۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
انفعال مسئولان فرهنگی و گردشگری در قبال مسئولیت هایشان

بهشت جنسی سربازان امریکا مقصد سفرهای ایرانیان!

بانک جهانی به رهبری "رابرت مک نامارا " وزیر سابق آمریکا نیز دولت تایلند را به بهانه توسعه گردشگری و جهانگردی...
کد خبر : ۹۴۷۹۴
"صراط"- در سالهای اخیر به مدد مسئولان فرهنگی کشورمان، تایلند بعنوان یکی از مقاصد توریستی و گردشگری ایرانیان مبدل شده است و با تبلیغات گسترده ای که تورهای تبلیغاتی از جاذبه های رنگارنگ! سرزمین چشم بادامی ها می کنند، بخشی از قشر جوان بدون اشراف بر ابعاد حقیقی موضوع، برای سیاحت در این کشور جنوب شرق آسیا ترغیب می شوند.
درمعرفی این کشور آسیایی باید گفت: تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه ‌است.
زبان رسمی در این کشور "تایلندی" است، پایتخت آن هم در بانکوک قرار دارد و 95 درصد مردم آن پیرو آئین بودایی هستند.
با درنظرداشتن فعالیت های کشاورزی (کشت برنج ، نیشکر ، ذرت و نارگیل) و همچنین برخی تولیدات صنعتی این کشور آسیایی، تایلند جذب توریسم جنسی! را بعنوان یکی از پر رونق ترین و اصلی ترین سیاستهای اقتصادی کشورش برگزیده است.
در ریشه یابی علل شکل گیری اقتصاد جنسی در تایلند باید به سال 1957 میلادی و زمانی که ایالات متحده امریکایی تفنگدارانش را مشغول کشتار مردم بیگناه در جنگ ویتنام کرده بود بازگردیم.



طی نزدیک به 10 سال نبرد سنگین در ویتنام مهم ترین اولویت برای فرماندهان نظامی آمریکا و مقامات سیاسی این کشور حفظ روحیه سربازان آمریکایی برای ادامه اشغال این کشور بود.
به گزارش سرویس اجتماعی صراط، از همین رو مسئولان ارتش ایالات متحده برای آرامش! فضای ذهنی سربازان آمریکایی و پیش گیری از معضلاتی که ناشی از نبود روحیه نبرد در بین سربازان آمریکایی می شد، شروع به برگزاری برنامه هایی در قالب سفرهای تفریحی به کشورهای هم پیمان آمریکا همچون تایلند، فیلیپین، کره و ژاپن کردند.
در دوران طولانی حضور تفنگداران آمریکایی در منطقه آسیای جنوب شرقی، فیلیپین به دلیل موقعیت آن و سابقه طولانی حضور ارتش آمریکا تبدیل به پایگاه اصلی برای عیاشی سربازان آمریکایی شد.
در دهه 60 و اوایل دهه 70، آمریکایی ها و سرمایه داران فیلیپنی چندین مرکز "استراحت و سرگرمی " برای سربازان آمریکایی ایجاد کردند که به این ترتیب روزانه 10.000 سرباز آمریکایی برای استفاده از این خانه های فساد توسط هواپیماهای آمریکایی از جبهه های ویتنام به این کشور منتقل می شدند.
نتیجه پیگیری چنین سیاستی درفیلیپین از سوی آمریکا بر جای ماندن پنجاه هزار کودک بی پدر تا سال 1992 بود که اغلب زنان فاحشه فیلیپینی موفق به سقط کردن آن ها نشده بودند.
بسیاری از این کودکان بار دیگر به چرخه توریسم جنسی بازگردانده می شوند و یا به گروهای قاچاق انسان فروخته می شوند.
تایلند کشوری که امروز به عنوان مهد توریسم جنسی مطرح است، تا قبل ازجنگ ویتنام میانه ای با این صنعت کثیف نداشت.


بر طبق آمارها تا سال 1957 تنها بیست هزار زن روسپی که عمدتا نیز خارجی بودند، در خانه های فساد تایلند زندگی می کردند، اما ناگهان با آغاز حضور نظامی آمریکا در جنگ ویتنام همه چیز عوض شد.
مسئولان آمریکایی گسترش خانه های فساد را به عنوان سیاستی پر رونق برای گسترش گردشگردی در کشورهای منطقه به دولتمردان آسیای جنوب شرقی معرفی کردند.
رشد آمار حیرت آور است. ظرف مدت هفت سال تعداد تعداد زنان روسپی به 400 هزار نفر رسید و تایلند در کنار فیلیپین به بهشت جنسی سربازان آمریکایی تبدیل شد.
