۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶

شرایط ویژه ثبت نام مسکن ویژه تهران

چنانچه میزان تقاضا برای این واحدها افزایش یابد، فاز دوم ساخت که شامل دو هزار واحد دیگر است را آغاز خواهیم کرد.
کد خبر : ۹۵۳۷۳
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تعیین تکلیف قیمت زمین مسکن ویژه تا پایان سال خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌های جدید مسکن ویژه با تغییرات ویژه انجام می‌شود.

فریبرز واحدی  افزود: مشخص شدن قیمت زمین مسکن ویژه امتیاز ویژه‌ای برای ثبت‌نام کنندگان است، چراکه سال آینده دیگر نگران افزایش احتمالی قیمت زمین نیستند.

وی تصریح کرد: به این ترتیب متقاضیان تا قسط پنجم و 30 درصد آورده اولیه را بر اساس قیمتگذاری مذکور پرداخت می‌کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت مسکن ویژه آتی‌شهر، گفت: پس از فراخوان برای مسکن ویژه این منطقه دو پیمانکار انتخاب شد که در فاز اول ساخت دو هزار واحد مسکونی آغاز شده است. پیمانکار تجهیز کارگاه را انجام داده و در حال پیگیری مراحل بعدی ساخت و ساز هستیم.

واحدی ادامه داد: چنانچه میزان تقاضا برای این واحدها افزایش یابد، فاز دوم ساخت که شامل دو هزار واحد دیگر است را آغاز خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که در آتی‌شهر زمین کافی برای ساخت مسکن وجود دارد، افزود: شرایط ثبت‌نام در مسکن ویژه آتی‌شهر را به‌زودی اعلام می‌کنیم، اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، اما به‌طور قطع شرایط ثیت‌نام با شرایط مسکن ویژه تهرانسر متفاوت خواهد بود.

واحدی در پاسخ به این پرسش که تغییرات مدنظر وزارت راه و شهرسازی چیست، گفت: تلاش می کنیم بتوانیم برای متقاضیان شرایط دریافت تسهیلات بانکی را فراهم کنیم، ضمن آن‌که مبلغ اقساط کاهش می‌یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با یادآوری این‌که متقاضیان تایید شده نهایی مسکن ویژه تهرانسر 760 نفر هستند، اظهار کرد: فاز دوم تهرانسر به زودی آغاز می‌شود که با توجه به تعیین تکلیف قیمت زمین، پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از متقاضیانی که پرونده آنها ناقص بود (بعضا به دلیل نگرانی از وضعیت قیمت‌ها) مراحل ثبت‌نام را تکمیل خواهند کرد.

منبع: تسنیم