۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
اینبار مردم می گویند بگو!

قسمتهای پایانی سریال "بگم بگم" نزدیک است

با اقدام غیر قابل پیش بینی لاریجانی و همراهی نمایندگان مردم، محتوای سریال تغییر کرده و از "بگم بگم" به "بگو بگو" تغیر پیدا کرد .
کد خبر : ۹۵۶۰۳
"صراط" - ظاهرا سریال ترسناک "بگم بگم" به قسمتهای پایانی خود رسیده است .
اوج هیجان در قسمتهای آخر این مجموعه که کارگردانی آنرا محمود احمدی نژاد برعهده داشته و تهیه کنندگی اش توسط اطرافیان وی صورت گرفته برای ملت ایران به نمایش در آمده است .
پرده اول این سریال در  13 خرداد 1388 و در لوکیشن سازمان صدا و سیما استودیوی مناظرات انتخاباتی کلید خورد . نقش اول بر عهده محمود احمدی نژاد بوده و وی با ارائه مدارک و اسنادی در مقابل چشم میلیون ها بیننده اعلام کرد که قصد دارد افشاگری کند . از فرزندان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری سخن به میان آورد و تصویر مدارک تحصیلی زهرا رهنورد را برای ثانیه هایی کوتاه به نمایش در آورد و بگم بگم های معروف خود را در اواسط مناظره با رقیبش کلید زد .

اما قسمتهای میانی این سریال نیز همچون دیگر سریال های تولید شده در داخل فراز و نشیب های متعددی داشت . در واقع افرادی که برخی قسمتهای آنرا ندیده اند چیزی را از دست ندادند چرا که خط قرمز تعیین کردن و بگم بگم های معروف می رفت که به روندی تکراری در اکثر قسمتهای سریال تبدیل شود تا اینکه روز یکشنبه 15 بهمن 1391 و در جلسه استیضاح یکی از وزرای دولت دهم ، سناریوی این فیلم وارد مرحله تازه ای شد .
دکتر محمود احمدی نژاد -همان نویسنده و کارگردان مجموعه بگم بگم - اینبار نه در رسانه ملی و نه در نشست خبری و یا حاشیه افتتاح پروژه هایش بلکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بگم بگم جدیدی را به راه انداخت اما غافل از اینکه طرف دیگر ماجرا نه میرحسین موسوی است و نه هاشمی رفسنجانی .
درست در لحظاتی که این سناریو به اوج خود رسیده بود رئیس جمهور خطاب به نمایندگان از در دست داشتن فیلمی سخن به میان می اورد که پشت پرده اختلاف ها و درگیری ها می داند و خانواده لاریجانی را یک طرف ماجرا قرار می دهد اما نمایندگان مردم در مجلس و در راس آنها علی لاریجانی در ژستی غیرقابل پیش بینی از احمدی نژاد می خواهند تا فیلم خود را از طریق مانیتورهای مجلس به نمایش عمومی در بیاورد و یک بار برای همیشه ماجرای بگم بگم های بلا تکلیف را شفاف کند .
فیلم به نمایش در می آید و به تبع آن واکنش های تند و متعددی از سوی حاضران در مجلس نشان داده می شود اما این پایان ماجرا نیست .
ظاهرا پس از آنکه لاریجانی به مقام دفاع از خود بر آمده و با الفاظی اختصاصی رئیس جمهور را به دلیل زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی و تهدیدهایش خطاب قرار می دهد ماجرا منجر به خروج قهر آمیز احمدی نژاد از مجلس منجر شده و از گوشه و کنار شنیده می شود قرار است فیلمهای جدیدی از برخی فسادهای پشت پرده توسط وی به نمایش در بیاید .
اما نکته ای که باید آنرا به فال نیک گرفت تغییر فیلنامه این سریال در بخش های پایانی آن است . جایی که احمدی نژاد و اطرافیانش تصور می کردند می توانند با "بگم بگم" های همیشگی خود اذهان عمومی را مشوش کرده و سران را در خوف رجا قرار دهند، اقدام غیر قابل پیش بینی لاریجانی و همراهی نمایندگان مردم، محتوای سریال تغییر کرده و از "بگم بگم" به "بگو بگو" تغییر پیدا کرد .
اینک باید در ماه های پایانی دولت دهم که به سرازیری انتخابات ریاست جمهوری می رسد منتظر ماند و به تماشا نشست که آیا مردم نویسندگی و اجرای احمدی نژاد برای بگم بگم ها را می پسندند، یا تقابل و ایستادگی دیگر مسئولین برای بگو بگو ها را ؟
نظرات بینندگان
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۸۸
۱۵۵
همین بگم بگم های جناب آقای رئیس جمهور مردمی! این همه مشکل تو کشور درست کرده! اون از قضایای سال 88 این هم از وضعیت امروز!
از جناب آقای رئیس جمهور به دلیل تبعیت نکردن از ولایت فقیه عاجزانه میخوام که به اشتباه خود اذعان کرده و توبه کنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توبه ... مرگ است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جون، دستت درد نکنه که بیگناهی خانم آقای موسوی (روشنفکرترین زن جهان)، خاندان "ه"، خاندان "ن، ن"، آقای کروبی، کرباسچی و .... ثابت کردی. ما خدا رو شکر همه قوامون سالم هستند، به جز همین حلقه انحرافی ک تو ثروت و فساد دارن غلط میزنند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دكتر حداد عادل
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تهیت
مجلس شورای اسلامی در دوره‌ی هفتم به حمدالله موفق شده است جهت‌گیری درست فعالیت خود را با ملاحظه نیازهای كشور انتخاب كند. ترجیح مطالبات عمومی و اساسی مردم بر انگیزه‌ها و گرایش‌های دیگر شاخصه‌ی مهمی در این جهت‌گیری است كه به توفیق الهی مجلس تاكنون به آن دست یافته و هم‌چنان باید بر آن پای بفشارد، لازم می‌دانم به مناسبت مطرح شدن استیضاح وزیر محترم آموزش و پرورش به جنابعالی و همه‌ی نمایندگان عزیز عرض كنم كه در شرایط كنونی كه ماه‌های آخر ماموریت خطیر دولت در حال سپری شدن است استیضاح وزیران هیچ سودی برای كشور و دستگاه‌های مسوول ندارد و متقابلا زیان‌های محتمل آن بسیار و خطرات آن هشدار دهنده است. البته مجلس موظف است كه از همه‌ی ابزارهای نظارتی خود استفاده كند.

والسلام علیكم جمیعا و رحمة الله و بركاته
سید علی خامنه‌ای
5 بهمن‌ماه 1383
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
خاندان ه که خیلی بیگناهند
دوستدار رییس جمهور واقعی نه کارمند ریاست جمهوری
|
Iran (Islamic Republic of)
جو جوی 17 ساله البته شما شماره سجلد ت در این حدا نیست که از ولایت مایه بزاری
ریس جمهور طبق قانون اساسی در برار ملت سوگند خورده و پاسخگو است . مشکل رو دکتر احمودی ایجاد کرده یا دیگران که با چنبره انداختن روی بیت المال دارن به فقیر شدن مردم کمک میکنن . آقایون تمام بستگانشون طبق گفته آقای روحانی همه تو فرنگ هست البته معلوم نیست با مصرف کدوم عایدیشان بعد هم فق بیچارگی و حلال حرامش میشود برای مردم پایین شهر رو رفاهش برای طبقه خواص . این دکتر محمود خدا عمر با عزت به شما بدهد حقا از سلاله پاک حسینی برو جلو هیچ نترس کسانی که عمق کارهای شما را درک میکنند می گویند . از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن
بزرگترین و محبوبترین رییس جمهور : فقط جاج محمود که خود عشقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا همش به خاطر این است که مردم رو دوباره گول بزنن بیارن پای صندوق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی تعجب می کنم از شما که ندای بصیرت و دفاع از ولایت رو سر می دید در عین بی بصیرتی تمام تخریب می کنید و به فکر منافع آینده خود هستید
ما اگر مملکت هزار بار از این که هست خراب تر بشود باز هم اگر به سال 88 برگردیم به احمدی نژاد رای می دهیم نه به مثلث براندازی رژیم ولایی با اضلاع موسوی، کروبی و رضایی
محمد ( م ...)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی :
به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند. برایشان مسئله دین مطرح نبوده است.
رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی خود در 21 تیر 62 با یادآوری تفکرات انجمن اظهار داشتند: "یک دسته دیگر هم که تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد بشود تا حضرت صاحب بیاید، حضرت صاحب مگر برای چه می آید؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد. ما معصیت کنیم که او بیاید؟
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال مثل تو ممل جان معلومه که جز گفتن حرفای تکراری چیز دیگری ندارید . حرف جدید بزن دوست خوب من . استیضاح به صلاح نبود . برای گفته ی امین دلیل بیار .
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۵۱
۳۷
چرا رسانه ها اینطور برخورد میکن و قضیه را میخوان کم رنگ نشون بدن واقعان جواب سوال بدن چرا انموقع میگفتن بگو افشا کن اما حالا اصلن به اصل ماجرا نمیکن اصلن حتئ تحقیق در مورد این رسوای نمیکن و فقط دارن چیزا الکی میگن چرا من رفتار رئیس جمهور قبول ندارم و طرفدارش هم نیستم اما واقعیت اینه باید پاسخی برای این فیلم بدن و اگه دروغه که شکایت کن اگه هم راسته تحقیق انجام بگیره با این فرد افرادی مانند این اقا برخورد بشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
قربون دهنت امیرآقا"

مگه ما چیزی غیراز این خواستیم؟؟؟؟؟
چرا کسی هیچ توجهی به فساد نداره و یهو براشون وحدت مهم شد؟؟؟

موقع اختلاس یادتون رفته؟؟؟؟؟

شریعتمداری هرروز تیتر و سرمقاله میزد و از فساد حرف میزد!!!!!!
کم مونده بود حکم ارتداد بده!!!!!!

اما الان وحدت مهمه"فساد مهم نیست"رسوایی مهم نیست"

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

چون از خودشون هستند!!!!!!!

اگر 10 ثانیه از این فیلم متعلق به مشایی بود، پدرش را درمی آوردند"رسوای عالمش میکردن"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه که یکی از برادران به جای تکذیب گفته توی کسور های خارجی این فیلم ها زیاد است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در هر صورت به آقای لاریجانی رئیس مجلس ربطی نداشت جای عنوان کردنش هم در مساله استیضاح نبود آقای احمدی نژاد اگر تخلف نکرده بودند چرا با این فیلم خواستند از استیضاح جلوگیری کنند؟
زانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم داش امیر. زدی تو خال
یه مثبته خوشگل به نظرت دادم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب برادر شکایت کردند دیگه ...
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۶۴
۱۷
هی میگه بگم بگم! هی میگه بگو بگو ! بعد اونطرف تو بازار دلار جشن میگیرن که دعواشون شده و بازم دلار رو بالا می برند و خون ملت رو توشیشه میکنند و آقایان به فکر بگم بگم و بگو بگو هاشان هستند. کاش یه مقدار ازین دعواها و غیرت سیاسیشون رو هم خرج وضعیت بسیار درد آور اقتصادی ملت می کردند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشا الله امام زمان هر چه زودتر ظهور کنه پرده از همه خیانتهای خائنین به مملکت و اسلام و مسلمین برداره وفیلم هایشان پخش شود.
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمود خان استاد این کاراست . تو مناظره 88 هم بگم بگم راه انداخته بود و قضیه تحصیل همزمان رهنورد را در دو دانشگاه(که در اون مقطع زمانی هم غیر قانونی نبود) را طوری عنوان میکرد که اگر موسوی بهش نمیگفت قضیه رو بگه همه فکر میکردن چه منکری مرتکب شده .
زانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی رانت خوار ها و دزدان دستشون از بیت المال کوتاه نشه این روند ادامه داره.
دم دکتر احمدی نژاد گرم.
حسن آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳۴
۱۵
منتظر باشید که حتما خیلی چیزها میشنوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رئيس جمهور دو هفته قبل به مجلس اومد صادقانه با نمايندگان حرف زد و درخواست كمك و همدلي كرد نمايندگان چه كردند؟ دو هفته بعد استيضاح وزير كار مطرح شد آخه اين استيضاح چه دردي از درد مردم رو دوا ميكرد؟يعني نمي تونستند 6 ماه تحمل كنند . من هيچ وقت به كارهاي امثال آقايان توكلي و مطهري اميدوار نبودم ديديد ته اين همه كينه ورزي چه شد ، 4 ساعت نمايندگان هر چه از خواستند نثار شخص رئيس جمهور كردند احمدي نژاد چه كرد؟ توهين كرد؟ داد زد؟ تهمت زد؟ گفت يك نوار و فيلم دارم ، اول ميگن بگو بگو بعد ميگن تو رو خدا بس كن. اصلا خود نمايندگان قانون رو رعايت ميكنند؟ مگر قانون نظارت نمايندگان بر خود تصويب نشد ؟ يكي نيست به اين آقاي توكلي بگه از اين همه كينه ورزي چي گيرت اومد اون از سايت سراسر سياه نمايي و توهين به رئيس جمهور اينم از پخش فايل صوتي شما در مجلس،در طول اين يك سال با احمدي نژاد چه كرديد؟ كمكش كرديد؟ جز اينكه مدام به اين فكر بوديد كه لهش كنيد خرابش كنيد ، از محبوبيتش كم كنيد . به خدا خون به دل شديم از دست مجلسي كه همه ي فكر و ذكرش پايين كشيدن رئيس جمهوره ، يه روز ميگن سوال از رئيس جمهور ، يه روز ميگن استيضاح ،اينا همش از حقدها و كينه ها سرچشمه ميگيره همش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۷۱
۷۷
------- کی حیا می کند و دست از این مسخره بازی برمی دارد خدا می داند اما این را می دانم که بعد از اتمام---------------- مشخص می شود که این اقا کف روی آب بوده است و بزودی کارش تمام است و احتمالا جزو شهدای انقلاب باید شناخته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به شهدا توهین کردی منفی دادم

