۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱
به جای مهار تورم و نوسانات بازار

متکدی پروری دولت مهرورز با واریز کمک نقدی

چگونه است که این ملت غنی و ثروتمند می باید هر از گاهی چشم امید به دست های پر سخاوت رئیس جمهورشان داشته باشند تا مگر از سر دلسوزی و ترحم، مبلغی از خوان کرم دولت خدمتگزار بدان ها عطا نمایند.
کد خبر : ۹۴۷۵۸
"صراط" – طی روزهای گذشته بود که محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیئت دولت سخن از کمک جبرانی دولت به مردم در ماه های پایانی سال به میان آورد.
رئیس‌ جمهور با بیان این‌ که کمکی که قرار است به مردم ارائه شود، نسبتا خوب است و می‌تواند نواقص حداقل ۷ دهک جامعه را در سال جاری جبران کند، اظهار امیدواری کرد که اواخر بهمن و حداکثر نیمه اول اسفند کمک جبرانی به مردم ارائه شود تا بخشی از فشارهای وارد شده به آنان جبران گردد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ در همین راستا اقدام اخیر دولت در اختصاص کمک جبرانی به مردم را می توان نوعی عقب نشینی تاکتیکی مهرورزان در برابر مخالفان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تعبیر و تفسیر نمود.

شواهد حاکی از آن است که با وجود انصراف دولت از اجرای مرحله دوم هدفمندی، مخالفان نیز به اختصاص کمک جبرانی به مردم رضایت داده و ظاهراً امتیازکی(!) را برای دولت قائل شده اند. چرا که احمدی نژاد پیشتر از این قصد بر آن داشت که با واریز وجوه بیشتر به حساب مردم، مراحل بعدی هدفمندی را به اجرا درآورد، اما با تصویب مصوبه ای در مجلس به جهت توقف فاز دوم هدفمندی، دست مهرورزان از اجرای گام های بعدی تحول اقتصادی کوتاه ماند!

فارغ از تحلیل وقایع اقتصادی حال حاضر کشور، نگاهی انتقادی و موشکافانه به سخنان اخیر رئیس خدمتگزار حاوی نکات جالبی است که تامل در آن، روشنگر بسیاری از مقاصد خواهد بود.



احمدی نژاد در حالی وعید کمک های جبرانی به مردم را می دهد که گویی سخنان چند هفته گذشته خود در صحن علنی مجلس را از یاد برده است!

وی در روزی که اظهاراتش در صحن علنی مجلس با حاشیه های همراه شد در جملات پایانی خود خاطرنشان کرد: «ملتی که قالی می بافد نباید روی حصیر زندگی کند. ملتی که این همه ثروت دارد نباید این مشکلات را داشته باشد.»

حال چگونه است که این ملت غنی و ثروتمند می باید هر از گاهی چشم امید به دست های پر سخاوت رئیس جمهورشان داشته باشند تا مگر از سر دلسوزی و ترحم، مبلغی از خوان کرم دولت خدمتگزار بدان ها عطا نمایند.

اینگونه کمک ها نه تنها دردی از مشکلات لاینحل اقتصادی مردم را دوا نخواهد کرد بلکه حیثیت مردم آبرودار ایران را به سخره خواهد گرفت.
شاید در ابتدای امر این دست مساعدت های مالی، عافیت بخش به نظر برسند اما فرجام آنها جز عاقبت به شر نخواهد بود چرا که با پرداخت کمک نقدی به مردم، علاوه بر افزایش نقدینگی و رشد تقاضای کاذب، نابسامانی در بازار عرضه و تقاضای کشور بیش از گذشته خواهد شد.

اگر دولت عدالت محور مصمم به رفع مشکلات اقتصادی کشور است، در ابتدا می بایست تمام مساعی و همت خود را بر سامان دادن بازار سکه و ارز و ایضاً ثابت نگه داشتن نرخ محصولات مصرفی خانوارهای ایرانی به کار گیرد و سپس بحث هبه و پیشکش و کمک های جبرانی را مطرح کند!

آنطور که رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرده بنا بر فرموده اخیر رهبری معظم انقلاب، خطاب به مسئولین دولتی؛ "در روزهای آخر سال می باید فکری به حال مردم کرد."

با وجود تأویل های متعددی که از توصیه های حکیمانه رهبری انقلاب قابل استنباط خواهد بود، مسئولین دولت و در رأس آن رئیس خدمتگزار ترجیح دادند که راحت ترین راه حل که همان کمک مستقیم مالی به مردم باشد را برگزیدند؛ غافل از آنکه هیچ گاه آسان ترین گزینه، بهترین راهکار نبوده و نیست!

برخی کارشناسان معتقدند که دولت علاقه مند است تا کمک روزهای پایانی سال را به صورت نقدی به حساب مردم واریز کند تا طعم شیرین افزایش یارانه نقدی را برای آنها ملموس تر کرده و از فشار افکار عمومی برای توقف اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بکاهد .
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۶۵
۳۲
دکتر جان بهتره به جای پرداختن به ظهور و گداپروری پراید رو نگهداری !! این اسباب بازی قیمتش داره به بنز میرسه !! با این کمک حتما "میتوانی" قیمت پراید رو فضایی کنی و شعار می توانیم رو به حقیقت پیوند بدی
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
همه چیز را با دلار محاسبه میکنند
میگن پراید7000دلار هست به ریال میشود21میلیون تومان

اما حقوق کارمند را به ریال زمان پهلوی حساب میکنند!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه برای ۵۰ سال در کشور ما هنوز هم ۷ دهک پایین دارن صدقه میدن به ۳ دهک بالای جامعه و کسی جلوی اینکار رو نمیگیره، این گدا پروری نیست؟ اما اینکه دولت میخواد دولت توی فاز دوم هدفمندی، این صدقه رو به طور مساوی بین تمام دهکها تقسیم کنه، این گداپروری میشه؟ در کجای دنیا شما دیدید که ۳ دهک بالای جامعه صدقه بگیره از هفت دهک پایین جامعه؟ چرا باید هفت دهک پایین جامعه موافق این باشن که کمافی السابق ، ۳ دهک بالای جامعه به اندازه ۷۰ درصد کل یارانه های حامل های انرژی رو مصرف کنن، و کمافی السابق به ۳ دهک بالای جامعه صدقه بدن؟
من میخوام بدونم مردمی که در نقاط محروم مگس ها از رو صورتشون رژه میرن، آیا این افراد میخوان بنزین رو به قاطر و گاو و گوسفنداشون بزنن یا به ۵ تا ماشینی که تو خونشون پارک شده ، یا اینکه میخوان کاخ مرمرشون رو چراغونی کنند؟

مجلس محترم ما نگران هفت دهک پایین جامعه هست یا ۳ دهک بالای جامعه؟ این مثل روز روشنه که زمانی که به همه به یک اندازه یارانه میدیم، تورم ایجاد میشه، چون داریم به طور مساوی تقسیم میکنیم.

