۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
بازخوانی اظهارات خورشید مداحان در جمع حامیان رئیس جمهور

حاج منصور ارضی سال 88: احمدی نژاد دروغ نگوید

مروری بر یکی از سخنان خورشید مداحان -به تعبیر حاج سعید حدادیان- در همایش میلیونی حامیان احمدی نژاد در مصلی امام خمینی(ره) در تجمع مذکور، یکی دیگر از دوراندیشیهای او را به تصویر می کشد.
کد خبر : ۹۴۱۸۴
"صراط" - حاج منصور ارضی، همان مداح معروف و محبوبی است که بسیاری از دوستدارانش معتقدند جریانات منحرف فرهنگی و سیاسی کشور به مراتب زودتر از حضرات سیاسیون مورد شناسایی قرار می دهد و البته در معرفی آنها نیز هرگز رودربایستی نکرده و نخواهد کرد.
حاج منصور البته در راستای این افشاگریها در طول چندین ساله ی اخیر، هزینه های مختلفی را نیز متحمل شده است اما پافشاری این ذاکر اهل بیت(ع) بر اصولی که برآن اعتقاد دارد، همچنان منحرفین و فتنه گران را در لاک ترس فروبرده است.
مروری بر یکی از سخنان خورشید مداحان -به تعبیر حاج سعید حدادیان- در همایش میلیونی حامیان احمدی نژاد در مصلی امام خمینی(ره) در تجمع مذکور، یکی دیگر از دوراندیشیهای او را به تصویر می کشد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، حاج منصور ارضي نيز در آن همایش که در اوج ایام تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سونامی حامیان احمدی نژاد معروف شد، به صراحت اظهار داشت: "امروز از احمدي‌نژاد مي خواهيم كه دروغ نگويد"
وی در ادامه ی سخنان کوتاهش در مصلی گفت: "امروز خوشحالم كه انتقام امام و رهبري با اين سيلي مناظره گرفته شد و در اين دوره پيروزي در راه است و بهتر است حزب الله بیدار باشد و براي انتخابات 4 سال ديگر به دنبال يك نيروي حقيقي و انقلابي باشد."
این سخنان در روز 18 خرداد 1388 و 4 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم مطرح شد و اینک در فاصله 4 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، می توان به آن مراجعه و استناد نمود که به راستی، از میان این همه لشکر به صف شده و احساس تکلیف کرده برای نشستن بر کرسی مهم ریاست جمهوری، کدامیک انقلابی حقیقی اند؟!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶۰
۱۷
پس چرا حمایت کردن ازشون؟
این جملاتی که من میخونم یعنی حاجی اینا از اون موقع به این بنده خدا شک داشتن اما چرا اینهمه حمایت؟؟؟
درود بر بصیرتمداران
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میزان حال فعلی افراد است ، کسی با احمدی نژاد یا .... عقد اخوت نبسته ، احمدی نژاد نه هر کس دیگه اگه ذره ای از خط امام ، رهبری ، ولایت و شهدا تخطی کنه و بخواد منافق بازی در بیاره و در زمین دشمن بازی بکنه با همون رفتاری مواجه میشه که بنی صدر و مسعود رجوی باهاش مواجه شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا خفه شدیم با این جمله میزان حال فعلی افراد است، شده ابزار سفسطه تو مملکت.
دو کلام حرف حساب بزنید.
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خفه نشو میزان حال فعلی افراد نیست !! هر کس هر حرفی زد بعدش زیر حرف اولش زد از نظر من هیچ فرقی نکرده و باید بهش احترام بذاریم ، شما اینکارو بکن من اینجا منتظرتم و برات دعا میکنم همنشین من بشی ناشناس
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید اینقدر خاک برسری که فقط حرف مفت می زنی.
از این ور هم به قضیه نگاه کنید یه عده پشت شعار بصیرت هر غلطی خواستند بکنند بعد که گندش دراومد و مردم به خاک سیاه نشستند بگند کی بود کی بود من نبودم.
پس ملاک حال فعلی افراد نیست!!!
یه چیزی داریم به اسم پاسخگویی -مسئولیت .
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاوه خوشم اومد نشون دادی که یزیدی واقعی هستی آخرشم حرف خودمو زدی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده با نظر محمد (م ....) كاملا موافقم
كدوم انساني هست كه از آينده افراد خبر داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انسان ها فقط مي تونن از حال و كمي هم از گذشته افراد آينده او رو پيش بيني كنند اونهم به درصد اطمينان كمي و بر اساس همين ها بايد راي بدهند
حتي پيغمبر هم با اينكه از آينده اصحابش خبر داشت باز هم به حال طرف نگاه مي كرد و بهش منصب مي داد مثل طلحه و زبير كه زماني سردار لشكر پيغمبر بودن و زماني هم جلوي حضرت علي ايستادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط دکتر جلیلی
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی زحمت کشیدند اقای احمدی نژاد برای کشور و البته نقص داشتند همه دارند حاج منصور هم داره .کامل امام معصوم هست . پس همیشه نیمه خالی لیوان رو نبینیم عزیزان !
مجید اردبیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر دجال و جریان انحرافی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد(م....9 تو واقعا نمیفهمی یا خودتو زدی به ..... یا ملتو ....فرض کردی.اگر قرار است رییس جمهور صد درصد افکارش در خط امام ورهبری باشد.پس دیگه چه نیازی به انتخابات است.خود رهبری یک نفر را به عنوان رییس دولت انتخاب میکنند واسمش را میذارن نخست وزیر!
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس یزیدی ! بعید میدونم منظور محمد (م ....) این باشه که یه آدم کاملا مطیع و صرفا فرمانبر و خنثی بیاد بلکه منظور محمد این هست که یکی بیاد با سلایق خودش که البته معتقد به ولایت فقیه هم باشه منتها محمد (م .....) میگه یکی مثل من و تو نیاد !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید از جهنم انوقت اگر آن کسی که اومد در خیلی از موارد اختلاف سلیقه داشت (مثل احمدی نژاد یا خاتمی)وآخر کارم بگه مردم شرمندم نذاشتن کار کنم.آنوقت تکلیف چیه؟درضمن یزید از جهنم تو که اونجایی از سعید امامی و...... چه خبر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس منصور هم جز ء فتنه گران است ؟
213
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم اون موقع بالاخره باید شخصی از طرف نیروهای حزب الهی مورد حمایت قرار میگرفت و از بین بد وبد تر بد را انتخاب میشد . اگر از دکتر حمایت نمیکردند از چه کسی حمایت میکردند ازxیاy یا z. خیلی ها از جریانات منحرف آگاه بودند اما اگر نظر اراعه نمیکردند رای ها نزدیکتر میشد و احتمال بالا آمدن افراد ناصالح با افکاری شوم تر افزایش میافت . شما دوست عزیز هم این طرفداری ها را به حساب ناشی گری مگذار بلکه مصلحت اندیشی این بزرگواران را ملاک قضاوت قرار بده .
یاعلی ع
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۲۵
جریان انحرافی یا همون جریانی که ریشه در انجمن حجتیه داره و در ---------------- هم با برنامه ریزی بسیار دقیق قبلی نفوذ فوق العاده ای کسب کرده با اعتقاد به جریان حجتیه نوین دو اصل را سرلوحه خود قرار داده اولی بر اساس رد اصل ولایت فقیه (که مصادیق عملی اون رو در عدم تبعیت از فرامین حکومتی ولایی و خانه نشینی مشاهده کردیم ) دوم اصل نظام ارزشی حکومت حقه (که این شاخه در دست جنگیرا قرار داره) و اصل نظام ارزشی حکومت مستضعفین (که فقه ابزار این جریان محسوب میشه) این جریان (انجمن حجتیه نوین) در مقطع کنونی برای دستیابی به اهداف خود 4 روش رو در دستور کارش قرار داده 1- رمالی : با تربیت نیروهای زبده در این زمینه به نفوذ گسترده در بین مردم اقدام کرده و در صدد جذب نیرو از بین توده های مختلف مردم هست 2- فرقه عرفانی : در این روش هم با آموزش نیروهای کارکشته و سوء استفاده از ائمه اطهار ع بویژه امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و با بیان اینکه با امام در رابطه هستن !! و مستقیما از ایشان دستور می گیرن !! در پی جذب حداکثری از بین اقشار مختلف مردم می باشن3- فرقه رسانه ای : دراین خصوص می توان به تهیه مستند انحرافی ظهورنزدیک است و سی دی های سخنرانی مش ...... و سخنرانان دیگرشان و همچنین تاسیس روزنامه ها و نشریات و سایت های مختلف و همینطور بدست گرفتن مسئولیت های گوناگون در روزنامه ها و سایتها (از جمله مدیریت جوا .......در روزنامه ایران و سایت ایرنا) در صدد بدست گرفتن افکار عمومی کشور هستن 4- فرقه رانت خواری : در این رابطه نیز می توان به تاسیس بانک گر ......که سرمایه ی آن از 20 میلیارد تومان به 600 میلیارد تومان در عرض چند ماه افزایش یافت و تاسیس دانشگاه غیر انتفاعی ایرانیان و همینطور اختلاس های میلیاردی (انفصال از خدمت بق .... به مدت 4 سال از سوی دیوان عدالت اداری) و بدست گرفتن اجرای پروژه های عظیم ملی در پی هموارسازی برای نیل به اهداف پلید خود هستند... اما امام خامنه ای همانطور که فرمودن (تا من زنده هستم نخواهم گذاشت در انقلاب این ملت انحرافی پیش بیاید) با همراهی امت حزب الله و بصیر نخواهند گذاشت این فتنه که از سالها پیش و از زمان عمروعاص ها و یزیدیان زمان صدر اسلام کلید خورده به اهداف شومش دست پیدا کنه انشاء الله...
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مقام معظم رهبری 5 ماه قبل:خب، هر بيننده‌‌اى احساس ميكند و مى‌‌بيند كه تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، بخصوص در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من دو سه عامل تأثير دارد كه ما اگر بدانيم انگيزه‌‌هاى دشمن از كجا ناشى ميشود، تكليف خود را در برنامه‌‌ريزى‌‌هامان بهتر ميفهميم. به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست؛ يعنى ميخواهند اين پيشرفتها كند شود. جمهورى اسلامى با داعيه‌‌ى اسلام‌‌خواهى، با داعيه‌‌ى مردم‌‌سالارى اسلامى، با داعيه‌‌ى رد و نفى مستدل ليبرال دموكراسى، براى تشكيلات استكبارى دنيا يك خطرى است. هرچه شما بيشتر پيشرفت كنيد، اين خطر براى آنها بيشتر خواهد شد. ميخواهند جلوى اين را بگيرند.
عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. وقتى شعارهاى انقلاب كمرنگ شود، پنهان شود، آنها طبعاً بيشتر خوششان مى‌‌آيد و چهره‌‌ى همراه‌‌ترى ميگيرند؛ هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر كنيد، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.
عامل ديگر، همين حوادث منطقه است؛ اين بيدارى اسلامى و آنچه كه در منطقه‌‌ى ما رخ داد، كه حادثه‌‌ى فوق‌‌العاده مهمى است. به نظر من هنوز ابعاد عظيم اين حادثه‌‌اى كه در شمال آفريقا و منطقه‌‌ى اسلامى ما اتفاق افتاده، براى خيلى‌‌ها درست شناخته‌‌شده نيست؛ خيلى چيز عظيمى اتفاق افتاده. پشت اين مسئله، دست قدرت الهى است.
خب، اگر چنانچه در اين شرائط، يك ايرانِ بى‌‌دردسرِ بى‌‌دغدغه اينجا وجود داشته باشد، با همين شعارهائى كه دارد، با همين كارهائى كه دارد ميكند، با همين پيشرفتى كه محسوس است، از آن كشورها بيايند ببينند كارخانه‌‌ها را، دانشگاه‌‌ها را، مراكز تحقيقاتى را، وضع زندگى مردم را، بازارهاى پر از اجناس را، دولت بى‌‌دردسر را، بديهى و طبيعى است كه آنها ميگويند الگوى خوب همين است. ميخواهند اين نشود. ميخواهند اين الگوشدن جمهورى اسلامى نباشد. يعنى براى جمهورى اسلامى دردسرهائى به وجود بياورند، تا آن كشورهائى كه تحولى در آنها رخ داده و وارد مرحله‌‌ى جديدى شده‌‌اند، براى ادامه‌‌ى راه، اين را الگو قرار ندهند."


