۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳

ثبت 138 درگیری ارتش با دزدان دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به 138 مورد درگیری تفنگدارن این نیرو با دزدان دریایی گفت: در حال حاضر به دلیل کنترل صد در صدی منطقه توسط نیروی دریایی ایران، دزدان دریایی جرات حرکت به سمت کشتی‌های ما را ندارند.
کد خبر : ۹۴۴۹۲
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری درباره برگزاری رزمایش‌های مشترک نیروی دریایی با کشورهای منطقه اظهار داشت: ما رزمایش مشترک امداد و نجات با کشور عمان را با موفقیت انجام دادیم و آمادگی انجام این‌گونه رزمایش‌ها را با سایر کشورهای همسایه نیز داریم.

وی افزود: ما هم توانایی انجام این رزمایش‌ها را داریم و هم از کشورهای منطقه دعوت کرده‌ایم تا در رزمایش‌های مشترک شرکت کنند که پذیرش این دعوت با آنها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش  گفت: در حال‌ حاضر به دلیل اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران کنترل صد درصدی در منطقه دارد، دزدان دریایی جرأت حرکت به سمت کشتی‌های ما را ندارند.

دریادار سیاری اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 138 مورد درگیری با دزدان دریایی داشته‌ایم و دیگر برای آنها تجربه شده که نزدیک کشتی‌های ما نیایند که واقعاً این اتفاق افتاده و مدتی است که جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ما را ندارند.
منبع: مهر