قسمت اول حرفات درست بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خدا ازت نگذره بی وجدان"

افشای توطئه فساد ورسوایی ولایتمدارنمها، مسخره بازیه؟؟؟

الان براتون وحدت مهم شد؟؟؟؟؟؟؟

روتون رو برم که خیلی زیاده"هیچی نداشته باشید طیف شماها، این رو رو خیلی دارید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید مقام شهدا را این حد پائین نیاورید شهدا برای برقراری مملکت جنگیدند نه برای پول و مقام که این آقا خودش را سینه چاک نشان داد ضمن این که ظرفیت ایشان اصلا در حد شهدای ما نبوده ونخواهد بود!
زانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
بد کرد دستان پشت پرده ی برادران لاریجانی رو یه کم روو کرد؟؟؟

لعنت به مصلحت ها که عدالت رو نابود کردند.

دکتر احمدی نژاد همچنان مثل شیر پشتتیم.
دمت گرم که روشنگری کردی با سند و دلیل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که ایمان ندارد حیا ندارد.
حیاش کجا بود مرد مومن
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
امین اگه رئیس جمهور واقعا قصدش افشاگری بوده وبه فکر مردم بوده چرا تو این هشت سال این کار ر ونکرد ... قبول کن که این حربه است برای ترساندن مسئولان وبه کرسی نشاندن حرف های خودش ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۵
۱۰
نشون میده که احمدی نژاد هم به فکر تبدیل شدن به یک اپوزوسیون در قدرت هست فقط شیوه اش اینه که عملی میره جلو فقط حرف نمیزنه!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۴
۴۲
بازی برد برد احمدی نژاد برای خودش با تدابیر لاریجانی تبدیل شد به باخت باخت!

درود بر لاریجانی سرباز ولایت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۵
۳۰
سیاسی کارها را به خون شهدا واگذار می کنیم
واما کلامی با منجی عالم بشریت
آقا جان ۱۳ قرن که شیعیانت در انتظارند
۱۳ قرن که هرروز استخوان های بعضی ها را به جرم وفاداری شما خرد کردنند
۱۴ قرن که شیعیانت از نو جوانیتا زمان نرگ به یادت بودنند
و بعضی ها هم

















ش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دلخوش به ظهور مهدی موعود هستیم"

ما را دیگر با این ............ که ادعای عدالت علی و مملکت امام زمانی درش هست" کاری نیست"

اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای شیخ اسلامی در دفاعیه اش گفته :
که به صداقت و کار های احمدی نژاد اعتقاد راسخ دارم و موضوع استیضاح من اصلا" سیاسی و برای محاکمه شخصی که غایب است(مرتضوی) در دستور کار آقایان با اهدافی خاص صورت گرفته و هیچ دفاعی از خود نکرد و رئیس جمهور هم عمدا" از ایشان حتی ذره ای دفاع نکرد ، که این مسئله واقعا"سئوال بر انگیز و قابل تفکره ، چون موضوع اشکال کار وزیر نبود بلکه موضوع چیز دیگری بود عزیز
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۴
۳۳
به نظرتون این فیلم و کارگردانش !!شایسته زرشک طلایی(این جایزه رو تو امریکا به بدترین فیلم و کارگردان و بازیگر و نویسنده میدن)!!! نیست؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه عزیزم:

به نظرم فیلمی که در مجلس پخش شده، اسکار رو میبره !!!!

سینمای معنا گرا
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
وااااااااای ما نمیدونستیم این همه اطلاعات رو از کجا آوردی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت اون فیلمی که توی مجلس پخش شد شایسته دریافت اسکار نیست؟
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۶
۲۶
خود کرد را تدبیر نیست...
کافه رو به هم ریختی پا شدی رفتی مصر....یقینا الآن همه حواست به مر...واینجاست
ناشناس
|
Germany
محمود احمدی نژاد:

« به ما گفته اند که شما یک جریان انحرافی هستید . گفتم مگر شما اصل اسلام هستید که هرکس از شما زاویه داشت ، منحرف باشد ؟!
اگراینطور است بله ما منحرف هستیم ، ما از شما انحراف داریم . »
ناشناس
|
Germany
متاسفانه ایشان فقط مشکل مطرح شده دارد و این که من ، منم!حتی اگر تمام حرفهایشان درست بود با اعمالی که نشان دادند توپ به طرف خودشان و دولتش برگشت مردم واقعا خسته شدن که بجای رسیدگی به امور مملکت مرتب جو را نا آرام میکند وهیچ حرف تازه ای هم ندارد این کارها برای سرپوش گذاشتن به کسری هایی که در مسئولیتها بوده است می شود اما مردم گول نمیخورند!
ناشناس
|
Germany
خود کرده را تدبیر نیست اصلاح میکنم
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۶۶
۲۶
یادش بخیر تو جلسه قبلی سئوال از رئیس جمهور یه ترانه از معین خوند :
کسی که قالی می بافه نباید روی حصیر بشینه !!!
گویا تو جلسه استیضاح و هنگام خروج غریبانه این ترانه را زمزمه می کرده :
همه رفتن کسی دور و برم نیست چنین بی کس شدن در باورم نیست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خدا عاقبت همه را به خیر کنه"

