۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
پیرامون مواضع مشکوک عضو شاخص حزب موتلفه

چه كسي پشت صورت عسگراولادي است؟

اگر همچنان معتقديد كه «اهل بغيي» چون خاتمي صلاحيت شركت در انتخابات و سوار شدن مجدد بر گُرده‌ي امت رسول الله را دارند، مطمئن باشيد كه از هم‌اكنون صلاحيت شما بر باد رفته است.
کد خبر : ۹۴۳۴۴
"صراط" - سید حسین علوی/ ... در بحبوحه‌ي جنگ جمل، مولاي متقيان، به زبير فرمودند: «آيا به خاطر نداري كه رسول خدا فرمودند: روزي فراخواهد رسيد كه تو در توطئه‌ي قتل پسر عمّ من مشاركت خواهي كرد و تو در پاسخ به خداي سبحان قسم خوردي كه هرگز چنين نخواهي كرد؟» زبير عرض كرد:‌آري به خاطر دارم. امام علي(ع) فرمودند: پس چرا دست از قتال با ما برنمي‌داري؟ زبير كه با به خاطر آوردن اين خاطره سخت به ترديد افتاده بود و اي بسا قصد ترك معركه داشت، به ناگاه با فرزند خبيثش؛ عبدالله كه بي‌ترديد از منافقان بود مواجه گشت. عبدالله كه ترديد پدر را يافته بود به او گفت: «اي زبير! قسمت را بشكن و به كفاره‌اش غلامت را آزاد كن!» ...

به اين جملات عنايت فرماييد:
«بنده هنوز هم معتقد هستم که باید صدای مخالفان را شنید و باید مخالفان حق راهپیمایی مسالمت‌آمیز داشته باشند... باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می‌دادند تا حرف‌شان شنیده می‌شد و حتی موسوی و کروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرف‌شان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند، هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت کرد تا حرف‌شان را بزنند(!)» (علي مطهري – 7 اسفند 1389 / منتشر شده در سايت آفتاب، نزديك به آقاي هاشمي و البته در وبسايت صهيونيستي بالاترين؛ متعلق به منوشه امير)

اگر شيمون پرز، موسوي و كروبي را سرمايه‌هاي اسرائيل خوانده بود – كه خوانده بود و هيچگاه اين دو نفر از او تبري نجستند - ، اگر اوباما تظاهرات غيرقانوني هواداران موسوي و كروبي را كارآمدترين راه شكست رژيم سركش ايران [به تعبير احمقانه‌ي خودش] خوانده بود، اگر نتانياهو موسوي و كروبي و اعوانشان را سربازان خط مقدم اسرائيل خوانده بود – كه خوانده بود – و اگر برگزاري هرگونه تجمعي در قانون اساسي جمهوري اسلامي مجاز است مگر اينكه «مخل به مباني اسلام باشد» و تجمع براي به كرسي نشاندن يك «دروغ» به قيمت آبروي نظام اسلامي و در راستاي مبارزه با جمهوريت نظام اسلامي، مصداق اتمّ و اكمل مبارزه با قانون اساسي باشد؛ تكليف آقاي علي مطهري چيست؟ به عبارتي او چه نسبتي با پروژه‌ي صهيونيستي فتنه‌ 88 دارد؟ او يا خيلي جاهل و ساده‌لوح و بي‌بصيرت است كه تا اين حد در پروژه‌ي موساد و سيا «بازي خورده» - كه به احتمال زياد چنين است - و يا خداي ناكرده با علم به پروژه‌ي صهيونيسم جهاني براي براندازي نظام جمهوري اسلامي در آن ايفاي نقش كرده است. به هرحال براي ما نيت و علم او چندان اهميتي ندارد. بلكه آنچه مهم بوده و صدالبته بدان «يقين» داريم اين است كه نامبرده در توطئه‌ي كودتاي ناكام 88 نقش داشته است. اما نقش او چه بوده؟ نقشي كه در جدول مورد نظر سرويسهاي جاسوسي بيگانه براي او - و امثال او - تعريف شده اين بوده كه – دانسته يا ندانسته - به عنوان بخشي از اردوگاه نظام (هرچند صرفا به حسب نيكناميِ پدرش در اين اردوگاه شخصيتي يافته باشد!) مرزهاي خودي و غير خودي را بر هم زده و در شرايطي كه فتنه‌گران، آشكارا دستورات سيا و موساد را اجرا مي‌كنند، آنها را همچنان بخشي از نظام دانسته و جراحي بصيرت‌مندانه‌ي ملت (خصوصا پس از 9 دي 88) را به چالش كشيده و در بنيانهاي آن ترديد و تشكيك ايجاد كند. به راستي آيا علي مطهري چنين كاري را تا امروز نكرده است؟! اگر چنين نقشي طي 4 سال اخير با اصراري غيرقابل انكار از جانب وي اجرا شده و مهر تاييد و تمجيد از وي نيز ده‌ها بار از جانب راديو اسرائيل، بي‌بي‌سي فارسي و صداي آمريكا (به عنوان تريبونهاي موساد، سيا و mi6) صادر گشته؛ چرا نبايد علي مطهري را از اصحاب فتنه آمريكايي اسرائيلي 88 دانست؟

حالا اين جملات را بخوانيد:
«من موسوي و كروبي را فتنه‌گر نمي‌دانم... من به موسوي و كروبي گفتم كه ما شما‌ها را فتنه‌گر نمي‌شناسيم. الان هم پاي حرفم هستم و معتقدم آنها فتنه‌گر نيستند. اما فتنه‌گران اطراف آنها بودند و آنها بايد از فتنه‌گران تبري بجويند... نظام نمي‌خواهد اصلاح‌طلبان از موسوي و كروبي تبري بجويند. اصلاح‌طلبان بايد از فتنه تبري بجويند. فتنه را آمريكا و انگليس و اسراييل به پا كردند و بايد از آن تبري بجويند... خاتمي در متن نظام است و ايشان هم مثل بقيه مي‌توانند بيايند و در انتخابات شركت كنند.» (حبيب الله عسگراولادي - روزنامه اعتماد [از مطبوعات اقماري وابسته به جريان فتنه88] – 11/10/1391)