در رابطه با منصور ارضی هم کسی یادش نرفته فحش های این مداح(!) به قالیباف قبل از انتصاب فامیلش در شهرداری و تمجید های اون رو بعد از انتصاب اون فرد محترم.


-------------نامیدن و تهدید به قتل مهندس مشایی و توهین کردن به رییس جمهور مملکت از نظر این جماعت ولایتمداریست.

مقام معظم رهبری خطاب به امثال ارضی:حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به نیاز جامعه به نصایح ائمه و استفاده از گفتار و رفتار آن بزرگواران برای رشد اخلاق، افزودند: باید با گسترش خُلقیات خوب، روحیه همدلی، برادری، صفا و اخوت را در جامعه اعتلا بخشید و با ترویج خیرخواهی، تعاون، صبر، احسان، ایثار و گذشت، از تنگ نظری، ناامیدی، بدخواهی و بُخل پرهیز کرد.

ایشان با اشاره به بحث بصیرت بخشی در مداحیتعرض به دیگران را مذموم خواندند و افزودند: بر اثر بصیرت بود که ملت ایران توانسته است بایستد و استقلال، ایستادگی، معرفت و ایمان خود را حفظ کند.

از قدیم به احمدی نژاد می گفتند جلوی سگ هایی مثل صراط و ------ و امثالهم تکه ای استخوان بندازی کاری باهات ندارن اما خوب یا بد احمدی نژاد دست این خائنین رو از بیت المال قطع کرد و حالا توانش رو پس میده هر چند این دوره تا 6 ماه دیگه تموم شده و اون در اون زمان روز های خوبی برای سگ هایی چون صراط رقم خواهد خورد.

فقط باید صبر کرد و شاهکار احمدی نژاد و مشایی رو دید.
مدیر پایگاه مخاطب محترم اهانت های شما به پایگاه خبری صراط در نظری که ارسال کرده اید درج شد تا مخاطبان به قضاوت بنشینند اما از آنجایی که برخی دیگر از کاربران را از ادبیان مودبانه تان محروم نگذاشتید ناچارا نام آنها را از کامنت حذف کردیم تا صراط باب هتاکی به دیگران نشود .
ضمنا از اینکه سعه صدر به خرج می دهید و ادب خود و دوستدارانتان را برای مخاطبان فهیم صراط به نمایش می گذارید سپاس گزاریم!
یاعلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الحق که معلومه فقط از بیانات آقا برای سوء استفاده بهره برداری می کنید و لا غیر
از اسمی که گذاشتی روی خودت باید فعمید که از چه قماشی هستی
عزیزم آقا خودشون فرمودن الان این جملات رو خطاب به حاج منصور میگن؟؟ اونوقت کی گفتن ما نفهمیدیم؟؟

چیزی که برای من و امثال من مستند دستخط مبارک حضرت آقاس که گفته مشایی صلاحیت معاون اولی نداره

ضمنا همینکه به صراط فحش دادی و کامنتت رو منتشر کرده دو تا مطلب رو میشه فهمید
1- بدجور سوزندنت که اینقدر داغی
2 - اونی که گفتی لایق خودته

