۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

زمان تشکیل ستادانتخاباتی جبه‌پایداری

یک عضو جبهه پایداری از دیدارهای غیر رسمی این جبهه با جلیلی و فتاح خبر داد و گفت این افراد از نظر گفتمانی به جبهه نزدیک‌تر از سایر گزینه‌ها هستند.
کد خبر : ۹۴۱۰۴

 به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری‌ گفت: ما در حال بررسی مصداق‌های مختلفی هستیم اما به جلیلی،‌لنکرانی و فتاح اعتقاد بیشتری داریم و آنها را از نظر گفتمانی به جبهه نزدیک‌تر می‌دانیم. 

این عضو جبهه پایداری با اشاره به دیدارهای غیر رسمی جبهه با این افراد گفت: نامزد مورد نظر جبهه فعلا نهایی نشده است اما از لحاظ گفتمانی با این ۳ نفر رابطه نزدیکی داریم.

* بحث کاندیداتوری الهام در جبهه مطرح نیست

وی درباره حمایت پایداری از الهام تصریح کرد: وی خودش تصمیمی ندارد و در دولت دارای مسئولیت است از این رو بحث الهام در جبهه مطرح نیست.

این عضو جبهه پایداری در خصوص حمایت از حداد عادل نیز خاطر نشان کرد: وی در ائتلاف سه‌گانه حضور دارد و این قالب را پسندیده در حالی که درباره مبانی شکل‌گیری این ائتلاف باید بحث شود.

* تشکیل ستاد انتخابات جبهه پایداری

یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری نیز در این زمینه گفت: درباره همه نامزدها بحث شده‌اند اما نظر نهایی جبهه مهم است که باید به تایید شورای فقاهتی برسد.

وی در خصوص تشکیل ستاد انتخاباتی جبهه پایداری گفت: زمانی که فضای کشور انتخاباتی شود و به یقین برسیم که مجاز هستیم وارد فضای انتخابات شویم ستاد انتخاباتمان نیز فعال می‌شود. 

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم