۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
مخالفان آماده سوء استفاده

آیا "بگم ؛ بگم" 91 دستاویز فتنه 92 خواهد شد؟

«بگم ... بگم!» های 13 خرداد 88 یکی از بهانه های رخداد فتنه 88 شد؛ حال آیا نمی توان انتظار داشت که «بگم ... بگم!» های 15 بهمن 91 نیز دستاویز عده ای برای رقم زدن فتنه 92 باشد؟!
کد خبر : ۹۵۶۱۳
"صراط" – نظام ها و حکومت های بر حق، در طول تاریخ استقرار و استمرار خویش، همواره مورد آماج تهاجمات اباطیل ادوار واقع شده اند.
در این میان ممکن است فشارهای وارده از سوی مخالفین حاکمیت، هرازگاهی مسأله آفرین شود، اما این مسائل نه تنها اصل نظام را مورد هدف قرار نداده و به مخاطره نخواهد انداخت، بلکه آن را آبدیده تر خواهد کرد.
در همین ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز با گذشت 34 سال از عمر با برکتش، ناملایمات زیادی را به خود دیده و دشواری های بسیاری را متحمل شده است.
ماجرای عزل بنی صدر و غائله منافقین، انفجار دفتر نخست وزیری و حزب جمهوری اسلامی، ترور بسیاری از شخصیت های ارزشمند و یاران صدیق انقلاب، 8 سال جنگ تحمیلی، پذیرش قطعنامه 598، فتنه 18 تیر 78، ماجرای اعتصاب نمایندگان مجلس ششم، فتنه 88 و ... تنها بخشی از سنگ اندازی های دشمنان در جهت جلوگیری از ادامه روند رو به رشد نظام جمهوری اسلامی بشمار می روند.
با این حال و با وجود موارد مذکور، هنوز شجره طیبه انقلاب پایدار بوده و با توجه به زعامت مدبرانه ولایت فقیه، آسیبی به مملکت وارد نیامده است.
در عین حال اما نباید از فتنه انگیزی ها و برنامه ریزی های سوء دشمن  نیز غافل بود و در باد پیروزی های مسبوق خوابید و از تدبر و دوراندیشی های آتی فارغ شد.
همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، زمزمه های برپایی فتنه ای تازه از گوشه و کنار شنیده می شود. خطری که ماه هاست توسط دوستداران و علاقه مندان به نظام و انقلاب همواره گوشزد می شود، مخاطره ای نیست مگر پیش بینی فتنه شوم 92.
برای تحلیل و تفسیر این فتنه تازه مولود یافته، لاجرم می باید مطلع فتنه 88 را مورد واکاوی قرار دهیم.
فارغ از بررسی زمینه چینی ها، ابعاد خیانت ها و تشنج آفرینی های بازی خوردگان اصلی فتنه 88، برخی از مخالفان همیشگی اینگونه معتقدند که نقطه آغازین فتنه سبز را می باید در مناظره 13 خرداد 1388 جستجو نمود. آنجاییکه واژه «بگم ... بگم!» ورد زبان ها شد!



گفتمان مطروحه از سوی طرفین آن مناظره، اگرچه مورد تأیید هیچ کدام از هواداران جناحین اصولگرا و اصلاح طلب و البته شخص رهبری انقلاب نبود، اما ضرورت رقابت ایجاب می کرد تا هواداران هر یک از جریانات، با نادیده انگاشتن ضعف های نامزد مدنظرشان، به حمایت از جناح متبوع بپردازند.
از این رو فضای رقابت های انتخاباتی دهمین دوره ریاست جمهوری، نه در حد تعارض فی ما بین افراد و اشخاص، بلکه در سطح تقابلات دو گفتمان کاملاً متفاوت بود.
با غلبه گفتمان اصولگرایی بر اصلاحات و پیروزی مجدد مهرورزان در دوره دهم ریاست جمهوری، گمان آن می رفت که دولت روی کار آمده تمام توانش را صرف خدمت به ملت نموده  و گره ای از گره های کور کشور باز کند، اما گویی دولتمردان و شخص رئیس ایشان، هنوز در فضای دو قطبی انتخابات بسر می بردند و تفکر توهم توطئه را در ذهن می پروراندند!



این توهم توطئه بعدها اما به جبهه خودی و حامیان دولت خدمتگزار نیز تسری پیدا کرد!
کار بجایی رسید که جای دوست و دشمن در منظر دولتمردان تعویض شد و هرگونه انتقاد نسبت به مهرورزان در حکم تضعیف دولت و تضییع خدمات آقایان تعبیر می شد!

در این میان اما رئیس خدمتگزار نیز ناگفته هایش را یاد نبرده بود و هنوز «بگم ... بگم!» هایش را برای روز مبادا در چنته داشت!
15 بهمن 1391 بود که یکی از برگ های برنده احمدی نژاد در صحن علنی مجلس خرج گردید و یکی دیگر از «بگم ... بگم!» های ایشان عیان شد!



از این رو تطابق دو تاریخ 13 خرداد 88 و 15 بهمن 91، واقعیت های بسیاری را روشن خواهد کرد!
«بگم ... بگم!» های 13 خرداد 88 یکی از بهانه های رخداد فتنه 88 شد؛ حال آیا نمی توان انتظار داشت که «بگم ... بگم!» های 15 بهمن 91 نیز دستاویز عده ای برای رقم زدن فتنه 92 باشد؟!
باید منتظر ماند و دید که در ماه های منتهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهور فضا و شرایط سیاسی کشور به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت.

نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۹
۱۳۱
سايه رهبر به است از ذكر حق
يك عنايت به كه صد لوت و طبق
"يا اَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا اَطيعُوا اللّهَ وَ اَطيعُوا الرَّسُولَ وَ اُولِي الْامْر ِمِنْكُمْ"
اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! اطاعت كنيد خدا را و اطاعت كنيد پيامبر خدا و صاحبان او را.
انسان‏ها از دو حال خارج نيستن : يا مسلمان و مؤمن و تحت ولايت الهي در نتيجه قرين سعادتمندی و رستگاری حقيقي‏ يا فاسق هستند یا منافق ! و تحت ولايت شيطان و طاغوت و دچار بدفرجامي و گمراهي‏ !
مرگ بر کسانی که به ولایت اعتقادی ندارن هر روز دهها بار منافقانه دعا میکنند آمدنت را !!! و هزاران هزار کار می کنند برای نیامدنت
لعنت بر انجمن حجتیه خاصه ورژن نوین ش رو
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان از حضورت داشتم ناامید میشدم" دلم برات لک زده بود عزیزم !!!!