الان برای هیچکس فساد مهم نیست؟؟؟؟؟
کیهانی که چندماه هرروز تیتر میزد فساد واختلاس !! الان کجاست؟؟؟؟؟

هیچکس فیلم را نمیبیند؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه از اولش کسی کنارش بود؟مثل مرد تا حالا تنها تنها اومده جلو
بعدشم آسید شما حواستون به آهنگ های اونور آبیه،احمدی نژاد مثل شما بیکاره نیست بشینه آهنگ گوش کنه که یه ..... اونوری آبیچی تو ترانه هاش بکار میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود کرده را تعبیر نیست ایشان اگر حدش را میشناخت حال چنین اوضاعی نداشت!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان جلسه قبل که خود حاج محمود ترانه معین رو میخوند و نشون داد خیلی اهل حال و تعامل با اونور آبی هاست !!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی خدا لعنتت کنه که بخاطر پول علیه احمدی نژاد کامنت میذاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۵۰
امروز پاسخ رهبر و فردا پاسخ امام و شهدا رو باید داد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
..
خائن به ملت وشهدا، در فیلم مشخص هستند"

برایم جالب است که از فساد حمایت میکنید و میگویید کسی که آن را منتشر کرده خائنه !!!

آیا نامه عزیز مشایی هم کسی که منتشر کرد خائن بود؟؟؟؟؟

آیا کسی که اختلاس را افشا کرد خائن بود؟؟؟؟؟

چه سیاست کثیفی دارید دنبال میکنید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نكن دست پرورده خود ايشان است با آن حمايتهاي بيش از حد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۵
۲۶
در روز 15 بهمن ماه سال نود و يك جناب آقاي دكتر لاريجاني جلوي ديدگان وكيل الدوله ها گل آنها را پرپر كرد فقط دوست داريم بدانيم در آن لحظه به سبك مغزاني چون ------، ------- و -------- چه گذشت ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یکشنبه سیاه مجلس بود
مجلس می توانست با مدیریت صحیح مانع این گفتگوها شود
ضمنااحمدی گل ملته و دها احمدی باید فدا شود تا فساد و رانت خواری از این مملکت جمع شود
تا احمدی دیگر در خرداد92
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم دوست دارم بدانم که به --------، ------- و --------- چه گذشته و بزودی چه بلایی سر --------، -----------، ------------، ـ و ---------- می‌آید.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۶۴
۷۰
سلام بر رهروی راه شهدا محمود احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک خوراکی مفیدیه میل کنید
سید یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۵
۳۹
همتون عین هم هستید و کی خدا خدا خدا رسواتون کنه خودش میدونه و بس.
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صمد آقا:
احمدی مثل بقیه و هم سفره با بقیه نیست"
که اگر بود الان همه به او نمیتاختند"
برادرم،عزیزم،تعقل کن"

من کوچیکتم،ولی بدون داره چی میگذره"
____________________________
همه بگم بگم ها مناظرات دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این فیلم دروغه؟؟؟؟؟؟

جای مرتضوی چه کسانی باید بازداشت میشدند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسوا شدن دیگه چه مدلیه؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
مدل انقلابی که باعث میشه عده ای به دست خودشون ، خودشونو رسوا کنن و از غربال انقلاب رد بشن.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین عزیز:
خدمات جناب دکیتر احمدی نژاد قابل تحصینه و واقعا در برابر یکسری از فتنه گران هم خیلی خوب وایساده و آفرین بهش.
اما داداش امین چیزی که منو ناراحت کرده اینه که چرا بعضی از فرمایشات درست و منطقی رهبر انقلاب رو گوش نمیده!
ضمنا باید در برابر رهبری فقط بگه: سمعأ و طاعتا.
(شما بزرگی امین جان)
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۴۲
۳۳
بگم بگم سال 88 چه فرقی با بگم بگم سال 91 دارد؟اگر شاهی روزی مجلس را به توپ بست.امروز این سیاست را تبدیل به تخریب خانه ملت میکنند.آقایی که تحمل مجلس شورای اسلامی را نداردبهتراست استعفاءدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون پرونده روشن فکرترین زن ایران بود...........
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز رئیس جمهور وقتی حمایت از صنایع بعد از هدفمندی را ابلاغ کرد همین مجلس بود که با قلع و قمع لایحه بودجه عملا دولت را در اجرای اهدافش ناکام و ناکار امد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان فقط تحمل خود و وزرای پاکش را دارد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تر خدا فیلم رو ببینید بعد میفهمید ربطش به استیضاح وزیر و پشت پرده های اتفاقات مجلس چیه...
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۳
۳۰
هیچ انسان منصفی این اخلاق رو نمیپسنده. ایشون میتونند با نامه نگاری و در جلسات خصوصی مطرح کنند. یا نه در روزرنامه ها و خبر گزاریها مطالبشون رو اعلام کنند. اما بحث دیگه اینه ایشون از اداره مملکت عاجز شده و داره فرافکنی میکنه تا مردم ذهنشون بره جای دیگه که بگن بله مشکلات از برادران لا... هست. در صورتی که ایشون 7سال و 8ماهه که میگن میگم میگم. چرا نگفتن؟ چرا الان گقتن؟ میدانن که نمیتونند مملکت رو اداره کنند و مشکلات مردم زیاده میخوان اذهان رو ببرن سمت دیگه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کاربر عزیز:

مگر قبلا خصوصی مطرح نشد این قضیه باهاشون؟؟؟؟؟؟
مگه خودشان نگفتن چیزی آتو ندارن؟؟؟

مگه زمان نامه نگاری با قوه قضا قبلش خصوصی نبود؟؟؟؟؟؟

شما هیچ اظهارنظری درباره فیلم ندارید؟؟؟؟؟؟

اگر 10 ثانیه از فیلم درباره مشایی بود، چه به روزش می آوردید؟؟؟؟؟

خوار وخفیفش میکردید"آبرویش را میبردید"هر روز تیتر روزنامه ها بود"

فقط یه جو انصاف داشته باشید"حالم به هم خورد از این همه دورویی"
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
توکلی در جلسه صبح استیضاح نوا پخش میکنه بی اخلاقی نیست ولی احمدی نژاد فیلم میذاره بی اخلاقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی زدی به هدف ایشان واقعا درمانده شده از اداره مسئولیت و مملکت برای همین باید یه جوری شلوغش میکرد اما در این شرایط حساس بدترین کاری که ایشان میتوانست بکند را کرد و این از نظر مردم محکوم است!
عادیات
|
Netherlands
|
۱۴:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳۸
۱۵
در وحله اول مغرضانه نگاه کردن صراط و خوشحالی از اتفاق پیش آمده از تیتر خبر واضح است احمدی نژاد همان فرد انقلابی است که سال 84 در سخنرانی های انتخاباتیش اعلام کرد برای از بین بردن این باند فساد باید ده ها احمدی نژاد فدای این راه شوند تا ریشه این فساد را بزنند شما هم اینقدر خوشحال نباشید و تلاش نکنید ریس جمهور را در عرض 4 سال منحرف و ضد انقلابی بنامید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
احمدی دلاور همان کسی است که عده ای ولایتمدار جان برکف میگفتند:

نظر امام زمان این است که احمدی نژاد رییس جمهور شود!!!