مواظب خودش باش حق جان
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این کامنت رو تا زمانی که گروهک انحرافی رو به گورستان تاریخ رهنمون میسازیم بر ملاجشون خواهم زد ، کامنتی که به خوبی نشان دهنده اوج انحراف می باشد :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند.
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت ناحق خیلی نفهمی. صراط اشکال نداره این جماعت مصداق همون یاسین تو گوش خرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جون نوش جونت، چطور رفقای خودت که میان صبح تا شب به رییس جمهور و اعضای هیئت دولت توهین میکنند، همه رو چاپ میکنی، اما حالا یهو دردت میاد یه توهین بشنوی. همین ممل نمیاد با اسامی ممل از جهنم و با بصیرت و شایلین و شمعون و ملعون و ناشناس، صفحه کامنتها رو سیاه میکنه با هتاکی به دولت. شما خودت الان تو این مقالت به مداحی که به رییس جمهور بارها و بارها فحاشی کرده و رییس دفترش رو تهدید به قتل کرده، داری دفاع تمام قد میکنی و با لقب مداح محبوب از ایشون یاد میکنی. چطور مداحهای محبوب شما
آقایون ارضی و حدادیان رکیک ترین فحشها رو به رییس جمهور و اعضای هیئت دولت بدن ، محبوب و مردمی هستند، اما یک نفر که یه اصطلاحی رو که یه کلمه توهین آمیز توش باشه به شما بزنه، یهو ادب و تربیت شما گل میکنه. اصلاً پای منبر نشستن آقایون ارضی و حدادیان کفر مطلقه، اما شما میای تشویقشون هم میکنی. چطور رییس جمهور اینهمه هتاکی و توهین رو از شما و دوستانتون تحمل میکنه، اما شما با یه توهین کوچولو یهو گُرّ میگیری؟ حالا اگر منصفی و ظرفیت انتقاد پذیریت بالاست، من رو هم چاپ کن.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت حق !! فحش بده اگه اینجوری آروم میشی بیشتر فحاشی کن منتها جوجه رو آخر پاییز میشمرن !!
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون صراط جان خیلی وقت بود که اکثر نظرات من رو با وجود رعایت احترام تمام سانسور می کردید.

اتفاقا نمی دونید من چقدر سپاسگزارم از لطف شما اما باب توهین رو من از شما فراگرفتم مگر ارضی توهین نکرد و ازش تقدیر می کنید؟

مگر حدادیان هر چی لیاقت خودش و شما بود رو به رییس جمهور نسبت نداد و شما در بوق و کرنا کردید؟

خب بده که شما استاد نسبتا خوبی برای ما بودید؟!

نکته جالب اینجاست که بعضی از کاربران متحرم شما بنده رو خر و عضو انجمن حجتیه و نفهم و ... نامیدند و شما نظر اونها رو هم منتشر کردید! من فقط کوچکترین توهینی که امثال شما به رییس جمهور یا دولتش کرده بودید رو در اینجا خطاب به خودتون اوردم ناراحتی نداره که.

اون داستان بد برای همسایه و مجرمانه بودن انتقاد به ما و ... که یادتون هست؟

واعظان کین جلوه ....

عین جمله رو اوردم و میگن سوء استفاده می کنید! اخه مگه نقدی صورت گرفته یا نقل به مضمون بوده؟! خب یه متن از بیانات رهبری عزیز رو اینجا قرار دادم بخونید اینکه چه نتیجه ای بگیرید به خودتون ارتباط داره.

من شرمنده ام اگر بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مداحان رو خطاب به امثال ارضی دونستم شما درست می گید فردی که فحاشی می کنه و حکم قتل میده مداح نیست.

سوزندن که راستش رو بخواید چرا اونم زیاد دلیلش هم اینه که احمدی نژاد و مشایی مظلوم ما رو به خاطر خدمت می زنند.

قطعا سوزوندن که مجبور شدیم تنها بخش کوچکی از ادبیات مورد استفاده حضرات رو خطاب به خودشون به کار بگیریم.

اگر وزارت ارشاد هم با یه مطلب بر ضد دولت همون بالایی رو بر سر اینا میاورد که قوه محترم قضاییه برای نوشتن یه مطلب خیلی ساده بر ضد علی لاریجانی بر این عزیزان نازل کرد مطمئن باشید الان هر ... جرات توهین به رییس جمهور رو نداشت.

دولت منحرف شده است اما رهبری 5 ماه قبل از این دولت منحرف تعریف کرده است اونم به این شکل!

راستی مگه مشایی معاون اوله؟!

رهبری فرمودند حالا که معاون اولش نکردی دیگه هیچ پستی بهش نده؟

+ممل تو فعلا ادرس پایگاه بسیجت رو بده.

+++صبر داشته باشید وقتی یه سری از مطالب گفته شد تکلیف صراط و ارباب هاش و نوچه هاش که مشخصه اما شما ها بدجوری شرمنده می شید ها حالا از ما گفتن بود.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقاي امين زنده به عشق احمدي-(ببخشيد اقاي دولت حق) مقام معظم رهبري هرچي فرمودند ،درست و بجا فرمودند منتها قرار نيست شما تفسير به راي كنيد .در ثاني نسبت به توهيني هم كه كردي بايد بگم (معرفت در گرانيست به هركس ندهند _پر طاووس قشنگ است به كركس ندهند)
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- دولت حق ! اگه سواد + و شعور درک مطلب رو داری باید بفهمی منظور از حکم حکومتی حضرت آقا اینه که "ذات موضوع" یعنی "بکارگیری و استفاده" آقای مشایی در مشاغل مهم و حساس به مصلحت نیست و باعث ...... میشه ، نه اینکه فقط در فلان پست به مصلحت نیست !! ضمن اینکه وقتی حضرت آقا چنین نظری که حاکی از دیدگاه منفی ایشون نسبت به فرد خاصی هست رو دادن ، حرکت بعدی احمدی نژاد نشونه چیه ؟ آیا نشانه ولایتمداری یا نشونه عدم اعتقاد احمدی نژاد به ولایت فقیه هست ؟ اینکه بلافاصله پس از حکم حکومتی نه تنها عزلش نکرد بلکه اون رفتار و کردار تاسفبارو انجام داد و خانه نشین شد و آخرالامر اونهمه پست های جورواجورو بهش تقدیم کرد که عملا اختیاراتش به مراتب بیشتر از معاون اولی هم شد ؟ !!!! و اونهمه تعاریف و تمجیدها نشونه چی بود ؟ و در مقابل کی ؟ که آخرین تمجیدهای اونو اخیرا شاهد بودیم که مشایی رو تا رتبه انسان کامل !!! بالا برد !! اگه برادرمون یا خواهرمون در مقابل من یا شما مرتکب چنین رفتاری بشه اسمشو چیزی بجز گستاخی و گردنکشی و بی حیایی میذاریم
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس کانادایی هر مداحی که براتون به به و چهچه کرد بهترین مداح میشه نه؟
عزیزم امثال حاج منصور ارضی وحدادیان باید روشنگری کنند. باید این همه مخاطب رو روشن کنند.
اگه قرار باشه فقط بیان روضه بخونند که میشه زمان شاه ملعون. که ساواک گفته عزاداری کنید ولی حرفی از شاه نزنید، حرفی از آمریکا نزنید.
در مورد حرفهایی هم که حاجی زده بود که در دادگاه تبرئه شدند.عزیز من توی دولت یه جریان خطرناک انحرافی وجود داره چرا کورکورانه و متعصبانه طرفداری میکنید؟
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت حق از ممل آدرس میخوای ! که چی ؟ میخوای روحتو جرررراحی کنن ؟
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محمد عزیز و البته باهوش شما از کجا کشف کردید که من و امین یکی هستیم؟ اینم از عادات ولایتمدارانه شماست؟ امین از دوستان من هست اما خود من نیست!

اما از این مسئله که بگذریم حقیر به شما توصیه می کنم که اگر از کلمه یا اصطلاحی استفاده می کنید حتما معنای اون رو هم بلد باشید! تفسیر به رای چه کاربردی در اینجا داره اخه؟!

عین بیانات رهبری عزیز رو اوردم حالا شما می تونید مثل صراط و ممل و ... اصل بیاینات ایشون رو زیر سوال ببرید یا اینکه به راه راست برگردید.

ممل شنیدی که میگن سخته فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول می گیره؟ البته شاید برای تو پول نباشه هر چند اخرش هم مشخص نشد شغل تو چیه و چطور روزی 20 ساعت در صراط می چرخی و اینهمه زمان رو از کجا میاری (حالا هزینه نت کنار!).