و اكنون به جملات زير توجه فرمائيد:
«جناب عسگراولادي! لازم می‌دانم بابت مواضع اخیرتان درباره آقایان موسوی و کروبی که آنها را«فتنه زده» خواندید نه «فتنه‌گر»، به جناب‌عالی تبریک بگویم. در واقع باید به بصیرت و روشن‌بینی و اعتدال حضرت‌عالی آفرین گفت. جناب‌عالی رسالت تاریخی خود را که جز از مثل شما برنمی‌آمد انجام دادید و چه زیبا فرمودید که «احساس کردم ضرورت دارد آبروی خدادادی‌ام را در جلوگیری از جنگ افروزی و ایجاد فتنه و انحراف جدید به کار گیرم». اقدام حضرت‌عالی چون برقی بود که در تاریکی جهید و عده‌ای را از خواب غفلت بیدار کرد. همان طور که فرموده‌اید، مجرم بودن یا نبودن آنها به عهده مقامات قضایی است ولی شخصیت و سوابق آنها نشان می دهد که این دو نمی‌توانند فتنه‌گر باشند.» (نامه علي مطهري خطاب به حبيب الله عسگراولادي – 5/11/1391)

تا اينجا فقط مقدمه‌ي يادداشت بود! مقدمه‌اي كه صرفا از باب ترسيم تصويري گويا، تحرير شد. اما در مورد آنچه در بالا بدان اشارت رفت نكات چندي قابل ذكر است كه در ادامه بدانها خواهيم پرداخت.

1) حبيب الله عسگر اولادي مسلمان كيست؟ او از اعضاي مركزيت يك حزب سياسي است؛ حزب مؤتلفه‌ي اسلامي. حزبي كه اعضاي نوعاً موجهي در آن عضوند، سوابق مبارزاتي آنها به پيش از انقلاب اسلامي بازمي‌گردد و معمولا سعي كرده‌اند شعارهايشان به ولايت فقيه نزديك باشد. اما آيا مؤتلفه فقط همين است؟ موتلفه در دو دهه‌ي اخير از «جمعيت» موتلفه‌ي اسلامي تبديل به «حزب» مؤتلفه‌ي اسلامي شده است. حزبي كه به رغم آگاهي از ناكارآمدي «تحزُّب» در ايران، از مناديان نظام حزبي و قدرت‌يابي احزاب است. مؤتلفه البته رابطه پيچيده و تنگاتنگي با كلان‌سرمايه‌داران بازار پايتخت دارد. اين حزب وابستگي كاملا روشني نيز به آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني داشته و البته هيچ كينه‌اي از سياستهاي دولتهاي سازندگي و اصلاحات نداشته و اگر فرضا فتنه‌ي 88 رخ نداده بود با وجود تمامِ خيانتهاي اصلاح‌طلبان در زمان زمامداري‌شان، موتلفه‌اي‌ها همچنان آنها را درون نظام مي‌ديدند! به نحوي كه نه‌تنها براي كنگره‌هاي احزاب فتنه‌جويي چون «مردم‌سالاري» بيانيه مي‌دهند، بلكه بارها كساني چون آقايان اماني و حبيبي را به نمايندگي از حزبشان راهي كنگره‌هاي سالانه‌ي «جبهه مشاركت» كردند تا مهر تاييدي باشند بر مشروعيت آنها! آنهم در زمانه‌اي كه جامعه‌ي مدرسين حوزه‌ي علميه‌ي قم در بيانيه‌اي تاريخي به حسب خيانتهاي بي‌پايان و دين‌ستيزي آشكار اين جماعت فاسد، آنها را «نامشروع» خوانده بود! ... در سوابق اين حزب اتفاقات عجيب‌تري نيز به چشم مي‌خورد. في‌المثل حميدرضاترقي (عضو ارشد شوراي مركزي حزب مؤتلفه) در تاريخ 16 آذر 1388؛ طي مصاحبه‌اي مهم با روزنامه‌ي ابرار (نزديك به فتنه‌گران) كه نقاط كور بسياري را روشن مي‌ساخت اظهار داشت: «روسها حامي اصولگرايان هستند! آنها دشمن اصلاح‌طلبان و طرفدار اصولگرايانند و ما با وجودي كه مي‌دانيم روسها منفعت‌طلبند كاري به منفعت‌طلبي آنها نداريم.» اگر به تاريخ اين مصاحبه رجوع شود مشخص خواهد شد كه مصاحبه‌ي مذكور دقيقا مربوط به همان زماني است كه فتنه‌گران تلاش مي‌كردند دشمنان آمريكا – بخوانيد حزب اللهي‌ها - را عُمّال و مواجب‌بگيران روسيه معرفي كنند و به قول حضرت روح الله «شعار مرگ بر روسيه مي‌دادند تا مرگ بر آمريكا منسي شود.» به راستي اين عضو ارشد موتلفه كه سخنانش با هيچ واكنشي از سوي حزب مطبوعش مواجه نگشت، چه نقشي – اعم از دانسته يا ندانسته - در پازل دشمن بازي مي‌كرد؟ ...

2) در خوشبينانه‌ترين حالت بايد اذعان كرد كه اين «حزب» اولا تفاوتهاي بنيادين فراواني با «جمعيت» موتلفه‌ي اسلامي دارد. ثانيا خطاهاي آشكار فراواني (خصوصا در دو دهه اخير) از آن سرزده - و البته هرگز جبران نگشته – كه به وضوح نشانگر فقدان بصيرت لازم در كادر مركزيت آن بوده است. و البته اين قضاوتي خوش‌بينانه است! چه اگر قرار بود في‌المثل از منظري امنيتي به مساله نگريسته شود شايد ماجرا به گونه‌اي ديگر بود!
اما به هرحال غرض نگارنده، خداي ناكرده اين نيست كه موتلفه‌اي‌ها را فتنه‌گر يا چيزي شبيه اين بخواند. لكن بند يك را تصريحا نگاشتم تا دوستاني كه خوش‌خيالانه همچنان گمان مي‌كنند متاع بصيرت، نُقل بازار حزب بازار آزاد است(!) از خواب خويش هشيار شوند و حداقل، زين پس دقيقتر به ايدئولوگهاي آن بنگرند!

3) اما جناب آقاي عسگراولادي و بازي جديدي كه اين روزها به اسم اصولگرايي در زمين فتنه‌گران به راه انداخته‌اند؛
جناب آقاي عسگر اولادي! يعني چه كه موسوي و كروبي فتنه‌گر نيستند؟ يعني چه كه «نظام»، اين دو نفر را فتنه‎گر نمي‌داند؟ شما چه‌كاره‌ي نظام هستيد؟! رهبر نظاميد؟! يا سخنگوي آن؟ آيا مي‌دانيد گفته‌هايتان در تعارض صريح با واقعيات موجود است؟ مثلا آيا مي‌دانيد اين دو نفر رهبر كساني بودند كه در عاشوراي غمبار 88 بيرق عزاي سيدالشهداء (سلام‌الله‌عليه) را به آتش كشيدند؟ اگر «نمي‌دانيد» همينها آن حراميان را «ملت خداجوي ايران» خواندند، خوب برويد بدانيد! چرا جهلتان را به نظام مظلوممان تسرّي مي‌دهيد؟! اما اگر «مي‌دانيد» كه سران فتنه چه حيوانات كثيفي بوده و هستند، چه جرمها و جناياتي را به نيابت از اسرائيل و انگليس و آمريكا مرتكب شده‌اند و به تعبير مولايمان «بدبختان و سرشكستگان روي زمين و در ملاء اعلي» هستند، چرا نبايد در هويت واقعي شما شك كنيم؟! آقاي عسگراولادي! با چه سودايي در آستانه‌ي انتخابات، دَم از تاييد صلاحيت خائن تمام‌عياري چون خاتمي مي‌زنيد؟! چرا با صداي بلند اعلام نمي‌كنيد؛ اين جرثومه‌اي كه معتقديد صاحب صلاحيت براي شركت در انتخابات است، هماني است كه در تاريخ 10 تير 1388 صراحتا اعلام كرده بود: «نظام جمهوري اسلامي نظامي سركوبگر و خون‌ريز بوده و فلسفه اين انتخابات زير سوال است. حالا همه از فضای آرام سخن می گویند. فضا چگونه باید آرام شود؟ با ادامه این دستگیریها، با امنیتی کردن بیشتر فضا؟! آشتی ملی به این ترتیب؟! اگر این فضا ادامه پیدا کند، با توجه به آنچه انجام گرفت و یک طرفه اعلام شد [منظورش انتخابات رياست جمهوري است] باید بگوییم کودتای مخملین علیه مردم و جمهوریت نظام صورت گرفته.» (وبسايت رسمي خاتمي – 10 تير 1388)

آقاي عسگر اولادي! واقعا مگر ضدانقلاب چه مي‌گويد كه اين راس‌الفتنه نگفته است؟!  اينها آن روزي كه اراذلشان در خيابانها بودند و هر روز آتشي به نيابت از اسرائيل به پا مي‌كردند، گمان نداشتند كه روزي دست عنايت حضرت بقيت‌الله الاعظم (ارواحنافداه) از آستين ولايت فقيه، هويدا گردد و ملت ايران را عليهشان بسيج گرداند و در يك 9 دي طوفاني، براي هميشه به زباله‌دان تاريخ رهسپارشان سازد. لذا آن موقع عربده‌ي مستانه مي‌كشيدند كه «نمي‌گذاريم فضا آرام شود»! اين كسي كه او را «باصلاحيت» خوانده‌ايد همان كسي است كه به تعبير مولايمان بزرگترين جرم فتنه 88 يعني زير سوال بردن صحت انتخابات را در كارنامه كثيفش ثبت كرده و بي‌شرمانه سراسر نظام مظلوممان را كودتاچي معرفي كرده است! لذا اگر همچنان معتقديد كه چنين «اهل بغيي» صلاحيت شركت در انتخابات و سوار شدن مجدد بر گُرده‌ي امت رسول الله را دارند، مطمئن باشيد كه از هم‌اكنون صلاحيت خود شما بر باد رفته است.

4) اما آقاي عسگراولادي در چه پازلي بازي كرده است؟ بيائيد ماجرا را از آن سوي بازي بنگريم؛ از پشت سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا). دقيقا يك هفته پيش از اظهارات آقاي عسگراولادي تلويزيون رسمي سازمان سيا (voa) ضمن اظهار نگراني از احتمال ردّ صلاحيت سيدمحمدخاتمي، نيروهاي معتدل درون حاكميت را به دعوت و حمايت از وي فرامي‌خواند. استدلال كارشناس سيا در اين برنامه (اكبر گنجي) آن است كه «تحريم انتخابات، پروژه‌اي شكست خورده است. لذا ما بايد در انتخابات، مشاركت فعال داشته باشيم. اما چگونه؟ ما احتمال بسيار زيادي مي‌دهيم كه شخصيتي چون خاتمي از سوي رژيم ردّ صلاحيت شود. لذا نيروهاي معتدل بايد با دعوت از خاتمي او را مجاب به حضور كنند تا هزينه‌ي ردّ صلاحيت وي به گردن رژيم بيفتد. اين، يعني مشاركت فعال براي نشان دادن فقدان انتخابات آزاد در ايران...»

حالا آقاي عسگراولادي چه نقشي را بازي كرده‌اند؟ نگارنده مدعي نيست كه ايشان از سر علم و عناد در پروژه‌ي صهيونيستها بازي كرده‌اند، اما با كمال تاسف؛ حداقل در بي‌بصيرتي ايشان ذره‌اي ترديد ندارد! لذا برادرانه از ايشان تقاضا داريم به سيل خروشان ملتي كه در 9 دي 88 شعار مرگ سران فتنه را سر دادند، پيوسته و از قافله‎ي بصيرت الهي ملت عقب نمانند. كه بي‌بصيرتي، ابتداي فروغلتيدنِ حتمي به قعر سياه‌چاله‌هاي فتنه است.

5) نقش علي مطهري در اين ميانه چيست؟ پيش از اين مستنداً اثبات شد كه وي بدون ترديد، بخشي (هرچند كوچك) از فتنه‌ي 88 بوده است. نقش او در فتنه‌ي ناكام 88 شباهت بسياري داشت به كاري كه اكنون آقاي عسگراولادي در حال انجام آن است! ولي او علي مطهري است و توقعي بيش از اين از او نيست! لكن حبيب الله عسگراولادي چرا؟! به‌راستي پيچك انحراف ايشان از كجا آغازيده است؟ اما خوشبختانه امروز آقاي عسگراولادي با موج انتقادات دلسوزان اسلام و انقلاب مواجه گشته و اي‌بسا به فضل الهي به اشتباه خويش اذعان نموده و رستگار شوند. با اين وصف دشمنان نيز احساس كرده‌اند؛ مهره‌اي كه از انقلاب، دزديده‌اند ممكن است از كف برود! لذا بار ديگر فرزند بي‌بصيرت استاد شهيد را راهي ميدان كرده‌اند تا در پروژه‌اي جديد، مدال بصيرت را بر گردن حبيب الله عسگراولادي اندازد! و گويي هنوز عبدالله ابن زبير است كه مي‌گويد: «اي زبير! قَسمت را بشكن و به كفاره‌اش غلامي آزاد كن!» ... كاش جناب عسگراولادي از تاريخ عبرت بگيرند ...
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۱۲
جل الخالق یعنی خاتمی هست ؟ !!!!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر حضرت آقا نفرمودند:
در برخی جاها حرف نزدن عین بصیرت است.

برخی آقایان از جمله شریعتمداری چند روز روزه سکوت بگیرند آسمان به زمین نمیاد.

متشکر هم میشیم
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فارغ از اینکه دیدگاه آقای عسگراولادی صحیح هست یا نه ، بنظر بنده این نوشته خیلی افراطی و مطابق میل افراد تندرو هست ، از اون آدمایی که سابقا کفن می پوشیدن ولی از زمان ظهور حاج محمود منزل نشین شدن !!!
از اون آدمایی که در حرم حضرت امام جنجال میکنن یا در خونه سردار علایی ریختن !
m.p.z
|
Iran (Islamic Republic of)
در بعضی جاها به تشخیص اهلش.....
شریعنمداری یکی از اهل هاست......
پس تو خودتو صاحب نظر ندون که مجبورشی از خودت تشکر کنی
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده تعجب می کنم که چطور بعضی به خود اجازه می دهند در خصوص جناب آقای عسکراولادی و برادر محترم ایشان که قرابت فکری بالایی با حضرت آیت الله هاشمی دارند ، اینگونه قضاوت کنند.

تا آنجا که بنده حقیر می دانم جناب آقای عسکراولادی و خانواده محترم ایشان از یاران حضرت آیت الله هاشمی هستند.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۴۵
عسگراولادیم بااستفاده ازنام فتنه گراداره خودشوتیتریک خبرگزاریهامیکنه بزاراینم خوش باشه -----------------
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فارغ از درستی یا نادرستی نظر آقای عسگراولادی در مورد فتنه و فتنه گرها ، لطفا انحرافیا وارد این مقوله اصلا نشن ، چون خودشون ورژن بزرگتر و خطرناک تر و به مراتب کثیف تر و پیچیده تر از فتنه هستن که با شعار ظهور و عدالت و دین به صحنه آمدن تا با دله دزدی و دروغ هم به ظهور و هم به عدالت و هم به دین و ولایت ضربه بزنن !!
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلاًکه نهایت استفاده روازاین واژه های کشکی من درآوردی انحراف و...روهمونایی میبرن که پایه گذارفتنه واختشاش تواین مملکت بودند
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید حسین سلام، کمافی السابق دوستت دارم و از مواضع صریح و ولایتمدارانه ات بهره بردم. خدا امثال شما عزیزان را برای ولایت و ملت نگه دارد. کثرالله امثالهم / یاعلی
علی از بهشت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سید محمد ارادتمندم خوشحالم از اینکه همچنان با نظریاتت بر دهان طرفداران درجه 1 و درجه 2 منحرفین خوارج و منافق میزنی
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی تنکابنی شمایی که تو عماریون تبلیغ سعیدجلیلی رو میکنی ؟
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این انصاف مخش تاب داره! پیاده پیاده س! زیاد سر به سرش نذارین! لیس علی المجنون حرج!
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۷
۳۵
متاسفم واسه صراط مسلمون نیستید شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از عسگر اولادی بیبشتر بنویسید و بیشتر تحقیق کنید . به خدا به نفع همه ماست . زبونم مو در آورد به خدا .


