند.

وی شکل‌گیری این مشکلات و فشارها به مردم را ناشی از عملکرد ضعیف رئیس جمهور و اطرافیان وی دانست و گفت: اجرای هدفمندی یارانه ها را بزرگترین عامل بروز مشکلات فعلی کشور و نارضایتی مردم از نظام دانست. وی گفت که اجرای این طرح همزمان با اجرای تحریم‌های خارجی علیه کشورمان از یک سو سبب تنبل‌پروری در جامعه شد و از سوی دیگر واریز وجه نقد به صورت ماهانه به مردم از حساب ذخیره ارزی باعث تشدید مشکلات اقتصادی کشور و تعطیل شدن تولید گردید. 

وی با خطاب قرار دادن حاضرین گفت که با شرایط بوجود آمده برای کشور آیا شما اجرای این طرح را خدمت به نظام و مردم می دانید یا خیانت؟

اما پس از اتمام سخنان وی، محمد حسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس به انتقاد از این روحانی پرداخت و اظهارات وی را به مثابه مخالف با فرمایشات مقام معظم رهبری تلقی کرد که با اعتراض شدید حسینی و حمایت حضار از حسینی همراه شد. 

فرهنگی سخنان حسینی را مصداق ناامید کردن مردم از نظام دانسته و آن را مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن دانسته و گفت: در شرایطی که کشور درآستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و فراهم کردن مقدمات آن به سر می برد و دشمنان نظام فشارهای گوناگونی را بر اقتصاد کشور وارد و به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند، نشان از بی بصیرتی دارد.

در همین لحظه حسینی از میان جمعیت و با فریاد  بلند فرهنگی را خطاب قرار داد و از اینکه وی درد و مشکل مردم را نمی بیند انتقاد کرد و گفت: روحانیت بر اساس احساس تکلیف و انجام فرامین مردم موظف به روشنگری و آگاهی دادن به مردم می باشد اما شما نماینده مجلس و یک شخصیت سیاسی هستید که بر بسیاری از مشکلات سرپوش گذاشته و سکوت می کنید و این موضوع دو دلیل بیشتر ندارد که یا گول خورده اید یا پول… که با صلوات حضار و اتمام سخنان فرهنگی غائله ختم شد.
منبع: اعتدال
نظرات بینندگان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۹
۹
درود بر حسینی
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
مرد اونه كه با منطق طرف خودشو قانع كنه
داد و هوار و فرياد زدن نشانه ي برتري نيست
بچه سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
امیر جان مگر همین اقایون نبودند که در همین پایگاه این اقای حمدینژاد را به عنوان هدیی خدا برای امت معرفی کردند و فخالفان او را خوارج سفینی از این جور هرفها که بلدند معرفی کردند حال باید پرسید که در ان زمان هم یا شما ها یا گول خوردید یا اینکه پو000 که در هر دو صورت خیانت به ملت است و باید بیان مردو مردونه بگن که ما اشتباه کردیم نه اینکه بدیگران تهمت بزنند