۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

کیف‌های 15‌میلیون‌تومانی برای خانم‌ها

حتما شما نام برندهای معروف کیف و کفش را شنیده‌اید؛ برندهایی خاص برای افراد خاص، افرادی با درآمدهای چند 10‌میلیون تومانی در ماه.
کد خبر : ۹۵۷۵۱
سرگیجه می‌گیری وقتی برای قیمت‌گیری در خیابان‌های داغ رها می‌شوی، فکرش را هم نمی‌کنی، قرار است با قیمت‌هایی سرشاخ شوی که چشمانت را از تعجب چهارتا می‌کنند. به نظر می‌رسد دوره تازه‌ای برای قیمت کالاهای مصرفی به وجود آمده است چون در زیرگذر هر بازاری که سرک می‌کشی قیمت‌ها تمام‌قد ایستاده‌اند تا با مشتریان عکس یادگاری بگیرند.

بعضی از کالاها البته از یاد بسیاری از مصرف‌کنندگان رفته است. مثلا اگر به یک کارگر ساده بگویی که کیف زنانه «لویی ویتون» با 15‌میلیون تومان خرید و فروش می‌شود به احتمال زیاد گمان می‌برد که او را به بازی گرفته‌اید و با گفتن پناه بر خدا سعی می‌کند تا ذهن خود را از خبر شما رها سازد. عجله نکنید سطح دستمزدهای کارگرها اما بحث امروز ما نیست، ماجرای حیرت‌آور برای این کادر، قیمت‌هایی است که این روزها در بازار کیف و کفش زنانه دست به دست می‌شود.

حتما شما نام برندهای معروف کیف و کفش را شنیده‌اید؛ برندهایی خاص برای افراد خاص، افرادی با درآمدهای چند 10‌میلیون تومانی در ماه. باور کنید جایی در این شهر، در پس درختان سر به فلک کشیده، برخی از فروشندگان، کیف‌های پنج‌میلیون تومانی را به بوتیک خود راه نمی‌دهند. ورود کالا در این‌جا تشریفاتی دارد دیدنی.

برند، مد روز، رنگ‌بندی مطابق با فصل و البته به سلیقه بانوان ایرانی. کوله‌پشتی از هفت‌میلیون تومان شروع می‌شود و پایه قیمتی کیف‌‌های دستی زنانه نیز 13‌میلیون تومان تعیین شده است. تعجب نکنید این روزها هستند آقایانی که برای کیف دستی خود 10‌میلیون تومان پرداخت می‌کنند تا به قول خودشان «پرستیژ» کاری حفظ شود. تعجب نکنید، برای لمس واقعیت سری به مراکز خرید سر به فلک کشیده در دل خیابان‌های خوش‌نشین شهر بزنید.
منبع: بهار