مجید(سوارغریب)
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵۷
۳۶
جرثومه و خائن و حیوان این مملکت، تفکر شماست که اسلام را به خاک خواهید نشاند.ولی ما به پیروی از سردار آزادی معتقدیم تفکر هرکسی برای او ارزشمند است و آزاد است تا هرطور خواست بیاندیشد.تحملتان میکنیم و بدانید حذف شدنی نیستیم.فرضا بتوانید افرادی نظیر خاتمی و هاشمی و مطهری و... را حذف کنید تفکرشان که در ذهن افراد آگاه و دیندار جامعه است را چه خواهید کرد؟
mpz
|
-
تو هنوز نفهمیدی این همه امام و پیامبر برای این اومد که ما درست بیاندیشیم نه هر طور که خواستیم.
خیالت هم راحت که افراد آگاه و دیندار جامعه تفکرات خاتمی و هاشمی رو میندازن آشغالی.اگه منظورت هم شهید مطهریه میذارن رو چشمشون اگه منظورت پسرشه میندازی کنار تفکرات خاتمی و هاشمی.
بسیجی
|
-
داداش دوره اصلاحات تموم شده باست برین کاسه کوزتونو تو سیاست جمع کنین . . .
باز مطهری هاشمی یه ذره بهترن که نیستن شما اصلا اسم خاتمی رو نیار کار دستت میدم .
اگه انتخابات بعدی امثال شما بخوان تهران گند بکشن همشون مثل 4 سال پیش پرپر میشن . . .
ادعا نمیکنم من خودم تو درگیری ها بودم چوبم خوردم ولی پای انقلاب تا جون داشتم وایسادم به عشق رهبر عزیزم . الحمدلله همشون جمع و جور کردیم . . .
اولین اشنای قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۴
۳۵
صراط جان با تو موافقم .
عسگر اولادی و خاتمی و هاشمی و .... بدرد اداره کشور نمیخورند . همچنان که تاریخ گواهی میدهد فقط و فقط رئیس جمهور دولت نهم و دهم توانایی اداره کشور که هیچ توان مدیریت بر جهان را دارند .
راست میگی خاتمی بلد نبود و صلاحیت نداشت !!!! (همه مردم هم میدونند !!!!! چون مردم میتونند قیاس کنند و وضعیت موجود را طی این 30 سال رصد کنند) امیدوارم باز هم یکی از دوستان و نورچشمان رئیس جمهور کنونی ریاست قوه مجریه را به دست گیرد تا هم شما خوشحال شوید و هم اگر کار باقی مانده ای بر زمین بوده انجام دهد و خیال همه راحت گردد.
تازه فهمیدیم که اگر اقای احمدی نژاد رئیس جمهور بوده پس بقیه چی بودند . تازه قدر یه رئیس جمهور خوبی مثل احمدی نژاد رو مردم فهمیدند . شما هی طرفداری میکردید ها ... ولی ما فکر میکردیم اینطوری نیست. افرین بر انتخاب شما و دوستان اصولگرا . باز هم از این انتخاب ها بکنید.
و من ا... التوفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره مسخره کردی یا موافقی....
دیگه نفاق نوشتنی ندیده بودم......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین نظر جالبی بود با ادبیات خودشون جواب خودشون را دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۳
۲۰
هیچ وقت نباید از رهبری جلو تر رفت آقای صراط! باید همراه ایشون بود! خیلی داری دیگه تند میری فردا حکم اعدام عسگر اولادی رو هم فکر کنم صادر کنی!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا رهبری گفتن منظور از سران فتنه طراحان خارجیه نه داخلی نمیدونستی بدون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا دروغ میگی؟ کی حکم اعدام داده؟ تو که تهمت می زنی تند نمی ری؟
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
قرار باشه رهبر همه چی دیکته کنه که اصلا ما به دردش نمیخوریم....
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶۳
۱۳
هدفتون از تخریب خاتمی هر چه هست مردم الان به محسنات خاتمی دست یافتند. حالا شما هی بگید فتنه گر و .... اما مردم معاش میخواند و رفاه که رییس جمهور کنونی بریدش
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مردمی؟ باقالی؟
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
بله...بله.....مردم هم که فقط بچه های محلتون و فامیلاتونن
AS
|
Iran (Islamic Republic of)
میتونی بغیر از فحشا یکی از محاسن خاتمی رو نام ببری.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
خود من جان
خاتمی دیگه جایی واسه این ملت نداره و صددرصد خاتمی از سران فتنه ست . 9 دی 88 فریاد مرگ بر خاتمی و موسوی و کروبی مثل نقل ونبات میگفتن بعد چه جوری اینا به محسنات خاتمی رسیدن ؟؟؟؟؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۳
۸
اوضاع اسفبار امروز کشور مایع ننگ است؟! اگر مخالفین. خاتمی .هاشمی وموسوی.یا حتی عسگر اولادی وامثالهم عرضه داشته اند که ثابت کردند ندارند.کشور را با انهمه درامد اداره می کردند؟!! جمله از امام( اقای موسوی مخالفین شما عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند؟!!) درود خدا بران مرد سفر کرده که امروز در نبود ش ازفرزندان ویاران واقعیشانتقام میگیرند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر اوضاع کشور اصفبار است ان چه ربطی به استدلالهای مقاله دارد؟
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که دم از امام میزینی همون امام تو وصیتش گفت ملاک حال افراده......الان این افراد که تو یار واقیشون میدونی یه مخالفت با دشمن های همون امام که تو به ظاهر غصه شو میخوری نکردن....برو با یه امام گفتن که کار درست نمیشه.کار امامی کن تا قبولت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۰
۶
اصلا" انگار قرار است در اين مملكت آدم عاقل قد علم كند ! خدايا مرگ متحجرين بدسرشت را برسان . امين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۵
آقاي علوي بفهميد كه آقاي علي مطهري منتخب مردمند و مردم با توجه تمام صفاتش او را برگزيدند حال به شما ربطي داره ؟ شما به دولت و رييس جمهوري كه علنا" ملت اسرائيل را بهترين ملل معرفي مي كنند لال بوني پيشه كرديد . بعضي ها آنقدر به بزرگان نظام مي تازند غافل از اينكه در زمان شروع مبارزه آنها خود هنوز ماي بي بي استفاده مي كردند .
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین پسر یا دختر عزیز
ملاک حال فعلی افراده . . .
آقای مطهری عزمشو جزم کرده که مجلسو بر علیه دولت در بیاره و مکررا با حرفاش دولت میکوبونه در صورتی که رهبر عزیز فرمودن که از دولت حمایت کنید و اجازه ندید که دشمنان از این درگیری داخلی سوء استفاده کنند چون اونا منتظر فرستن . تا میتونید از دولت حمایت کنید تا دورش سر بشه که یه چند ماهی مونده که از دستش خلاص بشیم ما هم دولت به خاطر اینکه حال فعلیش تغییر کرده قبول نداریم ولی این درست نیست که از سر لج بازی با دولت اجازه دخالت دشمنانو بدیم که آقای مطهری مصداقشه . ازکجا معلوم که مردم تهران درحال حاضر علی مطهری قبول داشته باشن یا نه ؟
حرف آخر
شما از کجا میدونی که آقایون صراط یا به قول شما بعضیها اون موقع مای بی بی داشتن شاید اون موقع ایزی لایف استفاده میکردن . . . (جسارت به بروبچ صراط نباشه محض شوخی بود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۳
قرار نیست ریشه همدیگر را بزنیم با تبر
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۲۸
آقاي عسكر اولادي اولادي از خواب بيدارشيد
نزاريد بازيجه ي افرادي جون ع-م شيد
نزاريد از بدنه امت جداتون كنند
اكر خواهان اسلام ناب محمدي هستيد اكر با مردم هستيد بيدارشيد
توروخدا به خودتون بيايد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امت!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
امت نه !!!!!!؟؟؟؟؟
پس چی ؟؟؟؟؟؟؟
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۹
۹
یه جوری صراط مطلب میزاره که انگار خاتمی کافر و مرتد است و خودشان اهل بیت رسول الله
اگر به صلاحیت باشد که دروعگو دشمن خداست پس چطور -------------- کماکان صلاحیت نشستن بر مسند ------------------.
اینها ترسیده اند خاتمی کاندید شود شک نکنید رکورد رای ریاست جمهوری را می شکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما اینم از اون نظرسازی های آب دوغ خیاری مثل 84 و 88 است! در ضمن بر فرض که کسی رای هم داشته باشد ال باید وفاداری اش را به نظام و انقلاب و ولایت فقیه اثبات کرده باشد تا بتواند در انهتخابات شرکت کند.
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خاتمی کافر مرتد نیست ..... چرا به کافر مرتد توهین میکنی......خاتمی فرای این تعاریفه.
نترس خاتمی کاندید شه مردم کاری میکنن فراموش کنه 8 سال رییس جمهور بوده.
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۲۰
صراط جان مقاله ات متقن ومستند بودوروشنگری بجاوبموقع-لطفادوستان برای روشنگری بیشتربه "یادداشت روز"کیهان درروزهای 2و7بهمن مراجعه کنند
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۶
۲۱
(امتیاز مخابرات به سپاه واگذار شد)
خاتمی می بود نمی شد این است دلیل تمام مخالفت ها با خاتمی.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته بجاش کل ایران بادستان مبارک خاتمی تقدیم آمریکاوغرب شد
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
تاکور شود هر آنکه نتواند دید....
همه جای دنیا این جوریه تازه سپاه دیر عمل کرد...خاتمی هم میتونست جلو سپاه بگیره که تو قضیه نظامیای انگلیس کاری میکرد..
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
انصاف جان
ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۶
۲۹
زنده باد اصلاح طلبان سبزاندیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر خداوند حکیم در باره اصلاح طلبان سبز اندیش را در آیه 11 سوره بقره بخوانید . جالب است.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
به جای شعارهای انقلابهای رنگین جورج سوروس یه چیز جدید بگو................
mpz
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد بی صبصیرت جلبکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۱۰
سلام بر فرزندان مظلوم پیامبر اعظم جناب خاتمی و موسوی عزیز
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۴
صراط!صراط!باز هم که قرصاتو نخوردی!!! بابا دستور داروهات اینه که سروقت باید خورده بشن!! وگرنه بیماری توهم و بدبینی و سوظنت بالا میزنه و کار دستت میده مثل الان! این چرندیات چیه اینجا نوشتی؟!ادم میخونه حالش بد میشه!حزب فتنه گر؟!روزنامه اقماری؟! دستت درد نکنه! واقعا که!خوب داری به دولتی ها و منحرفون حال میدی!!!پس حالا گوش کن:
1.نمیدونم این چه اصراریه که الکی حوادث الان با صدر اسلام شبیه سازی کنید!خیلی بی معنیه! دلیل نمیشه که هر گردی گردو باشه که!
2.اقای مطهری(درود بر پدرش) نماینده قانونی مردم تهران در مجالس 8 و 9 هستن و به واقع یکی از دلسوزترین و مردمی ترین نمایندگان هستن که حرف دل مردم میزنن.یه جورایی جور این همه وکیل الدوله رو ایشون و تا حدی اقای توکلی و پزشکیان میکشن!به نظر من که حرفاشون خیلی منطقیه و جای تفکروتامل داره.
3.صراط خان!اقای کواکبیان نماینده مجلس اصولگرای 8 بودن و اتفاقا یکی از فعالترین و منضبط ترین هم بودن.چه طور میتونی به حزب قانونی و دارای مجوز (ماده 10 احزاب) ایشون لقب فتنه گر بدی!انصاف هم خوب چیزیه!
4.روزنامه اعتماد روزنامه رسمی و دارای مجوز وزارت ارشاد و البته به کور ی چشم حسودان پرتیراژ هم هست! این کلمه مسخره اقماری و زنجیری و...جز توهین و تحقیر(البته به خیال خودتان) کاربری دیگه ای هم داره؟! راست میگی!حق شما همون روزنامه فخیمه دولت قانونمند!!!! ایران جونتون هست که فقط اراجیف تحویل ملت میده!
5.مشکل مصاحبه با یه روزنامه اصلاح طلبی یا فرستادن پیام یا نماینده برای فلان حزب چی هست!.مثلا ادعای ازادی بیان و تحمل شنیدن همه نظرات هم دارید!جالبه به خدا!! همونطور که خیلی از شخصیتهای اصلاح طلبان با روزنامه ها و مجلات اصولگرا مصاحبه میکنن!