الان شما هیچ توضیحی درباره اتفاقات ندارید؟؟؟؟؟
نمیخواد علیه فساد و توطئه به پا خیزید؟؟؟؟؟؟

زمان اختلاس، کیهان وصراط شب وروز،حرف میزدند"الان چرا هیچکس حرفی از فیلم وتوطئه نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟
____________________________
اگر 10 ثانیه از فیلم متعلق به مشایی بود، چه بر سرش می آوردند؟؟؟؟؟؟؟

رسوای عالم میکردند"کیهان حکم ارتداد میداد"
اما حالا چون از خودشونه طرف، مصلحت نظام وانقلاب در اینه که سکوت شود، نه ؟؟؟؟؟؟؟

امام راحل خواستار این بود که به کشاورز بیچاره ظلم شود؟؟؟؟؟؟؟

امام عزیز ما خواستار این بودند که به خاطر قدرت داشتن، زمین ها را از چنگال روستاییان دربیاورند؟؟؟

**امام عزیز روحت شاد**
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- حضرت امام خامنه ای : اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده (و این خائن کسی نیست جز سران انجمن حجتیه البته ورژن نوینش ! )
-------
3- حضرت امام خمینی خطاب به انجمن حجتیه :
به آنها پست كلیدی ندهید. خطرناكند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می كنند، تشتت ایجاد می كنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها كار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همكاری می كردند. برایشان مسئله دین مطرح نبوده است.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی از اوباما گرفته تا انجمن حجتیه و جریان های غیر همسو با امام (ره) و رهبری برای سوء استفاده از فرصت انتخابات برای مقابله با آرمان های نظام و ولایت متحد و همسو شده‌اند باید با هوشیاری و بصیرت مراقب ترفندهای آنها باشیم که هستیم
2- هدف غایی انجمن حجتیه نوین از این شعار :
"باید فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور کند !!! »
یعنی اختلاس، رشوه و دستبرد به بیت‌المال و فساد اخلاقی و اقتصادی را هرچه شدیدتر گسترش میدهیم و گرانی و تورم و هرج و مرج اقتصادی را دامن میزنیم تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشیم و توده‌ها را ضد این نظام بشورانیم تا زمینه برای ظهور امام زمانشان (امریکا ـ انگلیس که همون دجالها هستن !!! ) فراهم شود !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممنون ممل جان" بنده خیلی قانع شدم"

جواب شما هم همانی بود که علی ازتنکابن دوست عزیزم و علی غفاریان به من دادند!!!

ممنون که بنده را محکوم کردید با جواب قانع کنند تون!!!!!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
شاغلام ( نماینده ایران در مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا ) در جلسه مذاکره دوجانبه در حین صحبتهای اوباما، دستش را به جیبش برد و گفت:

آقای اوباما!!!! من یک سی دی در جیبم دارم
آنرا پخش بکنم؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
8 سال است كه احمدي نژاد را مسخره مي كنيد و مي گوييد پرونده ها رو چرا رو نمي كند و يا چرا اسامي دانه درشت ها را از جيبش در نمي آورد! حالا امروز فهميدم چرا او اين كار را نمي كند چون در مجلس يك نمونه از اين پرونده ها را رو كرد و به جاي اينكه ساير قوا پيگيري كنند -----------
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
میگم با اینهمه شخصیت های ملی و مذهبی که کشورمون بخودش دیده واقعا حس خجالت و شرم و سرافکندگی و حقارت به آدم دست میده که --- بدست تفکری باشه که اصول اولیه اسلام رو که بر مبنای اخلاقیات و معنویات استوار هست رو در جریانش نیست ! و بخواد از تخلف یا نقطه ضعف فردی (حتی واقعی و حقیقت هم باشه) به نفع گروهی که با عملکردشون در تقابل با خط ولایت و شهدا هستن بهره برداری کنه ! در حالی که اگه واقعا حق هستین و راست میگین همون اول که به تخلفی پی یردین پیگیریش بکنین پرونده ش کنین ، نه اینکه بخواین از اون تخلف بعنوان یه حربه تهدید بهره برداری کنین !! یعنی اگه رئیس مجلس مرعوب می شد و از استیضاح جلوگیری میکرد اون نوار پخش نمیشد دیگه !!! و این یعنی عدالت ؟؟
فقط میتونم بگم خدا ، اسلام ، مسلمونی ، ولایت ، شهدا ما شرمنده ایم از روی شما ما شرم داریم از روی شما ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون، نگرانت شده بودیم، بالاخره شما (و شخصیتهای توی ذهنتون) چهره ماندگار صراط هستید. من گفتم نکنه شما توی اون نوارای ویدئو بودین، اتفاقی براتون افتاده. وقتی شما نیستی، نه مرتاضی هست، نه یزیدی ، نه معاویه ای، نه شایلینی، نه شمعونی، نه ملعونی، نه با بصیرتی نه .... بالاخره شما وقتی هستی، دل مردم رو با این شخصیتهای کارتونیت شاد میکنی، میخندونی. خلاصه خیلی خوشحالم که برگشتید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به، با سلام به پسر با حجب و حیا، آقا ممل،

من میخوام بدونم حجب و حیا یعنی اینکه هر هفته به هر علتی رییس جمهور رو با خدم و حشمش بیاری توی مجلس که بتونی دولت رو از حد نصاب بندازی یا هر هفته از تریبیون مجلس بهش توهین بکنی و به خودش و همکاراش تهمت بزنی. حجب و حیا یعنی اینکه ۳ ماه در سال مرخصی بگیری، بقیه اش هم یا غائب باشی یا با موبایلت بازی کنی یا با دوستات گل بگی و گل بشنوی؟ حجب و حیا یعنی اینکه برای خودت قانون کاپیتالاسیون درست کنی که هر توهین و تهمتی رو بتونی به دیگران وارد کنی، ولی مصونیت قضائی داشته باشی و تحت پیگرد قانونی قرار نگیری؟ حجب و حیا یعنی اینکه برای خودت وامهای یک میلیاردی تصویب کنی؟ اما اگر رییس جمهور بیاد با سند بگه که چرا میخوان فلانی از سر کار برداشته بشه، این میشه بیحیایی؟ باید صبر میکرد، همه وزراش اخراج شن، بعدشم یه بلایی سر خودش بیارن، بعد مدارک تخلف دیگران رو میکرد، چون دیگران که سوار مرسدس بنز میشن، آبرو دارن.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام معظم رهبری :
مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
احمدی نژاد :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند.
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
فتبارک الله انفسکم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تا الان که مش--- هر کار خواسته کرده کسی جلشو گرفته؟
چرا زمان انتخابات کیهان یار و همدمتون بود؟ ولی الان که مخالف شماست برچسب دشمنی می زنید بهش؟
اح---د دیگه یه آدمه ولایت مدار نیست. به همین خاطر هست که همه باهاش مخالف شدن.
تا الان هم تا اونجا که تونسته و به هر نحوی که ار دستش بر اومده فرمایشات رهبر رو زیر پا گذاشته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس نمایه این مطلب با خودش خیلی حرف داشت ...
جالب بود
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر مبارزه با فساد انجمن حجتیه است ما هم به تاسی از امیر مومنان انجمن حجتیه هستیم.
لعنت بر معاویه و مکر چپاولگران بیت المال
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
مجلس مثلا ولایتی اینقدر به دولت --- ریخت که احمدی نژاد بیچاره صبرش سر اومد
عباس/
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت هنوز هم مثل اول انقلاب فریاد میزنند
(دانشجوی خط امام افشا کن افشا کن)
و حالا هم همان فریاد در فضای ایران متلا طم است که احمدی نژاد افشا کن افشا کن افشا کن رانت خواران را افشا کن دزدان بیتالمال را افشا کن و ..........افشا کن افشاکن و بهمین جهت است که میخواهند هرچه زود تر از افشا کردنش خلاص شوند هی استیضاح میکنند!!!!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳۵
۶۰
بسه دیگه
همه دنیا درگیر خبر روابط ایران ومصر هستن صراط دنبال تفرقه وخراب کردن دولت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ما حرفی نداریم" خیلی خوشحال میشویم صراط درباره مجلس صحبت کند"

ولی چرا همه چیز را وارونه جلوه میدهد؟؟؟؟؟؟
چرا از 14 خبر ویژه اختصاصی صراط"همه آنها در حمایت از رییس مجلس است؟؟؟؟؟؟

چرا یه دونه مطلب هم نباید درباره متن نوار و فیلم پخش شده باشد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر آدم باید --- باشه که اینطوری با حراج کردن خودش از یک نفر که نه تنها معصوم نیست که اثبات شده --- کار هست دفاع کنه. حتی برای شوخی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جوابتو بدم؟ بگم؟ بگم؟...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امین صدای خود نوار که معلوم نبود خب حالا هرکی میتونه به اختیار تفسیرش کنه و متن بسازه
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۶
۷
" بگو مگو "
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳۴
۲۷
يقينا اين بگم بگم ها دست آويزي برا فتنه جديد هست. آقاي دكتر بايد كمي مراعات كنند. اين همه گفتند كه ما ليست مفسدان اقتصادي را داريم اما ليستي ارائه نداد و هي ميگن بگم بگم اما چيزي نميگن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
معبر عزیز:

درباره بگم بگم های 88، کسی کاری کرد؟؟؟؟؟
قوه قضاییه وارد شد اصلا؟؟؟؟؟

درباره این فیلم رسوایی و توطئه کسی کاری کرد؟؟؟؟؟؟
قوه قضاییه وارد شد اصلا؟؟؟؟؟؟

____________________________
اگر از خودشان به خودشان شکایت ببریم، نتیجه ای گرفته شده و میشه؟؟؟؟؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
یکیشو گفت دیدید چی شد؟
هر تهمتی بود بهش زدن (منحرف انجمن حجتیه)
حق تلخه صراط بی طرف باش سعی نکن دولت رو خراب کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساکتین فتنه نگران روزی بودند که نوبت خودشان بشه و نتونند پا رو نفس و منافعشون بذارند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا امین من با بعضی از حرفات موافقم ولی در مورد بعضی از حرفات که از شوق عاشقی به معشوق معایبش هم برات حسنه موافق نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون اوتوقت باید اسم مش--- ورح--- و....رو بده
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
----
300 نفر=؟

نه دکتر،نگو
شاید درد ما به دست امام غائب حل شود
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۳
۲۱
1- آنها گرانی، قحطی، زلزله‌های پیاپی ، قتل و غارت ، شیوع گناه و فساد و ... رو نوید دهنده ظهور می‌دونن
2- عدم اعتقاد به ولایت فقیه با این توجیه که رهبری جامعه اسلامی باید معصوم باشه و این فقط با ظهور امام زمان محقق میشه !!!
3- این گروهک میگن قیامهاى قبل از ظهور محکوم به شکست هست و مجری هر قیامی قبل ظهور گمراه هست و این قیامها مقابله با مهدویت هست ، عدم اعتقاد به بیداری اسلامی در همین مقوله هست
4- امام خمینی ره :
به آنها (انجمن) پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان بازگشتت رو خوش آمد میگویم!!!

اینم که تو زرد از آب دراومد!!!!
درباره فیلم چه نظری داری؟؟؟؟؟؟
نقش اول فیلم ها رو میشناسی؟؟؟
___________________________
منتظر اکران فیلم رسوایی ده نمکی بودیم!!!

فیلم رسوایی برادران ........... اکران شد!!!!!
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بسیجی با بصیرت یکم از خودت تعریف کن ...

خدایا مارو با کیا کردی 75 میلیون ؟!!!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی :
به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند. برایشان مسئله دین مطرح نبوده است.
رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی خود در 21 تیر 62 با یادآوری تفکرات انجمن اظهار داشتند: "یک دسته دیگر هم که تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد بشود تا حضرت صاحب بیاید، حضرت صاحب مگر برای چه می آید؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد. ما معصیت کنیم که او بیاید؟
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین دو سه روزی نبودم ! بابا دو روز فرستاده بود منو اونور آب واسه پیگیری کاری ، توی این دو سه روز می ترسیدم موعد حذف انحرافیون از صحنه روزگار و ملحق نمودنشون به فتنه گران اصلی فرا برسه و من نباشم !!
چن جور سم مخصوص هم وارد کردم که با اون نسلشون رو هم منقرض کنیم !!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر سران انجمن حجتیه منافق
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه هفت تو خودتو روی جمعیت تل آویو حساب کن !!!
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه هفت ببخشین !! تو و امین مجنون خودتونو با این گروهک متحجر دروغگوی دله دزد روی جمعیت تل آویو حساب کنین !!!
محمد ( م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
سرطان بدخیم واقعی چیست ؟
این است که برای بدست آوردن قدرت و دنیا ، بی حیایی را پیشه کنیم ، از نقطه ضعف دیگران بعنوان حربه تهدید و گرفتن باج استفاده کنیم تا دنیای خود و انجمن حجتیه نوین را حفظ کنیم تا ظهور مد نظر خود را که همان ظهور دجالان زمان (اسراییل و انگلیس و آمریکا) می باشد را محقق کنیم !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۱
۱۶
.
تبریک میگم به داش علی غفاریان بابت پشتکارشون"

این دو روزه خیلی فعال شدن و برای اتفاقات مجلس، فقط 13 خبر ویژه اختصاصی صراط( جدا از خبرهای عمومی سایت ) داده اند!!