به هر صورت تا امثال تو از ولایت دم می زنید از ولایت مظلوم تر در ایران نداریم.

ایا رهبری نفرمودند که عدم قرارگیری یک فرد در یک پست به معنای عدم صلاحت وی از تمام مسئولیت ها نیست؟

اصلا در حکم ایشون اینطور گفته شده که مشایی صلاحیت نداره؟!

دلایل اون دو تا هفت روز هم مشخصه اگر می خوای ایمیلت رو بذار تا بهت بگم.


اما جناب مخالف شاه ملعون! اصولا در فرهنگ و ادبیات هر کشوری بین فحاشی و روشنگری تفاوت هست.

البته شخصا صد در صد به عدالت قوه قضاییه ایمان دارم و اگر مثلا فائزه هاشمی به جرم توهین به رهبری و دعوت به آشوب در خیابان ها و تلاش برای کودتا بر ضد دولت و نظام و .... بر 6 ماه زندان محکوم شده حتما درستش همینه اگر روزنامه ایران رو به اتش کشیدند و گردن سلطانی رو شکستند حتما مصلحتی در کار بوده و ...

اگر ارضی تبره شد و حدادیان اون مقدار جریمه شد هم از عدالت بی نظیر قوه محترم قضاییه ست.

اگر عقل دارید این دو صوت رو گوش کنید و خودتون تصمیم بگیرید:

سند بی گناهی منصور ارضی:

http://inn.ir/Images/News/AtachFile/23-8-1391/FILE634884214579990234.mp3


اینم مربوط به حدادیان:

http://up.dolatehagh.com/images/jco5jcs61rk191b7mf46.mp3

ممل و صراط و ... از دو سه سال قبل: دولت منحرف شده است.

اما رهبری 5 ماه قبل از همین دولت منحرف! به بهترین شکل ممکنه تعریف و تمجید می کنند!


برخی ها به محض روی کار اومدن احمدی نژاد خودشون رو حامی اون معرفی کردن تا رانتی دریافت کنند (رجا صراط و ...) اما به محض دیدن عدالت محوری احمدی نژاد وضعیت این شد که الان می بینید.

اما در این 8 سال ثابت شده جنگیدن با احمدی نزاد کار هر کسی نیست افرادی که امروز به هر علتی جلوی خادم ملت ایستادند باید فردا منتظر تاوانش باشند هر چند شک ندارم با پیروزی مشایی در خرداد 92 خیلی از مخالفین امروز رییس جمهور حامی فردای مشایی خواهند بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضمنا از اینکه سعه صدر به خرج می دهید و ادب خود و دوستدارانتان را برای مخاطبان فهیم صراط به نمایش می گذارید سپاس گزاریم!
منظورازدوستداران ماهستیم دیگه؟
صراط یعنی چی؟؟؟
اینهمه به احمدی نژادتواین سایت توهین شد حالا خودت دست بکارشدی؟؟؟
متاسفم واس خودم که اشتباه اومدم این سایت واقعاًمتاسفم
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یادم رفت اسمموبگم اونیکه واس خودش متاسفه که اومده این سایت منم
توروزروشن خودصراط به آدم توهین میکنه اینجوریشوندیده بودم چراوقتی بایکی حرفت میشه توهینتوجمع میبندی؟؟
واقعاًبعداینهمه مدت که تواین سایت بودم دلم شکست مدیرسایت به کاربراش توهین میکنه
بخداخنده داروجای تاسف
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصاف نوشته مخاطبان فهیم نه............
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب دولت حق اینکه شما همان امین هستید را میشود از هزاران ردی که از خودت میزاری فهمید.در ثانی رئیس جمهور شما رئیس جمهور ما هم هست من خودم به ایشان رای دادم و اصلا مخالفم از اینکه به رئیس دولت توهین بشود.منتهی شما سی دی مناظره جناب احمدی نژاد با اقای کروبی را یه بار دیگر نگاه کنید اطلاعات و اماری که ایشان میداد نشان از اقتصاد تورمی تک نرخی بود که نوید میداد در یکی از امارها نشان داد که نرخ تورم در کشورهای اروپائی سیر صعودی اما در ایران سیر نزولی دارد.نوید پی گیری مسکن جوانان میداد در امارشان اشتغالزائی را رو به رشد نشان میدادند و این را هم میدانیم در رسیدن به اهدافشان سنگ اندازیهای زیادی هم شد ولی میتوانست سایر نهادها را همگام خود بکند.حالا ببینید نرخ تورم را اشتغالزائی را حمایت از تولیدی که قول ان را یک روز قبل از هدفمندی دادند را(حال به گونه ای شده که شرکتهای خصوصی نمیتوانند بر مبنای نرخ تورم حقوق سال جدید کارگران را پرداخت کنند) اینها را هر ادم بیسوادی میبیند و میداند و جالب اینجاست که ملت شرایط را نیز درک میکند و طلب کار چشم بسته نیست .ولی بعض موارد هم دور از انتظار است اینجاست که بحث دلخوری نه دشمنی پیش می اید .دولت حق عزیز اگر از نزدیکان شما کار ناروائی بکند بسته به نسبت صمیمیتی که بین شما هست ازش میرنجید و هرچه قدر برای شما عزیز تر باشد دامنه رنجشتان بیشتر است چون انتظارتان از ایشان شاید بیشتر از دیگران باشد حال قضییه اقای ارضی با جناب احمدی نژاد هم عین همین مورد باشد و علت رنجش ایشان بابت فرد ثانی را نیز میتوانید از دنیای نامحدود اینترنت کمک بگیریدتا برایتان مستند باشد.البته معلوم میشود شما دنیائی از فیلتر شکن دارید و از سایتهای مغرض زیاد اطلاعات میگیرید سعی کنید اینبار بی غرض بگردید تا حقایق برایتان اشکار شود.
انسانم آرزوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصاف جان منظور از دستداران همونا هم قماش های دولت حقه وگرنه کیه که ندونه مخاطبای صراط همه با بصیرت و کار دستن؟
صراط با این جمله تیکه انداخته به اون بی ادب که بگه شما و امثال شما همتون همینید .
انصاف نری ها بری منم میرم اونقت صراط بی مخاطب میشه
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون دوستای خوبم من پس من اشتباه متوجه شدم ببخش صراط جان
راستش من خیلی سایتارودیدم وخیلی کم پیش میومدکه نظربدم چون اکثراًتک حزبین یاراستن یاچپ که این خوب نیست من همیشه ازمباحثه وتبادل نظرخوشم میومده چون هیشکی کامل نیست وبایدنظرات مخالفوموافقوکنارهم دیدونتیجه گرفت شایدم بعضی وقتاواس بعضی نظرات واکنشم یکم تندبوده اماافراط خوب نیست وحتی پیامبرم درمقابل مخالفای اسلام تندی نکردن وبهتره دوستان بدونن که توجامعه ای که نظرات مخالف وجودنداشته باشه اون جامعه پیشرفت نمیکنه امانبایدمخالفت سیاسی وحزبی داخلی منجربه دشمنی وخشونت بشه که هم واس دینمون وهم واس کشورمون خوب نیست مخصوصاًدرشرایط فعلی که اززمینوآسمون ورسانه وخودیوبیگانه واسمون میریزه
موفق باشین دوستان
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت ناحق جان!
1.مملی پولشو ازهمون جایی میاره که تو پول فیلترشکن های رنگارنگتو میاری!
2.زیاد تهدید میکنی میدم بترکوننت ها!
3.خواب دیدی خیرباشه که مشایی یا هرکس دیگه ازاین حلقه ی کذایی رییس جمهور شه!
واما انصاف!
نمیگفتی هم میفهمیدیم تویی چون تنها کسی که "واسه " رو "واس " مینویسه تویی!
213
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این -دولت حق- واقعا اعصاب برام نذاشته . ...........
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا ممنونم
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام بر تو صراط

