۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

تصاویر/اختتامیه جشنواره جام‌جم

اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم برگزیدگان خود را در بخش های مختلف معرفی کرد.
کد خبر : ۹۴۸۳۸
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ در این مراسم از 17 کارگردان، طنز پرداز، موسیقی دان و بازیگر همچون محمد علی کشاورز، داریوش ارجمند، رامبد جوان، امیر جعفری، محمد رضا شریفی نیا و خانمها رویا تیموریان، ریما رامین فر و شهره لرستانی به طور ویژه تجلیل شد.

در این مراسم که دوشنبه شب در مرکز همایشهای صداو سیما برگزار شد از خانواده شهیدان طهرانی مقدم، حسن باقری، صیادشیرازی و عباس بابایی که درخصوص زندگی انان اثری تلویزیونی پخش و یا در دست ساخت است نیز تجلیل شد.

برگزیدگان این جشنواره در چهار بخش کودک و نوجوان، مسابقه و سرگرمی، تله فیلم و سریالهای طنز در مراسم ویژه ای با حضور ریاست سازمان صداوسیما، مدیران شبکه ها و دست اندرکاران رسانه ملی، جمعی از بازیگران، کارگردانان، تهیه کنندگان، موسیقی دانان وهنرمندان بخش های مختلف تلویزیون و سینما معرفی شدند. 

از مجموع 210 اثر در این چهار بخش صاحب 45 اثر حایز رتبه برتر شدند. عکسهای زیر از خبرگزاری ایسنا و فارس متن و حواشی این مراسم را نشان می دهد.



























نظرات بینندگان
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲
فقط ایرج طهماسب و حمید جبلی و محسن طنابنده! راستی منتظر کلاه قرمزی عید 92 هم هستیم!! مخصوصا اقای همسایه با لهجه شیرازی!!! ای جونم!الهی!