رونق بی نظیر خانه فساد سبب شد تا تایلند در سال 1967 خود را به عنوان مرکز توریسم جنسی و در رقابتی نزدیک با فیلیپین معرفی کند. کاری که تنها انگیزه آن دلارهای سربازان آمریکایی بود که روزانه بالغ بر 180 هزاردلار می شد.
پایان جنگ ویتنام، نه تنها از ادامه روند تبدیل شدن تایلند به مرکز توریسم جنسی نکاست، بلکه دولت تایلند که به دلارهای آمریکایی معتاد شده بود، مجبور به پیگیری این سیاست در دهه 70 شد.
بانک جهانی به رهبری "رابرت مک نامارا " وزیر سابق آمریکا نیز دولت تایلند را به بهانه توسعه گردشگری و جهانگردی با دادن اعتبارات چشمگیر تشویق به گسترش این سیستم کرد که نتیجه چنین سیاستی چیزی جز تبدیل تایلند به مرکز توریسم جنسی نبود.
هم اکنون نه تنها زنان تایلندی بلکه زنان چینی، فیلیپینی،‌ اندونزیایی، اروپای شرفی و حتی آسیای میانه برای تامین درآمد خود در خانه های فساد تایلند مشغول کار می شوند.
البته عواقب چنین سیاستی نیز کاملا روشن است. گسترش بی بند و باری، تجاوز و فرزندان بدون پدر نتیجه عیاشی سربازان آمریکایی در این منطقه بوده است.
حالا با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز بیم آن می رود دوباره زیر سایه غفلت مسئولان فرهنگی و گردشگری کشورمان، همچون سالهای قبل  موجی از تبلیغات شرکت های توریستی برای اعزام گردشگران ایرانی به تایلند آغاز شود که یقینا ادامه این روند آثار مخرب بسیاری از جمله بیماریهای متعدد جسمی و روحی را در پی خواهد داشت.
سفیر تایلند در ایران طی مصاحبه ای با تاکید بر آنکه انتخاب مقصد گردشگری به خواسته و علاقه انسان بستگی دارد و گردشگر با توجه به علایق خود مقصد سفر را انتخاب می کند گفت: «ایرانی ها برای سفر به تایلند و دیدن جاذبه ها و فرهنگ این کشور علاقه مند هستند. تایلندی ها هم باید با رغبت انتخاب کنند. من فکر می کنم این تعاملی است که باید از طریق بخش خصوصی و دولتی گردشگری ایران هم انجام شود.»


"سریتانگوس"  بعنوان سفیر تایلند در حالی اشتیاق کشورش برای جذب آیدات ارزی توریست های ایرانی را ابراز می کند که روابط توریستی تهران بانکوک بصورت یکطرفه است و در قبال سفر ایرانیان به تایلند ما شاهد آمدن توریست های آن کشور به ایران نیستیم و این موضوع سندی بر کم کاری مسئولان دستگاه های دیپلماسی و فرهنگی کشورمان در راستای جذب گردشگران خارجی است.

لذا با توجه به تعطیلات پیش رو و مشکلات ارزی کشورمان ، انتظار می رود مسئولان مربوطه با روشنگری و تشریح ابعاد مثبت و منفی چنین سفرهایی ، مردم و خصوصا قشر جوان کشورمان را از ابعاد  آسیب های چنین سفرهایی مطلع کنند و با معرفی جاذبه های داخلی ایران، علاوه بر رونق بخشیدن به اقتصاد شهرهای حاشیه ای کشورمان، از خروج بی مورد ارز جلوگیری کنند.
نظرات بینندگان
نورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۲۷
۶۹
صراط دیگه حالم از این همه خبرهای ..............بهم میخوره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ایدز در کمین مسافران تایلند است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ایدز برای کسانی که از وسایل پیشگیری استفاده نمیکنند و از راه های انتقال آن بیخبرند همه جا در کمین است حتی در ایران .
محمد ( م ....)
|
Iran, Islamic Republic of
خب نخون این خبرارو !!
شوت زاده
|
Iran, Islamic Republic of
واثه عبرت خوبه !!
شوقی
|
Iran, Islamic Republic of
کورا(نورا)! کسی زورت نکرده بخونی که بعدش هم بیاری بالا
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
محمد راست میگه مگه مجبوری
نورا
|
Iran, Islamic Republic of
شماها خیلی بدین!با همه تون قهرم!
فرزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۷۶
۲۴
هیف پول که ادم ببره بده به چشم بادومیا!
