۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳

بیمارستان پیشرفته در کربلا

از هم اینک و با اینکه بیمارستان هنوز سرویس دهی خود را آغاز نکرده صدها پزشک متخصص و متعهد که عشق اباعبدالله الحسین(ع) در وجودشان موج می زند اعلام آمادگی نمودند که با اعزام به عتبات و خدمت در بیمارستان امام سجاد(ع) بتواند ارادت خود را به زائرین امام حسین(ع) نشان دهند.
کد خبر : ۹۵۸۴۷
"صراط" - رییس ستاد بازسازی عتبات به همراه روسای ستاد بازسازی نجف و کربلا و معاون فنی ومهندسی ستاد با حضور در بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد(ع) بعد از بازدیداز بخشهای مختلف این پروژه در نشستی که مسئولین هلال احمر نیز در آن حضور داشتند به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت این مرکز درمانی پرداختند.

مهندس پلارک با تاکید بر آماده سازی 100درصدی پروژه جهت افتتاح رسمی گفت: نیاز به ایجاد بیمارستانی با این ویژگیها یکی از ضرورتهایی بود که ستاد بازسازی با جدیت مصمم به ساخت آن گردید.

وی یادآور شد: بحمدالله با نگاه مثبت تولیت محترم حرم حسینی(ع) و سایر مسئولین عراقی از ابتدای اجرای این پروژه ما با مشکل خاصی روبرو نبوده ایم.

پلارک اظهار داشت: از هم اینک و با اینکه بیمارستان هنوز سرویس دهی خود را آغاز نکرده صدها پزشک متخصص و متعهد که عشق اباعبدالله الحسین(ع) در وجودشان موج می زند اعلام آمادگی نمودند که با اعزام به عتبات و خدمت در بیمارستان امام سجاد(ع) بتواند ارادت خود را به زائرین امام حسین(ع) نشان دهند.

در ادامه این جلسه مسئول ستاد کربلا با تقدیر از حمایتهای رییس ستاد عنوان نمود: کار در عراق بواسطه وجود مضاجع شریف امامان شیعه کاری مقدس است و همه ما با جان و دل و با انگیزه بالا به دنبال ارائه خدمات به عزیزان زائر هستیم.

رنجبر با اشاره به پروژه های متعدد در کربلا افزود: علاوه بر بیمارستان خوشبختانه توانسته ایم پروژه های یاحسین 1 تا 4 شامل سنگ کاری ، کاشی کاری،مقرنس کاری و آیینه کاری حرم حسینی(ع) را به نحو احسن انجام دهیم.

بعد از اظهارات مسئول ستاد بازسازی در کربلا مسئولین هلال احمر مستقر در عراق نیز ضمن تقدیر از ستاد بازسازی، احداث بیمارستان امام سجاد(ع) را یکی از کارهای ویژه ستاد برشمرده و برای ارائه هرگونه خدمات با نظارت ستاد آمادگی کامل دارند.

قابل ذکر است بیمارستان امام سجاد(ع) با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات، انشاءالله بزودی در مراسمی ویژه با حضور مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق افتتاح خواهد شد.
نظرات بینندگان
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۱
این بیمارستان در یکی از شهرهای محروم ایران بسازید