چه چیز باعث شده اینقدر فعال شوند؟؟؟؟؟؟

صراط نیوزی که هر روز نهایتا یکی دوخبر ویژه داشت، چرا در عرض دو روز 14 تا خبر میزنه؟؟؟

بنظرتون چه دلیلی داره احمدی دلاور روی مرتضوی سرمایه گذاری کنه؟؟؟جز اینکه بخواد یه برگ برنده عالی رو کنه؟؟؟

این زود آزاد شدن، من میگم از برخورد و افشاگری بعدی احمدی دلاور ترسیدن"
احمدی دلاور پاش رو از کشور میذاره بیرن، اینا هم شیر میشن!!!!!


اما از ترس برخورد رییس جمهور، سریع عقب نشستند"
___________________________
داش علی غفاریان:

چرا آقایان نیامدند درباره بگم بگه ها و این فیلمی که در مجلس اکران شد، اعاده حیثیت کنند؟؟؟؟؟

اگر دروغ است،چرا رییس جمهور را به اتهام نشر اکاذیب و تشویش دادگاهی نکردند و نمیکنند؟؟؟؟؟

از چه ترسیدی که دست به پیش گویی زدی؟؟؟؟؟؟نکنه بازم پشت پرده خبرهایی است؟؟؟؟؟؟

اگر آتویی دست کسی ندارید و ندارند، پس چرا نگرانید؟؟؟؟؟
_________________
داش علی:
این بگم بگم ها، یادتونه کیهان چقدر روش مانور میداد و از احمدی دلاور حمایت میکرد؟؟؟؟؟
چه شده الان موضع منفعلانه میگیرید؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام امین آباد
شنیدم کسی که فیلم مربوط به اون بود و در واقع نقش اول رو بازی می کرد یعنی فاضل لاریجانی از احمدی نزاد شکایت کرده
اعاده حیثیت منظورت چیه یعنی هرچی از عشقت دارن رو کنن و فیلمشو پخش کنن؟

توی همین فیلمی که صراط از جلسه مجلس گذاشته لاریجانی گفته من جلسه با برادر شمارو که خیلی از مسائل اطرافیانتون رو گفت ضبط نکردم . بعدم میگه برادر من چه ربطی به من داره؟ چه ربطی به استیضاح داره؟
خداییش با اینکه هیچکدومو قبول ندارم از مثل روز روشنه هدف عشقت از پخش کردن این فیلم بهم ریختن جو بوده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب ناشناس !!!! :

زمانی که احمدی دلاور در 84 آمد، علامه مصباح یزدی و شجونی و خیلی دیگر از آقایان آمدند گفتند:

نظر امام زمان این است که احمدی نژاد رییس جمهور شود !!!
چرا موسی را به فرعون تبدیل کردید؟؟؟؟؟؟
_________________________
اعاده حیثیت یعنی اینکه اگر مسئله بگم بگم 88 و این فیلم که پخش شد، بیان شکایت کنند"
اگر دروغ باشد، محمود احمدی نژاد باید محاکمه شود، چرا دادگاهی صورت نگرفت؟؟؟؟؟

اگر کسی به من اتهام دزدی و فساد و رسوایی و رانت خواری بزند و من فقط بگم مردم شخصیت شما رو خوب شناختند، و دنبال این نباشم که طرف را محکوم کنم، اسم اینو چی میشه گذاشت؟؟؟؟؟

اگر احمدی دلاور دروغ میگوید، بسم الله محاکمه کنید"

__________________________
این متن صحبت رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری است، کاربران صراط لطفا با دقت بخوانید:

«برداشته ند در روزنامه(ی انقلاب اسلامی-ارگان بنی صدر) نوشته اند خامنه ای را باید محاکمه کنیم(چون گفته اگر به نظر روحانیون و مدافعین مردمی خرمشهر توجه می کردید شهر سقوط نمیکرد). بسم الله محاکمه کنید. بسم الله آقایان پررو و وقیح مرا محاکمه کنید. من هم شما را به محاکمه دعوت می کنم. محاکمه کنید تا ما هم حرفهایی که داریم و به خاطر فرمان امام نمی زنیم، بزنیم. حرفهایی که اگر میردم بفهمند خیلی نگاههاشان تغییر خواهد کرد...

