۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
حبیب الله عسگراولادی:

در انتخابات 84 و 88 اشتباه نکردیم

کساني که شرارتهای سال 88 را در داخل و خارج از کشور پديد آوردند هنوز فعال بوده و همچون آتش زير خاکستر منتظر فرصت هستند.
کد خبر : ۹۴۹۷۶

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ حبيب ا... عسگر اولادي دبيرکل جبهه پيروان خط امام ورهبري و از موسسين حزب موتلفه اسلامي در گفت و گويي با خراسان به سوالاتي درباره مواضع اخير خود پاسخ داد.

عسگراولادی در خصوص فعالیت فتنه گران در انتخابات 92 می گوید: کساني که شرارتهای سال 88 را در داخل و خارج از کشور پديد آوردند هنوز فعال بوده و همچون آتش زير خاکستر منتظر فرصت هستند.

حبيب ا... عسگر اولادي با بيان اينکه تا کنون رايزني يا ديداري با آقايان موسوي و کروبي نداشته و براي تغيير وضعيت آنها نيز اقدامي نکرده ام اظهار داشت : مواضع من طي مقالات ، سخنراني ها و مصاحبه‌هاي من شفاف و روشن است و فکر نمي کنم ابهامي باشد که نيازي به رايزني داشته باشد.

حبيب ا... عسگر اولادي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا شما هنوز از ناحيه فتنه گرهايي که اين دو را احاطه و مفتون کردند احساس خطر مي کنيد يا خير نيز گفت : فتنه سال 88 در قيام تاريخي 9 دي مهار و کنترل شد. اما اينکه بگوييم آمريکايي ها و اذنابشان دست برداشته اند و ديگر توطئه و فتنه گري نمي کنند يک خيال خام است . آنها خود را براي بازتوليد فتنه 88 در انتخابات سال 92 آماده مي کنند . پياده نظام و سواره نظام اين فتنه گري هم براي مردم شناخته شده اند.

وي احتمال ادامه فتنه گري از سوي همان کساني که موسوي و کروبي را احاطه کرده بودند در صورت رفع حصرآنها را رد نکرد و در اين زمينه خاطر نشان کرد : همان کساني که آن شرارتها را در داخل و خارج از کشور پديد آوردند هنوز فعال بوده و همچون آتش زير خاکستر منتظر فرصت هستند.



واکنش عسگراولادی به استقبال رسانه‌های خارجی

وي همچنين در پاسخ به اين که مواضع شما بعضاً با استقبال رسانه هاي خارجي و نيروهاي مخالف نظام قرار گرفته، ارزيابي شما در اين خصوص با توجه به هشدار امام(ره) در مورد هوشياري مقابل تشويق دشمنان چيست؟ افزود: رسانه هاي خارجي به مواضع بنده به ديده ترديد نگاه مي کنند برخي هم به ظاهر آن را تأييد کردند.

بايد ديد آن ها به چه چيزي مهر تأييد زده اند. بنده به کساني که فتنه زده شده اند گفته ام که برگرديد به دامن انقلاب و مردم. آيا رسانه هاي خارجي از آن استقبال کردند؟ بنده گفته ام صحنه انقلاب صحنه رقابت است نه منازعه. آيا رسانه هاي دشمن از اين موضع حمايت کرده اند؟ بنده صريح گفته ام که بسترسازان فتنه بيايند از توطئه نرم آمريکا و اذناب داخلي عليه انقلاب تبري بجويند آيا رسانه هاي دشمن از اين استقبال کرده اند؟ بنابراين اين شبهه اي که سوال فرموديد حداقل با اظهارات بنده تطبيق ندارد بي ترديد دشمنان انقلاب اسلامي از بازگشت ياران انقلاب که غافلانه مفتون شدند به خيمه انقلاب و ولايت خشنود نيستند.

رقباي ما دلشان به اندازه ما براي مملکت مي سوزد

عسگراولادي همچنين در پاسخ به اين که بهترين راهکار عملي شما براي پيروزي اصولگرايان در انتخابات آتي چيست؟ تا چه ميزان رقبايي همچون اصلاح طلبان يا دولت را رقيب خطرناکي براي خود مي دانيد؟ افزود: رقيب هيچ وقت خطرناک نبوده و نيست. بايد باور داشته باشيم رقباي ما هم به اندازه ما دلشان براي مملکت مي سوزد. ما در انتخابات نبايد به شرط پيروزي شرکت کنيم و اگر توفيق پيدا نکرديم مفهوم آن اين باشد که شکست خورده ايم يا تصور کنيم که تقلب شده است و مفهوم اين آن است که مردم شخص ديگري را براي خدمت برگزيده اند. فقط بايد به نتيجه انتخابات احترام گذاشت تا مشکلات مملکت حل شود.

اصلاح‌طلبان باید مرز خود را با فتنه مشخص کنند

عسگراولادي همچنين در پاسخ به اين که برخي اصلاح طلبان و حتي رئيس دولت اصلاحات از سخنان شما استقبال کردند و نامه نوشتند، آيا مي خواهيد تجربه نامه نگاري هاي گذشته را تکرار کنيد؟ اين اقدام را تا چه ميزان در تغيير فضاي سياسي کشور مناسب مي بينيد؟ افزود: دوستان اصلاح طلبان بايد نصايح بنده را خيرخواهانه بدانند و به بي مهري با نظام و مردم پايان دهند و با فتنه سازان و فتنه گران مرز خود را روشن کرده و «نه» بگويند و توطئه هاي دشمنان را خنثي کنند. در مورد نامه ها هم بنده پاسخ کساني که نامه نوشتند را دادم و در روزنامه ها هم انعکاس داشته است و فکر مي کنم اين نامه نگاري ها فضاي گفت وگوي سياسي را تلطيف کرده و مي کند.

در همین راستا؛  حبيب ا... عسگر اولادي رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به نامه دوم هفت تن از اصلاح طلبان ضمن گلايه از آنان به خاطر تاخير در جوابيه به سوالات آنان پاسخ داد و گفت: جايگاه اصل ولايت فقيه در دولت ديني شما کجاست؟

- در بخش هايي از متن پاسخ عسگر اولادي به هفت تن از اصلاح طلبان آمده است:

پاسخ شما و دوستان اصلاح طلب را در روزنامه اعتماد مورخ 11 بهمن 91 خواندم. پاسخ نامه قبلي شما را در تاريخ 30/10/ 91 دادم اما کم کم داشتم نا اميد مي‌شدم. فکر کردم شما تمايلي به ادامه اين گفت و گو نداريد ولي بحمدالله مطالبي را قلم کرديد. فکر مي کنم با پاسخ به نامه دوم شما مي توان از باب روشنگري مطالبي را عرضه داشت.

* گفته ايد دغدغه بزرگ ما حرمت و ميراث تشيع و ارزش عمومي جامعه و دولت ديني است. سوال من اين است در اين دولت ديني شما، جايگاه اصل ولايت فقيه کجاست. شما که دغدغه ميراث تشيع و ارزش عمومي جامعه را داريد در روز عاشوراي 88 عده‌اي آمدند و شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه دادند و حريم و حرمت شعائر عاشورا را رعايت نکردند. شما که دغدغه دولت ديني و حفظ ميراث تشيع داريد قطعا بايد جلوتر از همه ما سينه سپر مي کرديد و در برابر اين حرمت شکني مي ايستاديد.

* فرموده ايد: " امروز نيازمند اجراي بدون تنازل قانون اساسي در تمامي ارکان و سطوح هستيم" بنده صدق شما را در اين بيان تخطئه نمي کنم اما سوال مي کنم در اين قانون اساسي شما و ما از ولايت فقيه ، شوراي نگهبان ، حقوق اساسي ملت و ... آيا سخن رفته است يا نه، پس چرا راهکارهاي قانون اساسي را براي خروج از انسداد، دوستان شما نپذيرفتند و به اردوکشي خياباني و شورش عليه امنيت ملي رضايت دادند و هنوز هم حاضر نيستند آن اعمال را محکوم کنند.

* شما در نامه اول خود از خرد گرايي و انصاف و ميانه روي و اعتدال سخن گفتيد و آن را گمشده جامعه امروز ما دانستيد. از ميانداري اهل افراط بي ريشه ناليديد. بنده هم عرض کردم وقتي در انتخابات سال 88 عده اي آمدند مهر تقلب بر نتايج انتخابات زدند و علي رغم پيگيري و مذاکره رهبري با نمايندگان کانديداهاي معترض و مهلت 10 روزه براي رسيدگي مجدد به ادعاي آقايان و بازشماري تعدادي از صندوق هاي راي و مذاکره تعدادي از مسئولان کشور با آقايان ، مع الاسف هيچ راه حلي را براي اثبات حرف خود نپذيرفتند شما آقايان چرا فرياد اعتدال و انصاف و خردگرايي سر نداديد.

*در پاسخ خود به حق اشاره کرديد: "در کشور يک جريان وجود دارد که اداره کشور را در ستيز با باورها،سنت ها و ارزش هاي تاريخي اين سرزمين معنا مي کند و نيم نگاهي نيز به آن سوي مرزها دارد" و نيز فرموديد «گروهي وجود دارد که آزادي را در انکار اسلام و هويت ديني دانسته و عقل گرايي و تلاش براي ساخت ايران عزيز را در مقابله با دين گرايي و ارزشهاي متعالي انقلاب اسلامي مي داند»" سوال ما اين است رفتار شما با اين جماعت که در حقيقت ضد اسلام و ضد انقلاب هستند چيست؟ کارنامه مقابله شما با اين جريان چيست؟ نقد علمي و عملي شما با اين جريان چيست؟ مگر همين‌ها نبودند که در 18 تير سال 78 عليه نظام و مردم لشکر کشي کردند. مگر همين ها سربازان و افسران نا آرامي هاي پس از انتخابات سال 88 نبودند. اينها به بهانه دفاع از شما و دوستان شما دست به آشوب زدند. در فتنه اول به بهانه دفاع از روزنامه سلام به خيابان ريختند و در فتنه دوم به بهانه تقلب در انتخابات. اگر شما با آنها در ادعايشان هم صدا نبوده و نيستيد چرا اعلام نکرده و نمي کنيد.

*در اين صورت پس چه گله اي از آنها داريد که به صورت يک لبه قيچي به جنگ اسلام و انقلاب آمده اند؟ در همين فتنه سال 88 حداقل 22 نفر شهيد شدند که بنياد شهيد به آنها کد ايثارگري داده است و شهادت آنها را در ناآرامي ها پذيرفته است. پاسخ اين خونها را چه کسي مي خواهد بدهد. آيا آنکه فرمان شورش را صادر کرده بيگانه است؟ اما آنکه شورش را مهار و کنترل کرده و از امنيت ملي و اقتدار ملي دفاع کرده است بايد پاسخگو باشد. در اين نا آرامي ها شماري از افرادي که به هر دليل در اين ماجرا کشته شدند بالاخره هموطنان ما بودند. مسئول خون آنها کيست؟ کساني که بر طبل آنارشيسم و هرج و مرج گرايي کوبيدند و فرمان نا فرماني مدني صادر کردند مسئوليت مدني ندارند؟

* در جاي جاي پاسخ دوم شما تصويري از کشور و عملکرد دولت وجود دارد که بنده آن‌را واقعي نمي دانم. نوشته ايد: " نه در عرصه بين المللي وضعيت خوبي داريم و نه در شرايط اقتصادي به ساماني به سر مي بريم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" به نظر مي رسد اين تصويري که از ايران مي بينيد همان است که برخي مي خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند. مردم ما در انتخابات 84 و 88 اشتباه نکردند. اگر شما مردم روستاها و شهر هاي کوچک را مردم بدانيد و آراي آنها را در دفتر مردمسالاري کشور ثبت کنيد، خواهيد ديد که مردم به ويژه محرومين و مستضعفان پشتيبان اين کشور هستند و طي سالهاي گذشته، شکاف سياسي دولت و ملت و نيز شکاف طبقات کمتر شده است و اين با تصويري که شما از انقلاب و مردم داريد مغاير است.
منبع: مشرق