صحبت های شجونی و علامه مصباح و بقیه هست!!!

چرا از موسی بودن کردند فرعون؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
خیلی از افراد انقلابی هم به خود غره شدند و خواستند به تنهایی راه را طی کنند در حالی که راه انقلاب همه یاران انقلاب را در بر میگیرد و ارث و میراث شخصی ایشان یا دیگری نبوده که هر طور بخواهند رفتار کنند!
ناشناس
|
Netherlands
فرض کنیم حرف شما درست است. اما اگر کسی بعد از ۷ سال و داشتن تقریبا حداکثر امکانات ممکن برای این کار نتوانسته است موضوع را جمع و به سرانجام برساند معلوم است بدرد اینکار نمی خورد و از همان اول وهمیات خود را به مردم عرضه کرده است.
محمد (م ....)
|
Netherlands
آنها گرانی ، قحطی، زلزله ، قتل و غارت ، شیوع گناه و فساد و ... را نوید دهنده ظهور می‌دونن !!!
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۷۰
۸
اگر قوه قضائيه از اقاي مرتضوي مدرك داشته چرا ايشان را قبلا بازداشت نكرده تا ماجرا به اينجا بكشد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه اينها همه بازي كثيف سياسي توسط -------------------
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۶
چپ ، راست ، کارگزار

علیه خدمت گزار
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۵۴
۲۰
تازه اول سریاله.
ببینید بعد ریاست جمهوری که دست و بالش بازتره چه جوری پته ی خائنین با اسلام و انقلاب و رو آب می ریزه
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۲۱
۳۶
اتفاقاً نظر صراط درمورد پيش بينى پايان سريال درسته.بنظرمن دكتر نميتونه بيش ازاين
ادامه بده،بايد بزرگان مملكت يك تصميم قاطع درباره ايشون بگيرند.استمرار اين وضعيت در
واقع حكم استخوان لاى زخمه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان مشکلش این است که موقع شناس نیست و میخواهد به دلیل کوتاهی های دولتش جو را آشفته کند حتی اگر حق با ایشان بود!با این رویه همه چیز را خراب کرد!
زانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
استخوان لای زخم امثال شما نفهم ها هستید که توهم عمار بودن زدید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳۸
ای خدا...
نخیر...اصلا فایده نداره...شاید مسوولین معنی کلمه ی وحدت نمیدونن!
فرهنگ لغت بدین بهشون
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۳
آقا هر چی دارین رو کنین
بگو بگو
بزا مردم هم بدونن که با کی طرفن
جسور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۵
ممل،نورا ، یزید ،محمد م ،امین زنده به... کجایید...بنویسید یا می گم
حمید
|
Spain
|
۱۷:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۱۴
احمدی نژاد صدای ملت ایران است... صدای مستضعفین است. ....درود بر او
علیرضا
|
Spain
درود بر احمدی نژاد
امیر محمودی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۳
خوب به حمد الله بااین عکسی که شما برای این مطلب گذاشته اید مشخص شد که شماها بی ارتباط با سران فتنه نیستید
غلمرزنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۴
صراط جيره خوار اين روزها خوب تيترهاي باب ميل اربابانت چاپ مي كني !
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱۳
1- چهار سال اول ايران را در دنيا منزوي نموديد و انگار نه انگار
2- چهار سال بعد سر اينكه كي چقدر برداره و اطرافيان كي بيشتر خوردند دعوا مي كنيد
3- قبلا دشمنان ما امريكا و اسرائيل بودند نه همه دنيا
4- به نظر شما با اين وضعيت ما دنبال علم هسته اي و ماهواره و .. اين حرفها هستيم ؟
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۹
۴
يك زمان موسوي را مسخره ميكردن ميگفتند چي چي چيزه چيزه بعدش رفتن رو كروبي هي گفتن رفتم خوابيدم آمدم ديدم رفتم ته جدول حالا نوبت به بگم بگم هاي احمدي نژاد رسيده .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۴
همين شما ها نبودين كه موقع انتخابات از احمدي نژاد و اون كارش حمايت كردين؟
چي شده كه الان اين رفتارا بد شد....
اي كاش بصيرت امام خيمني مي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲۰
سلام بر لاریجانی پاسدار راه شهدا و امام و رهبری و انقلاب ... مرگ بر انحراف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر این پاسداریه تو رو خدا بذارین من یکم پول از بیت المال به جیب بزنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۱
پیشنهاد میکنم به دوستان برن فایل صوتی و فیلم اتفاقات دیروز را ببینن تا بفهمن که فتنه انحرافیها شکل گرفته چقدر موزیانه شکل گرفت و با استراق صمع و دوربین مخفی و ساخت فیلم ساختگی معلوم نیست قصد چی را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه دیگه استراق سمع هزاران بدتر از دزدی و رشوه دادن و ..است!
ما اصلا نباید هیچ خلافکاری را دستگیر کنیم و در ملا عام بچرخانیم و اعدام کنیم چون حفظ آبروشون واجبه ..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۹
آقای مصباح یزدی و جنتی عزیز و دوستان گروه پایداری باید پاسخگو عملکرد امروز آقای رییس جمهور باشند...
حق طلب
|
Germany
|
۱۹:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۵
با این که می دونم انتشار نمیدید ولی بازم برای دل خودم و رئیس جمهور و دولت مضلوم و زجر کشیدش می نویسم!
صراط شما چرا ناراحت شدی از گفتن رئیس جمهور محبوب ما!!!!!!!
نکنه شما هم . . .
واقعا برای سایتتون متاسفم!!!!!!
به جای این که بپردازید به اون فیلم خودتون رو زدید به اون راه که بگم بگم شد بگو بگو !!!!!!
تو اون فیلم چه چیزایی بود !!!!
فیلم رو دوباره گوش کن!!!!!
صحبت ها را گوش کن که خوده دکتر خوند!!!!!
آقا داره خیانت میشه به رهبری !!!
مردم داره خیانت میشه به رهبری !!!!
اونم از بالاترین ها !!!!!
پرونده های فساد اقتصادی تحویل داده شده ولی رسیدگی نمیشه!!!!!!!
یه کم هوشیار شوید ، شما را به امام حسین قسم!!!!!!
تریبون دست این آقایون و غول رسانه ای در ایران دارن و با اون دارن تمام مغزها رو شستشو میدن!!!!!!
برید بررسی کنید حالا که گفته چه اتفاقی افتاده، چه فرقی کرده، آخه مردم همه چیز دست اوناست نمیزارن که آب از آب تکون بخوره!!!!
همونطور که الان هم دوباره رئیس جمهور محکوم شد،،،،
فقط به خاطر گفتن و رو کردن حقیقت!!!
متاسفم . . . !!!!!!
خدا کمکمون کنه!!!!!!!
یاعلی.
ناشناس
|
Germany
شما احمدی نژادی ها هی میاید کامنت میذارید بعدم مینویسید با اینکه میدونم نمیذارید اما صراط میزنه تو دهنتون و نظرات بیخودتون رو منتشر میکنه
تنها مزیت این سایت انتشار بی طرفانه نظراته
توی کامنتت گفتی متنی که احمدی نژاد خوند من گشتم هر چی دانلود کردم دیدم فیلمی که تو مجلس پخش شد صداش مخدوشه و واضح نیست از کجا معلوم دیالوگی که احمدی نزاد میخونه واقعی باشه؟
شاید از خودشون نوشتن
چرا تحویل دستگاه قضایی ندادن؟
به نظرم یه گرو کشی بچه گانه بود که خدا جواب نا حق رو داد و از مجلس
علیرضا
|
Germany
افرین درسته
دولت هم مثل حضرت آقا مظلومه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۲
در وحله اول مغرضانه نگاه کردن صراط و خوشحالی از اتفاق پیش آمده از تیتر خبر واضح است احمدی نژاد همان فرد انقلابی است که سال 84 در سخنرانی های انتخاباتیش اعلام کرد برای از بین بردن این باند فساد باید ده ها احمدی نژاد فدای این راه شوند تا ریشه این فساد را بزنند شما هم اینقدر خوشحال نباشید و تلاش نکنید ریس جمهور را در عرض 4 سال منحرف و ضد انقلابی بنامید.
ایثارگر از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۱
از حضرت امام ره درمورد تائید بنی صدر خائن پرسیدند ایشان فرمودند من ایشان را تائید نکردم من رای مردم را تائید نمودم حال همان مسئله تکرار میشود آقا ورهبرمان میتواند جواب این افراد خاطی را بدهد ولی ایشان به احترام رای ملت سکوت نموده اند وبه تابیر ی این مسئله وقیه را بدوش نمایندگان مردم ایران انداخته تا از جایگاه مردم اقدام نمایند انشاالله این تنش ها واین بگم نگو ها تمام وملت ایران از شر این مرتدین از خدا بی خبر نجات یابد الهم عجل لولیک الفرج یاحق
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۶
صراط خیلی خوشحالی ؟ اون بگم بگم در مورد مدرک تقلبی زن میرحسین که اشتباه نبود کمااینکه تا حالا نتوانستند آن را برطرف کنند.
سعید
|
Canada
|
۲۰:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۱
دقت کردن چهره خیلی از مسولین کشور برگشته است
jabersaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۸
۳
این فیلم «بگم بگم» یا همون «بگو بگو» اگه تو جشنواره فجر شرکت کنه سیمرغ بلورین دریافت میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۱
پس از یک دوره ی گردن فرازی
وطن شد ای دریغا بچه بازی