یک سینه حرف موج زند در دهان ما-از بیم دین اگرچه خموشیم چون حباب»
__________________________
جناب غفاریان در توضیح جملات رهبری عزیز انقلاب چه توضیحی دارید؟؟؟؟؟
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
گر صد حرامی !!!! صد خطر در پیش داریم
حکم جلودار است سر در پیش داریم
امین ! بخدای احد و واحد صد برابر بیشتر دشمن منحرفین انجمن حجتیه هستیم نسبت به دشمنان امام حسین در صحرای کربلا ، چون میدونیم این گروهک ضد ولایت که با رفتار و کردارش عدم اعتقاد به ولایت رو اثبات کرده ورژن تکامل یافته یزیدیان زمان هست ، نسخه تکمیل شده تفکرات شمر و یزید هستن !! قطعا اگه اینا در صحرای کربلا بودن پیش قدم تر بودن نسبت به شمر و یزید در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ع
ولی بدون طومارشونو در هم می پیچیم بزودی
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
عقلا بگن آیا بی حیایی نشونه شجاعت است ؟
حیا سرمایه انسان مؤمن هست حیا نشونه قدرت روحی فرد هست. هرچی به حیای فردی افزوده بشه عقل و ایمان اون هم تقویت می شه لذا نتیجه بی حیایی چی میشه ؟ . بی حرمتی و بی توجهی به ارزش های انسانی اسلامی اجتماعی نشونه اصلی افراد بی حیاست !! هروقت بی حیایی در فردی به وجود بیاد اون شخص به خودش اجازه میده تا هم نوع خودشو به بدترین شکل از پای در بیاره یا با اسید به صورت انسانی دیگه آسیب بزنه یه بدی دیگه ویژه بی حیایی نداشتن ترس از بی آبرویی هست شخص بی حیا بی توجه به وجهه اجتماعی خودش دست به اعمالی میزنه که بسیار ضدارزشی و ضد اخلاقی هست و تازه به اونا افتخار هم میکنه !!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
ابتدا باید بگم کار آفای احمدی نژاد آن هم در جلسه ای که برای کار دیگری بود کاملا اشتباه بود نکته ی بعدی اینکه رئیس مجلس وطیفه ی دفاع از خود را داشت اما ایشان در برخی موارد از انچه که باید می گفت خارج شد و اشتباه کرد اما من سوالم اینجاست که آیا اصلا این فیلم ربطی به جلسه داشت یا یک تصفیه حساب شخصی با لاریجانی بود نکته ی بعدی اینکه فیلم پخش شده اصلا ربطی به خود لاریجانی داشت یعنی کار های کرده و نکرده ی برادر ایشان به ایشان ربط دارد من فکر می کنم کسی ازآقای رئیس جمهور نترسیده دلیل همان جلسه ی مجلس من فکر می کنم باید از رئیس جمهور پرسید آیا این گفته ی شما که مجلس می خواهد بر سایر قوا حاکم شود در مورد خود شما صادق نیست نکته ی آخر اینکه اشتباه یک نفر در یک موضوع مثل آقای لاریجانی در برخورد باقضیه دلیل حقانیت طرف دیگر نمی شود آیا گذاشتن فیلمی بی ربط پاسخی برای دور زدن قانون است یعنی تنها دلیل انتصاب و نگه داشتن آقای مرتضوی در این سمت همین فیلم بوده است
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۹
۲۷
حتماً دستاویز فتنه است! شک نکن!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
فیلم به خوبی مشخص بود"

دارند به آرمان های شهدا و انقلاب و امام ورهبری و ملت، --- میکنند"

اما آقایان میگویند، رییس جمهور نباید افشاگری میکرد چون اخلاقی نیست!!!!!!

و هیچکس هم این وسط حرفی برای گفتن ندارد درباره محتوای فیلم!!!!!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۹
۱۲
آقای لاریجانی مجلس هم متاسفانه زیاد دور برداشته.!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صمدآقای عزیز و کاربران محترم:
به این سئوال من لطفا جواب دهید:

اگر از فیلم 38 دقیقه ای که در یوتیوب موجود میباشد، 10 ثانیه از آن متعلق به مشایی بود"و رسوایی و توطئه آن مشخص بود"

مجلس، سایت ها و خبرگزاری ها و روزنامه ها، علی الخصوص کیهان وصراط !!! چه موضعی در برابر آن داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین عزیز و دوست داشتنی:
اولا: نمیخوام تأئید کنم جناب مش--- رو چون از نظر اربابش صمد آقا ایشون هم منحرفه.
اما چیزی که مهم ست اینه که اگه اینگونه فیلم هارو آقایون دیگه داشتن خیلی زودتر از اینا روش میکردن و ضربه ی خودشونو میزدن.
دوما: همه ی اینا عین همن و فقط ادعا دارن والا اینقدر از خدا بی خبر نبودن و از نجابت و فراموشی بعضی از مردم سوء استفاده نمیکردن.
(مرگ بر ضد ولایت فقیه)
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۸
۲۵
او احمدي ن‍ژاد است *** مردانه در جهاد است

فتنه گر هم خودتي آقاي صراط و هفت جد و آبادت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به زودی احمدی دلاور، نقاب از چهره کسانی برخواهد داشت، که همه از تعجب شاخ دربیاورند"

خیال کرده اند، احمدی دلاور به مانند خاتمی دست پاچلفتی است"

کور خوانده اند
ال.م
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم فکر کنم یا خوابی یا خودت و به خواب زدی علی آقا یا شایدم...................
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶
صراط اصلاًدست دلم به کانت گذاشتن نمیره جون همش طرفداری مجلسیومیکنیکه همه فهمیدن چه---- درش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۹
۷
جناب رئیس در مورد گرانیها بگو/در مورد تورم افسار گسیخته بگو/در مورد اختلاسهای نجومی بگو/در مورد انتصابهای ....بگو/در مورد فقر بگو/در مورد بیکاری بگو / در مورد حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان بگو/ در مورد بازار آشفته ارز و طلا بگو/ در مورد نرخ مسکن و بی خانمانی و در به دری مستأجران بگو/در مورد .......حالا بفرمایید بگویید !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۷
برای دل خودم و رئیس جمهور و دولت مضلوم و زجر کشیدش می نویسم!
صراط شما چرا ناراحت شدی از گفتن رئیس جمهور محبوب ما!!!!!!!
نکنه شما هم . . .
واقعا برای سایتتون متاسفم!!!!!!
به جای این که بپردازید به اون فیلم خودتون رو زدید به اون راه که بگم بگم شد بگو بگو !!!!!!
تو اون فیلم چه چیزایی بود !!!!
فیلم رو دوباره گوش کن!!!!!
صحبت ها را گوش کن که خوده دکتر خوند!!!!!
-----------
برید بررسی کنید حالا که گفته چه اتفاقی افتاده، چه فرقی کرده، آخه مردم همه چیز دست اوناست نمیزارن که آب از آب تکون بخوره!!!!
همونطور که الان هم دوباره رئیس جمهور محکوم شد،،،،
فقط به خاطر گفتن و رو کردن حقیقت!!!
متاسفم . . . !!!!!!
خدا کمکمون کنه!!!!!!!
یاعلی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مظلوم این شکلی نبود؟ غلط املایی مهم نیست نداشتن تحصیلات هم مهم نیست ولی مطالعه خوب است
حسن آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۴
حالا واقعا تکلیف فاضل لاریجانی با توجه به رشوه پیشنهادیش چی میشود؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هیچی" واقعا انتظار داری، برخوردی صورت بگیره؟؟؟؟؟؟

عزیزدلم:
اون عدالت مولا علی بود که برادرش هم براش مساوی بود"