همه خوب میدونن که قیمت اقلام خوراکی در نقاط محروم با قیمت همون اجناس در میدون تجریش خودمون زمین تا آسمون فرق داره. اگر مرحله دوم اجرا بشه، دهکهای پایین با همون پول میتونه تغذیش رو درست کنه، به بچه هاش زندگی بهتری بده. در صورت اجرای فاز دوم، این سه دهک محروم همون صدقه ای رو خواهند گرفت که سه دهک بالای جامعه خواهند گرفت.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ممنون که مثل خیلی ازآدمای این سایت میدونیکه توجاهای محروم وزندگی قشرفقیرچی میگذره واونابا1دهم پول توجیبی همین آقایون یه ماه خرج خونه میدن وفقط وفقط به کمک نقدی نیازدارن نه ارزونی ماشینهای آنچنانی بازم ممنون بخاطرهمدردیت
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان واسه همینه پراید شده یه ماشین تشریفاتی خانواده پولدارها و داره میشه 22 میلیون ؟
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
میلیادرها:

ما از دولت تشکر میکنیم
با سیاستهای دولت ما یکشبه ثروتمان 10برابر شد

پسته ها را با دلار صادر میکردیم
الان ارزش دلار سه برابر شده ما هم ثروتمان 3برابر شده
مخصوصا خانواده آقای ها--- متشکر این سیاست دولت هستند
مردم فقیر بیچاره هم رنگ پسته را در خواب ببینند و خوش باشند
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس و انصاف عزیز من و همسرم ساکن تهران هستیم و هیچ کاری هم به قیمت خانه و ماشین نداریم و خیلی های دیگه هم مثل ما هستند اما به نظر شما میشه به قیمت شیر و ماست هم بی توجه بود
کرایه تاکسی چطور؟
صحبت از پرداخت هدیه در آستانه عید نوروز قبل از تصویب اون یه بار قیمتا رو می کشه بالا و پرداخت هدیه ها یه بار دیگه
پس میشه یه هدیه و دو رشد قیمت
دولت بهتره جای پرداخت هدیه تلاش کنه ثباتو به بازار برگردونه و اجازه نده هر کی روی کالاش هر قیمتی دوست داشت بزنه
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
همه سایتها باید در مقابل فیلتر سایت تابناک اعتراض کنند
این روز برای شما هم هست
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا یک ویژه نامه از مقایسه اقتصادی دولتهای بعد انقلاب کار کنید ، قبل انقلابم اگه مقایسه کنید که دیگه عالیه
(اگه خاستید کار کنید لطفا موارد زیرم در نظر بگیرید :
1.نیازهای کاذبی که خودمون ایجادش کردیم مث داشتن همزمان تبلت و لب تابو گوشیو کامپیوتر تا داشتن ماشینو ... که وقتی پول زیاد یا بهتره بگم پول بابتش پرداخت میکنیم به همه جا فحش میدیم در حالیکه قبلا اینا اصلا وجود خارجی نداشتن...
یا مثلا ما خودمون سال 74 گوشت میخریدیم 300 گرم کلی باهاش حال میکردیم یا 5 شنبه ها شیر میومد صف وایمیستادیم یه شیشه میخریدیم 85 تومن حالشو میبردیم ولی الان وقتی 3 کیلو گوشت میخریم به همه فحش میدیم که چرا اینطوری شده که نتونیم چندنفری گاو بکشیم؟!!! (با اینکه کارمون همون کار اولیه!)
بطور مثال اگه "کتاب فلانی" گرون شه رو اقتصاد من تاثیر میذاره ؟؟؟نه چرا که من به اون کتاب نیازی نداریم وباور کنید ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگیو طلاقها و بچه دار نشدن ها هم همین نیاز پروری و تنوع طلبی هستش (این موضوع واقعا مهمه و بیک نکته کوچکی از بحث سبک زندگی حضرت آقا هستش)
2.تحریمها و... که تو تاریخمون تحریمی به این شدت نداشتیم که حتی آدمارو هم تحریم میکنن (هم ترور)
3.مدیریت اقتصادی دولتها : مثلا آقای ها--- اومد 5 تومن گذاشت رو بنزین نتونست جلوی تورمشو بگیره که چند ماه تورم منتهی به 12 ماه از 50% عبور کرد (همون تورمی الان 30% هست با این همه تحریم ها و این کار بزرگ آزاد سازی یارانه ها و متعجبانه! الان صدای همین آقایون در اومده که وای مردم وای مدیریت وای آزادیو حقوق بشر!
(گرچه اصل اقتصاد همه دولتها زیر سواله و هیچ کدوم اسلامی نیستن ولی کار ما مقایسه نسبی هستش)
همون تورمی که تو هر دولت بانک مرکزی خودش به اضافه هزارتا آمارگیرهای ریز و درشت داخلی و خارجی اعم از ایکونومیست و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و مرکز آمارو ... اعلام میکنن)
برا آقای خاتمی همین دو جمله بس که ، آقای نبوی _سینه سپر کرده اصلاحات_ میگه :"از خاتمی نباید انتظار کارهای اقتصادی داشت(!) خاتمی مرد سیاست است "
و اینکه آقای خاتمی آرزوشو این نکته عنوان میکنه که کاش میتونستم یارانه ها رو هدفمند کنم(نتونستم و سوپسیدها رفت تو جیب بوژوای دولتم که الان خیلیاشون دارن از وی او ای و بی بی سی فارسی به جمهوری اسلامی فحش میدن)
یا مثلا وقتی تولید مرغ نداشتیم که الانم نهادهاشو با خودش! هنوز داریم وارد مکنیم آقای مو--- مرغو گذاشت تو کوپن در حالیکه مردم مرغ خور نبودن مرغ اون روز ماهی امروز بود! ، اینکار وقتی صداش در اومد که واردات انجام نمیشد و همین نکته میشه ابزار فشار خود همین آقایون که آقا چرا مرغ گرون شد؟!در حالیکه باید خودشون جواب بدن چرا 24 سال مسئولیت اجرایی کشور دستتون بود کاری واسه نونی که خودتون گذاشتید تو سفره های مردم انجام ندادید؟!! گرچه اگه از سنگ حرف در بیاد از ایشونم بله!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
تورم الان 300درصد است نه 30