خبر از دولت سازندگی نیست
خرابی در خرابی زندگی نیست

...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۵
۳
مجلس (خانه ملت) رینگ بوکس نبود که اینطور بخواد برخورد بشه متاسفم واقعا!
لاله بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۳
چرا دنبال حقیقت نیستید؟ چرا اون ور قضیه رو نمیبینید؟ احمدی نژاد یه حرفی زد یه فیلمی نشون داد، چرا فقط مرتضوی رو دستگیر کردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۲
سایت صراط لطفا طوری قلم بزنید که در ذهن تداعی نشود از امتیاز گیری و رانت خواری و روابط پشت پرده حمایت می کنید!!! ما که این طوری برداشت کردیم. البته با شناختی هم که داریم قابل حدس زدن بود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۳
سایت صراط فقط تاسیس شده برای کوبیدن احمدی نژاد ! مگه یادتون رفته سال 88 احمدی نژاد رفت مجلس خواست بگه همین نماینده ها فریاد زدن نگو ! نگو! حالا چی شده سینه چاک کردن میگن بگو بگو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۲
نماینده واقعی ملت را تو مجلس گیر کشیدید و هر روز دارید از تمام ارگانهای نسبی با فامیل های سببی ونسبی تون بهش فشار می آورید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۶
بدبختا اون که با بگو بگو ابروش می ره خودتونید و گروهتون همون طور که هاشمی بی آبرو شدو دکتر هنوز به کوری چشمتون محبوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۳
معنی اخلاق را هم دانستیم !
حمایت از دزد و فاسد یعنی با اخلاق بودن!
بروید از آقای لاریجانی سوال کنید که در فیلم، برادرش چه میگوید .؟
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود و صد درود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱۴
از يكي پرسيدند در انتخابات 88 به كي راي دادي؟
گفت: به دكتر احمدي نژاد؟
پرسيدند: حالا نظرت چيست؟
گفت: روزي صد هزار بار خدا را شكر مي‌كنم.
پرسيدند: چرا؟
گفت: براي اينكه حداكثر 6 ماه ديگر دوره اش تمام مي‌شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقتونه تمام بیت المالتون بدزدن هیچکس حرفی نزنه ...
گربه بازرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱۰
سلام
كسي فكركرده كه چرااين فيلم الان پخش شد،كسي فكركرده كه اگرپخش اين فيلم براي دلسوزي نسبت به نظام بودچراتوصحن علني مجلس پخش شداين فيلم ميتونست ازطريق مراجع مربوطه پيگيري بشه حتي اگرهم به مراجع مربوطه اعتمادي نبودمي شدكه به رهبرعزيز انتقال داده بشه وازايشان راهنمايي طلبيده بشه اما نشد،پس قصد ازپخش،آنهم به اين نحوچيست؟چراصبح روز واقعه بابت اين فيلم رئيس مجلس روتهديد كردن؟هدف ازتهديد رئيس مجلس چيست؟آيا دفاع ازمرتضوي ازآبروي نظام واجبتربود؟آيادراين شرايط كه آقاي ما،سرورما،ميفرماييندهم دلي،واقعا دفاع ازمرتضوي ازحرف آقاواجبتربود؟كاش ميشد سوال كرد،جريان انحرافي واجبتراست ياولايت؟همان ولايتي كه رابطه تان مثل پدروفرزندي است،رابطه پدروفرزندي به شعارنيست،به عمل است،فقط ميشود ساكت ماندتاپدراجازه دهد،واي به روزي كه پدراجازه دهد.
ياعلي
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۱
بنظر مياد صراط بدون توجه به فيلمي كه دزدي يك خانواده محترم را نشان ميداد بازم دست به قضاوتهاي زود هنكام زدبنظر مياد خيلي وقته كه ماهمه جيز را سياسي نكاه ميكنيم نه متفكرانه امروز تفكر وعقل از ما زائل شده وكرنه دست به جنين تحليلهايي كه اينده اش جز سوء استفاده جريان فتنه است نيست
بنظرم صراط مدتهاست در جبهه فتنه بازي مي كند بدون اينكه بداند اين نشانه بي بصيرتي اين سايت مي باشد.
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۳
من یکی که دارم پشیمون میشم از اینکه چرا به احمدی نژاد رای ندادم و رایم به محسن رضایی بود و بعدشم که هوادار موسوی شدم. خداییش اگه میدونستم اینقدر باحاله خودم بهش رای میدادم که هیچی ده بیست تا رای هم جمع میکردم. دمش گرم خیلی خوشم اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۲
صراط . بخاطر ضربه به احمدی نژاد طرفدار لاریجانی شدی.
قابل توجه ضرار نیوز
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمال جالب و قابل تاملی رو مطرح کردی. همیشه نحوه جبهه گیری صراط برام سوال بوده
خیر خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱
مشکل دنیا با سیاست و جنگ حل نخواهد شد. راه حل همه ی مردم دنیا رفاه همگانی و قانونمنده و فقط خود مردم با شعورشون بهش میرسن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۸
اشتباه میکنی صراط لاریجانی کاملا آماده گفتن بگو بگو بود و خود را برای آن آماده کرده بود به حرفهای لاریجانی توجه کن گفت مرا با فیلم تهدید کرده اند بنابراین می دانست فیلم به مجلس می آید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۶
ماجورین انشاءلله
هان
|
United States of America
|
۰۴:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۴