اقا محمد ایمیلت رو بذار مثل اینکه این صراط دوباره انتشار کامنت های من رو قطع کرده.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان امید ان دارم با همان احمدی نژادی که انتخاب کردی محشور گردی ناتوانی دولت به خاطر انتخاب غلط شماست نه چیز دیگری
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۲۸
سايه رهبر به است از ذكر حق
يك عنايت به كه صد لوت و طبق
"يا اَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا اَطيعُوا اللّهَ وَ اَطيعُوا الرَّسُولَ وَ اُولِي الْامْر ِمِنْكُمْ"
اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! اطاعت كنيد خدا را و اطاعت كنيد پيامبر خدا و صاحبان او را.
انسان‏ها از دو حال خارج نيستن : يا مسلمان و مؤمن و تحت ولايت الهي در نتيجه قرين سعادتمندی و رستگاری حقيقي‏ يا فاسق هستند یا منافق ! و تحت ولايت شيطان و طاغوت و دچار بدفرجامي و گمراهي‏ !
مرگ بر کسانی که به ولایت اعتقادی ندارن هر روز دهها بار منافقانه دعا میکنند آمدنت را !!! و هزاران هزار کار می کنند برای نیامدنت
لعنت بر انجمن حجتیه خاصه ورژن نوین ش رو
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هزاران هزار بار لعنت
تف به مرام و مسلکشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو به خودت میگی با بصیرت. از اون شعر اول نوشتت معلومه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۲
شما هم خجالت نکشید!!!!!!!!!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۱
۲۵
کاش رییس دولت نمیشد!
بدجور به قهقرا رفتیم متاسفانه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست مثل شیخ اصلاحات
فرهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در به قهقرا رفتنمون خودمون هم مقصریم فقط اشتباهات دولت نبوده و ضمنا، اگه دولت دیگه ای هم روی کار بود شرایط بهتر از این نبود پس الکی به کسی ایراد نگیرید
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۵
آن فلانی چون که دارد قیل و قال
انحرافش کرده او را خوش خیال
گفته او را منحرف دیگر مخوان
خصم ما، در انحرافندی بدان
گویمش فکرت بدان فرتوت شد
فعل و فکرت نزد ما مردود شد
انحرافت را همه اذعان کنند
نیت شوم ترا عریان کنند
گرچه دانی تو ولی پنهان کنی
از چه رو عقبای خود ویران کنی
حالیا چونن منکری، گویم نشان
تا کنم آگه همه پیر و جوان
انحراف یعنی نمایی سفسطه
چون نداری علم، سازی مغلطه
انحراف یعنی ولایت در زبان
می‌فریبی توده‌ها در هر زمان
انحراف یعنی به حکم رهبری
خرده‌گیری و کنی خیره‌سری
دائما داری تو لاف عدل و داد
گشته الگویت هخا و کیش ماد
مکتب ایران شود هم و غمت
فکر شیطان گشته این سان همدمت
خیزش اسلامیان در منظرت
بُعد انسانی شود اندر سرت
انحراف یعنی خصومت با خودی
همنوا با دشمنان تا کی بُدی؟
اختلاس و فتنه را کتمام کنی
دیگران را متهم، بر آن کنی
انحراف یعنی سیاست باز شو
با همه نامحرمان دمساز شو
انحراف یعنی بسازی متحد
نحله‌های انحرافی را به جدّ
با تو گویم یک سخن از مولوی
پندها دارد برایت مثنوی
"جان گرگان و سگان از هم جداست
متحد جان‌های شیران خداست"
انحرافت تا فلک غوغا کند
بس ملک‌ها با تو دعواها کند
این نشان‌ها را تو داری از چه رو
انحرافت منکری، بازم بگو
گر نباشی انحرافی پس چه‌‌ای؟
وصف حال خود بیان کن هر که‌ای
گرچه خود دانی که داری انحراف
زحمت ما کم نما در این سراب
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۳
۱۶
مردم بدبخت شدن به خاطر شک وتردید اقایان!!این همه وقت و هزینه و بودجه و انرژی و زمان و 8 سال از عمرمان به خاطر دودلی و قدرت طلبی شماها حیف و دود شد رفت هوا!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۴
۱۹
حاج منصور ارضی، همان مداح معروف و محبوبی است ....

معروف شاید ولی محبوب...؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاج منصور محبوب دل همه متدینین جامعه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک نگاه به جمعیتهایی چه درهیت حاج منصور میایند بکن بعد بیا حرف بیخود بزن
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاج منصور هم معروفه هم محبوب الهی کور بشه بد خواهاش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس نگاه نکن چند نفر میان ببین و بشین حساب کن که چند نفر نمیان !
علی دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
+ ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهم اینه که آدم محبوب خدا و اهل بیت باشه که حاج آقا با این همه الطافی که از ناحیه ذوات مقدسه اهل بیت بهشان شده قطعا در دل اربابانش جا دارد و صد البته در دل مومنین /خدا نگهدارش باش و دشمنانش را نابود کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی از شلوغ ترین هیتها هم در محرم وهم در ماه رمضان است به طوری چه کل خیابان اطراف پر میشود حالا شما ازروی خود خواهی بگویید حاج منصور محبوب نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين حاجي خيلي خودش رو تحويل ميگيره . بابا يكي اين بي سوادها رو از برق بكشه
فرهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاجی محبوب دل جووناس حاجی نیازی به ما نداره همین که سید الشهدا بهش نظر کرده براش کافیه حاجی هیچوقت تموم نمیشه چون تو قلب ملت ایران جا داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاج منصور عشقــــــــــــــــــــــــــه
مهرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بوس بوس حاج منصور
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودم با چشم خودم دیدم صبح جمعه چند هفته قبل چقدر جمعیت زیادی برای دعا کمیل حاجی از همه جای تهران اومده بودند...
کور بشه چشم دشمنان اسلام و اهلبیت...