حتما حذف صفر ها را از اینجا میخواین شروع کنین؟؟

در ضمن خانواده هایی را میشناسم که در ماه هم نمیتواندد گوشت بخرند
حتما شما هم از قصابی سر نارمک خرید میکنید؟

اینکه مردم را مرغ خور کردن کار بدی بود؟؟
اگه همه گوشت قرمز میخوردن الان گوشت کیلویی 100000تومان میشد

میلاد تو کجا این تخصص اقتصادی را گذرانده ای؟؟؟؟
همکلاس رییس ات بودی؟؟؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان اردبیلی که اتفاقا نارمکم میشناسی!!!
اولا این حرفاتو که 300% تورمه بذار دم کوزه آبشو بخور، اگه به حرف من و شما باشه که باید فاتحه شما رو بخونیم الان ندارم ندارم گفتن مد شده تقصیر شمام نیست سبک زندگی انگلوساکسونی همینه .
دوما با تغییر رییس جمهور نهایتا در حد مدیر کل تغییر میکنن لذا از معاون به پایینه مسئولا همون بورژوای دولت های قبلین که تا خواستن یکی رو بردارن انقد جو رو ملتهب کردن که کسی نتونه نفس بکشه نمونش همین رییس سابق دانشگاه آزاد آقای جاسبی که مثل ... چنبره زده بود به میز ریاست که با زور برداشتنش گرچه تغییر در حد رییس بود بدنه همون بدنه ای هس که قبلن بودن ، در حالیکه باید به پرونده هزاران تخلف دانشگاه آزاد که شاکیان خصوصی داره رسیدگی بشه،طرفو برا اینکه بهش وجهه بدن همین بدنه دولتهای قبلی کردنش مسئول اسلامی کردن کل دانشگاهها(حتما به سبک نوین اسلام بی ضرر آمریکایی! )امور اقتصادی و مملکت داری هندونه نیست که بذاری وسط رو قرمزیش شرط بندی کنید،
34 سال از انقلاب میگذره هنوز دارن محرومیت زدایی میکنن چرا که مملکت زیر چکمه های رضا خان ها له شده بود ، الانم اگه کسی بخاد اقتدار داشته باشه و یا نظامهای التقاطی دول غربگرای قبلی رو بخاد جراحی کنه و اصلاح بایدم براش هزینه درس کنن اونم با دلاری که از 2005 بدون پشتوانس و یک کاغذ بی ارزشه که آلمانو برزیلو ... بقیه هم طرح شکایت کردن به سازمان حقوق ، جایی که بچه طرفو با هزارتا مشکل اقتصادی و امنیتی ولش میکنن یعنی به بد جای پرقدرتی وصله ، ببین عزیز دلم این بورسی که سازندگیا راهش انداختن بزرگش والستریتو که مردمش میگن 99% هستیم و میخایم اشغالش کنیم چرا که باعث همه مشکلاتمون همینه ، یا آخر این رابطه با آمریکا و اقتصاد کاپیتالیستی (که علم شیطانش کردن)که آقایون مدل ناقص و غیر مولدشو بنیان گذاشتن تو این مملکت ... بهترین مدلش الان یونان هس که با 5 ترلیون دلار بدهی جزیره هاشو گذاشته به فروش ... پس عزیز من باید یقه کسی رو گرفت که این اسلوبهای ضد انسانی رو پایه گذاری کرده و حالام با نوچه هاش تو دولت بشینه مقابل مردم بگه حالا که مارو نخواستید لنگش کنید ، جایی که یه قلم موسسه فکستنی بیاد 20000 تا سکه تمام بخره وضع بایدم همین باشه و شک نکنید که اینها همش بخاطر حب دنیاس و ما هم بخایم اینجوری جو گیر بشیم تا دنیا دنیاس اسیر همین شهوت طلبان ریاست خواهیم موند.
اینکه مرغو گذاشتن تو سفره های مردم کجاش بد بود؟ اینجاش بده که شما فک کنی گوشت یا مرغه یا گوشت قرمز ، میتونی به پرورشگاهای بلدرچین و... جنوب و تبریز مراجعه کنی یا گوشتها و غذاهای تولید داخلی که الان بی اهمیتن متاسفانه (مثل صنعت نساجی) و به ذهنتون رسوخ هم نمیکنن .
در مورد اینکه گفتی خانواده هایی رو میشناسم که ... به عنوان نمونه میگم که ته... ته حرفاتونه ، مادر بزرگ پیری دارم که نه حقوق شوهر داره نه کمک بچه هاش نه هیچی خودشم دهات هست شکر خدا یخچالش همیشه پره پره از گوشت قرمز و برنج و مرغ به لطف خدا که همون یارانه رو صرفه جویی میکنه نه مث...، در ضمن تو فک نکن من تو تهران وسط ونک نشستم میگم همه چی آرومه اگه به دهک و خط فقر و.. باشه ما زیر همه خط ها هستیم ما همون پا برهنه ها هستیم ولی با این همه جو گیر نمیشیم و خط عدالت و خوب و منصفانه قضاوت کردنو نه ول میکنیم و نه گم ، احمدی نژاد اشکال زیاد داره ولی اشکالش چیزایی نیستن که این آقایون کت و شلوار دوخته ریاست میگن ، سقف اقتصاد اینا همون یونانه .
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید اردبیلی جان.راست میگی ولی یه جایی شنیدم میگن چون قیمت دلار در بودجه سال 92 نسبت به پارسال دو برابر شده حقوق کارمندان هم حداقل 50 درصد افزایش خواهد داشت. بگذارید افزایش ها مشخص شود آنوقت در مورد عدالت و یا ظلم دولت قضاوت کنیم.
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۲:۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۵۱
۱۴
در روایات آمده است:
دجال وقتی ظهور میکند مردم را به کوهی از نان و خوشبختی بشارت میدهد و ادعا میکند که امام زمان است
اما در نهایت مردم را به بدبختی میرساند
و به دست امام زمان(عج) به هلاکت میرسد