جایزه اسکار در بخش بهترین کارگردانی قسمت فیلمهای غیر زبان انگلیسی در سال 2013 تقدیم میشود به کارگردان فیلمهای بگم بگم از ایران از دستان جنیفرلوپز :-) به آقای --------------- ، دومین اسکار ایران مبارک ،
سال بعد (2014) تیتر روزنامه های ایران و جهان. ......

------------رقیب برترین کارگردانان هالیوود ، بیلگیبسون با ------------- قرارداد امضا کرد ، آنتونی باندراس ، آنجلینا جولی ، شهره آغداشلو ، عزت اله انتظامی و بهروز وثوق در فیلم -------------- نقش آفرینی میکنند ،
اوباما در چالش سری فیلمهای بگم بگم ، فیلمی که از ملاقات اوباما و بن لادن توسط ---------------- به دنیا معرفی شد ،،
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱۲
معلوم شد که بصیرت مردمی که به خیابان ریختند بیش از بصیرت مسئولین بود چون سال ها پیش پی بردند که نتیجه این انتخاب فرمایشی چه خواهد بود
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۱
معلومه كه اين سايت دكتر لاريجاني تو دفاع نكني كي دفاع كنه ؟كم نياري ظاهرش كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۱
و مكرو و مكرالله
حق ملت را به خيال خود پايمال كردند و خدا همه را دسته جمعي رسوا كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۲
خدايا بساط كفر و ارتداد را برچين و ريشه هاي مفاسد اخلاقي را بخشكان
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۶
همه ملت ایران راضی اند که این سریال بگم بگم تمام بشه اما اگر درصدی از این بگم بگم ها درست باشه واین روزا با غوغا سالا ری کسی نباشه دنبال کار را بگیره اون وقت دوبار وای به حال مردم که از یک سوراخ صد بار گزیده شده اند
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۲
با سلام به نظر بند آقاي احمدي نژاد كار درستي انجام داده شما براداران چرا مانع گفتن بسياري از دزدي ها هستيد . خدا را شكر كه هيچكس از احمدي نژاد پرونده ندارد خداي آدم سالمي هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با قسمت اول صحبتهایتان کاملا موافقم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۱
جایی خوندم: افشاگری خوبه به شرط این که برای باج خواهی نباشه.
ناشناس نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱۵
اقای احمدی نژاد!
رای با بیعت تفاوتش زمین تا آسمونه.
حزب الله به وقتش با شما کار داره...
قنبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱۱
لطمه ای که درهشت سال اخیر به حیثیت نظام زده شد،حیف ومیل شدن بیت المال! حرمت شکنی ها!؟ تضعیف سیاست داخلی وخارجی! فقر وفلاکت مردم ! و ........... را چه کسی پاسخگواست؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۲
البته سریال اول بگم بگم رو که شما ها خیلی دوست داشتین!
حالا مردم اتفاقا از سری دومش خوششون اومده و شما هم خوشتون نیومده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۷
نمی دونم چرا گردانندگان صراط اینهمه بی بصیرت شدند؟؟؟ نمی فهمید اصل فتنه ازکجاست؟ هاشمی رفسنجانی با تمام قوا و نیروهاش می خواد از مردم و رهبری انتقام بگیره اونوقت شما به جایی که یار و یاور ولی را تقویت کنید تو میدون دشمن بازی میخورید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۲
صراط نیوز هم دیگر ارزش خواندن ندارد....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۳
بگم بگم دولت ، بگو بگو مجلس رو جمع کنید بدید بدید مردم رو برسید واقعا" جای تاسف داره از هزسه تا قوه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی زدم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۱
افرین بر دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۰
این بگم بگم های آدمی که هوای نفس اورا احاطه کرده مطمئن با ش برای تمامی مسئولین نظام دارد کارهای خود واطرافیانش را که نمیخواهد توضیح دهد کاری هم برای او ندارد که آبروی نظام یا چه کسی را هزینه میکن امان از دست شیطان چه کارهائی که بسر انسان نمی آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۱۴
با سلام
احمدی نژاد با همین شیوه سال 84رییس جمهور شد با اتهام زنی و تشویش اذهان عمومی جالب اینکه هر کسی را هم که متهم کرده هرگز مجرم شناخته نشده عامل اختلافات 88هم همین حرف ها بود اگر به ایشان بیش از این فضا داده شود به همه اتهام می زننددر حالی که بزرگترین اختلاس ایران در دولت ایشان رخ داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتهام زنی !!!!!؟؟ انصافت را شکر..
توتم
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱۱
خوب شد!آنهایی که در چهار سال قبل از بگم بگم دروغی کیف کردند حالا خودشان طعم بگم بگم رو چشیدند .ولی این بار دروغ بودنش ......
toiti
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱۰
هاشمي احمدي نژاد را به بني صدر
واحمدي نژاد وي را به آقاي منتظري تشبيه كرده بودند
كداميك درست است......؟؟؟؟؟