جالبیش اینه که اکثر مخاطبا و عاشقای حاجی جوونا هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاجی یه دونس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۸
فقط جنگ قدرت تو مملکت هستش اما در کل انتقاد به دولت رو به حاجی حق میدم چون همه به دولت انتقاد دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۹
۲۲
انتخاب آنروز امثال حاج منصور انتخاب بین بد وبدتر بود....
به شخصه به انتخاب کسایی مثل خاتمی و هاشمی اعتقاد دارم چون آدمای معتدلی اند....
ولی اح.....و مو.... وکر... همه شون لجباز ند....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بین خاتمی و هاشمی با اینای که اسم بردی تفاوتی نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۱۱
خیلی بصیرت داشت؟ تا 6 ماه آینده میفهمه حقیقی یعنی چی. بزار این دروغگو دمار از روزگار اینا در بیاره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۱
۷
همان مداحي كه حكم قتل صادر مي كند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره همون مداح /بردشمناش لعنت
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره همون مداحی که توی گور هم دست از سر من و دوستام برنمیداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر شما متحجران .
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره همون مداح که برا حفظ ناموس من و تو نفس میزنه
بچه سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بگو خودت چکارهای که ناموستو دادی دست ارضی برات حفظش کنه واقع ان که خاک بر سرتون با این بصیرتتون که عرضی نگه داری ناموستونم ندارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت بچه سید ! واقعاً که داعیه حفظ ناموس مردم با فحاشی در مجالس اهلبیت (ع) نوبری است که نصیب ارضی و امثال او شده است .
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدایش خیلی نمک نشناسین شماها خیلی مونده تا ارزش حاج منصور وامثالهم رو بدونیدواقعا براتون متاسفم
علی دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
+++...به بچه سید
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزان ناموس انسان همون دینشه و دین یعنی ایستادگی در برابر اوامر شیطان.شماها هم اگه حافظ دین بشید به نفع خودتونه.درسته اگه خود اقای ارضی همین فردا احساس بشه که دیگه مبلغ دین نیست. از گروه حزب خدا به جرگه حزب شیطان میپیوندد. و فهم اینکه کی تو قافله حزب خداست و کی حزب شیطان اول اول اولش، اون چیزیه که تو شکم نازنین جای میگیره ..یعنی لقمه ای که بازحمت و عرق جبین و حلال بدست اومده باشه و این لقمه عقل ادم رو به سمت و سوی خدا یا شیطان سوق خواهد داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۵
واقعا براتون متاسفم
جمله دقيق رو بزنيد
گفت:
احمدي نژاد دروغ نگه
به مردم بگه دزد كيه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ازکارای کوچیک صراط که همیشه دروغ وراست وراست ودروغ نشون میده
کارباارزشوبی ارزش وبالعکس
ازنشانه های آخرالزمان
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۸
۹
حاجي مرثيه ات رابخوان.مداح وشاعروهنرمندوورزشكارو...همه سياسي كارشده اند
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما هم برو دنبال کارت. اگه با اسلام کاری نداری پس حرف مفت نزن. یه مسلمون باید درد دین داشته باشه وگرنه بره بمیره.
درود بر مداح با بصیرت ودرود بیکران بر حاج آقا ارضی.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اميدي عزيزادب هركس ازادبياتش مشخص ميشود.حرف مفت راشماوآن مداحك دين فروش ميزنيد.ازپيامبرحديث داريم كه مي فرمايد:به صورت مداح خاك بپاشيد.اين قبيل مداحان درددين ندارنددردشان دنياشان وجيب پرنشدنيشان است.ازهمين حاج منصوربصيرت بپرس براي يك مداحي چقدرميگيردواگرنگيردبه چه مجالس كه پانميگذارد.صراط جان براي رعايت بيطرفي لطفاًجوابم رامنتشركن.
محمد ( ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی ! رئیس جمهوری که میگن مدرک دکترای ترافیک داره !! تازه اونم با کمک و استادی جناب آقای بهبهانی !! و باید به کار و زندگی مردم و کشور بپردازه شده عارف و امثالهم و مدعی ارتباط با امام زمان شده !!! و هاله نور می بینه و رحل قرآن براش باز میذارن و ... پس چیه !!
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دروغ گویی که کنتور نداره . شبهه افکنی که کاری نداره. میخوای من هم بگم 3000000000000000000000000 کار احمدی نژاده. عزیزم مداحی که پول میگیره یکی دوسال بیشتر دوام نمیاره، یا سرطان حنجره میگیره یا ........ . اما سالهای سال است که روضه های حاجی اشک ملائکه خدا رو درمیاره. مردم ماه محرم تو خیابون های اطراف مسجد ارگ هم نشسته بودند. شب قدر برو مسجد ببین چه خبره. متاسفم برای شما که شدید خرس خاله های متعصب.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدجان اخوي يكي ازخصوصيات مسلمان تعادله.باتمام احترامي كه به شماقائلم متاسفانه شماتعادل نداريدرئيس جمهورهرچي هم كه باشه نمادراي وخواست مردمه وشمابايدبه آن احترام بگذاريدولي شماآنقدركامنتهاي انتقادي شديدوانشاگونه ميذاريدكه مطمئنم هيچ خواننده اي حوصله خوندن اونونداره درضمن اونقدرازانجمن حجتيه و....نوشتيدكه آدم ازديدنش تهوع ميگيره.درضمن به من چه كه ايشان ازهاله نورصحبت كردن يارحل قرآن بازكردن ؟من مدافع ايشان نيستم ومنكراشتباهاتشان هم نيستم اماشما:عيبش چوگفتي هنرش نيزبگوي.يكي ازنشانه هاي مسلمان انصافه.قبول داري برادر؟
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اميدي جان اخوي مطمئن باش سرطان نميگيره بخدامن ازقضيه اي خبردارم كه ازيكي ازبزرگترين مداحان كشوردعوت كردن به يه شهركوچك بره مداحي وحسينيه اي راافتتاح كنه اماايشان رقمي درحدودقيمت يك پژووشايدكمي بيشتردرخواست كرداماچون مبلغ درخواستي ايشان تامين نشدمداح بزرگواراونجانرفتن.حرف من اينه دراين كشورهركس بايدكارخودشودرست انجام بده.مقام معظم رهبري هم بارهابه مداحان سفارشات لازم روكردن وحرف آخراينكه:
احثوا التراب في وجوه المداحين(وسائل الشيعه/ ج12 )‏
يعني : برچهره مداحان خاك بپاشيد
مهیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر حاج منصور مرگ بر انجمن حجتیه
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهياجان عزيزم درودبرخودت .مي بينم كه؟؟؟؟؟؟براعتقادات راسخ بمان همان مهياي قبلي باش .آره مرگ برانجمن حجتيه وافكارپليدش امادرودش برخودت
محمد (م.....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- یکی جون ما جزء کسایی بودیم که گول شعاراشو خوردیم و فکر کردیم راست میگه ! حیف اونهمه زحمت که صرف .... کردیم !!
2- قطعا یزید و رضا شاه و محمدرضا شاه و .... هم بطور مطلق کار بد نکردن ! 4 تا حرکت قابل توجه هم انجام دادن !!
3- انجمن حجتیه نوین !! اگه اهل مطالعه و تحقیق بودی روی رفتار و گفتار این فرد و اطرافیاش تمرکز میکردی نتیجه میگرفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایسشون مداحی است که میگوید پول گرفتن از مداحی درست نیست ایشون مداحی اهست همیشه پشت رهبر بوده است ایهمیشه با بصیرتی چه د اشته خیلی از فتنه هارا تشخیص داده است اقای یکی شما بهتر است یکذره فکر کنید و بعد کامنت بگذارید وایگونه به این مداح زحمتکش وبا اخلاص تهمت نزنی
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان ازعصبانيت معلوم نيست چي نوشتي( ایسشون ایهمیشه اهست).درضمن پيرورهبرفتواي قتل صادرنميكنه تورفتارش صادق ومتعادله به ديگران نسبت نارواي شنيع نميده.بااين رفتارش من به مسلمان بودن اين مداح بي بصيرت شك دارم.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدجان اخوي توكه اينهمه سنگ ولايت رابه سينه ات ميزني چرادرعمل ازش اطاعت نميكي؟مگه رهبري هميشه وتاهمين حالاهم ازرئيس جمهورحمايت نكرده؟محمدجان شماكاسه ي داغترازآشين.چراهميشه چندقدم جلوترازرهبرتان حركت ميكنيد؟براي تنويرذهن جنابعالي چندنمونه ازتاريخ اسلام ميارم ايكاش همه ي دوستان بخوانند.
1-اسامه بن زيدبن حارث كه كه پدرش(زيد)فرزند خوانده­ي پيامبربوددرهنگام دعوت حضرت علي (ع)به جنگ جمل ،به آنحضرت گفت من اعتقادي به اين جنگ ندارم واين جنگ به صلاح شمانيست.(يعني ازامامش چندقدم جلوترحركت كرد.
2-افرادي نظيرخواجه ربيع،خزيمه بن ثابت انصاري(ذوشهادتين)،ابوموسي اشعري و....كه هركدامشان ازعبادوزهادزمان خودشان بودندنيزآفات مشابهي دامنگيرشان شديعني ياچندقدم ازامامشان جلوياعقب ماندندوشدندخسرالدنياوالاخره.
به جنابعالي هم توصيه ميكنم اعتدال راازرهبري معظم انقلاب بياموزيدازايشان جلونزنيدمسلمان دردوستي ودشمني اش اعتدال دارداخوي ترمزبريده
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی محترم ما هم به تاسی از ولایت ، ایشون رو تحمل می کنیم تا دوره ش انشالله به خوبی و خوشی و آرامش تموم بشه همین !!! اینکه الان اینجا مطالبی می نویسیم باطر اینه که صرفا روشنگری کنیم و ذهن 4 نفر رو در اعتقادات مجری 11 روز خانه نشینی روشن کنیم این بده ؟ خب در کنارش هم اگه عملکردهای خوبی هم داشتن حمایت می کنیم منتها در اصل داریم تحمل می کنیم تا دوره ش تموم بشه ! چون گروهی که دچار اعتقادات منحرفی در خصوص ولایت و ظهور ... هستن از جریان ولایتمدار جدا هستن گروهی که تقابل با ولایت و هزینه سازی از ولایت از اصلی ترین رکن های کارشون بوده و نافرمانی از احکام حکومتی ولایت رو در کارنامه شون دارن از حزب الله نیستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳۸
درود بر عمار زمانه حاج آقا منصور ارضی (حفظه الله)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمار فحاشی بلد نبود لطفاً از تشبیه بیجا پرهیز کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر عمار زمانه حاج آقا منصورعرشی (به قول آیت الله بهجت(ره))
علی دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منتظرید یه بزرگی رحلت کنه برای تایید معشوقتون از اون بزرگ مایه بگذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زمان حیات با برکت حضرت آیت الله بهجت هم می گفتیم/چشم نداری ببینی ؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتیاجی نیست از اون بزرگوار مایه گذاشته شود حاج منصور ان قدر بزرگ است که احتیاجی نیست از سخن یک بزگوار مایه گذاشته شود ایشان سال ها درجبهه ها جنگید اایشون سالهاست پشت انقلاب بوده است درمقابل هر انحرافی ایستاده است ایشون مداحی است که هیچ پولی نمیگیرید بلکه پول گرفتن را حرام میداند ایشان سالهاست بانوای ملکوتی اش درماهرمضانمردم به یاد خدا میاندازد حلا شاید از نظر دداها ادم بزرگی نباشد ولی از نظر ما ایشان ادم بزرگی است ومادوستش داریم
بچه مشد
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۴
صراط خاک بر سرت
چرا نظرمو منتشر نمیکنی؟
مثل چیز میترسی ها
یزید از جهنم
|
UNITED STATES
کامنت منو میذارن یعنی کامنت تورو گذاشتن مشدی یزیدی !
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۶
۱۲
وای به حال افرادی که "خورشید" آنها این آقا باشه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
وای به حال کسانی که خاک بر چهره این خورشید می پاشند.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
درود برحاج منصور وننگ بردشمنانش
فرهان
|
UNITED KINGDOM
حسین (ع) خورشید بی غروب و هر کی به این خورشید وصل بشه همیشه پر نوره مثل عزیز دلم حاجی عرشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۳
خورشید ؟؟؟؟؟!!!!!
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۳
صراط جونم چرا دوباره میخوای دغعوا راه بندازی؟؟؟
تموم شده رفته...
عشق علیه السلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۴
حرفم با حاج منصور آقاست
شما که به دنبال فرد انقلابی حقیقی هستید چرا از گوشه کنار خبر میرسه که شما با قالیباف بستید همون که تو حرم حضرت عبدالعظیم(ع) فرمودید از گندم ری نخواهی خورد... آیا واقعا قالیباف که از ساکتین فتنه است و در ستادهاش افراد سبزی مثل سعید رب... مشغول به کار هستند می تواند همان فرد حقیقی انقلابی باشد؟! این جا باید بگم شاخص برای ما حاج منصور نیست بلکه شاخص برای ما رهبری و عمار ایشان علامه مصباح یزدی می باشد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثبت داری++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا گندم ری تو حسینیه صنف بوده نه حرم سیدالکریم
ثانیا کی حاجی با قالیباف بسته ؟؟؟؟!!!!!!
تهمت از گناهان کبیره است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
دقت کنید /امروز از احمدي‌نژاد مي خواهيم كه دروغ نگويد /امروز خوشحالم كه انتقام امام و رهبري با اين سيلي مناظره گرفته شد و در اين دوره پيروزي در راه است.
اگر قرار باشد انتقام و یا پیروزی از را دروغ حاصل شود آخرش همین است که در رفتار احمدی نژاد مشاهده میکنیم . اگر قرار بود امام و رهبری به وسیله این چنین افرادی انتقامشان گرفته شود هیچگاه در میان امت اسلامی موقیت فعلی نداشتند.
عاقب افراطی گری چه راست و چه جپ می بینیم با هم یکی میباشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۵
احثوا التراب في وجوه المداحين(وسائل الشيعه/ ج12 )‏
يعني :‌ برچهره مداحان خاك بپاشيد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز نه هر مداحی بلکه ببین مدح که را میگوید انوقت میرسی به گفته وسائل الشیعه
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدجان 2دسته دروجودشان رگه هاي شرك وجوددارد.اول شاعران دوم مداحان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به روایات متعدد و متواتر از اهل بیت (ع)
هرکس شعری بخواند و حتی یک نفر را در مصیبت آل الله بگریاند بهشت بر او واجب است .
(نقل به مضمون)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کافر و مشرک همه را به کیش خود پندارد
اونقدر فهم و درک نداری که نمی توانی تشخیص بدی منظور از مداحان در این روایت چیست؟
به قول حاج منصور عرشی :((شوته )) ، در این روایت مداح به معنای لغویش بکار رفته نه به معنای اصطلاحی
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان فرمايشت قبول امانه هرگريه اي.لطفاكتاب نهضت هاي اسلامي استادمطهري ونظرات استادشريعتي درموردعزاداري حسيني رامطالعه فرمائيد.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دومي بسيارگرامي،يكي ازآفات دين تفسيروتاويلهاي بي موردامثال جنابعاليست.اين روايت يك قاعده ي كلي است.بقول استادمطهري اگريزيدالان زنده بودخودش بزرگترين اين مجالس رابرپاميكرد.اين مجالس كه تبديل به مجالس صدورفتواي قتل وسياسي كاري وفحاشي شده انددرخدمت يزيدندنه امام حسين.ضمناًايشان دربندارض هستندونميتوانند(عرشي)باشندآنهم زماني كه به ديگران علي الخصوص منتخب ملت اتهام بسيارشنيع زده اند.الان براي ايشان حدشلاق واجب است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۳
هرکس نظرشخصی خود را بالاتر از دیگران می داند . زندگی وجامعه فراز نشیبهای مختلف دارد .
majid r
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۱
برخیز تا یکسو نهیم این دلق ازرق فام را*****بر باد قلّاشی دهیم این شرک تقوی نام را
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۴
۲
چرا گفته هاي اين مداح محترم در مرود اخمدي نژاد در سال 1384 را بازخواني نمي كنيد؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۵
مملکت قحط الرجاله !!!!که حالا یه مداح ....پیش بینی آینده بکنه الحمدالله جوابشم ازهمون یارو گرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا می بینی که امام حسین بصیرتی بهش داده که همه انحرافات رو پیش بینی میکنه
کور شن دشمناش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۵
لعنت برشما يعني به مسلماني تهمت دروغگويي مي بنديد پس موسوي در 88 راست مي گفته نكند شماهم مثل لاريجاني و عسگر اولادي با اين شيوه دنبال تبرئه ايد؟ ولعنكم الله جميعا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و همچنین شما
با م ش.. محشور شی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲
چه جالب صراط حر فحشي را به دولت مي زند و كامنت امثال ما را در نقد خود سانسور مي كند حالا شاهكار كرده يك كلمه انتقاد گذاشته تا مثلا فحاش بودن رقبا را اثبات كند . صرا خان خودت كه اين كاره اي مروري بر كامنتهات بكن و ايضا اصل مطلبت تا بفهمي فحاشي فقط سگ گفتن نيست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۲
از اين مداح اهل بيت خواهش مي كنيم يه مقدار براي حال زار جامعه ما مداحي كنه بدبختي هاي جامعه ما در قالب مصيبت خوانده شود .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۵