نه این ..... !!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد میشود رئیس قوه مجریه تا سران کشور با هم یک دل و متحد شوند و استکبار از اختلافشان خوشحالی نکند.
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶
وای بر حال کسانی که مردم از دست و زبان آنها در امان نباشند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
افشاگری باعث ناراحتی مردم شده؟؟؟
به خدا این دوسه روزه، من برخوردهایی که از مردم دیدم، 180 درجه با این مواضع صراط فرق میکنه"

همه دارن از فیلم و توطئه وفساد حرف میزنند"
حتی مخالفان احمدی دلاور که از دوستان خود من و از حامیان سرسخت میرحسین بودن، ازش حمایت میکردن که فساد رو افشا کرد"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید واقعا حرف خوبی گفتید امام علی بارها این جمله را گفته بودند
م ر ع
|
Iran (Islamic Republic of)
چند ساله که فکرم مشغوله که یعنی اینقدر تو ایران اینقدر قحط الرجاله که -----
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱۴
۹
صرا عزیز ،
خودت هم خوب می دونی که فتنه88سر بگم بگم احمدی نژاد نبود.
نکنه گفنه ی عبدالکریم سروش رو یادت رفته که گفته بود ما از 10سال پیش برا همچین برنامه ای نقشه داشتیم.یا حمایت اوباما و شیمون پرزو و نتانیاهو و مرکل و سارکوزی و سلطنت طلب و منافقین
و امثال و ذالک از فتنه88به خاطر بگم بگمای احمدی نژاد بوده؟
واقعا چقدر ناشیانه برای تخریب افرادی که با تفکر شما موافق نیستند کار میکنید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
رهبرانقلاب:(نقل به مضمون)

ده سال، از فتنه 78 تا 88 روی این چیزا کار کرده اند و دنبال فتنه گری بودند"
___________________
صراط:

بگم بگم های 13 خرداد، باعث فتنه شد !!!


اصلا بعضیا یادشون رفته که خودشون توی روزنامه شون،از احمدی دلاور پشتیبانی میکردن بخاطر همین بگم بگم ها !!!!!

بعضی جان برکف ها ولایتمدار،یادشون رفته که شعار میدادن:

جومونگ ایران زمین" ............ رو زد زمین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بردیا تو کیهان کار می کنی یا حرفهای کیهان رو باوری می کنی؟!
امین الرعایا
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 88 هم فتنه با تهمت به یاران دکتر شروع شد و ایشان تنها با قیاس به مپل پاسخ دادند.
ولی انگار دکتر حق دفاع از خود را ندارد.
یاصاحب الزمان به داد برس
رضا
|
Spain
|
۱۲:۳۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۸
میخوای سایتت فیلتر بشه نشون بدی بزرگی بچه جون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Spain
.
فیلتر کردن سایت ها کار پسندیده ای نیست"

علی غفاریان وبقیه باید حرفهایشان را بزنند و ماهم جواب دهیم"

منطقی بحث کردن عالیه"(با اینکه صراط کامنت ها رو اکثرا انداخته توی غیرقابل انتشار! !

اما بااین وجود و این کامنت های کمی که انتشار یافته از طرف حامیان دولت،به نظرم به خوبی مردم میتوانند قضاوت کنند"

علی آقا غفاریان یه مطلب کوچولو، که اصلا خیلی هم ربطی به رییس مجلس نداشت، زد"

سه سوت سایت رفت رو هوا !!!

