۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

عزل‌مدیر به‌دلیل مراسم رقص‌مختلط!+عکس

در اين رقص همه دخترها و پسرها داراي لباس متحدالشکل بوده و چينش افراد هم بصورت يك در ميان بوده و ظاهرا از شبکه سه سيما هم بصورت مستقیم پخش شد.
کد خبر : ۹۵۶۷۱
 روز جمعه 13 بهمن در مراسم پياده روي مردم شهر زاهدان، جمعی از دختران و پسران زاهدانی رقص محلي شمشير كه خاص مردم اين استان است را بصورت مختلط اجرا كردند.

  اين رقص كه تا كنون توسط پسران و مردها اجرا مي شد براي اولين با بصورت مختلط و با حضور دختران و پسران بين هشت تا 10 ساله برگزار شد كه مقامات ارشد استان سیستان و بلوچستان از جمله استاندار، فرماندار زاهدان، مدير كل ارشاد استان و برخي ديگر از مقامات استان نيز در مراسم حضور داشته و هيچ اعتراضي به آن نكردند.

ظاهرا يك ساعت بعد از اين مراسم، مراسم عبادي سياسي نماز جمعه زاهدان برگزار مي شود و موضوع به اطلاع آيت اله سليماني امام جمعه زاهدان مي رسد و ايشان در اين مراسم اولين موضع گيري را كرده كه ضمن اظهار تاسف از اين موضوع اعلام كرد كه اميدوارم بر اساس آنچه گفته شده، برگزار كنندگان اين رقص دختر نبوده باشند.

بعد از اين موضع گيري، زمزمه عزل مديركل تربیت بدنی استان سیستان و بلوچيستان مطرح شد و حتي در روز شنبه گذشته با برخي افراد از جمله رئيس يكي از فدراسيونهاي ورزش رزمي استان براي قبول اين مسئوليت رايزني شد.

بر اساس اطلاع خبرنگارما، اجراي رقص بصورت مختلط دلايل اصلي اين تغيير و عزل عنوان شده است و بزودي مدير كل جديد براي اين مسئوليت معرفي خواهد شد.

در اين رقص همه دخترها و پسرها داراي لباس متحدالشکل بوده و چينش افراد هم بصورت يك در ميان بوده و ظاهرا از شبکه سه سيما هم بصورت مستقیم پخش شد.


منبع: بولتن