ایران خودمون مگه کم جای دیدندی داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
به نظرم متوجه موضوع نشدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شما مگه تا حالا رفتی تایلند که میگی ایران جای دیدنی داره ؟ بله ایران هم جاهای دیدنی زیادی داره ولی وقتی میری تو طبیعت و راهسازی مسئولین و قطع درختان و آشغالهای ریخته در دل طبیعتو میبینی و یا وقتی میری یادگاری ملت با فرهنگ ایران روی آثار باستانی ایران میبینی از گردشگری تو ایران بیزار میشی !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بیشتر ایرانیا جهت تلذذ از طبیعت به تایلند نمیرن مثل خیلی از اروپاییا و امریکاییا متاسفانه تایلند قبرستان دین و مذهب ایرانیها شده و هیچکس حواسش به اینهمه بدبختی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
منظور شما رو از جاي ديدني متوجه نشديم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شاید......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فرزان خیلی باحالی یه چیزی تو ماییه جیگر
سناتور
|
Iran, Islamic Republic of
یه سفر برو طبیعت اونجا رو ببین میفهمی که ما هیچی نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۴۵
۴
تایلند کشور زیباییه اما متاسفانه از همه انواع گردشگری فقط گردشگری ج.ن.س.ی
قوی رو داره در صورتی که از نظر مناظر دیدنی واقعا شگفت انگیزه بهتره که به مردم اطلاع داد تا نسبت به نوع جاذبه! های تایلند آگاهی پیدا کنند.
ممنون از صراط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
من هم از صراط تشکر میکنم که راه حل منطقی ارائه داد و اونم آگاه کردن مردم و مسئولان و تقویت گردشگری داخلی بود نه جلوگیری از سفر مردم به تایلند .
کاشف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۵۴
۲۰
ایران جای دیدنی داره ولی ......... نداره!
اکثر اونایی که میرن تایلند دنبال کثافت کاری هستن.
البته منکر سفرهای مثبت و کاری عده ای از انسانهای شریف نیستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ! تفریح از نظرشون یعنی زنبارگی و مشروبخواری !!! و البته بیشتر مسافران تایلند مردان هستند !!!
علی دادا
|
Iran, Islamic Republic of
ایران ......نداره؟مثل ابنکه تو خیابون نمی آی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۴۱
۴
از این جماعت عقده ای و ندید و بدید هر چی بر میاد . آبروبرترین و بی فرهنگ ترین توریستهای دنیا ............ هستند . اگه با تورها به سفر رفته باشید متوجه میشید چی میگم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ای کلک کجا رفتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود علت های عقده ای شدن جوانان ایرانی رو مطرح می کردید البته اگه صراط سانسور نکنه همون علت هایی که همه هم میدونند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
علت عقده ای بودن ای............. غرب زده بودنشونه . چون انتظار دارند یه مشت زن بدبخت رو در مکانهایی به بردگی جنسی بگیرند تا اینها عقده هاشون رو خالی کنند . علتش تن ندادن به معنویت و غرق شدن در شهوات و مادیاته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
چشم و شکم و غریزه گرسنه معنویت حالیش نیست
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۹
جالبه ها مگه توتایلندنعوذبالله خدانیست که اعمالشونوببینه چرامیرن تایلندواس اینکارا؟؟؟
مرتاض
|
Iran, Islamic Republic of
اونجا تبعات عدالت حاج مح ..... نیست !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۴
یکی از جاذبه های کشور تایلند همانی است که شما اشاره کردید که برای مردم ایران به خاطر ارزانی ان در اولویت قرار گرفته ولی مردم کشورهای دیگر این موضوع در اولویت هشتم سفرشون قرار داره(نقل من نظر سنجی یکی از هتلهای خوب شهر پاتایاست که خودم دیدم) ایرانیانی که با حرص و ولع و آرزو به سمتش می روند و کاسبانی که تا مشتری ایرانی می بینند در پوسته خودشون نمی گنجند علت این موضوع چیه؟؟ بحت کنیم در موردش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نکنه مثل جلبکا معتقدی اینجا باید خانه های فساد باز بشه و حجابو.....ازاد بشه همه چی درست می شه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳
تا وقتی تقاضا وجود داره عرضه هم هست . عرضه اگر به شکل رابطه دو طرفه یا کسب و کار نگیره کسی که تقاضا داره از زور و اجبار استفاده میکنه . بهتره تقاضا در جهت درست و سالم هدایت بشه وگرنه جامعه را گند برمیداره . هرچی شرایط ازدواج سخت تر بشه اینجور مسائل هم بیشتر میشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مشتریان اینا فقط ایرانیا نیستن، مگه همه جای دنیا ازدواج سخته؟
درسته که ازدواج نقشش خیلی مهمه اما از اون مهمتر ایمان ادمه که اونو حفظ می کنه
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۹
۱
وقتی صنعت توریسم در ایران اصلا وجود ندارد ..و جاذبه های دیدنی کشورمون تبلیغ نمیشه خوب نتیجه اش هم همین میشه
امیر1977
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۲
این یه واقعیته که متاسفانه اکثرا کتمان می شه. ایمان و اعتقاد در ظاهر.ریا و تظاهر فراوان . مسافرت به تایلندو انتالیا و... فراوان. باید نگاهومنو به مسائل جنسی عوض کنیم یا شرایطی ایجاد بشه که جوانان ایرانی هوس باز نباشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مثلا چی کار کنیم ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
غریزه جنسی جز لاینفک انسان و قدرتمندترین غریزه است که هیچ کس در هیچ جای دنیا نمی تونه ادعا کنه می تونه کاری کنه این غریزه در انسان کمرنگ بشه مگه اینکه خود ادم بخواد و این هم فقط به اعتقاد و ایمان طرف بستگی داره که باعث می شه از اعمال و رفتارهای جنسی که شدیدترین جاذبه را براش داره دوری کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱۰
مالزی - تایلند - اندونزی و .... همشون همینن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۹
۱۴
یا همون چیزهایی که تو تایلند هست رو به صورت کنترل شده تو ایران هم درست کنید یا اینکه دست از سر کچل این ملت بردارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟ دسته ای از زن ها رو به بردگی جنسی بگیریم ؟! وقاحت هم حدی داره . خبر داری که حتی فمینیستهای اروپایی هم جدیدا در تدارک تصویب قانونی در اتحادیه اروپا هستند که فحشا و روسپیگری جرم اعلام بشه ؟ ............ تازه سر افتادند که زنهای بیچاره رو به بردگی بگیرند ! به کجا چنین شتابان ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
به به!به به!
هیچی برای گفتن ندارم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس دوم حتی اگه اینطوری باشه که می گی بعید میدونم بتونن کاری کنن چون نظام سرمایه داری مبتنی بر پول و لذته که هر دوش تو اینکاره!نمونش سایتها و شبکه های ماهواره ای جنسی است که هر روز تعدادشون بیشتر می شه
مهدی از سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس اول از صمیم قلب برات متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این ازدواج موقت هم یه جورایی مثل همونه اگر اجرا بشه بصورت گسترده !
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
ولی من اصلا تا حالا نمیدونستم سفر به تایلند منقاضی زیاد داره
حتی اگه سفر واسه چیزهای مثبت هم باشه من پابوسی اما رضا(ع) رو به همه جا ترجیح میدم
ناشناس
|
United States
آقاي ناشناس ! ظاهرا انگار شما توي باغ نيستي ؛ كجا رو با كجا مقايسه مي‌كني ؟!
ناشناس
|
United States
منم باهات موافقم+++
ناشناس
|
United States
خاک برسر متصدعی امور
مهدی از سیستان
|
United States
من هم با نظر ناشناس اول موافقم
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳۲
۹
تهرانم بد بهشتی نیست!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
اگر نگاه آخرتی داشته باشی باید بگی تهران هم بد جهنمی نیست بله علیرضا خوان
نوید ر
|
United States
|
۱۵:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲۹
۹
صراط جان شما چه علاقه ای به طرح مسایل جنسی داری؟
فکر میکنی تو ایران از این اتفاقا نمیفته؟
ناشناس
|
United States
نوید جون ممکنه بگی آگاه کردن مردم چه اشکالی داره؟حتی اگه تو ایران باشه جدا ی از کمیتش، حداقل قانونی نیست!و جرم محسوب می شه
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۵
۵
من فرانسه ام ولی شش سال پیش که تو ایران بودم هم کلاسی م تو کلاس زبان یه سر رفت و برگشت، بهم میگفت عالی بود فقط فلان چی خیلی گرون بود، تا میتونی رفتنی از ایران بخر با خودت ببر که بصرفه! یعنی یه همچین آدمایی هستیم ما
ناشناس
|
France
ok
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۵
۷
يه بابايي يه زماني گفت: خونه نياز به ......... داره. ببينيد نتيجشو. بازم سربازي آمريكايي بچه كارشتن براي اونا. ولي براي ما ايراني ها ايدز و .... به همراه داره.
مرگ بر امریکا
دختر شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۳
مالزی و سنگاپور! بهترن! البته من تایلند نرفتم!اما مالزی که رفتم!این چیزایی که شما میگید رو ندیدم! عوضش! مسافرهای تور متاسفانه خیلی هاشون ندید بدید و بی ظرفیت و بی جنبه هستن! سریع .......... حجاب می کنن و مشر.............!!! حال ادم بد میشه!!سنگاپور خیلی دیدنیه و البته کشورش خیلی گرونی از لحاظ برابری ارز هست !! تازه این مال چندسال پیش قبل از این دوره گرانی ارز و کمبود اون بود!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت فرنگ رفتی ! مارو هم با خودت ببر !
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۳
چرا راه دور میری؟
همین تنگه واشی و سوییتهای شمال کشور بدتر از تایلنده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پدر تجربه بسوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بابا زرنگ نگو یاد میگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس دوم چرا اینقدر بخیل هستی !؟ خوشت میاد ارز از کشور خارج بشه ؟ خب بذار ملت لااقل میخوان پول بدن ............... همینجا باشه تا اقتصاد کشور لطمه نخوره !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
برا جذب مسافر قشنگ علنی میگن دیگه ویلا و ژیلا و باقی قضایارو .
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶
بالاخره یکی باید منویات دشمن را اجراکنه
مجتبی
|
United Kingdom
|
۲۰:۳۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۹
۵
( روابط توریستی تهران بانکوک بصورت یکطرفه است و در قبال سفر ایرانیان به تایلند ما شاهد آمدن توریست های آن کشور به ایران نیستیم و این موضوع سندی بر کم کاری مسئولان دستگاه های دیپلماسی و فرهنگی کشورمان در راستای جذب گردشگران خارجی است.) میخوام صد سال سیاه شاهد امدن توریست به کشورمون نباشیم اگه که بخوان به اون دلیل تایلندیش پاشونو تو کشور ما بگذارند
دخترک
|
United Kingdom
|
۲۲:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۳
حالا چیزای دیگه ش به ما چه، ولی خوب پوکت خیلی قشنگ و رویاییه
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۸
۷
نکته ای که متاسفانه هیچکس به آن توجه ندارد این است که وزارت علوم چند تا از دانشگاههای بی کیفیت این کشور را تایید کرده و جوانهای ما در آنجا تحصیل می کنند. خوب است یک بررسی شود که اولا چه کسی مسبب این تایید صلاحیت است. ثانیا چه تعداد دانشجوی ایرانی در این کشور داریم. ثالثا در چه رشته هایی با چه کیفیتی درس می خوانند و با چه مشکلاتی مواجه هستند.
دخترک
|
Iran, Islamic Republic of
الان همه به بهونه درس دارن از کشور فرار می کنن همه طاقتشون طاق شده، تایلند و فیلیپین و اینجاها هم زیاد می رن چون ارزونه، مامانم می گه قدیما این مالزیا فیلیپینیا و ترکیه ای ها اینجا میومدن واسه کارگری. حالا برو ببین جوونای ما دس به دامن اونا شدن ازین پسرفتمون. فکر می کنی الان میان به مشکلات دانشجوا تو کشورای دیگه توجه می کنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۹
۲
علت اصلی مشکلات جنسی و افزایش سن ازدواج در ایران است
این ها باید بر طرف شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۵
۶
صراط تشکرمی کنم همچین مطلبی را انتشار دادی .
چند وقت پیش یه بابای رفته بود تایلند وخیلی هم پز می داد از این طرف هم میاد توصف اول نماز جماعت می شینه
کلی خندیم چرا اینچوری دارن میشن مردم این جا جانماز اب می کشن بعدش می رن تایلند
یه با بای دیگه می رفتند انتا لیا بعدش سوریه وبعد عتبات برمی گشتند به ایران جالب خیلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره !؟ آدم باید همه کاراش سرجاشو به وقت باشه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۷
۰
البته قبلا با 1200 دلار راحت می شد بری تایلند که می شد همون یک ملیون و دویست. الان می شه حدود 5 تومن و تقریبا متوقف شده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۳
تایلند همین جلودرخونته بی بصیرت چشمهاتو واکن ازخواب خرگوشی بیدار شو نمی خواد راه دوربری/
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۴
حالا ما میریم تایلند اشکال داره ولی آقایون میرند انگلیس اونجا حتما نماز جمعه میرن
گرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۲
گرانی وبی تفاوتی مسوولین امار............... را چقدر کرده انصافا سری به خیابان ها بزنید بعد برای دیگران مطلب بنویسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
عزیزان نگارنده!
"عایدات" درست است نه "آیدات"
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
۰
۰
hpv یا زگیل تناسلی خظرناکتر از ایدز هست و ختما در رابطه اول منتقل میشه