۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

خارک میزبان جشنواره شعر فجر

استاندار بوشهر گفت: جشنواره بین‎المللی شعر فجر برای نخستین‌بار در استان بوشهر و در جزیره خارک برگزار می‎شود.
کد خبر : ۹۴۷۳۷

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: این چهارمین دوره ان جشنواره است که پیش از این در استان‌های دیگر برگزار شده بود.

وی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور گسترده مردم و مسئولان در خارک برگزار خواهد شد که رخداد بزرگی برای استان محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه مدیران با تغییر نگاه و روش برنامه‎های خوبی برای پیشبرد استان در دستور کار قرار داده‌اند افزود: مسئولان استانی با حضور در مرکز پیگیر گرفتن اعتبار مناسب و مسائل استان باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ارائه عملکرد مدیران از مهر ماه تاکنون اضافه کرد: سفر مدیران و سرکشی آن‌ها به شهرستان‎ها یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد آنان است و برنامه‌هایی که در استان تصویب می‎شود برای ثبت روی کاغذ نیست و دستگاه‎ها باید با جدیت پیگیر اجرای آن‌ها باشند.

حسنوند خاطرنشان کرد: تلاش کرده‎ایم مطابق با نیاز واقعی مردم و مطالبات جدی آنان برخی پروژه‎ها را اولویت در دستور کار قرار دهیم و شورای اداری صرفا یک شورای تشریفاتی نیست بلکه برای بهره‎مندی از خرد جمعی به منظور ارائه راهکارهای اساسی در راستای توسعه استان است.

وی با تاکید بر ارائه دستاوردهای دولت در دهه مبارک فجر ادامه داد: دولتی که هشت سال برای احیا گفتمان امام و انقلاب، ترویج ساده‎زیستی به عنوان یک الگوی معرفتی و معنوی و خدمت بی‎منت به مردم با تلاش‎های شبانه‎روزی تلاش کرده است باید خدماتش به مردم معرفی شود.

استاندار بوشهر گفت: مسئولان مدیریت بودجه در استان را به عنوان یک موضوع جدی و با اولویت ویژه پیگیری کنند.

حسنوند اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط امروز، اعتبارات موجود می‌تواند زمینه ساز اقدامات بزرگی در استان باشد اما هنوز برخی دستگاه‌ها برای گرفتن اعتبارات در استان مراجعه نکردند.

حسنوند یادآور شد: روزهای پایان سال و عید نوروز نزدیک است و باید آماده میزبانی از چند میلیون مسافر و گردشگر در این ایام باشیم.

وی تاکید کرد: برگزاری برنامه های نوروزی در استان بوشهر باید با حفظ شعائر دینی باشد و نباید به بهانه تفریح دست به اقدامات غیرشرعی و نامتعارف زد و استان ولایتمدار بوشهر کانون انقلاب اسلامی است.

منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند