۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

مهمترین تردید هاشمی برای کاندیداتوری

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اگر هاشمی رفسنجانی احتمال بدهد در انتخابات آینده ریاست جمهوری موفق خواهد شد، تردید نمی‌کند و کاندیدا می‌شود.
کد خبر : ۹۵۴۲۹
به گزارش صراط، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش صبح دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ سیاسی با مردم نیشابور در تکیه ابوالفضلی این شهر، اظهار کرد: عدم حضور وی از این است که در انتخابات رای نیاورد.

 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: البته او احساس می‌کند که زمینه حضورش دارد با توجه به فشار گرانی‌ها بر مردم فراهم می‌شود.

 
حجت الاسلام روانبخش با اشاره به سخن آیت‌الله رفسنجانی در دیدار با جریان سیاسی اعتدالیون که گفته بود اگر جنگ به‌دست افراطیان می‌افتاد تمام نمی‌شد، افزود: مردم سلسله مقالات کامران غضنفری تحت عنوان علل و عوامل پذیرش قطعنامه 598 را که ظرف 31 روز در روزنامه کیهان به چاپ رسید، بخوانند تا متوجه شوند مطابق اسناد چاپ شده، چه کسی جام زهر را به امام راحل چشاند.

 
وی با اشاره به سخنان برخی فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی که می‌گویند اگر رفتارهای هاشمی رفسنجانی نبود ما جنگ را پنج ساله تمام می‌کردیم، گفت: در مقطع جنگ تحمیلی 180 میلیارد دلار فروش نفت داشتیم در حالی که 20 میلیارد دلار هزینه جنگ کردیم و این در حالی بود که امام خمینی(ره) فرمودند که جنگ در رأس امور است.

 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خطاب به هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: در دولت اعتدالی شما آنقدر فشار اقتصادی سنگین بود که شورش‌های خیابانی در مشهد، اسلام شهر، اکبرآباد، قزوین و ... اتفاق افتاد، اسنادی موجود است که در زمان شما برای سرکوب به خارج از کشور سفارش تهیه چماق و ... داده شد و تورم 49.5 درصدی به مردم تحمیل شد؛ حالا پز اعتدال می‌دهید!


حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه باید باب مناظرات تلویزیونی در این موضوع باز شود، گفت: به نظر می‌آید ایشان به دنبال زمینه‌سازی برای حضور در انتخابات است، اصلاح طلبان هم رسما گفته‌اند حمایت می‌کنند و بعضی اصول گرایان نیز مانند عسگراولادی که از ایشان به انحای مختلف حمایت می‌کنند.

 
وی گفت: هاشمی فعلی، هاشمی قبل از سال 83 نیست؛ یک وقتی مردم در نماز جمعه، پشت او نماز می‌خواندند و به نفع او شعار می‌دادند ولی الآن نمی‌گویند؛ این انتظار که با بعضی برخورد قضایی شود، غلط است؛ وقتی خواص ما مثل عسگراولادی هستند که در خصوص هاشمی می‌گویند جهان اسلام باید چراغ بردارد و هاشمی را پیدا کند، از باقی چه انتظار است؟ حالا ایشان فرد مثبتی هستند که ته دلش را آمده و رو کرده است؛ ته دل بسیاری از خواص ما نوشته است: هاشمی؛ در همین خراسان رضوی هم داریم؛ العاقل یکفی بالاشاره!

 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص علت انتصاب هاشمی رفسنجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر معظم، تحلیل کرد و گفت: بالاخره مقام معظم رهبری شخصیت حکیمی هستند و قطعا برای حفظ انقلاب، هر کاری لازم باشد، می‌کنند و البته به مرور زمان حکمت برخی مسائل بیشتر روشن می‌شود.
منبع: مهر