صراط چرا منتشر نمي كنيد.
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۱۷
چهار سال پیش موسوی گفت من احساس خطر می کنم ...حالا فهمیدید چی می گفت ؟؟ فهمیدید بصیرت رو چه کسانی داشتند وشماها چقدر دیر رئیس جمهور مهرورزتان را شناختید ... میدونم منتشر نمی کنید
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوي بصيره؟؟؟ ماشاالله به تو و موسوي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۳
حقا که صبر خدا زیاده اما وای به روزی که حق به حق دار برسه!
چطر روزی که در صدا و سیما این نمایش به اجرا درآمد همه سکوت کردند!
از این که بگذریم صراط جان چرا حاشیه میری تکلیف فیلم پخش شده چی میشه!
واقعیت اینه که آقای رییس جمهور چیزی برای گفتن داشت که میگفت بگم بگم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلم ؟ کدوم فیلم ؟
این فیلم ها الکیه..
mitra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۲
نه جونم! این رشته سر دراز دارد!
هرکی ول کن ماجرا باشه، احمدی نژاد نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
از مهدی هاشمی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سودابه20ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲
۸
احمدی نژاد باعث افتخار این ملت است از وقتی که حاج محمود تصمیم به مدیریت این ملت بزرگ گرفت پدرم نیز به خود امیدوار شد....
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۸
اقای دوستدار و کارمند ریاست جمهوری!! معلومه که باید طرفدار این دولت باشی! چون نونخورشون!هستی! شما دفاع نکنی! کی بکنه؟! ولی همه مردم که نونخور این دولت و جیره و مواجب گیر و سر تو اخور دزدی و اختلاس و انحراف نیستن! از کی تا حالا احمدی شده جزو سلاله حسینی؟! مثل سال 88 راه انداخته بودین ایشون سیده! ولی خوب گندش دراومد! و نکنه باز دلتون هوای کپی شناسنامه کرده؟!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۷
حق طلب!راست میگید واقعا! اخه هنوز طرفداراش نمی دونن که مظلوم درسته نه مضلوم!!!واقعا هم مظلوم! که گیر طرفدارهایی این چنین بی سواد افتاده!!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۶
زهرا خانم! توهم زدی بدجور ابجی! این محبوبیت نامرئی هست یا فضایی؟!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۷
دم شما گرم اقا جواد!باحال بود!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱
صراط تو که انقدر دم ازاینکه ما با کسی عقد اخوت نداریممیزنی فعلا از روز یکشنبه علیه ریس جمهور مطلب زدی و کلی هم از لاریجانی تعریف و تمجید کردی من نه حامی ریس جمهورم نه دوشمن لاریجانی منمیگم حقیقت رو بازگو کن یاعلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۴
با میترا موافقم ما نیز همراهی می کنیم رئیس جمهورمان را
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۲
سلام
تحلیل سست و بی پایه و اساسی بود. خواهشا وارد سیاست نشوید چون ظرفیت ندارید
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۸
۴
1000000000000 سال تا بلوغ مردم ایران زمان لازم است !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱
حالا که دیدید گفت و فیلم را تو یوتیوب به نمایش گذاشت ! ..
سوراخ موش خریداریم ...
يارو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲
۶
اونايي كه از بگم بگم هاي 88وآبرو بردن از آبرومندان خوششون مي آمد تازه مي فهمند كه يارو نه سر خود خواهد نه سلامتي صاحب.
دو کلمه حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
احمدی نژاد تا تائید صلاحیت مشایی رو از جنتی نگیره ول کن ماجرا نیست.

صراط توی تحلیل هات واقعا که ضعیفی برعکس باید گفت تازه اول ماجراست و سریال بگم بگم تازه شروع شده عزیز دل برادر!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۳
همين آقايون لاريجاني كه سال 88 به موسوي مي گفتند بگم بگم چرا صداشون درنيوم كه بگو بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۸
مقاله جذاب و گیرایی بود ممنون
علی
|
Qatar
|
۱۰:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۴
۴
احمدی نژاد وی کلیکس ایران چرا فیلم در مجلس این همه سایت ها فیس بوک وتویتر وووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱
کاش دونفر مثل احمدی نژاد بود دونفر که از ما مردمه نه از خواااااااااص.انقلاب مارو همین خواص هستند که دارن از بین میبرند.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۸
۲
مواظب باش صراط
دم خروست داره میزنه بیرونا
لاریجانی هم مقصره و ارزش حمایت و تایید نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۵
اگه بگم بگمه بزار منم بگم البته فکر نمیکنم. رییس جمهور محترم بدونن شما هم اره موقعی که به نماینده ها پول دادین که قانون تعزیرات (نظام صنفی )رو انگولک نکنن هم خبر نداشتین مدیر کلامور مجلس سازمان هم معاون شد واقعا شما خبر نداریند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۶
۲
صراط نكنه فكرميكني حالا با اين متنت خيلي بامزه اي يا خيلي اديب يا فهيمي؟
000
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۶
به خدا قسم من میدانم و شما مردم نمیدانید که نمایندگانتان هم همین اخلاقو رعایت نکردند مردم!!! به وا...احمدی نژاد چه طاقتی داشت که جلوی این 200>300نفر ادم حرف بزنه ومهمتر گوش بده وبخدا چه فحش های بدی را هم تحمل کرد من فکر نکنم کسانی که به انها رای دادید برای کمک و رفع مشکل خودتان تلاش کنند بلکه برای منفعت خویش. اگر چشم هایمان را کمی بازتر میکردیم لپ های لاریجانی اینطور گلگون و مرطوب نمیشد...