اما الان را ببینید، مرحبا احمدی دلاور"
___________________
رسانه باید حرف بزنه"اما این تخریب است"ولی بازم اشکال نداره
مراد
|
Spain
امین اگه هر انسان عاقل و بالغی رفتار و کردار زشت و ناپسند رو ببینه میفهمه کی بد هست و منحرف یعنی چی !!
حالا اگه امثال تو صفحه ها سیاه کنین نمیتونین چیزی از زشتی گروهی منافق جلبکی که در تقابل با اصل ولایت فقیه هست کم کنین نمیتونین انجمن حجتیه نوین رو مطهر جلوه بدین بلکه رفتار و دست و پا زدن شماها دقیقا مثل بهم زدن شکر !! هست که بیشتر بوش در میاد و خفه مون میکنه پس سااااکت !!
نوید ر
|
United States of America
|
۱۲:۴۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۹
۱۴
نخیر،سال92 فتنه ای در کار نخواهد بود، چون توی مناظراتش آقای بگم بگم نیست
مجید
|
United States of America
|
۱۳:۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۷
بگم بگم نگو نگو .
نگم نگم بگوبگو.
چکار کنم ؟ بگو بگو
می گم می گم : نگو نگو
خیلی بامزه اس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۳
جریان انحراف زودتر از انتخابات دست خودش رو رو کرد پس اگر هم فتنه باشه از جانب اینها نیست ولی شاید در راستای آن باشه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱۳
كار كار امريكا و اسرائيل است
دائي جان ناپلئون
|
Iran (Islamic Republic of)
كار كار انگليسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۶
۰
لطفا گزارشي از جلسه انتخاباتي ح--- ر--- در مسجد ص--- وابسته به آ--- ق--- تهيه فرماييد كه آگهي آن در روزنامه هاي خ--- و ق--- نيز به چاپ رسيده است!!!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۴
ما با كسي عقد اخوت نبسته ايم .......... البته بجز لاريجاني ها و هاشمي عزيزمان
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳
۸
یعنی آقای امین زنده....میخوای بگی کار دلاورت تو روز استیضاح درست بوده؟
یه روز جلوتر دو روز عقب تر این کارو میکرد...
مصداق کار رییس شمااینه که گنه کرد در بلخ آهنگری به ششتر زدند گردن مسگری
برادر طرف گناهکاره به خودش چه مربوطه؟
تازه لاریجانی های دیگه که از فاضل طرفداری نکردن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پای خودشون گیره بیان از --- حمایت کنن
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم برو بخون اخبارو تا بفهمی مشکل اصلی ------
با سیاست تمام کلا بحثو برد به سمت مظلوم نمایی و -----
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر زیبا گفتی ولی ایکاش با اطلاعاتی که داشت نمی خواست سوئ استفاده کند ولی ایکاش دست همه را رو میکرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۷
۶
بازم گلی به جمال فتنه گران و کودتا طلبان که فتنه 88 را از بعد انتخابات شروع کردند.
ولی لیدر جریان انحرافی زودتر از موعد استارت زد.!!!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
هر زمان که ------------- می شه امید داشت که با هر تخلفی توی هر نهادی که باشه داره برخورد میشه.
اول شهید عدالت که الکی نگفته :
همانا عدل در بیان وسیع ترین امور و در مقام عمل تنگ ترین اعمال باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تورا خدا عدالت اینا را با عدالت مولا مقایسه نکن
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۴۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱
تويي كه زنده به عشق اين و اوني!
جداگانه كامنت بذار تا مثبت منفي بهت بديم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱
قَوِّعَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی وَ اشدُد عَلَی العَزیمَةِ جَوانِحی وَهَب لِیَ الجِدَّ فی خَشیَتِکَ وَالدَّوامَ فِی الاتِّصالِ بِخِدمَتِکَ حَتّی اَسرَحَ اِلَیکَ فی مَیادینِ السّابِقینَ وَ اُسرِعَ اِلَیکَ فِی البارِزینَ و... » (ای پروردگار من، ای پروردگار من، ای پروردگار من، اعضایم را در خدمتت توانا کن و درونم را بر تصمیمم ببند و در ترست به من کوشش بخش و پایداری در پیوستگی خدمتت تا در میدانهای پیشتازان برایت برانم و در میان پیشروان به کویت بشتابم و در میان مشتاقان به قربتت با اشتیاق ترین باشم و مانند مخلصان به تو نزدیک شوم و چون اهل یقین از تو بترسم و در آستانت با مؤمنان گرد آیم.)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
لابد ع--- مط--- هم یه جمله جدید پیدا میکنه هر جا رسید میگه اگه اح----د اون روز تو مجلس نمی گفت بگم بگم فتنه 92 اتفاق نمیفتاد پس اح----د باید محاکمه بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
ممکنه باعث بشه
ولی علت فتنه 88 که این نبود؟
دلیل بیارم؟
قبل از مناظره ها...توی نظرات سایت تبیان خیلی ها نوشته بودن موسوی قراره اگه انتخاب نشد بگه تقلب شده.
علی
|
United States of America
|
۰۰:۳۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
واقعاً باید تاسف خورد به حال کسانی که با وجود درخواست رشوه علنی میلیاردها تومانی از سوی ----ی ها باز هم ----ی --- را متهم جلوه میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
هیچ چیز عجیبی نشده . تازه شدیم مثل کشورهای روشنفکر که همه چیشون روئه.نه پشت پرده.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
راستی بصیرت کی بیشتر بود، محمد م و بقیه ذوب های در ولایت ....
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
اگر مملکت قانون داشته باشد هیچ مشکلی پیش نمی اید
باید سریعا خاندان ---- ها در یک مناظره زنده تلوزیونی به پرسشهای مردم پاسخ بدهند اینکه فکر کنند مردم فراموش کارند اشتباه است البته اکر مردم برایشان---- ارزش داشته باشد
مینا
|
United States of America
|
۰۹:۴۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
خیلی مغلطه گر و ناجوانمردانه حرف می زنید. با اینهمه ادعای بصیرت و اینها که سال 88 گوش عالم رو کر کردید انقدر خودتان را به نفهمی و سادگی میزنید که ریشه فتنه 88 را به مناظره احمدی نزاد منصوب میکنید.همین شمایی که انقدر ادعای ولایت دارید بروید سخنرانی های رهبر راجع به فتنه را بخوانید تا اگر تا الان نفهمیده اید بفهمید که فتنه خیلی برنامه ریزی شده تر و عمیق تر از این دلیل کوته بینانه ی شما بوده...متاسفانه انقدر دشمنی با احمدی نژاد چشمتان را کور کرده که همچنین گافی بدهید.بدانید که" لا یجرمنکم شنئان قوم علی الا تعدلو..."
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
از امروز تا روز انتخابات، هر كسى احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار بگيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
امام خامنه ای: از امروز تا روز انتخابات، هر كسى احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار بگيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده.
ارغوان
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
در عجبم که چرا سایت فحاش و هتاک صراط تابحال فیلتر نشده!!!
"اللهم عجل لولیک الفرج"
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۴
عاشقتم.احمدی.نزاد.به.مولا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
فقط این جمله قرآنی را بر زبان جاری کنیم و از شر شروران و بد کاران که لباس عبودیت و انتظار برتن کردن و به آنها اعتنائئ ندارند تنها به خدا پناه می بری»؛ والاّ کاری از دست امثال من بر نمی آید:
« ان لله و انا الیه رجعون »
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۰