اتفاقا تعبیری قشنگتر از این نمیشد برا حاج منصور آورد.اینها قدرتهای کاریزماتیکی دارن که که قطبی تو حامیان حزب الله از رهبر معظم بحساب میاد.
واگر اندک ترسی از افشاگریهای این افراد که به نحوی تریبون دستشونه و خدارو شکر اینقدر جرات دارن که انتقاد وتذکر و هشدار بدن, نباشه تو دل برخی مسولین بیخیال و بدخیالکه دیگه واویلاست
........بصیرت,بصیرت,بصیرت.........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
راستی صراط حقیقتا بارها کامنت منو نگذاشتی وایمیل فرستادی که پیام شما منتشر نشد.حالا بدلیل اسامی یا هرچیز دیگه ای ولی توهین نبود.لا اقل مثل دولت حق نقطه چین میذاشتی تا حسن نیتت رو میفهمیدیم.از من نوعی گرفته تا بقیه خلاصه یه سوءگیریهای سیاسی داریم.ببینیم شما کجا میری آخرش
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته اون نقطه چینی که می بینید توهین ارضی به مشاییه که نمی دونم وقتی صراط از این فحاش حمایت می کنه چرا جرات انتشار بیاناتش(!) رو نداره!
فارض
|
UNITED STATES
|
۰۹:۲۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۲
۳
صراط چه خبره يهو با بصيرت شدى؟اگر اين جمله مرحوم امام :ميزان حال فعلى ...نبود
امثال تو منصور ارضى چطور اشتباهات فاحش
خودتون رو جبران ميكرديد؟مگه شما در دفاع
از جريان احمدي نژاد وشركايش كم بديگران
پريديد وتوهين كرديد سهله كه حكم ارتداد و اعدام هم صادر كرديد.خدارا گواه ميگيرم من بارها بدون كوچكترين اهانتى كامنت گذاشتم ولى چون بضرر شما وجناحتان بود منتشر نكرديد حالاهم قيافه مظلوميت به
خود نگيريد كه اصلاً بهتون نمياد.بهرحال شما وبزرگ هاتون خيلى از نيروهاى انقلاب رافداى اين آقا كرديد واحتمال نميداديد كه روزى هم براى خودتون شاخ بشه كه بحمد الهى شد چراكه بى عدالتى بود اگر قصر درميرفتيد.توجه فرموديد همين برادرحسين از ابتداى اين مصيبت عظما چشمانش رو بست ودهانش رو بازگذاشت به عالم وآدم توهين كرد نسبت جاسوسى داد حكم الحاد وارتداد صادر كرد والخ.حالا شما اگر ازمحضر ملت عذرخواهى نكنيد بايد محاكمه شويد چه منابع عظيم مالى رو كه بباد نداديد چه اميدهايي رو كه نااميد نكرديد چه دوستانى رو كه بدشمن تبديل نكرديد بنابراين الآن موقع پوزش وطلب مغفرته بيخود اداء
آدمهاى طلبكار رو درنياريد شايد خدا هم به واسطه گذشت ملت شمارو ببخشه
علمرزنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۶
منظور از استاد حاج سعيد حداديان همان حاج گردن كلفتيان فحاش ، معروف به شعبان بي مخ است ؟
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بر شما حرجی نیست. شعورتان درهمین حد است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت برتو که که به یک نوکر امام حسین این گونه توهین میکنی البته فهم شور توهمین قدر است انتظاری بهتر از این از امثال تونیست درود برحاج سعید وننگ بردشمنانش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیدی تو خخیلی با شعوری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه شما ها خیلی باشعورید برید جمع کنید شعورتان همین حرفهای بالا علمرنگ
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از همینجا حمایت و نسبت پدر و فرزندی یا حداقل برادری خودمو با دشمنان حاج سعید اعلام میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا کور بشه هرکی چشم دیدین استاد حدادیان رو نداره
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۹
۶
موسوي همين حرف را درايام انتخابات 88گفت كه متهم به فتنه گري شد!!!
فقط فرقش اين بود كه او گفت احمدي نژاد دروغ مي گويد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد موسوی و مرگ بر دشمنان اسلام و قرآن و مکتب حقه شیعه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه موسوی که با رهبری زاویه داشته و دارن که البته بر هیچکس خیانت های ایشون پوشیده نیست این را گفتند، دوستان شما به چه نتیجه ای میرسید؟!ایا احمدی نژاد ولایی هستند یا نه!
فراهاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسفانه آقاي موسوي خودشون هم دروغگو از آب درومدن! قانونگرايي و قانونمداري ايشون رو همه ديدن!
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱
محض یادآوری دوستان ، چه اینوری چه اونوری ..:
«و نريد ان نمن على‏الذين استضعفوا فى‏الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم‏الوارثين.»
و خواهيم منت نهيم بر آنانكه ناتوان شمرده شدند در زمين و آنان را پيشوايان وارث برندگان بگردانيمشان
قرآن، وراثت زمين را براى بندگان صالح خداوند وعده داده است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
خورشید :)))))))))))))
بله !
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۷
درود بر شما فارض!
مرتضی رحیمی یگانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
هنروران سخن قصد جانمان کردند
ز راه روی و ریا مدح و خاممان کردند
شریک قافله یاران نیمه ره بودند
به وقت کار و تحمل رهایمان کردند
به شام قدر به تقدیر قتل ما رفتند
شب توجه دل را حراممان کردند
صدور فتوی قتل و تجاهر بالسوء
به انحراف و خرافه خطابمان کردند
بدون جرم و جنایت به تیغ ظلم و هوس
به تیر تهمت و بهتان هلاکمان کردند
تمام همّت ما پیروی ز رهبر بود
به جرم ضعف ولایت عقابمان کردند
یگانه مرکز دنیای شیعه ایران است به نام مکتب ایران صدایمان کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۶
۵
درود بر عمار زمانه حاج منصورارضی وننگ بردشمناش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۶
آقاي احمدي نژاد در مناظرات... واشتباهات زيادي داشت مثل نسبت دادن تحليل مربوط به روزنامه اعتماد به روزنامه اعتماد ملي كروبي كه البته كروبي هم همونجامتوجه نشد پس دليل حمايت جناب ارضي از اقاي احمدي نژاد چي بوده.
فراهاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲
باسمه تعالي
اين حرف حاج منصور خلاف نظر رهبر معظم است: حمايت از مواضع اتخاذ شده در مناظره!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲
۲
امان ازشما مدعیان پیروی از رهبری.
مگر مقام معظم رهبری در نماز جمعه معروف خودشون در زمان فتنه از دروغگو خطاب کردن رئیس جمهوری قانونی کشور (رئیس جمهوری قانونی نه فرد خاص حالا خاتمی باشد یا احمدی نژاد) گلایه نکردند؟ پس شما یا با عرض معذرت دروغ میگین که حامی ولایت فقیه هستین یا نه اینقدر بی بصیرت و ... هستین که با صراحت رهبری باز هم به این حرف حاج منصور افتخار میکنین. خیلی براتون متاسفم. این عمار؟؟؟!!! تا ولایت فقیه دوستانی مثل شما داره به دشمن نیازی نیست خود شما... و میگین که حامی ولایت فقیه هستین؟! خجالت بکشین. در ضمن حاج منصور هم کسی نیست که بخواهیم بهش استناد کنیم (هرچند خیلی عزیز هستند) ملاک رهبری است نه ایشان و یا کسی دیگر. اینرو بفهمین.
اگه راست میگین این کامنت رو هم منتشر کنین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
جناب ارضی شماسال 88احمدی نزاد راشناختید من سال 84 متاسفانه در ازخواب بلندشدید
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
صراط چرا نظرهای منو نمیذاری نکنه زیر سوال بردن اون یزید از جهنم براتون سخت بود.
شاید از خودتونه؟
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منطق داشته باش مری
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۵
حاج منصور عرضی و ارزی و ارضی و طولی و را باید دار زد.
دولت عشق
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
احسنت جناب دولت حق گل کاشتی واقعا از روشنگری هات استفاده کردم
محمد م
اگر رهبری در نامه "محرمانه" از رئیس جمهور خواستند که "حکم معاون اولی مشایی را بخاطر سرخورده شدن علاقه مندانش ملغی اعلام کند" علنا و نه محرمانه !!! در این دیدار خواستار استفاده از افراد باصلاحیت که به شدت زیر تیغ اند !!! شدند و بر شناخت و رعایت عدالت در حق دوست و دشمن تاکید کردند
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7501
حالا شماها باید پاسخ گو باشید ما تا آخرین روز ماندنمان مثل پتک بر سرتان می کوبیم که نامه اولی که مدعی هستید بابت معاون اولی از سوی رهبری به رئیس جمهور ارسال شده کجاست !!! آن نامه را به ما نشان دهید که گفتید رهبری در آن نامه گفتند مشایی را در هیچ پستی قرار ندهید !!!