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد وآل محمد

لعنت بر دجال
مرگ بر دجال
شوت زاده
|
-
ها مجيد اردبيلي ! داري از خط منحرف ميشها!! ببينم طو ميطوني تو اين يكماحو نيم باخيمانده اذ سال وظعو درس كني ؟ راه ديگه اي داري ‌؟! چرا نميذاري يه چيذي گيرمون بياد شكم زن و بچمون صير كنيم ؟ تو كه صرمايه داري مث صرات طحليل مي كني !!!!! پس ما چي بگيم ؟؟ انسافم خوب چيزي ها!! دولط عذيذ بده بده كوور بشن اونا كه نميطنن ببينن.بدح
ناشناس
|
-
راست میگی ناشناس من خودم دیروز تو خیابان ولیعصر دیدم یک یارو از اون دهک پولدارها با 5تا ماشین همزمون اومده بود تو خیابون ویراج می داد
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳۰
-------------- در طول تاریخ بشریت !!
دروغ میگم ؟
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
ب--- کفایت ترین ؟؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳۲
۶۶
دمش گرم رییس جمهور مردمی
سروره
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۶
موضوع جالبی رو مطرح کردید .. . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۴۵
۱۱
روزی که مجلس اصولگرای هفتم به ریاست جناب فاضل دانا، حدادخان عادل، قانون کارشناسی شده و اصولی اصلاح طلبان را مبنی بر افزایش گام بگام حاملهای انرزی وتو کرد و با کمال فخر و افتخار فرمودند که تثبیت قیمتها عیدی مجلس اصولگرا به ملت شریف ایران است یادتان رفته؟
شما اصولگرایان که عرضه ی مدیریت یک نانوائی را هم نداشتید با -----------------------------------------------------------------------------------
و بلائی بر سر این کشور و مردم و اقتصاد و کارخانجات و صنعت و بدتر از همه به باورهای مذهبی مردم آوردید که بنظرم ضرر شماها بدتر از حمله صدام بود.
در آخرت جواب امام و شهدا را چگونه خواهید داد؟
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۳۲
همانگونه که دولت گداپروری می کند، صراطی های منافق نیز منافق پروری می کنند.خداوند به حساب هرو رسیدگی کند.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳۰
مردم مخصوصاًقشرفقیرراضی هستنداصلاحات نه مملکتوبه پیشرفتی رسوندنه یه قرون به به مردم پول داد
عروسیم باشه عزای مرغ عزام باشه عزای مرغ حداقل ازاون بخوربخورای بالایچیزیم به مردم داده میشه پس بایاوه گوییااینم ازمردم نگیرید
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حیا و حجاب و خجالت از جمله نعمتهای خدا هست که گویا انجمن حجتیه ایها از داشتن اون محروم و معلول جسمی هستن !!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
از چی راضی هستن؟ کجا زندگی میکنی بی انصاف؟ از در خونه دکتر خرید میکنی؟
امام سال 56 گفت ما انقلاب میکنیم که عزت رو به مردم برگردونیم
عزت رو الان میتونی تو صف های توزیع برنج و صف یارانه ببینی!!! از کجا به کجا رسیدیم...
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونین چرامیگم راضین؟؟؟
چون شغلم یجوریه که بیشترباقشرفقیرسروکاردارم وخیلی جالبه جلوی اتاقم داشتن بحث میکردن منم میشنیدم یه خانوم مسنی برگشت گفت تومجلس همه ریختن روسراحمدی نژادیکی پرسیدچراحاج خانوم گفتش احمدی نژادمیخوادبه مردم پول بده امامجلس نمیزاره ومیگه بده به کارخونه داراوجالبش اینجاست که میگفت من اینبارم به احمدی نژادرای میدم وواقعاًیلحظه رفتم توفکرکه چه قشنگ حرفاییکه ماباهزارتبصره وحرفای قلمبه سلمبه سیاسی میزنیم باسادگی تمام وضع مملکتوبیان کردوحتی نمیدونست که احمدی نژادکاندیدنیست ومیگفت بهش رای میدم
حالاشماهی ازجانب پدروطایفه پولدارتون حرف بزنیدکه درآمدمیلیاردیشون شده میلیونی یچیزیم به این قشرپایین داده میشه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ما نه کارخونه داریم نه طایفه پولداری داریم!
به شدت هم تاثیرات این اقدامات غلط رو داریم حس میکنیم
مشکل شما همینه! با گول زدن یه سری مردم روستایی ساده یا پیرمرد پیرزنایی که نه تو متن اقتصاد کشورن و نه اطلاعاتی دارن سر کار اومدین حالا هم همونجوری دارین ادامه میدین
همون خانم مسن چرا نباید با حقوق معمولیش بتونه زندگی کنه؟ چرا باید احتیاج به صدقه داشته باشه؟
پولی که باید صرف کنترل اقتصاد و زیرساخت اقتصادی بشه رو جیره بندی میکنن و قطره قطره میدن به ملت
مردم ساده ی ما هم اینجوری ذوق میکنن
راستی نگفتی از کجا خرید میکنی؟
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۴
بله با این طرحها متکدی زیاد میشه. ده جلسه گذاشتند دولت و مجلس اخرش شد اینکه کمک به مردم بشه!!!!! خوب این چه خروجیه که اومد بیرون؟! این عقلا و فضلا جای این همه فضلی که فرمودند ماهیگیری رو یاد مردم بدند. برا مردم ارزش قائل بشن و براشون شغل ثابت و درامد مکفی به ارمغان بیارند. اگه این شرایط در دولت خاتمی بود الان چه ها که نمیگفتند
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۵
با پرداخت اين مبالغ فشار اقتصادي بر اقشار ضعيف جامعه چند برابر ميشه خدا كنه يكبار هم كه شده كارشناسي فكر كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۵
۳
یعنی رئیس جمهور سر خود و بدون نظر مثبت بقیه مقامات کشور یارانه ها را اجرا کرده؟ بقیه مخالف بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۳
گدای درگه او شو کا شاه مردان است
پلنگ بیشه اسلام و شیر مردان است