با این لجن پراکنی های سایت صراط(بخوانید ضرار)خدشه ای بر دولت مردمی و پاک وارد نخواهد شد واز طرفی چهره مافیای قدرت و ثروت تطهیر نخواهد شد
ضمنا سال 88 اون کسانی فتنه کردن که دستشون از بیت المال کوتاه شد و الان با تحلیلهای آبکی و راه اندازی سایتهایی همچون صراط قصد بازگشت به قدرت و چپاول بیت المال دارند.
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
ای خدا دیگه بسه صراط چرا اینجا عملن شوده تربیون اقایان ---- اگه بگم بگم بد بود چرا انموقع در سال 88 نمیگفتین اما حالا شده بده عزیزم من مخالف اقا ا---د هستم اما به نظرم حق باهشه بنده خدا امده با مدرک چیزی گفته باید بهش گوش کنی نه بر علیش کاری بکنی
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
امير جان بگم بگم چهارسال پيش گفتماني انقلابي وجهادي بودچندمدتي بد شده!!!!!!!!
ضمنا آقاي ---- رو بذار كنار كه صدهانفر امثال ايشان اين سنگي كه انداختن تو چاه نمي تونه در بياره.
همون يك بار افاضه بصيرتتان براي صدقرن بعد اين مملت بس است.منتظر جوابتم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱
اوین به نوبت !
منتظران المهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
آقاي گرداننده صراط شما خودتون با درج چنين تيتر هاي بودار ،موجب تحريك عوامل اغتشاش گر وعناصر خارجي و مردم جهت ايجاد فتنه هاي آتي ميشويد. اگر واقعا دلتون براي ايران و ايراني ميسوزد از درج هرگونه نوشته هاي اختلاف انگيز و محرك دشمنان اسلام خودداري فرماييد. با اين تيتري كه زديد در حقيقت "بگم بگم!" را دستاويز فتنه 92 ميييييكنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
تا امروز نظرخوبی نسبت به ---- نداشتم بخصوص بخاطر این تورمها و گرانیها تقریبا دیگر از او --- شده بودم. ولی وقتی با آن شجاعت دست به افشاگری باند ---- زد باورم شد که این مرد واقعا پاکترین و شجاعترین رئیس --- بوده که ما تا امروز داشته ایم.کسی که خود فاسد و دزد و غارتگر باشد و یا حتی کوچکترین نقطه ضعفی داشته باشد مطمئن باشید جرئت نمی کند حقیقت را افشا کند ---- و اگر نقطه ضعفی از طرف داشته باشند مو را از ماست بیرون می کشند. کسی که فاسد است و دستش ناپاک است از ترس اینکه طرف مقابل هم نسبت به او مقابله به مثل کند سکوت می کند. و حالا بدون تردید می توان گفت که علت بسیاری از این تورمها نه در سیاست اقتصادی احمدی نژاد بلکه در باندهای ---- ریشه دارد . حالا معلوم شد که همین باندهای ---- بودند که نمی گذاشتند --- کار کند و حالا هم وقتی دیدند که ---- درخط آنها نیست است شروع کردن به مانع تراشی و چوب لای چرخ --- گذاشتن. امروز مردم کوچه بازار همه از شجاعت و پاکی و درستکاری ----- می گویند و واقعا از این کار او راضی و خشنود هستند.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
صراط محترم شما بگو بگو بگو چرا پنج نفر از اعضای یک خانواده در راس ---- قدرت در کشور قرار گرفته اند -------- ایا واقعا قحط الرجال است ؟ ایا طرف مورد نظر شما هم اینگونه وابستگان خود را در جایگاه های مختلف منصوب کرده است ؟ بیشتر وزرا و مسولینی که توسط رییس دولت منصوب شده اند از افراد مجرب متخصص و دارای تحصیلات عالیه می باشند . راستی یک سیوال دیگر ایا جرات و شهامت داری همینطور که از شخص دوم مملکت را تمسخر میکنی یک جمله انتقادی از فرد مورد حمایت خودت بنویسی ؟ منصفانه قضاوت کن و پاسخ بده تا باهات بحث کنم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
واقعا روی شما رو که نیست سنگ پا قزوینه . با کارهایی که سال 88 کردید ---- نژاد رو چهار سال دیگه به مردم ---- کردید حالا زیر بار ---- که زده نمیرید هیچ دست پیشو گرفتید که پس نیفتید .
زردکوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
سایت زردکووه/ مردم بازفت احمدی نژاد را دوست دارند/گزارشی از عشق وعلاقه ی مردم بختیاری به نظام اسلامی و دولت عدالت محور احمدی نژاد -----
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
يك تيمي هستن كه در سال ٨٨ ناكام شدن ولي با شدت و حدت مشغول ضربه زدن به دولت و انقلابند. چندي پيش آقاي جنتي با كنايه " گردن كلفت " نشوني يكيشونو داد و در قضيه اخير هم قسمتي از پرده رو ...... بالا زد ، پس ...... مقصر نبود ، بلكه خواست نشوني بده كه قصه قصه ي استيضاح نيست ، موضوع از جاهاي ديگه آب ميخوره! و بنظرم خوب كاري كرد. واقعأ شجاع و سرسپرده ي ولايته.
بیگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱
اینبار بگم بگم تبدیل میشه به تورو خدا نگو نگو
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
با سلام
آخه اگه رییس جمهور جلوی اون سران فتنه نمی ایستاد که الان اونا حکومت میکردن و بلاهای بدتر از عاشورا رقم میخورد
parsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
بايد به داشتن چنين رئيس جمهوري افتخار كرد.كه واقعا بت شكن زمانه هستش .ببعد از سالها كسي پيدا شد --- كساني كه كه فكر ميكردند نظام .وراثتي براي خاندانشون هستش به انزوا كشاند واميد را براي آزادي خواهان زنده كرد.
شاکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
آقای --- اگر هم مدرکی داشت مساله رو لوث کرد از بس هی گفت بگم بگم و برای همین مردم واقعا دیگه از این روش و برخوردهای ایشان خسته شدن ضمن این که با این همه مشکلات معیشتی مردم و تحریمها چرا حالا ایشان یادش افتاد؟پس باید عاقلانه اندیشید که ایشان چه منظوری دارد برای گفتن این مسایل و شلوغ کردن هایی که نتیجه ای هم در بر ندارد میخوان برای دوره آینده با این کارها برای اطرافیانی که میخوان کاندید بشن تبلیغ کنن؟که خب این راه و رسمش نیست که همه چیز رو بهم بریزه برای تبلیغ بعد هم مگر پست ریاست جمهوری ارثی بوده که ایشان این همه حرص میزنه؟یا این که داره برای خودش و اطرافیانش با این همه خرابکاری که تو اقتصاد مملکت ایجاد کردن مصونیت حفظ کنه؟ اگر ایشان واقعا حق داره بگذاره گذر زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد ضمن این که در زمان امام خمینی که امام بنی صدر را تائید کردند و بعد بنی صدر دست به خیانت زد با اینکه امام خمینی ایشان را تائید کرده بودند، که این تائید بخاطر این بود که برای کشور و مردم کار کنند و هیچ مساله شخصی نبود بعد دیدن ایشان منحرف شد خیلی راحت ایشان را عدم تائید کردند -------------- پس فکر نکنه آقای ----- تافته جدا بافته است.
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
چرا مسولین نباید جوری زندگی کنن که اگه روزی کسی گفت بگم بدون ترس بگه بگو.چرا همیشه نگو نگو ؟دشمنان ما در اسراییل و امریکا اگر دست از پا خطا کنن هیچ موقه فرصت پیدا نمیکنن بگن نگو.آنکه حسابش پاک است از محاسبه چه باک است
سرباز کمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۳
امروزه در کشور ایران خانواده لاریجانی ادم های شناخته شده ای هستند و نیاز به معرفی ندارند ولی بعضی ها از نا کجا اباد سر دراوردند و عقده هاشان را بر سر ملت خراب کردند
سیود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
۵
۰
زنده باد بهار
باید به احمدی نژاد لقب کاشف الحقایق رو داد به خاطر پیدا کردن مفسدان اقتصادی و به نظر من احمدی نژاد باید داداستان یا رییس قوه قضاییه هم باشد چون هیچ کس مثل اون نمیتونه حق ملت رو از کسانی ظالم اند و بیت المال رو حیف و میل میکنه بگیره
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
رهبرمعظم ميگن وحدت بعدش اين آقايون ميان اين کارارو ميکنن.
مرگ برضد ولايت فقيه