6.صراط خان!اینو بدون که شعار انقلاب ما نه شرقققققققییییییییی!! ونه غربی بود! پس بیخود واسه روسیه تره خرد نکن! این جماعت کمونیست از غربیها بدترن!چون حتی خدا را قبول ندارن!استغفروا...! یادتون رفته سر نیروگاه بوشهر و تحویل سامانه های s300 و تقسیم قلمرو دریای خزر و..چه بامبولی!! سرمون دراوردن!تازه خیانت هاشون در دوره قاجاریه نظیر قراردادهای ننگین ترکمانچای و... که بماند!همونطور که نباید خیانت غربیها رو تو چیزهای مختلف از یاد برد روسیه و چین هم مبری نیستن!چه شایدبیشتر هم مقصر باشن!چون دورویی و دورنگی و ریاکاریشون بیشتره!فکر میکنید توی همین جریان هسته ای اگه چین و روسیه وتو! میکردن پرونده ما میرفت شورای امنیت؟! پس فکر نکنید دلشون به حال ما سوخته!دنبال منافعشون مثل بقیه هستن! واسه همین این قبری که روش گریه میکنی!مرده ای توش نیست!! پس بدا به حال اون روز واون کسانی که که روسها و چینی ها بخوان حامی شون بشن!بیگانه,بیگانه هست!دیگه غرب و شرق نداره! و طبق نظر امام مثل اوایل انقلاب همونطور که احیانا مرگ بر امریکا بود!مرگ بر شوروی هم همیشه پایدار هست! شوروی الان شده روسیه! اسمش عوض شده ذاتش که همون!
7.در ضمن صراط! به فرموده مولا علی: همه چیز با زیادشدن ارزان میشود به جز ادب! دادن نسبت حیوان کثیف!! به سید و اولاد پیغمبر و سلاله های ان بزرگوار دل گنده ای و جرئت بالایی میخواد! که لابد شما صراطی ها واجدش هستین!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفای آقای مطهری اون چنان که تو میگی منطقی نیست و جای تامل هم نداره برخلاف پدر بزرگوارش اصلا حرفاش ردیف نیست . حیف پدر شهیدش که این پسرو داره که الان جهت گیری به سمت سران فتنه کرده و فرمایشات رهبر معظم رو هم تحریف کرده ایشون (متن کامل تحریفات تو سایت عماریون) برو ببین چی گفته در موردشون .
آقای کواکبیان کجاش منضبط بود هر وقت مجاس میخواست لایحه تصویب کنه آقا ساز مخالف میزد حالا من نمیدونم چش بود که همه چی رو قاطی میکرد با صدایی که پرده گوش آدمو تو خونه پاره میکرد میرفت حرف میزد که من یکی هیچی گیرم نمیومد . . .
اگه خود پیامبر اسلام (ص) بود این سید بزرگوارو با خاک یکی میکرد . . .
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۴
مرحوم امام یک شاخص داد که علی رغم اینکه خیای ساده و مردم فهم است لکن بسیار عمیق است . آن مرحوم میگفت " لازم نیست که همه مردم ایران بروند در دانشکده سیاسی ثبت نام کنند و چند واحد سیاسی بگیرند تا فهم سیاسی آنها بالارود . نه مردم از هر قشر بروند در کارهای خدشان بقال بقلیش را بکند و دکتر طبابتش را و... چون دشمن زیرک ترین و باهوش ترین کارشناسان خود را استخدام میکند تا شبانه روز مطالعه کرده و نظریه ای مبینی بر حفظ منافعش را در هر موضوع سیاسی تدوین کنند . شما ببیند نظر دشمن که عصاره کار کارشناسان زبده اهل فن اوست چیست . آنه را در یابد و 180 درجه آن را بعنوان را درست برگزینید ." این است سادده ترین راه خیانت سران سبز اموی که به افتخار سربازی رژیم صهیونیستی برای سرنگونی نظام مقدس ایران اسلامی در آمدند . اف بر آنها تا قیامت باد. اف اف اف .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۴
چه سودي مي بريم كه همه را غير خودي جلوه دهيم؟
چه سودي جامعه برده است آقاي علوي كه بسياري از كساني كه همراه انقلاب بوده اند را امروز خارج از نظام مي بينيم
چرا انقدر دايره خودي را تنگ كرده ايم؟
آيا منش اهل البيت(ع)اينگونه بوده؟
یک ناشناس دیگر
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چه سودی میبریم،که همه را خودی ببینیم؟
ایا منطق شما این است که هر طور شده باید کمیت خودیها زیاد باشد ، خود شما دارید میگید ، زمانی این اقایون همراه انقلاب بوده اند !!؟، اگر با دید خوشبینانه بخواهیم فرض کنیم زمانی این آقایون و خانمها دلشان با انقلاب بوده ( که من شک ندارم اینطور نیست و این اشخاص هیچوقت دلشان با این انقلاب صاف نبوده منتها جرات بیانش را نداشتند) به حالایشان چه ربطی دارد ، ایا حفظ انقلاب یعنی این که به هر طریقی کمیت افراد را بالا نگه داریم ، اگر شما طرفدار این منطق هستید از این به بعد وقتی میخواهی میوه بخری به میوه فروش بگو برای اینکه مقدار میوه ای که خریده ای زیاد شود روی میوه هایت ، میوه های فاسد و لکی و دور ریختنی را رایگان بریزد، به قصاب و بقال و ... هم همینها را بگو!!  
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۶
علی مطهری: به نظر می رسد حیات سیاسی عده ای بسته به یک موجود موهوم و خیالی به نام "سران فتنه" و "فتنه گران" است و اگر این تعبیرات را از آنها بگیرند دیگر نمی توانند کاسبی سیاسی کنند، به همین دلیل حاضر نیستند این به تعبیر آنها "فتنه گران" سخن بگویند و از خود دفاع کنند چون می دانند اکثر ساخته ها و بافته های ذهنی آنها در هم می ریزد!!! صراط عزیز بی صبرانه منتظر قصه های بعدیت هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳
راستی تورم هنوز هم تک رقمیه؟
مرده شور
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۳
همین خاتمی بود که فساد و فحشا و بدپوششی و ابتذال رو در جامعه رواج داد! فردی که پدرش او را عاق کرده باشد" خسرالدنیاوالاخره خواهدبود...
در ضمن بهتراست امثال عسگراولادی بجای نظرات دشمن پسند و فتنه انگیز"
ساکت شده و به فکر تهیه کفن و گور خود باشند...
متعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶
چقدر خبيثي ضراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۸
درود برعسگراولادی حق را گفته
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
به به !!!!
احسنت به اون عقل سلیمت ناشناس .
چه بصیرتی !!!
ماشااله !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۸
گاهی فکر میکنم که خداروشکر که زیادی باهوش نیستم نخبه هم به حساب نمیام و چشم و گوشم و دلم به فرمان رهبر است
این تعادل خیلی بهتر است تا نخبه بودن و کج رفتن...
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی اینو میگن را ه حق
ممنون ناشناس
محمد
|
United States of America
|
۲۱:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶
بی هویتی از سراسر نوشته پیدا بود
هویت چیز خوبی است که نورسیده های سیاسی ندارند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۵
سلام. بالاخره نون حروم باید یک جایی خودشو نشون بده.
محمد علی رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۳
اولا خدا انشاالله فتنه گران ودستیاراناستکبار را رسوا کند شما هم عددی نیستید که از آقای عسگر اولادی انتقاد کنید یعنی علم وفکر شما در حدی نیست که بتوانید عمق حرف های اورا بفهمید
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
خا باشه شما فهم و درکت زیاده . . .
یه کمکی به ما بکن
ببینیم دلیل تایید شما چیه ؟
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
سلاح گرم و جنگ نرم!
ای ول! عجب مملکت گرم و نرمی داریم!
مردیم از خوشی و خوشبختی!
حمزه
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۵
این وعده الهی است که تاریخ دوباره تکرار میشود
سید طباطبایی از تبار موسی بن جعفر (ع) با نام میر حسین در اسارت است تا بشارتی باشد در آینده نزدیک به ولایت رضا (ع) .تا مردم این سرزمین دوباره شیعه محمد (ص) شوند بدون تقیه .
انشالله
جمعیت مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۵
ازبرادرارجمنداستادمعظمحضرت عسگراولادی وبرادر عزیزجناب آقای دکترعلی مطهری کمال تشکروسپاس راداریم که ازپشتیبانی های بی دریغ خودازچهره های خدوم کشور همواره نام این ابرمردان فرزانه وخورشیدهای بیدارایران که نامشان باامیرکبیرها وقائم مقامها قابل قیاس است دریغ نورزیدند درودبربیداری اسلامی وهمه مبارزان راه حق .... موسوی هاشمی کروبی خاتمی عزیز وهمه آزادی خواهان مسلک اباعبدالله الحسین یاحق .
اظهر من الشمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۴
همه این حرف ها از روی ترس از آمدن خاتمی هستش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۷
خاتمی فخر تشیع و ابروی ایران است
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول بچه های مازندران
دوند شه کتار ره . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فخر آمریکا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۴
------- و پشت سر -------- هم سازمان سیا . جدی می گویم والله قسم این حرف جدی جدی است .
مستانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۳
اگه قرار باشه هر كي نظر و حرفشو بيان كنه يه ماركي چيزي مساله اي بهش بچسبونيم كه ديگه كسي غيراز لمپن ها و فحاش ها و بادنجان دور قاب چين ها و چاپلوسان دور و برمون نميمونن
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۵
mpz! عجب پشتکاری داری! زیر هر کامنت یه نظر گذاشتی!!چون دیدم این کارو دوست داری!منم کامنت گذاشتم که واسش نظر بدی و حالشو ببری!!! هه هه هه.....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۶
این یعنی عزیزانی که دلشان برای اسلام و خون شهدا می تپد ، میزان را باید حال فعلی افراد قرار داد نه گذشته ،،
نه عکس داشتن با امام خمینی
نه همسفر بودن با امام خامنه ای
نه اشغال کنندگان لانه جاسوسی
نه ،،،،،،
نه ،،،،،،،
نه ،،،،،،،،
نه ،،،،،،،،،
امروز باید ببینید چه کسانی در حرف و عمل پیرو خط امام و عمل کننده به وصایای شهدا هشتنند نه چه کسانی همدرس و هم حجره و یا شاگرد امام خمینی و امام خامنه ای بودنند
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۶
درود خدا بر خاتمی و دلسوزان نظام.
lناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۷
درود بر حاجی عسکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۷
به کوری چشم صراط و کیهان و امثال ذالک اصلاحات همچنان زنده است و رای اول را در میان طبقه متوسط و تحصیلکرده شهری دارد که از قضا نیروهای اصلی گرداننده و هدایتگر چرخهای جامعه و نظام هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۳
واي به حال و آيندمون.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۸
سلام برعلی مطهری وننگ باد کسانی راکه تهمت بیجا مزنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۷
مرده شور جان خاتمی باعث فساد شد!!!! اینو از کی یاد گرفتی ناقلا؟؟ اینو راست میگی؟؟؟ پ=س داش محمود چیکاره بود ؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
فساد این نیست که دو تار موی یک دختر بیرون باشد یا یک پسر پیراهن عکسدار بپوشد، فساد واقعی این است که از فقر و بیچارگی در خانه ات به روی هرکسی باز باشد.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
آقاي اولاد عسكر! دارد در زمين مخالفان بازي مي كند نمره سياست آقاي اولاد عسكر 11 از 20 واگر دير بجنبه جزو مردودين ميشه وسابقه تقريبا خوبشو به بادخواهد داد.ومسلما اين روزها دارد سفارشي كار مي كند!
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
ری و روم و بغداد را به هم بافته اید برای اثبات نادرست ترین و کودکانه ترین تحلیل ها! اگر یک ذره به فهم مخاطبانتان احترام بگذارید، ولو از روی ظاهرسازی، ارزش خودتان را بالا می برید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۰
۱
با احساس صحبت نکنید هر دو طرف کمی منطقی باشید
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۰
(صراط اگه یه جو مردانگی و شرف داری، منتشر کن!)
حاصل 34سال انقلاب در یک نگاه:
1) 3 سال بازرگان و بنی صدر (ستون چهارم و پنجم امریکا و اسرائیل)
2) 8سال میرحسین موسوی و کروبی (از عوامل و اذناب امریکا و سران اصلی فتنه)
3) 8سال هاشمی (ریشه و پدرجدّ .....)
4) 8سال خاتمی (همدست سران فتنه و ذاتاً غربگرا و شیفته سوروس صهیونیست)
5) 7سال و نیم احمدی نژاد (عامل و بازی خورده یا حامی جریان انحرافی استکبار)

نتیجه گیری تاریخی - سیاسی:
کلّاً عوامل بیگانه با فتنه و انحراف انقلاب کرده اند و دارند این خاک بی صاحب را می چرخانند!