فقط امیر المومنین
اح---آد باید واقعا دیگه خجالت بکشه
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۹
یارانه عیدانه - مش--- پاینده
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۵
اینگونه کمک ها نه تنها دردی از مشکلات لاینحل اقتصادی مردم را دوا نخواهد کرد بلکه حیثیت مردم آبرودار ایران را به سخره خواهد گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۹
۸
با لاخره تورم بالاست پائين هم فعلا نمي ياد همه بخصوصا طبقه متوسط رفا ه قبل ندارند همه چبز به دلار حساب ميشه ايا نبابد حقوق و كمكها را بيشتر كرد تا زندگي حداقلي داشته باشيم.
نوید ر
|
Turkey
|
۱۴:۲۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۹
۴
متاسفانه بعضی از مردم ما فکر میکنن چون یه نفر دوقرون پول کف دستش میذاره، اون آدم خوبیه.
دیگه فکر نمیکنن اگه بچه هاشون استخدام بشن، اگه تولید داخلی مورد حمایت قراربگیره کلی به نفع مردم و مملکت میشه
انصاف
|
Turkey
عزیزم همین فکروزحمت کشیدن آقای ها--- کردن ونتیجش شدپولداری هرچه بیشترکارخونه داراواستخدام قراردادی کارگراباحقوق کمتردرکل بدبختی کارگرا
یه نفر
|
Turkey
خطاب به انصاف: اگه اون موقع کارگرا بدبخت بودن، الان اصلا کارگری وجود نداره که بخواد خوشبخت یا بدبخت باشه! صنعت تعطیل شد و مردم تو خیابونا ول میگردن برای پیدا کردن کار. کافیه تو خونه ت یه نگاه ساده به تبلیغات تلویزیونی بندازی که فقط یا شده بانک یا چیپس و پفک! خبری از صنعت و تولید داخلی که سالهای قبل تلویزیون رو احاطه کرده بودن نیست! طومار صنعت و اقتصاد کشور پیچیده شد. انقد خودمون رو --- گول بزنیم و بگیم اقتصادمون بهترینه و مشکلی نداریم تا به --- بیفتیم و تازه قانع بشیم گند خورده تو اقتصاد!
ناشناس
|
Turkey
خطاب به یه نفر:صنعت و کشاورزی نداریم!همه لوازم و مایحتاج مردم وارد می شه!اونم با این همه تحریم!یا نکنه مردم هوا تنفس می کنن!
titi
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۹
۲۰
آقا گدا پروری دیگه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر کی فکر میکنه داره گداپروری میشه پول نفتشو نگیره !!!!!!!!!!!!!!!بده به از خودش گداتر !!!!!!!! همین که به حساب ها واریزشه همین شماها نمیذارید یک ساعت بشه از حسابتون برداشت میکنید پس اینقدر به قول خودتون انتقاد نکنید
مرتاض
|
United States of America
خب میترسن ---- پشیمون شه پولو برگردونه !! از مصادیق ضرب المثل از .... یه مو کندن غنیمته می باشد !!! ضمن اینکه بچه های مهرورز دنبال اختراع راداری هستن که بچه های ضد مهرورزی رو شناسایی و از واریز یارانه به حساب اونا ممانعت کنه
آرمان
|
United States of America
پول نفتشو؟ سهم من و تو از این ذخیره ملی ماهی 45 تومنه؟
واقعا که لیاقتتون همینه!
سهم من و تو زیر ساخت کشوره، شغله، کنترل بازاره، سیاست خارجی موفقه
نه اینکه دستت رو دراز کنی جلوی یه....!!! که یه چیزی بهت بده
این پول خود مردمه! 45 تومنش مال تو 300000000 تومنش مال دوستان!!!
titi
|
United States of America
آرمان جا شما مثل اینکه به همه سر میزنی جواب همه رو هم تو آستینت داری!میخواستی به این پول چی بگم ؟؟؟ اگر ---- بذاره فاز دوم اجرا بشه از 45 تومن بیشتر میشه !!!! همه این هایی که تو گفتی حق ماست ولی تو توقعت بیشتره انتظار داری ماهانه پولی که حقت هست چقد انتظار داری به حسابت بریزن در صورت نقد نه زیر ساخت کشورو چیزای دیگه در ضمن برای خودت متاسف باش !!!!!!!!!!!!!!
ایراندووووووست
|
Netherlands
|
۱۴:۳۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۶
---
این آقا همه رو تبدیل به لشکر قابلمه به دست کرد وآب از آب تکون نخورد...
مرگ بر گروهک انحرافی که با سوء مدیریت مردم رو به رشد ما رو تبدیل به مردمی نیازمند کردن.....
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۴
از کوزه همان برون تراود که در اوست! آدم های ح---ر و ----، غیر از این کاری نمی توانند بکنند!
ایراندووووووست
|
Netherlands
|
۱۴:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳
مگه من چی گفتم اولشو سانسور کردی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۱۵
لفظ گدا پروری اصلا درست نیست.
من با آدم هایی که به نون شبشون محتاج هستن زندگی کردم.واقعا این توهین به این آدم های آبرومنده نه هر مسوول دیگه ای.
اگه این افراد گدا بودن میرفتن سرخیابون ماهی یه ملیون درآمد داشتن دیگه نیازی هم به این پول ها نداشتن.
آقا...دولت یارانه ها را هدفمند کرد
جراحی اقتصادی بود و سخت...
میتونست خیلی بهتر کاربشه و نشد.
حالا که نمیتونن گرونی رو کم کنن حداقل دارند یه کمکی به این افراد میکنن تا ببینن چیکار باید کرد.
از همه چیز بگذریم توهین صراط به این افراد آبرومند رو نمیتونیم انکار کنیم.میدونین اگه مطلب شما رو ببینن چه حالی میشن؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
آقا یا خانم ناشناس
نمیدونم چرا تا حرف از هدفمندی میزنند همه میروندبه سراغ آدمای روستا. چرا به بدبخت قشر کارگرو کارمند به ویژه آنهایی که مستاجر هستند و تو این تهران خراب شده زندگی میکنند کسی فکر نمیکند. با این هدفمندی بلایی سر این قشر آمدکه آن سرش نیز ناپیداست. خدای نکرده زبونم لال با اجرای مرحله دوم هدفمندی بدبخت مستاجرا باید چادر تو خیابون و کوچه بزنند.
هدفمندی یعنی بدبختی یعنی به خاک سیاه نشستن امثال بنده که مستاجر هستم و درآمد پایینی دارم هدفمندی یعنی گداپروری هدفمندی یعنی ...... بنده حاضرم با این حقوق پایین ماهی 50 هزار تومان نیز به دولت کمک کنم فقط مشروط به اینکه قیمتهای لبنیات، نان، مسکن، خودرو و .... به قبل از اجرای طرح هدفمندی بازگردد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۱۹
مردم ایران گدا نیستن
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گدا نبودن، اما شدن.
titi
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید تو گدا شدی --- های ما که اینو نشون نمیدن من آدمایی رو میشناسم که یارانه همه اعضای خونوادشون رو جمع کردن برای خونه شون یه وسیله برای زندگی خریدن چی میگی تو!!!!!!!!!!!!!
سليم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۳
صراط عزيز اگر دم از عزت مردم مي زنيد حداقل با اين تيتر ها اب به اسياب دشمن نريزيد
متاسفم كه به مردم شريف ايران تهمت گدايي مي زنيد يه عده هم مثل خودتون به به و چه چه مي كنن...
مشكل ما اينه كه اون بده اينا كه خوباشن اينن...همه از يه جنسين برادرا...خون به دل امام و رهبر كردين با اين دعوا هاي زرگري كه فقط مردم قربانيشن
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۹
صراط جون/ هاشمی
پیوندتان مبارک
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۱۶
به همه میگین حرفای فتنه گران را تکرار نکنید ولی خودتو تکرار حزفهای فتنه گران را انجام میدهید.
گدا پروری اصطلاحی بود که مکررا توسط اعضای فتنه انجام میشد.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شرفت!!!
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته به هر چی میخوای قسم میخورم صراط دیگه صراط عقداخوت نبسته 1سال پیش نیست هرچی به انتخابات نزدیک میشیم تابلوترطرفداری میکنه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق از دهن هرکی در بیاد باید تکرار بشه
هرچند شما ازش بترسید
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱۰
ناشناس با پرچم امریکا!این مردم ابرودار که میگی!نیاز به حمایت شما با پرچم کفر ندارن!باشه کاکام؟!پس ببند!! و چرت نگو!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۷
انصاف! چرا فکر میکنی فقط خودت با مردم قشر فقیر سروکار داری و فقط شماها اونا رو درک میکنید؟! والا این مردم که من نوعی به عنوان یه پزشک با خیلی هاشون تو بیمارستان یا درمانگاه سروکار دارم همه شاکی و ناراضی و عصبانی ان! و دعای شر!! لعن و ناله شون از این دولت خدمتگزار!!!! لحظه ای قطع نمی کنن!
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
من سروکارم باکمیته امدادمیدونم چی میخوان اکثرشون پول نقدمیخوان وخیلیاشون تاقبل یارانه نمیدونستن گوشت چیه اوناتوقعشون مثل منوشمانیست با300تومن درآمدحتی وضع اثاثیه خونشونم بهترشده زنایی بهم مراجعه میکردندکه باوجودپیری روزمینای سیب زمینی وزمینای کشاورزی کارمیکردندامادیگه هیچکدوم ازاین کارانمیکنندنمیدونم چراهمه فکرمیکنندحامی فقراهستنددرحالیکه توعمرشون پاتوخونه دوتایتیم نزاشتن من دیدم سرکارم باایناست که حامی دولتی شدم که بیشترین بودجه روبه فقرااختصاص داده من گریه های یتیمیودیدم که قبل یارانه واس کفش میومدن سراغمون الان بیشترشون واس کمک وام تاسیس کارگاه میان پس بخودی کاسه داغترازآش نشین
هام
|
Iran (Islamic Republic of)
شمایی که میگی با 300 تومن میشه زندگی کرد اول اینترنتت رو قطع کن که خدای نکرده پولت حروم نشه. بعد هر موقع دیدی مسئولین و سران کشور با 300 تومن زندگی کردن نه 30 هزار میلیارد! یه الگو بساز از یکیشون بیا سیب زمینی و کفش تحویل مردم بده. اون 45 تومن هم که باعث شده به قولت رنگ گوشت رو برا اولین بار ببینن بزار بانک یه سرمایه گذاری کن خدا رو چه دیدی شاید تا 5 6 قرن دیگه باز ارزش پیدا کرد باهاش تونستی دو سه جا پول تاکسیت رو بدی با اتوبوس نری بیرون.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۸
اهای دولت مهرورز!!!احمدی نژاد و دوستان! ملت بر سرشما منت گذاشت و اختیار درامدوپول نفت رو داد به شما که واسه پیشرفت و ابادانی کشور و سربلندی ایرانیان و بهبود زندگی مردم از هر لحاظ! به کار برید! نه اینکه 3000 میلیارد اختلاس کنید! نه اینکه 11 میلیارد دلار یهو !از حساب ذخیره ارزی غیب بشه! یا نه اینکه 1 میلیون دلار واریز نشه! پس کار شماها نه تنها خدمت هست بلکه وظیفتون هست! درست مثل یک امانتی که باید به صاحبش برگرده!نه منتی هست نه مدیونی!! بدون هیچ مزدومواجبی!! شما وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی و الهیت هست که پول ملت رو به خودشون برگردونی! نه اینکه از سر لطف و کرم و منت و به عنوان صدقه! نه اینکه ---! نه اینکه به صورت یارانه ای نفری 45 تومن!! به صورت اساسی و بنیادی! به صورت ایجاد کار و شغل مسکن و شرایط ازدواج و ثبات قیمتها و کنترل تورم و نرخ ارز و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳
مدیریت غلط و لج بازی باعث اوضاع امروز کشور شده
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳
کشور ما دارای قدمت است،ملت ایران بزرگ زاده هستند،اینجا مملکت امام زمان(عج) است،مردم و مسئولان دلسوز می توانند سونامی تورم را مهار کنند کافیست 2 کار کنند:
1.ترک گناه چه مالی،چه شهوانی و چه مقامی
2.اتصال به خدا

