۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۶

یک مسابقه عجیب در آبادان! +عکس‬

هيئت ورزش های همگاني اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان براي نخستین بار در سطح استان خوزستان مسابقه "سینه خيز نوزادان" را برگزار می نماید.
کد خبر : ۹۴۵۶۳
به گزارش صراط، رییس کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی آبادان با اعلام این خبر گفت: اين مسابقه با پیشنهاد و برنامه ریزی باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خلیج فارس به مدیرعاملی آقای علمدار کاظمی و همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان برگزار می شود.

         

سمیه دادگر افزود: این مسابقه جذاب در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه که به نام روز "انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده" نامگذاری شده با حضور خانواده های این نوزادان و شهروندان در سالن سرپوشیده حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان ثبت نام خانواده ها جهت شرکت فرزند خود در مسابقه چهار دست و پای نوزادان گفت: مادران و پدران می توانند همه روزه تا روز ۱۴ بهمن، صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به اداره ورزش و جوانان واقع در بلوار دهداری مراجعه نمایند و ضمن ثبت نام از شرایط این مسابقه نیز مطلع شوند.

دادگر ادامه داد: در این مسابقه نوزادان شیرخواره ۷ تا ۱۳ ماهه در مسیری تعیین شده و با حضور خانواده های خود به صورت سینه خیز تا خط پایان هدایت می شوند تا روزی پرنشاط را به حاضران هدیه کنند و در صورت کسب عنوان برتر، جوایز ارزنده ای را نیز به خود اختصاص خواهند داد.
رییس کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی آبادان گفت: نوزادان بر روی تشک های تعبیه شده و استاندارد که بهداشت آن نیز رعایت شده، به رقابت می پردازند و مادران می توانند با راهنمایی و تشویق فرزندان خود، آنها را به خط پایان برسانند.


منبع: خوز نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
چه آدمهای بیکاری پیدا میشن
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم