۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
ماموستا "عبدالرحمن خدایی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با صراط:

استنکاف از حضور در راهپیمایی باعث خوشحالی دشمن می شود

کد خبر : ۹۵۹۸۴
"صراط"-  ماموستا "عبدالرحمن خدایی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با صراط ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ابعاد مثبت حضور مردم در روز 22 بهمن اشاره داشت و این روز را بعنوان لبیک دوباره مردم به رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اسلام دانست.

وی با تاکید بر نقش برجسته امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 اعلام داشت: مسلمانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر به مقابله با رژیم طاغوتی و استبدادی شاهنشاهی برخواستند، و امام راحل هم با رهنمودها و رهبریشان انقلاب را در بهمن ماه سال 1357 به سرمنزل مقصود رساندند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن یادآوری ضرورت تکریم و بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اشاره داشت: " همه کسانی که در راهپیمایی 22بهمن حضور پیداکنند در حقیقت حمایتشان را از انقلاب ، رهبری و دین مبین اسلام نشان داده اند، فلذا اگر کسی با استنکاف از حضور در راهپیمایی بزرگداشت انقلاب اسلامی غفلت کند دشمن را خوشحال و دوستان را محزون می کند.

ماموستا "عبدالرحمن خدایی" با اشاره به توطئه اخیر آمریکا مبنی بر مطرح کردن مذاکره مستقیم با ایران گفت: "تا وقتی دولتمردان آمریکا دست از حیله و نیرنگ برندارند و بدور از فشارها صادقانه سخن نگویند، مذاکره سخن گذافی است".

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش قانونی و شرعی رهبری در این خصوص گفت: "تصمیم گیرنده برای مذاکره با آمریکا رهبری است و همه باید به فرمایشات ایشان توجه داشته باشیم".

این عالم برجسته اهل سنت در بخش پایانی صحبت هایش تاکید کرد: ما مطمئنیم همه مردم با شرف و باغیرت ایرانی همه در کنار یکدیگر و با جان و دل در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا می کنند و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات شیرمردان و شیرزنان این سرزمین رقم خواهند زند.
نظرات بینندگان
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۹
فقط و فقط لعنت به انجمن حجتیه نوین ضد ولایت با تخریب اقتصاد در کشور و ایجاد جو درگیری و آشوب در کشور که طبیعتا منجر به فشار به توده های مردم هست ، دنبال آشوب در کشور ، ضربه زدن به ولایت و ظهور !! (البته ظهور دجالان اسراییلی) هست !
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۶
۴
بنظر من کاندیدای انجمن حجتیه اول یه .............. رو مدیریت کنه اگه شیر گاوها کم نشد بعد بیاد انتخابات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۲
22بهمن - غیبت.................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۹
۰
استنکاف اونوقت یعنی چه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۷
۱
من نمی دانم معنی استنکاف چیست. احتمالا چیز بدی است که این برادر گفته. بنابراین من استنکاف نمی کنم.