بهتر است اینقدر به دشمنان فکر نکنیم و کمتر دشمن تراشی کنیم و ...
"فقط و فقط به خدافکر کنیم"
جواد ج خلخال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۹
۶
آقای اح---اد ؟ بخدا داری ایران را --- می کنی ، چرا ؟
صبر کن تا دولت بعدی مستقر بشه ، خواهی دید که هیچ قدرتی و هیچ کسی نمی تونه اشتباهاتت را جبران کنه.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۵
یعنی انصاف!شما هنوز نمیدونی که پول دادن به مردم به صورت مستقیم! همه جا منسوخ شده!و شاهکار خاصی نیست! چون این عمل از بیخ وبن اشتباه و درواقع مردم رو وارد یه سیکل معیوب میکنه! یاددادن نحوه بدست اوردن پول مهمه!دولتها باید روش کسب روزی حلال به مردم اموزش بدن! نه لقمه اماده رو در دهان گذاشتن!و نه اسونترین کار یعنی صدقه و پول دستی دادن و عادت دادن ملت به گدایی و ---!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱۳
خداييش كه شماصراطيها بعضارعايت انصاف رانميكنيد.اين كار دولت كه ديگه بانظرمجلس وهماهنگي نمايندگان است.باوركنيدزماني مي آيدكه بخاطر اين نوع تحليلهاي خلاف واقع وتوهين آميزبايدپاسخگوي دادگاه عدل الهي باشيد.البته مانندهرمسئول مقصرديگرچه ازدولت ياجاي ديگر.خداوندعاقبتمان راختم به خيربفرمايد
نوید ر
|
United States of America
|
۱۳:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۴
۴
انصاف جان!!
آقای هاشمی اون موقع داشت ویرانه های جنگ رو ترمیم می کرد. اگه مثل آقای اح... میومد پولارو میریخت تو دامن مردم میدونی چی میشد؟؟
اونوقت مملکت همون ویرونه می موند و مردم هم که پولا رو خرج کرده بودن...
اتفاقا این خیلی خوب بود که آقای هاشمی برای سازندگی کشور اومد اعتماد سرمایه دارا رو جلب کرد و اونا پولشونو خرج سرمایه گذاری روی طرحهای عظیم مملکت کردن.
غلمرزنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۵
۴
صراط ب--- شعور مثل اينكه تو هم جيره خوار مرفهان بي درد هستي وعقده گشاييهايت نشان مي دهد كه جاي نرم وراحتي م---- وخبر از حال بيچاره هاي اين مملكت نداري ودست آخر خودت وجد وآبادت گدا هستيد --- .
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۳
۰
دقیقا همینه، یعنی میخوان مردم باور کنن که دولت به فکرشونه؟
یعنی میخوان باور کنیم که دولت نمیتونه رو قیمت ها نظارت و بازرسی داشته باشه؟
پس وزارت اقتصاد کارش چیه دقیقا؟ الان اونا دارن چیکار میکنن؟
با این پولی که میدن فقط میشه 4کیلو آجیل خرید
دخترک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۵
۶
همین بعضی کامنتارو می خونیم متوجه می شیم مشکل مردم مشکل آی کیو پایینه یا نون به نرخ روز خور بودن، اینام از صدقه سر همینا قدرت دارن، بمب هسته ایشونم به سلامتی بسازن بشیم کره شمالی هممون خوش بخت شیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مغلطه ممنوع
بمب هستی به درد همون انگلیست می خوره که یک عمر حق و حقوق ملتهای دیگه را چپاول کرده، تو نمی خواد برای امریکا دل بسوزونی خودش بلده چه کار کنه تا حقوق بقیه ملتها پایمال بشه!همون کره شمالی هم اگه پاچه خوار و همراه قبله آمالت می بود حلان کسی باهاش کاری نداشت!مثل عربستان سعودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۲
۴
ای قربون تیترت بشم صراط جان که الحق و الانصاف گل گفتی یعنی درست زدی به خال.
سعید
|
United States of America
|
۱۹:۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۶
۰
کاش دولت این پول را از قبض آب وبرق و... کم می کرد تا مخافین ببینند پولی دست مردم رو نمی گیره وبدونند گداپرور جد وآباداشون و فامیل وبستگانشونن که سرشون تو آخور بیت الماله تا به مردم گدا نگویند
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱۳
مردم نیاز به کمک ایشان ندارند مردم نیاز به مرد واقعی دارند مرد روزهای سخت میدان ان فردم جز دکتر سعید جلیلی کسی نیست
فارض
|
United States of America
|
۱۹:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
صراط جون نظر منو هم منتشر كن
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۳
واقعا مردم مایه دار و ثروتمند و شاد ایران که تماما در رفاه و ارامش زندگی میکنن چه نیازی به این صدقه دادن ها دارن؟ وقتی حتی یک نفر در ایران مشکل مالی ندارد و در فقر به سر نمیبرد چه علتی دارد این کمک مالی صورت گیرد؟---
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۵
بسم الله
با آل علی هرکه درافتاد، ورافتاد.
جناب آقای احمدی نژاد
ریاست محترم جمهور
به نظرتان وضعیت کنونی مملکت، زاویه گرفتن جنابعالی با --- نیست!؟ بیاندیشید ایراد اقتصاد کجاست، به فکر پایه‌های اقتصادی مردم باشید! کمکهای اینچنینی رفع گرفتاری نیست.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
ملتی که قالی میبافه اگه وقت انتخاب رئیس جمهور به هرکی که دو تا شعار قشنگ می ده رای بده بجای نفت که بیاد سر سفره اش ---
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲
اى --- عالم برسرت صراط مزدور آخه ازچى
ميترسى بدبخت ؟بذار باورمون بشه كه سر سوزنى شرف دارى چرا نظرات مخالفين رو منتشر نميكنى
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
چرا چرت و پرت ميگيد! بالاخره اين دور ريختن و اسراف حاملهاي انرژي كي بايد جمع شه؟! اين يه اصله حالا بعد از واقعي كردن قيمت ، يارانه بدن يا ندن ، اون ديگه بحث ديگه ايه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
عقد اخوت بسته ای صراط با کی معلوم نیست!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۳
اینا که از کشور های دیگه نظر میدن حتما ایرانی ان دیگه،نمی دونم شاید .راستی اینا چه جوری از ایران اینقدر اطلاعات دقیقی دارن.به خدا ما که توی ایرانیم این اخبار دقیق!!!! رو نداریم.والا
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۳
۳
واقعا متاسفم براتون که منزلت روستایی بودن را درک نکرده ایدوفکرمیکنید چون شهری هستید خیلی می فهمید ...ها
جمعی ازکارمندان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
یارانه عیدانه باید برابر و فراگیر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
هدف اصلی وپشت پرده کمک به انتخاب مردم در سال 92 مش--- نی--- جل--- ال--- ولی کور خواندند اقتصادی وسیاسی وفکری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۳
۴
بازم دست دولت درد نکنه اقا ما گدای حق خودمونیم دولت میده دستش درد نکنه
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۳
۳
امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی است بنده هم بنابر همین تکلیف خدمت شما عرض می کنم که اینقدر خدمات ارزشمند دولت آقای احمدی نژاد را زیر سوال نبرید!
سیاه نمایی و غبارآلود کردن فضای سیاسی کشور با تهمت زدن و افترا به دولتمردان خدوم کار دشمنان انقلاب است نه دوستان انقلاب!
اگر ذره ای غیرت انقلابی در وجود شما بود بعد از فرمایش مقام معظم رهبری وحدت جامعه را مخدوش نمی کردید.من مخالف نقد عملکرد دولت نیستم ولی کاری که شما می کنید نه تنها نقد کارشناسی نیست بلکه کاملاً مغرضانه است.
توبه کنید که خداوند توبه پذیر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
واقعا مسخره ست. دریافت حقوق به ریال اما خرج کردنش به دلاره. آخه کجای دنیا این جوریه؟ مسئولین با خونسردی فقط شعار می دند و عملا هیچ کاری نمی کنند. حقوق یک ماه فقط واسه یک هفته کفایت می کنه و این وضع واقعا اسفباره و نمی تونه خیلی دوام بیاره. مردم مثل آبی شدند که درون کتری قرار داره و کتری هم روی اجاقه و با حداکثر حرارت داره آب رو به نقطه ی جوش می رسونه. اولش همه چیز آروم به نظر می یاد و کسی متوجه گرم شدن تدریجی آب نیست ولی وقتی آب به نقطه ی جوش رسید آنوقت یک دفعه به بخار تبدیل می شه و بخار شدید در کتری رو به هوا پرتاب می کنه و دیگه نمی شه کاری کرد. این وسط تنها کسانی که واقعا و از ته دل خوشحالند گروههای برانداز داخل و خارجند و منتظر همان لحظه ی به نقطه ی جوش رسیدن هستند. کافیه سری به سایتهاشون و مطالبشون بزنید تا متوجه بشید که چقد خوشحالند. خوشحال و امیدوار. حتی خوشحالی خودشون رو از این وضع پنهان نمی کنند. بنابراین مسئولینی که عقل در سر دارند باید تدبیری بیندیشند و ثبات را به اقتصاد برگردانند و به جای متوسل شدن به مسکن که اثر بخشی اون کوتاهتر از چیزی است که تصور می ره فکری اساسی بکنند. تنها راه درمان این اقتصاد ورشکسته و بحران زده ای که امروز دولت برای مردم و کشور ایجاد کرده فقط و فقط تقویت پول ملی است و نه هیچ چیز دیگر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲
۳
روز بزوز کثیف تر میشید شما منافقید منافق
علی
|
Germany
|
۱۰:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۳
۰
باسلام
مملکت را ب--- برنامگی و---ن کرده است آنوقت ما ملت به فکر چه هستیم ، بیائید برای دور بعد ریاست جمهوری فردی مدیر و دارای برنامه بر مناصب مدیریتی کلان کشور انتخاب نمائیم.
گوگول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
ای حال میده ای حال میده توخونه بشینی هی بهت یارانه بدن! هی خرج کنی هی اونا بهت یارانه بدن!! هی از زور خوشی بترکی هی اونا بهت یارانه بدن !!وای خدایا مردم از خوشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
پرایدرسیدبه زانتیا -----
ساما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۵
۰
سرعت تغيير قيمت كالا تو ايران رو بايد با سرعت نور سنجيد اكثر كالاها روزانه و نهايت هفتگي گرون ميشن كسي هم پاسخگو نيست. مگه نميگين تحريم تاثير نداره پس چطور ميشه كه ما حداقلهاي زندگيمون تا اين حد افزايش قيمت پيدا ميكنه؟
ديگه حتي نميتونين با تلاش و فكر و درسي كه خودمون خونديم يه زندگي ساده و نقلي رو اداره كنيم . كار كه نيست هيچي گروني هم هر روز بيشتر از ديروز ... اقاي رئيس جمهور آيا شما هم همين مشكلات رو دارين ؟ من مطئنم كه ندارين واگرنه ذره اي فكر مردم بودين.
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
الان تو اين برهه كه گراني افسار گسيخته بيداد مي كنن و سرمايه دار ها با دمشان گردو مي شكنند حق و انصاف اينه كه مردم كلا" اعتصاب كنن و شب عيد هيچ چيز نخرند با آنچه كه از لباس و كفش و فرش و غيره هرچي كه موجود دارند قناعت كنند و گرانفروشان و اونهايي كه كيسه دوخته اند را تو خماري بگذارند .
حتي اگر پول يارانه و كمكهاي دولت را هم گرفتند باز هم اقدام به خريد نكنند و ديگران را هم در تاكسي و اتوبوس به نخريدن تشويق و ترغيب كنن . تا درس عبرتي بشه براي محتكران بي وجدان بي دين .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
+++++++++++
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
ما باید با این پتانسیل کشورمون اونقدر پیشرفت کنیم که یک ایرانی در کشورهای دیگه به ایرانی بودنش افتخار کنه.الان با پنجاه هزار واحد پول مثلا ترکیه میشه یه خونه ی خوب خرید وبا پنجاه هزار واحد پول ما دو کیلو شلغم.این درد بزرگیه ها.